Tilbage til HIFI4ALL.DK 10. juni 2026 | 13:06   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: JBL vs. JBL (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Music4life
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 Juni 2007
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Sendt: 28 Juni 2012 kl. 22:54 | IP-adresse registreret  

Rainbow skrev:
Music4life skrev:
klypstefan skrev:
[QUOTE=Music4life]

Hvad er iøvrigt folks erfaringer med afkobling m.m under vores kære JBL

da jeg købte mine var der monteret nogle små, firkantede skum-firkanter af noget meget gummieagtigt skum. de bagerste
af dem har jeg pillet af, for at vinkle de lidt lave 240 mod lyttepositionen. kunne godt høre ændringen i vinklen på
højttalerne, men ikke at jeg havde pillet de bagerste skumdimser af. højttalerne står på gulvtæppe der ligger på trægulv.

MEN - jeg har skaffet et par giga granitblokke (Jeg kan kun lige akkurart løfte dem), som skal under, når jeg lige får ryddet
op i anlægget, som nu står på gulvet med ledninger ud over det hele. Håber der er en forskel på det gulv de står på lige nu.

De er jo lidt lave de 240ti og diskanten skulle jo gerne ramme øreniveau

Kører iøjeblikket med Soundcare superspikes på Ti5000. De fungerer godt her på mit hårde parketgulv.

Har hørt at nogle 250TI eller Ti5000 ejere blot sætter dem direkte på gulvet. Jo det giver sikkert en federe bas.

Det hele afhænger jo også af underlag.

Hej! Sidder lige og kigger på de Soundcare superspikes. Kan man montere dem på sine højtalere uden at bore et gevind op i bunden på dem? Jeg kan ikke helt gennemskue anvendelsesmulighederne. Det ser også ud til at man kan vende dem omvendt med gevindet nedad mod gulvet. Kan du beskrive det? Jeg er ligeså rundtosset som tyskerne er i øjeblikket mod Italien.

Hej Rainbow

Et par billeder kan illustrere en del

Og her i tværsnit

Hvis du bare gør som Pirlo fra Italien får du ro på sjælen . Han er da eminent. En boldbegavelse af en anden verden. En Soundcare superspike er en patenteret spike hvor underdelen er integreret hvor den samtidig skåner dit gulv istedet for en løs underdel som kan svatte af når du skal flytte på ht. Kontaktfladen er tilmed større.

Prøv dem. Du kan godt få dem også til apparater uden gevind. Du kan lime disse fast med eks. dobbeltklæbende tape hvis ikke du vil bore i dine ht. Dette er dog nr. 1 og giver en bedre kontakt mellem ht og underlag.

Rainbow
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske

Bruger siden: 03 December 2004
Sendt: 28 Juni 2012 kl. 23:08 | IP-adresse registreret  

Hej Musicforlife

De ser særdeles fine ud. Jeg skal lige overveje om det skal prøves. De er faktisk næsten så elegante som Pirlo

Til top Vis Rainbow's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Rainbow

Music4life
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 Juni 2007
Sendt: 29 Juni 2012 kl. 07:19 | IP-adresse registreret  

Rainbow skrev:

Hej Musicforlife

De ser særdeles fine ud. Jeg skal lige overveje om det skal prøves. De er faktisk næsten så elegante som Pirlo

Ja og så koster de ikke det vilde. Aftal med Tapeconnection om du kunne få lov at prøve dem med returrret.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 3
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes