Music4life skrev:
klypstefan skrev:
| [QUOTE=Music4life]
Hvad er iøvrigt folks erfaringer med afkobling m.m under vores kære JBL
|
|
|
da jeg købte mine var der monteret nogle små, firkantede skum-firkanter af noget meget gummieagtigt skum. de bagerste af dem har jeg pillet af, for at vinkle de lidt lave 240 mod lyttepositionen. kunne godt høre ændringen i vinklen på højttalerne, men ikke at jeg havde pillet de bagerste skumdimser af. højttalerne står på gulvtæppe der ligger på trægulv.
MEN - jeg har skaffet et par giga granitblokke (Jeg kan kun lige akkurart løfte dem), som skal under, når jeg lige får ryddet op i anlægget, som nu står på gulvet med ledninger ud over det hele. Håber der er en forskel på det gulv de står på lige nu. |
|
|
De er jo lidt lave de 240ti og diskanten skulle jo gerne ramme øreniveau
Kører iøjeblikket med Soundcare superspikes på Ti5000. De fungerer godt her på mit hårde parketgulv.
Har hørt at nogle 250TI eller Ti5000 ejere blot sætter dem direkte på gulvet. Jo det giver sikkert en federe bas .
Det hele afhænger jo også af underlag.
Hej! Sidder lige og kigger på de Soundcare superspikes. Kan man montere dem på sine højtalere uden at bore et gevind op i bunden på dem? Jeg kan ikke helt gennemskue anvendelsesmulighederne. Det ser også ud til at man kan vende dem omvendt med gevindet nedad mod gulvet. Kan du beskrive det? Jeg er ligeså rundtosset som tyskerne er i øjeblikket mod Italien.
|