| Sendt: 20 Juli 2012 kl. 00:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu skal man lige kysse frøen det kunne jo være den gemte på noget spænden
Klasse D spiller noget af det meste rene musik uden forvræning den formidler det der kommer til den
Klasse D er en ren forstærkning ren og præsis så er spørgsmålet om man kan li den ægte vare, eller man er til en toning den ene eller den anden vej med rør eller klasse AB..........
jeg selv er dog ikke til klasse D men har lyttet til setup hvor lyden formidles godt ja ret godt hvis vi snakker systemmer mellem 20-30.000 så kommer klasse D ganske godt ud
jeg har lyttet til setup til rundt 15.000 som spiller op i mod andre i en hel anden klasse hvor de dyre i 100.000 var langt mere analytisk
jeg selv er mest til noget der spiller musik så kroppen er med...
jeg havde en lille test af mit gudbarn idag ja gutten er 14 år spiller normal hip hop via mp3 :-) han blev sat i stolen og jeg satte en LP på men blues musik normalt ikke favorit musik i dan alder jeg bad knægten lukke sine øjne og bare lytte og slappe af
der gik ca 1 minut så begyndte højre fod at rocke efter 2 så fulde resten af kroppen... så musik må være noget med føgelser da han aldrig tidliger før havde lytte til den musik men han synes det var en god oplevelse
Ja mit system er ikke high end skal vi kalde det mit fi men jeg kan mærke det gør noget godt ved mig
|