| Forfatter |
|
kskruger Forum Bruger

Bruger siden: 11 Juli 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 228
|
| Sendt: 15 September 2012 kl. 05:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Henrik_sdk skrev:
kskruger skrev:
Jeg er lige gået fra Logitech squeezebox touch, til Sonos og har ikke fortrudt et sekund, lydkvaliteten er helt klart bedre på Sonos'en. Dertil så virker deres apps meget bedre end den, som findes til squeezebox. Når jeg f.eks. brugte Spotify, så kunne jeg være sikker på, at min squeezebox, gik ned flere gane og skulle genstarte. Og så er Sonos 100 gange nemmere at opsætte og bruge. Så selvom der en prisforskel på små 900-1000 kr, imellem Logitech squeezebox og Sonos, så er Sonos'en pengene værd.
|
|
|
Kan Sonos spille alt fra spotify, squeezeboxen har problemer med mine list med mindre jeg køre 3 part software som ikke virker mere jeg ved ikke om det er en landekodeting..
|
|
|
Jeg må være ærlig og sige, at jeg ikke kan svare på det, da jeg ikke har oplevet at min squeezebox ikke har kunne afspille noget fra Spotify. Tag evt. en snak med HiFi-klubben, de sælger begge modeller, måske kan de hjælpe dig.
|
| Til top |
|
| |
callesoroe Forum Bruger

Bruger siden: 30 August 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 760
|
| Sendt: 15 September 2012 kl. 11:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Henrik_sdk skrev:
kskruger skrev:
Jeg er lige gået fra Logitech squeezebox touch, til Sonos og har ikke fortrudt et sekund, lydkvaliteten er helt klart bedre på Sonos'en. Dertil så virker deres apps meget bedre end den, som findes til squeezebox. Når jeg f.eks. brugte Spotify, så kunne jeg være sikker på, at min squeezebox, gik ned flere gane og skulle genstarte. Og så er Sonos 100 gange nemmere at opsætte og bruge. Så selvom der en prisforskel på små 900-1000 kr, imellem Logitech squeezebox og Sonos, så er Sonos'en pengene værd. |
|
|
Kan Sonos spille alt fra spotify, squeezeboxen har problemer med mine list med mindre jeg køre 3 part software som ikke virker mere jeg ved ikke om det er en landekodeting..
|
|
|
3 part softwaren virker da stadig upåklageligt. Hvilken version af LMS kører du ?? __________________ Callesoroe
|
| Til top |
|
| |
Henrik_sdk Forum Bruger

Bruger siden: 03 Oktober 2008 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 474
|
| Sendt: 17 September 2012 kl. 02:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Logitech Media Server Version: 7.7.2
|
| Til top |
|
| |
callesoroe Forum Bruger

|
| Sendt: 17 September 2012 kl. 16:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Henrik_sdk skrev:
| Logitech Media Server Version: 7.7.2 |
|
|
Mystisk.... Husker du at starte den rigtige(altså det orange icon og IKKE det grønne(det officielle))
Afinstaller evt. den officielle. __________________ Callesoroe
|
| Til top |
|
| |
Henrik_sdk Forum Bruger

|
| Sendt: 19 September 2012 kl. 23:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeps, det forsvandt lige pludseligt..
|
| Til top |
|
| |
callesoroe Forum Bruger

|
| Sendt: 20 September 2012 kl. 15:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Henrik_sdk skrev:
|
|
|
Afinstaller begge to og installer derefter KUN Triodes 3thd part plugin __________________ Callesoroe
|
| Til top |
|
| |
SilverLine Forum Bruger

Bruger siden: 24 September 2006 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 309
|
| Sendt: 20 September 2012 kl. 17:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
callesoroe skrev:
Henrik_sdk skrev:
|
|
|
Afinstaller begge to og installer derefter KUN Triodes 3thd part plugin
|
|
|
Hej henrik
Jeg har også problemer med den officielle spotify app til SB Touch. Lyder spændene med det 3 parts program du snakker om. Er det kringlet at få ned på SB Touchen ??
|
| Til top |
|
| |
Henrik_sdk Forum Bruger

|
| Sendt: 20 September 2012 kl. 23:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg kan se triodes spotify i browser mediaplayeren, og kan ikke se mine squezzebox, så der skal bare nørkles lidt rundt Det ligger en guide for triodes derude et sted, og det virkede rigtig godt.
|
| Til top |
|
| |
rotelman Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2008 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 537
|
| Sendt: 20 September 2012 kl. 23:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
EDO installation på side 1
http://forums.slimdevices.com/showthread.php?94512-Announce- Enhanced-Digital-Output-app-USB-Dac-and-192k-Digital-
Ouput
|
| Til top |
|
| |
Henrik_sdk Forum Bruger

|
| Sendt: 21 September 2012 kl. 01:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
så kom ikonet frem igen, skulle connecte til min pc, nu skal der styr på bufferen.
|
| Til top |
|
| |
BertelB Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 10 Marts 2011 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 657
|
| Sendt: 03 Oktober 2012 kl. 16:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Måske skulle jeg starte en ny tråd, men prøver her.
Jeg har haft en Squeezebox Duet et halvt års tid, har været glad for den, men bestemte mig så for at købe en mere, til at stå i
køkkenet. De var på tilbud i elgiganten til 999,- Den første virkede meget ustabil, kunne ikke altid forbinde, faldt af, osv. Så jeg
byttede den til en ny. Den var ikke bedre. Så skrev jeg til logitech support. Efter lidt skriven frem og tilbage, hvor de foreslog
mig at opdatere softwaren, at genstarte, at få den byttet, osv, endte de med at skrive: Duet udgik i starten af 2011, vi
anbefaler at du returnerer den og får pengene tilbage.
Surt!
|
| Til top |
|
| |