| Sendt: 26 April 2004 kl. 04:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Uuuh ha!
Ja der er sgu meget at vælge mellem! Har selv stået med samme problem og valgte klart Klipsch'ene over Audiovector M3 (standard udgaven), som jeg synes var noget skuffende. Det var efter min og min kammerats mening, som M3'eren kun havde det godt med nogle helt bestemte toner, mens andre manglede/blev formidlet meget ringe??? (Han købte pt. også et par Klipsch)
Jeg ved dog ikke hvordan det er med signature modellen (højest sandsynligt meget bedre!). Fejlen ved standard udgaven er efter min mening at de har brugt alt for mange penge på kabinettet (det samme på alle m3 modellerne!) og derfor al for billig elektronik/indmad for at holde prisen nede. Jeg skal i hvertfald ikke have en højttaler der kun kan spille noget musik og ikke andet!
På Klipsch er det helt omvendt - billigere kabinet finder man ikke... men det er en helt anden snak - og en helt anden lydfilosofi!
Hvad med de System Audio skal du ikke ud og lytte til dem? Måske de var noget? (fedt design, kvalitet, finish, lyd osv. - synes jeg!)
Som Ronin siger: "Du må ud og bruge dine sanser"
Opdate: Spild ikke din tid på de hifi-blade, jeg brugte oceaner af tid på det l..., for gang på gang at blive skuffet af testvindere i jeg ved ikke hvad (sjovt som alt udstyr får gode anmeldelser i mange Hifi-blade - hvor er kritikken?). Brug dem kun til at finde ud hvordan de spiller i forhold til hinanden og ikke hvor "godt" de spiller, så har du ikke helt spildt din tid!
|