Tilbage til HIFI4ALL.DK 13. juni 2026 | 18:29   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Endnu en "hvilken højtaler til MIG" :) (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
kennethp
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 Juli 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 26 April 2004 kl. 01:20 | IP-adresse registreret  

Hej igen, nej jeg har desværre ikke fået lyttet til noget. Men har tilgengæld læst en masse, er bare ikke kommet tættere på hvad jeg skal have. Men nu må jeg ud og lytte, har lige tilbragt en uge i silkeborg til noget teaterfestival, men nu er jeg hjemme og klar til højtaler lytning
Til top Vis kennethp's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kennethp

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 26 April 2004 kl. 02:04 | IP-adresse registreret  

Tjaa, markedet er stort og forvirringen er endnu større. Du må ud og bruge dine sanser og se hvad du selv synes appelerer til din smag - så længe du ender op med noget du mener tilfredsstiller dine krav, og ikke kun er baseret på anbefalinger med håbet om at "det bliver nok godt med tiden"!

Det bliver spændende at høre hvad valget bliver....

KRIKSTAR
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 December 2003
Lokalitet: København
Sendt: 26 April 2004 kl. 04:34 | IP-adresse registreret  

Uuuh ha!

Ja der er sgu meget at vælge mellem! Har selv stået med samme problem og valgte klart Klipsch'ene over Audiovector M3 (standard udgaven), som jeg synes var noget skuffende. Det var efter min og min kammerats mening, som M3'eren kun havde det godt med nogle helt bestemte toner, mens andre manglede/blev formidlet meget ringe??? (Han købte pt. også et par Klipsch)

Jeg ved dog ikke hvordan det er med signature modellen (højest sandsynligt meget bedre!). Fejlen ved standard udgaven er efter min mening at de har brugt alt for mange penge på kabinettet (det samme på alle m3 modellerne!) og derfor al for billig elektronik/indmad for at holde prisen nede. Jeg skal i hvertfald ikke have en højttaler der kun kan spille noget musik og ikke andet!  

På Klipsch er det helt omvendt - billigere kabinet finder man ikke... men det er en helt anden snak - og en helt anden lydfilosofi!

Hvad med de System Audio skal du ikke ud og lytte til dem? Måske de var noget? (fedt design, kvalitet, finish, lyd osv. - synes jeg!)

Som Ronin siger: "Du må ud og bruge dine sanser"

Opdate: Spild ikke din tid på de hifi-blade, jeg brugte oceaner af tid på det l..., for gang på gang at blive skuffet af testvindere i jeg ved ikke hvad (sjovt som alt udstyr får gode anmeldelser i mange Hifi-blade - hvor er kritikken?). Brug dem kun til at finde ud hvordan de spiller i forhold til hinanden og ikke hvor "godt" de spiller, så har du ikke helt spildt din tid!

Til top Vis KRIKSTAR's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af KRIKSTAR

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes