| Forfatter |
|
dumbo Forum Bruger

Bruger siden: 03 April 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 2296
|
| Sendt: 16 April 2004 kl. 14:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Kajkagen Forum Bruger

Bruger siden: 14 September 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 467
|
| Sendt: 16 April 2004 kl. 14:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
haha...det der er sku da ikke ordentlig motorcykel lyd Neeej min ven, find du en side med gamle englændere der bliver pirket lidt til, og hold da på hat og briller 
thats the real sound boy ;)
hehe...men i motorcykel verdenen er der vel lige så mange forskellige meninger som i hifi-verdenen...det er endnu en lighed  __________________ Musik er noget af det mest vidunderlige der er til!
|
| Til top |
|
| |
dumbo Forum Bruger

|
| Sendt: 16 April 2004 kl. 14:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det tror jeg du har fuldstændig ret i, nogen er til 4-cylindrede, andre til V2'ere eller store en-stampere.....
Kunne også opdeles i sportsbikes, touringbikes, custombikes, offroaders osv....
Men ja, endnu en lighed.... 
|
| Til top |
|
| |
Kajkagen Forum Bruger

|
| Sendt: 16 April 2004 kl. 14:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
det skal dog siges at jeg nu også godt kunne lide lyden fra min gamle yamaha 4 gears ... åhh ja, det var tider dengang Der havde jeg også Nad 3020 forstærker tilsluttet et par B&O Red Line 35 højttalere, og så en hjemmelavet sub uden delefilter lavet af en sengeskuffe hvori der var smidt 2 gamle jamo 12" enheder...men hold da kæft som det spillede 
Der var det sku ikke så indviklet, og jeg havde det bedste anlæg i klassen ... måske fordi de andre ikke interesserede sig for andet end deres studenteranlæg  __________________ Musik er noget af det mest vidunderlige der er til!
|
| Til top |
|
| |
Mirovich Forum Bruger

Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 295
|
| Sendt: 16 April 2004 kl. 15:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er Bilfreak så er det sagt. Men motorcykler er skam også spændende at se på bare jeg ikke skal ud og køre på dem. Specielt MV Augusta F4 designet af Massimo Tamburini manden bag Ducati 916 er et fantastisk apperat med en motor som Ferrari har været lidt behjælplig med.
Engang var jeg til Dragrace på Mantorpbanen i Sverige her overværede jeg de totalt sindsyge dragbikes. En to cylindret voldsomt ombygget Harley Davidson som bliver kørt af en kvinde på over 50 må absolut være noget af det vildeste jeg har set og hørt på to hjul. Men den slår altså ikke lyden fra en Top Fuel dragster der lever så meget bas at ens mellemgulv ryster richterscalaen helt afled.
Det er nu mange år siden jeg sidst var til dragrace, men jeg har da en cd med formel 1 lyde på det larmer fanme også meget når der bvliver fyret op på anlæget.
Venlig hilsen
bilfreaken Mir __________________ The good news is that we're quick, but the bad news is that we're worried about the brakes.
|
| Til top |
|
| |
Kajkagen Forum Bruger

|
| Sendt: 16 April 2004 kl. 15:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
" En cd med formel 1 lyde " 
Nice __________________ Musik er noget af det mest vidunderlige der er til!
|
| Til top |
|
| |
dumbo Forum Bruger

|
| Sendt: 16 April 2004 kl. 15:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har en kammerat som kører Drag-race, og må give dig ret: Det lyder bare for fedt når de blir skudt af..... 
Man skal bare passe på, når man kører hjem fra sådan et arrangement, så tror man pludselig selv at man er verdensmester i drag-racing.....
|
| Til top |
|
| |
Mirovich Forum Bruger

Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 295
|
| Sendt: 16 April 2004 kl. 15:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja lige præcis en HEL cd kun med lyde fra formel 1 biler - den hedder F1'koncert.
Første gang jeg stødte på formel 1 i musik var til en håndboldtrænning hvor en eller anden havde slæbt en cd med Tekno musik med. her kunne man så høre formel 1 bilen drøne afsted men en eller anden stod og skreg SCHUMACHER! Det lyder måske ikke helt vild fedt men jeg syntes ideen var god så jeg købte singlen. Det er så senere blevet udvidet med denne cd kun med formel 1 på.
Dybest set stammer det nok fra min fars fascination af billyde. Han gør altid et stort nummer ud af at forklare hvordan en eller anden bil lyder og der efter meget engageret forsøger han at efterligne lyden eller vrælet. Det plejer som regel at have en hvis effekt på folk omkring os når han pludselig begynder at forklare hvordan Jaques Villeneuves BAR Honda drønede op igennem formel 1 historiens mest berømte sving Eau Rouge for efter at køre galt.
Venlig hilsen
Mir __________________ The good news is that we're quick, but the bad news is that we're worried about the brakes.
|
| Til top |
|
| |
Kajkagen Forum Bruger

|
| Sendt: 16 April 2004 kl. 16:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
ROFL 
Det imitation ville jeg gerne lægge øre til 
Ok... hvis du har et anlæg der er god til formel 1 lyde... så prøv at hør flyet der styrter ned på Pink Floyd - The final cut cd'en ...det er nummer 7- Get your filthy hands of my desert...
Det lyder da for råt hvis man har et anlæg der kan følge med til det...  __________________ Musik er noget af det mest vidunderlige der er til!
|
| Til top |
|
| |