| Sendt: 17 December 2012 kl. 21:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej drenge :)
Så har jeg været forbi Topsound og KT radio.
Topsound:
Jeg hørte et sæt fra Audiovector x serien, de spillede ret godt i mine ører - bedre end Dynaudio 3/7.. Var ret sikker på det skulle være dem, ombestemte mig dog efter mit besøg hos KT radio.
KT Radio:
Lillemor og jeg er blevet ret glad for KEF R500, de spillede virkelig klart og leverede mere bas end både Dynaudio og Audiovector, og design mæssige er de jo mega flotte :)
Er dog i tvivl om det skal være R500, R700 eller R900 - KT radio ville få R700 hjem igen mellem jul og nytår, som dem skal vi lige lytte til inden vi bestemmer os.
Kender nogen af jer R serien fra KEF? og har i noget ondt eller godt at sige om dem ? Jeg tror planen er at udbygge hele surround setup i R serien, da design mæssige tiltaler os begge meget.
Er der egentlig noget at spare ved at købe det fx. Tyskland ? er egentlig mest til at købe det i KT radio, da de var ret søde og venlige.. Men nu skal vi tilfældigvis en tur til Tyskland her i Jannuar, så hvis der er mange tusind at spare der, køber vi det nok der..
Valget på forstærkeren er faldet på Onkyo TX-NR818
Mangler lige at besøge Dan's HIFI for at lytte til XTZ, som i også har anbefalet herinde :)
http://www.kef.com/html/en/showroom/hi-fi_series/r_series/im ages/index.html
|