| Sendt: 07 Juli 2013 kl. 14:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
allanowich skrev:
Willmoes *
Det jeg skrev var til din model Scorpio 2 og her er lidt mere. Armlængde 228mm * Pinollejer * Armens fejlsporings vinkel +-1.25 grader * Lejefriktion ref. nålespids 0.09mN * Kabel kapacitet i arm 150pf * Effektive armmasse Scorpio 3 12.5g. Denne del stod der intet på 2'eren. Min Aurum arm vejer totalt 390g, så det er deroppe omkring din Scorpio vejer.  |
|
|
Hej allanowich; fedt; har søgt højt og lavt, sågar mailet Helius efter data på scorpio ll uden held.
donjon skrev:
Willemoes ; håber ikke vi kaprede din tråd med vores fagidioti. Er vildt
imponeret over hvad du har gjort for en gammel svedske. Er sikker på,
at den Systemdek vil blive en værdsat skat efter hvad du gjort hidtil
Hvis
det skal være nemt; så lidt fin linolie (eller møbelpolitur) på en
klud, tryk det godt ind i træet, tør godt af, vent, ny klud og poler.
Det kan nås endnu. |
|
|
Nej, på ingen måde; mit primære mål var jo at få digitaliseret et par LP´er i første omgang, men jeg har indset, at der skal en ny PU til og jeg vil også prøve at finde ihvertfald Dissing pladen i et bedre eksemplar (fødselsdagsbarnet er midlertidigt tilfredsstillet med et par norske Dissing udgivelser og en flaske whisky :-) Lydkvaliteten er det vigtigste for mig, men efter en ny PU, kunne jeg godt finde på at kigge på arm (lejer/intern kabling), motor (afkobling) og hvis det kommer så vidt (det vil være et vinter- eller ihvertfald regnvejrsprojekt) skal plinten bestemt også ha´ en tur - og så er det dejligt med bud på opfriskning/renovering. Det har i øvrigt pyntet gevaldig på udseendet, synes jeg, at få afmonteret bundpladen...
|