Tilbage til HIFI4ALL.DK 6. juni 2026 | 00:55   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Hvad er dit bedste køb ? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Andromeda
Forum Bruger
Forum Bruger
Tidl. Chromosome

Bruger siden: 23 September 2005
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Sendt: 03 November 2013 kl. 09:15 | IP-adresse registreret  

Har nok været Et sæt Gemme audio Tanto v2 til en god pris.

De spiller bare fortræffeligt. Dog er jeg snart glad for alt der er hele vejen rundt.

Snart kommer der en Xindak xf-1000es på setuppet, måske den kommer til at løbe med æren istedet, hvis den har den rigtige effekt på det "hele"
Til top Vis Andromeda's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Andromeda

Leroy
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 Juli 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 03 November 2013 kl. 10:37 | IP-adresse registreret  

Bedste køb er:

1. Maroon 5 - Songs about Jane
2. Dire straits - Brothers in arms

22 år gammel og anlægget bestod dengang af Holfi Integra 88SE, Sony XA7-ES og højtalerne var et sæt Mirage M3-si.
Kabler kan jeg ikke huske, men hold kæft det kunne spille rock. Og det er jo musik det handler om.

Bedste udstyr
1. Separat dedikeret strømgruppe kun til anlæg med skærmede 16a kabler.
2. Stereovox BAL-600 Reference XLR. Har stadig ikke haft et kabel hjemme der seriøst har kunne udfordre det.
Og har aldrig haft en enhed herhjemme det ikke kunne spille sammen med. Købt ca. 2006 for 1800kr. og er stadig første valg.
3. Min nuværende Krell kav400xi som stadig overasker mig. Den kan sagtens komme helt op på et senere tidspunkt.

Spaceman_2
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Oktober 2010
Sendt: 19 November 2013 kl. 14:28 | IP-adresse registreret  

Hej. gammel tråd - men alligevel. Har nu haft mine Advanced acoustic EL 300 i et år. Dem er jeg blevet virkelige glade for. De har den der spille glæde , som man bliver glad for i længden. min personlige mening de forsvinder i lydbilledet totalt ( et par store tårne af 45 kg ) . Jeg vil tro , det er en mere eller mindre ukendt højttaler, men det gør dem jo ikke dårligere. jeg er virkelig glad for dem, da de skal servere fransk menu ala Klassisk ( klaver er suverænt ) , rock er nemt . Driftseffekt er høj, mener det er 93 db, men de vil have en strømstærk bagsats for at leve eller få luft. Det må være mine ultimative højttalere . Lytte træt bliver jeg ikke . det var bare mit kvæk

PTHJ
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 September 2003
Sendt: 19 November 2013 kl. 14:56 | IP-adresse registreret  

Sonus Faber Stradivari Homage.
Fantastiske musikformidlere .. og de smukkeste højttalere jeg har haft, og set
Til top Vis PTHJ's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af PTHJ

HOLBERG
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske!

Bruger siden: 17 April 2003
Lokalitet: Fyn
Sendt: 19 Januar 2014 kl. 17:51 | IP-adresse registreret  

Harbeth SHL5….. Lige indtil jeg lyttede til EgglestonWorks The Isabel Signature ved Vassago. Lige godt pokkers!

Efter det lyt bed de sig fast i min bevisthed. Siden da blev de et "must have". Har ikke fortrudt siden. Harbeth SHL5 er forførende - EgglestonWorks The Isabel Signature er magiske!

Derfor er Isabel Signature mit bedste hifi køb til dato, med SHL5 på en god sikker andenplads!…. Og dog; Må hellere yde ModWright KWI 200 retfærdighed i det samlede billede, da den er en kraftig medvirkende faktor, til den fantastiske ydelse, i samspillet med The Isabel Signature. ModWright indfinder sig dermed også på min egen personlige "bedste-køb-liste"

PS. Skal dog siges at jeg har haft mange andre gode køb (heldigvis) gennem de 30 år jeg har dyrket denne passion og hobby.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes