| Forfatter |
|
Lars.no.1 Forum Bruger

Bruger siden: 10 Maj 2012 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 41
|
| Sendt: 07 November 2013 kl. 16:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sådan Andromeda, som fod i hanske, pengene er lagt på bordet og rouletten drejer igen. Bliver interessant at se om den
lander på rød eller sort denne gang. Og pas på politimanden ikke pludselig går efter dig istedet med en løs anklage om
hæleri, han skal jo nå sin ugentlige kvote af sager, du er en lavthængende frugt  . Er stadig rystet over hende i Kontant
forleden der købte en brugt Iphone med kvittering og fik en sag på halsen.
|
| Til top |
|
| |
Andromeda Forum Bruger

Tidl. Chromosome
Bruger siden: 23 September 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1612
|
| Sendt: 07 November 2013 kl. 17:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nogle der har telefon numre. Bare de numre han har ringet fra?
Kan jo give de numre videre. Og når vi har flere sager på en person samlet, er sandsynligheden nok større for en reaktion mod Allan'erne.
Evt. De involveredes numre, så politiet kan kontakte jer og høre jeres historie.
Nogle der har bedre forslag?
|
| Til top |
|
| |
Tante Berg Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2247
|
| Sendt: 07 November 2013 kl. 17:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Andromeda: Slap helt af. Jeg synes at tråden er blevet totalt useriøs. Tillykke med dine 15 minutters 'fame' __________________ 'Før eller siden ender du alligevel med Tandberg' http://www.youtube.com/watch?v=PN2tncOLdKE
|
| Til top |
|
| |
Andromeda Forum Bruger

Tidl. Chromosome
|
| Sendt: 07 November 2013 kl. 18:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
WHAT!?!?
Hvor kommer den sætning lige ind i billedet? Mister penge, som andre herinde - forstår godt nok ikke helt det du beskriver!!!!!! 
Synes sku jeg er seriøs nok her!
Bliver rent faktisk ret forarget over det du skriver Tante Berg. Jeg mener det jeg skriver og det var nu også kun et forslag!... er da knap så begejstret for en modtagelse der peger mod det helt opgivende
|
| Til top |
|
| |
Andromeda Forum Bruger

Tidl. Chromosome
|
| Sendt: 07 November 2013 kl. 18:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lars.no.1 skrev:
Arrgghh Andromeda, nu var vi lige så stolte af dig, at du turde kaste dig ud i at overfører pengene til ham. Om igen, vi støtter dig moralsk hele vejen til netbank, du skal ikke være bange . Vi har brug for at vide om det hele er en stor misforståelse. |
|
|
Btw.
Inden tråden her blev åbnet igen, der havde jeg overført pengene til Allan. Havde jeg set det kom så vidt som det er, så havde jeg ALDRIG overført en krone. Føler mig da også ret dum nu!
|
| Til top |
|
| |
RockMedØerne Forum Bruger

Bruger siden: 04 November 2013 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 46
|
| Sendt: 07 November 2013 kl. 19:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fortsæt du bare Andromeda, er fuldt forståeligt at du ønsker at forfølge sagen, men få lige evt. Oplysninger fra andre via PM, så de ikke ligger og
flyder offentligt
Hva Tante Berg mener, siger nok mest om ham - er nok de 15 minutters fame han selv ville gå efter
|
| Til top |
|
| |
Andromeda Forum Bruger

Tidl. Chromosome
|
| Sendt: 07 November 2013 kl. 20:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
RockMedØerne skrev:
Fortsæt du bare Andromeda, er fuldt forståeligt at du ønsker at forfølge sagen, men få lige evt. Oplysninger fra andre via
PM, så de ikke ligger og
flyder offentligt
Hva Tante Berg mener, siger nok mest om ham - er nok de 15 minutters fame han selv ville gå efter  |
|
|
Jamen self. Og da vi er mange der nu sidder i saksen, så er det da endnu mere sandsynligt at der SKER noget i sagen(-erne). Så forstod bare IKKE
den post!! Ikke for at lave endnu mere rav i den, da det slet ikke er mig! Meeeen.. Den fame har han/hun da fået min. 10-fold af med alle de poster
 og Tante Berg.. : jeg siger det med et glimt i øjet, vil bare gerne du forstår at jeg rent faktisk gerne vil hjælpe det jeg nu kan. Tror nu heller
ikke at grundet stillingen, at det overhovedet er muligt! Ej heller at jeg har lavet en handel med en politimand, om muligt! Men det må da være
forsøget værd. Samt er/var jeg da pænt irriteret da jeg skrev posterne omhandlende DEN MULIGE HJÆLP!
Ja self. PM er self. Den bedste metode.
|
| Til top |
|
| |
Mikkel G Administrator gruppe

Redaktør og Indehaver
Bruger siden: 09 August 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 4915
|
| Sendt: 07 November 2013 kl. 20:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej!
Så er der nyt i sagen...
Med hjælp fra en bruger her i forummet, er det lykkedes at finde frem til hvem Audiobumsen er:
Det er brugeren Aprox, som har navnet Audiobumsen i Køb, Salg & Bytte. Hans borgerlige navn er Allan Poulsen.
Jeg er i fuld gang med, at lukke hans adgang til Hifi4all.
Jeg håber, at dette kan være med til, at få afsluttet sagerne for dem, der har været ramt af uheldige handler med ham.
|
| Til top |
|
| |
Andromeda Forum Bruger

Tidl. Chromosome
|
| Sendt: 07 November 2013 kl. 20:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak Mikkel!
Håber på vi når nærmere manden... For dette skal sku helst have konsekvenser.
|
| Til top |
|
| |
slyd Forum Bruger

Bruger siden: 27 Juni 2005 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 255
|
| Sendt: 07 November 2013 kl. 21:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
RockMedØerne Forum Bruger

Bruger siden: 04 November 2013 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 46
|
| Sendt: 07 November 2013 kl. 21:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lyder godt at der er udvikling i sagen
Må da være en IP-logging på ham, som kan videregives til politiet, så de kan finde frem til ham og få en lille snak evt.
Held med det for de implicerede ialtfald
|
| Til top |
|
| |
PTHJ Forum Bruger

Bruger siden: 11 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 425
|
| Sendt: 07 November 2013 kl. 22:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |

Redaktør og Indehaver
|
| Sendt: 07 November 2013 kl. 22:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
RockMedØerne skrev:
Må da være en IP-logging på ham, som kan videregives til politiet, så de kan finde frem til ham og få en lille snak evt. |
|
|
Nemlig... og dem udleverer jeg gerne til politiet, hvis de efterspørger dem.
|
| Til top |
|
| |
Andromeda Forum Bruger

Tidl. Chromosome
|
| Sendt: 07 November 2013 kl. 22:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så melder første "forurettede" sig. Har nu oplysninger der kan gavne efterforskning.
Jeg håber på at flere melder ind, således der kan skabes overblik og omfang.
Dette skal ikke betragtes som, at det er de mistede penge der skal retur, eller jo det skal de også!, men udgangspunktet er, at man ikke skal have lov
til at kunne foretage disse svindel-numre uden det får en konsekvens.
I disse tider med så megen handel på internettet, etc., er man jo nødt til at markere og få de individer der gør det, til at forstå, at det ikke kan svare
sig.
Hvis ingen gør noget, men bare lader stå til, så sker der ikke noget.
Håber på flere skriver PM.
|
| Til top |
|
| |
Boydk Forum Bruger

Bruger siden: 02 Juli 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 6420
|
| Sendt: 08 November 2013 kl. 10:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det undrer mig godt nok, at det er Aprox, han hed Denon4Life før på forum. Har hjulpet ham et par gange med elektronikproblemer, og han var da en vældig flink fyr  . Købte oven i købet en Gamut CD-1 mkII af mig, betalte kontant helt uden problemer. Ved at han bor/boede i Risskov lige bag ved Veri Centret, fandens også, at jeg ikke kan huske adressen. Har desværre slettet hans PB´er for at få plads i postkassen, ellers ville jeg da gerne ha´ hjulpet yderligere  . __________________ Alt under 500 watt er til garagen.
Mens Løgnen løb fra Bagdad til Konstantinopel, fumlede Sandheden fortsat rundt efter sine sandaler.
|
| Til top |
|
| |

Redaktør og Indehaver
|
| Sendt: 08 November 2013 kl. 10:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vi har også hans adresse... men vi stopper med at smide flere personlige oplysninger ud her.
Men alle oplysninger vil selvfølgelig blive udleveret til politiet, når sagen anmeldes.
|
| Til top |
|
| |
Boydk Forum Bruger

Bruger siden: 02 Juli 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 6420
|
| Sendt: 08 November 2013 kl. 10:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
  __________________ Alt under 500 watt er til garagen.
Mens Løgnen løb fra Bagdad til Konstantinopel, fumlede Sandheden fortsat rundt efter sine sandaler.
|
| Til top |
|
| |
CARS10 Forum Bruger

Bruger siden: 15 Juli 2009 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2794
|
| Sendt: 08 November 2013 kl. 15:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bare lige en tanke, men kunne det tænkes at manden er blevet syg og blevet indlagt på hospitalet.
carsten
|
| Til top |
|
| |

Redaktør og Indehaver
|
| Sendt: 08 November 2013 kl. 15:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er ikke tilfældet...
Jeg er netop blevet kontaktet af Allan Poulsen/Audiobumsen, og han siger, at hans gmail er blevet hacket... hvordan det så forklarer, at han stadig har været aktiv i Køb, Salg & Bytte, kan jeg ikke lige regne ud?!
Det er dog over en måned siden, at trådstarter og Audiobumsen gennem korrespondance med undertegnede blev enige om, at handlen skulle gå retur.
Men Allan lover bod og bedring... så nu ser vi hvad, der sker.
|
| Til top |
|
| |
AndersHenriksen Forum Bruger

Bruger siden: 07 November 2013 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 3
|
| Sendt: 08 November 2013 kl. 17:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg handlede med Allan for mange tusinde kroner tilbage i Marts.
Overførte godtroende pengene og glædede mig til min nye forstærker.
Jeg fik derefter track & trace nummeret på en pakke der en uge for inden var blevet afleveret i København Ø. Jeg bor ikke i
København, vi havde ikke gennemført handlen der og pakken vejede ikke det rigtige. På trods af alle disse forskelle hævdede
Allan stædigt at jeg havde modtaget pakken, at brugte dette tilfældige track&trace nummer som bevis.
Da jeg fik løgn fremfor forstærker eller t&t nummer kan jeg kun advare mod at handle med Allan Poulsen/Audiobumsen.
|
| Til top |
|
| |