Forfatter |
|
270961 Lukket konto

Konto lukket efter anmodning fra bruger
Bruger siden: 05 Juni 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 889
|
Sendt: 23 Juli 2004 kl. 14:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
[QUOTE=Ørstrøm]
Avs, det ser virkelig fedt ud.
Og det er altid stemningsfuldt at se NAD og Mark Levinson i samme setup 
-----------------------------------------
Hej Ørstrøm. Tak for roserne. Tag ikke fejl af NAD maskinen. Den spiller virkeligt godt over mit anlæg og har et glimrende billede. Den er jeg meget overrasket over og meget glad for. Den indgår faktisk også som ren cd-maskine i anlægget, men når selvfølgelig ikke Accuphasen. Jeg tror faktisk ikke cd-mediet bliver maget bedre lige pt. med Accuphasen.
Mvh
|
Til top |
|
|
270961 Lukket konto

|
Sendt: 23 Juli 2004 kl. 14:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
jetz skrev:
[QUOTE=ppp_dk]
Hej 270961,
Hvad hedder det hylde arrangment, som bla. din pladespiller står på, og hvor kan det skaffes?
Ellers et flot setup...
|
|
|
Jeg er også lidt nysgerrig omkring de hylder. Hvad er det for nogen, hvad kan de bære og hvor kan de købes?
Og forresten: Lækkert anlæg En drøm for nogen, virkelighed for andre
-------------------------------
Hej. Tak for roserne.
Hylderne er Montana hylder og jeg mener de kan bære ca. 25 kg. De kan fåes kraftigere. Jeg ved også de fåes som glashylder. Læs: dyre. Kan købes hos møbelhandlere.
Mvh
|
Til top |
|
|
Go4it Forum Bruger

Bruger siden: 28 Juli 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1186
|
Sendt: 09 August 2004 kl. 23:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, bestemt et imponerende anlæg... Går selv og tænker på at investere for 100.000-150.000,- til ren stereo
Jeg har haft fornøjelsen, at høre en Accuphase DP 55, hvordan er den i forhold til DP 67? Har være på nettet og checke priser, og der er en site (USA) der sælger en DP 67 til 3500 $, dvs. til 22000,- Er der nogen der ved hvad man kommer til at betale oven i når man handler i USA? Der er altså lang fra 22000,- til 48 ditto!
Der må være noget specielt ved Accuphase (ud over lyden). Det at eje en Accuphase, den følelse - det må være den samme som nå man et Rolex (har haft et - men solgte det ..... )
Peter
|
Til top |
|
|
Go4it Forum Bruger

|
Sendt: 10 August 2004 kl. 00:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
270961 Lukket konto

|
Sendt: 10 August 2004 kl. 22:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Peter. Tak for ordene.
Mht til priser i USA skal du gange dollarprisen med 10 for at få den danske importpris (told og moms), men husk 110 volt og 60 hz......det passer ikke lige til den danske stikkontakt, samt evt garanti. 5 år herhjemme.
Desuden er USA-priser altid unden VAT=moms, som er 8 %. Det er ulig noget billigere i USA, men tyske priser ligger ca. 10 % lavere end her i Danmark, hvor alt bare er så møg dyrt.
Mht til DP 55 og den med V`et....har aldrig hørt den, men min forhandler siger DP55V lyder godt. DP 67 er bedre. Du får mere af alt. Desuden ser det ud som om kabinettet er i bukket stålplade. DP 67 er i alu og samlet i flere dele. Desuden en uhørt flot samlekvalitet under låget, som iøvrigt er helt igennem superb dæmpet.
Accuphase er ægte highend. Japansk håndværk når det er bedst. En helt igennem ubeskrivelig finish som jeg aldrig har set før...heller ikke på min Mark Levinson forforstærker. Feeeeeeeeeeeeeeeeeeling når det er bedst. Jeg har ikke fortrudt jeg investerede og jeg synes den giver vellyd for hver en krone. Har aldrig hørt bedre. Den slår i mine øre Mark Levinson 390S Sådan skal en cd-afspiller bygges og den sidste og endelige jeg har købt.
Mvh en Accuphasefan.
|
Til top |
|
|
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6645
|
Sendt: 10 August 2004 kl. 22:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
270961 skrev:
Hej Peter. Tak for ordene.
Mht til priser i USA skal du gange dollarprisen med 10 for at få den danske importpris (told og moms), men husk 110 volt og 60 hz......det passer ikke lige til den danske stikkontakt, samt evt garanti. 5 år herhjemme.
Desuden er USA-priser altid unden VAT=moms, som er 8 %. Det er ulig noget billigere i USA, men tyske priser ligger ca. 10 % lavere end her i Danmark, hvor alt bare er så møg dyrt.
|
|
|
3500$ bliver til lige godt 29000kr med alt og om det er 110 eller hvad kan være lige meget den kan stilles om .
Men så er det hvis sådan en går istykker og om de vil shippe til DK det tro jeg ikke de vil .
ser ud til de vil
Free voltage transformer to convert electricity in destination country (110~120V or 220~240V) to 100V.
Men wadia vil de
|
Til top |
|
|
270961 Lukket konto

|
Sendt: 11 August 2004 kl. 11:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Jensen.
Du har nok ret. Det kan den givetvis. Har ikke undersøgt det på min.
Mvh
|
Til top |
|
|
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
|
Sendt: 11 August 2004 kl. 11:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
270961 skrev:
Hej Jensen.
Du har nok ret. Det kan den givetvis. Har ikke undersøgt det på min.
Mvh
|
|
|
Ja men f**k det , de penge man sparre kan blive dyre i sidste ende .
|
Til top |
|
|
270961 Lukket konto

|
Sendt: 11 August 2004 kl. 13:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Jensen.
Der er lidt langt til USA eller Tyskland, hvis uheldet er ude, men en god kontantrabat kan helt sikkert opnås i Danmark. Desuden holder man jo de danske forhandlere i live og det er vel ikke så dårligt. Det er jo også rart at kunne besigtige dyret inden man køber. Tænk nu hvis de ikke indfriede forventningerne.
Mvh
|
Til top |
|
|
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
|
Sendt: 11 August 2004 kl. 13:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
270961 skrev:
Hej Jensen.
Der er lidt langt til USA eller Tyskland, hvis uheldet er ude, men en god kontantrabat kan helt sikkert opnås i Danmark. Desuden holder man jo de danske forhandlere i live og det er vel ikke så dårligt. Det er jo også rart at kunne besigtige dyret inden man køber. Tænk nu hvis de ikke indfriede forventningerne.
Mvh
|
|
|
Yes , men nogle køber jo bare .
Og mon ikke man kan få den til næsten samme pris i dk som den sælges for i us 3500$X6%X25% .
|
Til top |
|
|
Go4it Forum Bruger

|
Sendt: 11 August 2004 kl. 14:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej, jeg har lige kontaktet firmaet i US om skatteforhold oa., de sendte mig mailen forneden:
Hi Peter,
You should not have to pay import tax as we will mark your order as a gift.
I hope this helps. If you have any other questions or comments, please let us know. Thank you.
Det lyder da lidt spændende. Jeg vil kontakte de danske toldmyndigheder for at høre hvad der måtte være i Told...
Peter
|
Til top |
|
|
perejvind Forum Bruger

Bruger siden: 27 November 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2488
|
Sendt: 11 August 2004 kl. 14:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Go4it skrev:
Hej, jeg har lige kontaktet firmaet i US om skatteforhold oa., de sendte mig mailen forneden:
|
|
|
Vi må da håbe at Told og Skvat ikke læser med her __________________ I like techno - UNPLUGGED!
|
Til top |
|
|
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
|
Sendt: 11 August 2004 kl. 14:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Go4it skrev:
Hi Peter,You should not have to pay import tax as we will mark your order as agift.I hope this helps. If you have any other questions or comments, pleaselet us know. Thank you.
Det lyder da lidt spændende. Jeg vil kontakte de danske toldmyndigheder for at høre hvad der måtte være i Told...
Peter
|
|
|
Der er 9% og 25% i moms så lett er det .
Må jeg høre hvorfor du er sååå ? at poste ders mail , man poster ikke privat mails i et forum .
Og at de svare dig som de gør er nok også dumt af dem .
Du kan slippe for den købs moms de har i us også skal du betale de 9% og de 25% i moms , så er den potte uden .
|
Til top |
|
|
Go4it Forum Bruger

|
Sendt: 11 August 2004 kl. 14:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Må jeg høre hvorfor du er sååå ? at poste ders mail , man poster ikke privat mails i et forum
Hmmm? Har jeg postet en privat mailadr. ?
Peter
|
Til top |
|
|
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
|
Sendt: 11 August 2004 kl. 14:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Go4it skrev:
Må jeg høre hvorfor du er sååå ? at poste ders mail , man poster ikke privat mails i et forum
Hmmm? Har jeg postet en privat mailadr. ?
Peter
|
|
|
Hvad han skriver til dig privat kommer det andre ved .
Hvis du skulle gøre noget var det at sende en lille mail til den danske impotør , så ville du nok få et stort smil af ham og tak .
|
Til top |
|
|
Go4it Forum Bruger

|
Sendt: 11 August 2004 kl. 14:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Og hvis det er ang. selve mailen, så ville jeg aldrig poste noget som ikke burde komme ud...
Desuden er der ikke noget der hedder "gave" i Tolden med mindre det er fra Far & Mor......
Men 9+25 = 34 %, så har vi stadig sparret 66 %, og hvor ofte går et Superprodukt som Accuphase i stykker????
Peter
|
Til top |
|
|
Go4it Forum Bruger

|
Sendt: 11 August 2004 kl. 14:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pointen er at denne US forhandler ikke gør noget forkert.........
Peter
|
Til top |
|
|
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
|
Sendt: 11 August 2004 kl. 14:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Go4it skrev:
Pointen er at denne US forhandler ikke gør noget forkert.........
Peter
|
|
|
Jo han gør han må ikke shippe undefor us , du må ikke engang sælge brugt AP i us .
prøv du bare og post noget tilsalg brugt i us så skal du se .
prisen er 48000kr i dk og du får nok mellem 15-20% i kontant rabat .
Du køber den i us 3500$ +ca 250$ til fragt 3750$x 6,20kr=23250X9%=25343krX25%= 31678kr+ 200kr til at overføre penge .
Ej du sparre jo vildt meget , de vil tage mig 5 min at få den for det indefor EU .
|
Til top |
|
|
270961 Lukket konto

|
Sendt: 11 August 2004 kl. 20:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej.
Kunne de herre ikke oprette en ny tråd der evt. hedder" Vi med told og skat når vi selv importerer" ?
Mvh
|
Til top |
|
|
270961 Lukket konto

|
Sendt: 27 September 2004 kl. 14:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Opdatering af anlægget
Har nu fået købt en Infinity Kappa subwoofer, ca 31.5 kg tung sag med R.A.B.O.S system indbygget, dvs man kan beregne rummest EQ ud fra dette og indjustere subbens frekvensgang efter dette. Subben kører i parallel med hovedhøjtaleren, dvs fuldt frekvensområde på dem og lavpasfiltret i subben er indskudt ved 80 hz.
Målt frekvensgang i rummet er nu + - 3 db mellem 20 hz - 100 hz. Det må siges at være ganske godt.....ingen boom i rummet, bare lækker ren bas.
Billeder følger.
Mvh
|
Til top |
|
|