Forfatter |
|
dumbo Forum Bruger

Bruger siden: 03 April 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 2295
|
Sendt: 06 Januar 2005 kl. 21:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
He he.....
Tillykke med grejet igen så.....og den genfundne lyst.... 
|
Til top |
|
|
270961 Lukket konto

Konto lukket efter anmodning fra bruger
Bruger siden: 05 Juni 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 889
|
Sendt: 06 Januar 2005 kl. 21:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ermh.......... Jeg kan sgu ikke undvære mit anlæg....
Jeg kan sgu ikke undvære mit anlæg....
Jeg kan sgu ikke undvære mit anlæg....
Det er jo mig.....mit synonym....mit kød og blod....mit et og alt....selvom jeg selv er nr. 9 herhjemme efter skildpadden.
Tak allesammen for det lille skub tilbage.

|
Til top |
|
|
Henrik300 Forum Bruger

Bruger siden: 22 Februar 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 3209
|
Sendt: 06 Januar 2005 kl. 21:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så er du jo langt fremme i rækken  . Så havde hifi vinter bacillen ramt dig efter kun 1 time............................... ganske godt gået  __________________ Hilsen Henrik
|
Til top |
|
|
Zorglub Lukket konto

Bruger siden: 12 Marts 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2460
|
Sendt: 06 Januar 2005 kl. 22:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Var der nogen der nåede at byde på det? - du er heldig med jeg HAR købt cdafspiller ellers havde du "midstet" din
Er det pga. for lidt tid til lyd du var ved at falde i? - syntes selv det kan blive lidt klemt med børn, skilpader og sådan.
|
Til top |
|
|
270961 Lukket konto

|
Sendt: 06 Januar 2005 kl. 22:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
[QUOTE=Zorglub]Var der nogen der nåede at byde på det? - du er heldig med jeg HAR købt cdafspiller ellers havde du "midstet" din 
Er det pga. for lidt tid til lyd du var ved at falde i? - syntes selv det kan blive lidt klemt med børn, skilpader og sådan. -------------------------------------------------------
Næ.... ingen var hurtige nok....heldigvis. Nej...det er egentlig ikke tiden der er et problem. Har godt nok 3 børn der skal serviceres...men de kan dog tænke selv. Yngste mand er 11 år, mellemste 13 år og ældeste 16..så der har ikke været bleskift i mange år. Min søn har selv et anlæg, som min broder har lånt ham (Magnepan MG 0.5 SE, Thule IA 60 B og Teac VRDS 10)...knægten kan sørme lide musik...og han køber faktisk CD-plader. Jeg må jo vedkende mig min arv. Har haft lidt i tankerne et langt stykke tid, at prisen for hifi`en er ved at blive noget høj.....og så slår vinterdepressionen igennem . Men...aligevel...det er en dejlig hobby/lidenskab. Og jeg beholder djælveme mit anlæg og bygger videre...jeg tror det er sundere for sjælen...selv min kone var begyndt at punke mig.
Mvh
|
Til top |
|
|
Henrik300 Forum Bruger

Bruger siden: 22 Februar 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 3209
|
Sendt: 06 Januar 2005 kl. 22:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Og jeg beholder djælveme mit anlæg og bygger videre...jeg tror det er sundere for sjælen...selv min kone var begyndt at punke mig.
Mvh
PUNKE var det for DU ville sælge, så er det sku bare med at holde fast. Forstår jeg det rigtigt? __________________ Hilsen Henrik
|
Til top |
|
|
L.B. Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6296
|
Sendt: 06 Januar 2005 kl. 22:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
...hold da fast hvor ser det godt ud! ...og lækker sub!
Jeg har lige læst det meste af din tråd og jeg har selv haft de problemer med konen ang. projektor som du omtaler på side 1. Se evt. min tråd om hvordan jeg løste det "lille problem" hvis du har tid/lyst...
|
Til top |
|
|
270961 Lukket konto

|
Sendt: 06 Januar 2005 kl. 22:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
[QUOTE=Henrik300] Og jeg beholder djælveme mit anlæg og bygger videre...jeg tror det er sundere for sjælen...selv min kone var begyndt at punke mig.
Mvh
PUNKE var det for DU ville sælge, så er det sku bare med at holde fast. Forstår jeg det rigtigt?
--------------------------------------------
Ja....jeg blev lidt chockeret...hun synes godt nok jeg er lidt for meget en gang imellem....men hun mener dog ikke jeg kan undvære anlægget...jeg ville jo bare starte forfra igen... Hun elsker at høre sin Elton John, Diana Krall, Alberte og Barbra Streisand over anlægget. Det er guf for hende.
Mvh
|
Til top |
|
|
270961 Lukket konto

|
Sendt: 06 Januar 2005 kl. 22:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
[QUOTE=L.Becker]
Jeg har lige læst det meste af din tråd og jeg har selv haft de problemer med konen ang. projektor som du omtaler på side 1. Se evt. min tråd om hvordan jeg løste det "lille problem" hvis du har tid/lyst...
--------------------------------------------------------
Tak for roserne. Har læst din tråd nu og svaret på den.....der er kun et at sige: lækker og stilfuld smag. Du skal vist ikke skamme dig.
PS:iøvrigt er projektoren kommet op at hænge i loftet. Hun blev overbevist om at det alligevel var noget besværligt at tage den frem og tilbage fra tasken.
Mvh
|
Til top |
|
|
Rizzo Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 482
|
Sendt: 06 Januar 2005 kl. 22:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hehe rart at se du har "genfundet" lysten! 
Det ville sQ være træls at sælge og så senere erkende en fejltagelse  __________________ AV M3 Avantgarde
Densen B-100 mKv + B-400 Black
Samsung LE32M51
Pioneer DV668AVi
Vil mægtig gerne ha B300XS
Mit anlæg?
|
Til top |
|
|
L.B. Forum Bruger

|
Sendt: 06 Januar 2005 kl. 22:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
270961 skrev:
[QUOTE=L.Becker]
--------------------------------------------------------
Tak for roserne. Har læst din tråd nu og svaret på den.....der er kun et at sige: lækker og stilfuld smag. Du skal vist ikke skamme dig.
PS:iøvrigt er projektoren kommet op at hænge i loftet. Hun blev overbevist om at det alligevel var noget besværligt at tage den frem og tilbage fra tasken.
Mvh
|
|
|
Helt super!
|
Til top |
|
|
270961 Lukket konto

|
Sendt: 12 Januar 2005 kl. 00:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Som et midel mod vinterdepressionen har Dr. Lyd måtte tage lidt af sin egen medicin...en lille investering...den har været i støbeskeen et stykke tid..men blev lige generet af lidt grimme grimme tvangstanker om salg af anlægget. Der følger behøring billededokumentation senere.
Mvh
|
Til top |
|
|
L.B. Forum Bruger

|
Sendt: 13 Januar 2005 kl. 11:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Spændende, Spændende!
|
Til top |
|
|
Alex E Nielsen Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2051
|
Sendt: 13 Januar 2005 kl. 11:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Halløj
Lad høre hvad du har investere i 
|
Til top |
|
|
kiro Forum Bruger

Bruger siden: 09 November 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 459
|
Sendt: 13 Januar 2005 kl. 12:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er rigtig dejligt at du har genfundet dig selv , uden det grej ville du ikke være dig selv meget længe hvilket ville påvirke dig og dine omgivelser i den forkerte retning . Jeg kan sige det for mit eget vedkommende jeg ville ikke være til at leve sammen med uden mit legetøj .
Venter også spændt på hvad dit nye legetøj er.
Mvh. kiro
|
Til top |
|
|
dumbo Forum Bruger

Bruger siden: 03 April 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 2295
|
Sendt: 13 Januar 2005 kl. 18:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja også her......er også pænt spændt.....
|
Til top |
|
|
mr highend Forum Bruger

Bruger siden: 23 November 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 449
|
Sendt: 27 Marts 2005 kl. 11:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Dr. lyd!
Hvordan går det med hifi - feberen? Har du genvundet lysten?
Jeg har hørt noget om 2 stk. Subs - skal vi ikke se disse - det må se brand godt ud. Hvad med lyden - fortæl!
Hvad med at give et par musikeksempler på det der bare spiller med dette anlæg! __________________ vh Mr. High End
|
Til top |
|
|
Bent L Forum Bruger

Bruger siden: 12 Maj 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 994
|
Sendt: 27 Marts 2005 kl. 11:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
270961 skrev:
Som et midel mod vinterdepressionen har Dr. Lyd måtte tage lidt af sin egen medicin...en lille investering...den har været i støbeskeen et stykke tid..men blev lige generet af lidt grimme grimme tvangstanker om salg af anlægget. Der følger behøring billededokumentation senere.
Mvh
|
|
|
Godt du fandt dig selv igen; men hvilken investering kan tage en vinterdepression når man har sådan et anlæg? __________________ Hilsen Bent
|
Til top |
|
|
king Udelukket fra forum

Montør i Fona - 3/3 advarsler
Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 3082
|
Sendt: 27 Marts 2005 kl. 12:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad er en Rega RB300ST arm - heder den ikke Rega RB300 arm ? Hvad betyder ST ??
|
Til top |
|
|
270961 Lukket konto

|
Sendt: 27 Marts 2005 kl. 17:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
[QUOTE=king]Hvad er en Rega RB300ST arm - heder den ikke Rega RB300 arm ? Hvad betyder ST ??
Hej King
ST betyder stainless steel ifølge Clearaudio....det er en rega 300 iført Clearaudioforklædning...grafitbemaling, bedre lejer og dele i rustfrit stål.
mvh
|
Til top |
|
|