| Sendt: 09 Juni 2026 kl. 22:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg faldt også i modificerings-gryden på et tidspunkt med en Rega RB-300 arm, hvor jeg skiftede kablet ud med et Incognitokit fordi, jeg havde læst at det lød bedre... og det lød også bedre!
Men... Rega er gennemudviklede og testede produkter, og jeg måtte også bide i det sure æble, og konstatere at den øgede "friktion" fra Incognito kablet belastede det horisontale leje uhensigtsmæssigt, og det kostede mig i sidste ende tonearmen.
Gode og kloge mennesker har siden forklaret mig om årsagen til den skade, jeg selv pådrog RB300 armen ved i stædighed at tro, at jeg kunne gøre det bedre end årtiers udvikling og erfaring.
Og til dem der tror, at Rega bare er cool business, så bør I tage et nærmere kig på historien bag. Stifteren har siden overdraget ejerskabet af firmaet til de aktive medarbejdere, som selv har ansvar for at virksomheden er bæredygtig. Både på økonomi og kvalitet, og kun så længe de laver gode produkter, kan virksomheden overleve.
Så et Rega produkt er som det er fordi, det fungerer bedst sådan 
Og hvis du oplever noget uhensigtsmæssigt med et Rega produkt, så vil jeg anbefale, at du tager kontakt til importøren eller Rega selv. For modsat mange gode råd herinde, så kender de produkterne rigtig godt.
|