| Forfatter |
|
Macwerk Forum Bruger

Bruger siden: 13 November 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 738
|
| Sendt: 08 Juli 2004 kl. 15:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
SATMIT skrev:
| Du har sikkert ret ... jeg læser Duelunds skriv med interesse selvom jeg ikke forstår meget af det. Der er dog mange andre Sillesen en af dem, Peter AR en anden .. der alt andet lige har meget god viden at byde på. |
|
|
Duen er bestemt ikke den eneste. Tak til alle der bidrager med det de nu har at bidrage med  Rygklappere og brokhoveder Folk der går efter manden og ikke bolden
I tilfældet med AR må jeg dog have overset nogen indlæg, når vi snakker formidling af viden (den holdes i mine øjene tilbage som hemmelig-stemplet). Er han forresten blevet forvist eller er branchemedlemmer måske bare begyndt at holde ferie?
|
| Til top |
|
| |
SATMIT Lukket konto

Konto lukket efter brugers ønske
Bruger siden: 22 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1226
|
| Sendt: 08 Juli 2004 kl. 15:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Waal,
Min klare holdning er:
Alle synspunkter er velkomne ... hvis det er et synspunkt om hifi.
Hvis det er et synspunkt om personen, eller et på anden vis usagligt angreb på personens hifiudstyr eller virksomhed ... ja så er det ikke velkomment!
Hvordan finder man så ud af det ... jo har man faktisk skrevet noget om lyd og hifi i sit indlæg, der bibringer debatten noget, eller har man skrevet noget der blot tjener som fyld og som personlig markering. Med andre ord ... er der bare en marginal chance for at det du skriver kan bringe debatten videre, eller gøre andre mennesker klogere på hifi!
SATMIT __________________ "My tastes are simple; I am easily satisfied with the best." Winston Churchill
|
| Til top |
|
| |
Fournais Forum Bruger

Bruger siden: 04 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 846
|
| Sendt: 08 Juli 2004 kl. 16:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
waal skrev:
Alex E Nielsen skrev:
|
Måske er det en idé at hifi4all griber ind over for indlæg/brugere som skrider over kanten af god etik.
Det du anbefaler er det samme som censur, og mere udansk kan det næppe blive. Tonen her er overmåde forsigtig i forhold til f.eks. dagspressen så jeg har svært ved at se hvad er du efterlyser - hvis det da ikke er god gammeldags censur
Der er en god grund til at det ikke er alle danskere der læser Ekstra Bladet. Hvis ikke der bliver grebet ind overfor de indlæg, der ligger under bæltestedet, så forsvinder sagligheden (og dermed de saglige brugere).
Ligeledes er det heller ikke så sjældent at debatten kommer på vildfarelse grundet meget skråsikre holdninger og disse kommer både fra folk fra branchen og menigmand.
Du mener ikke at sikre standpunkter kan accepteres ?
Alt i alt bør vi i den grad tage en kikker på os selv -og lige stikke fingeren i jorden inden vi fare til tasterne.
Det gør vi vel alle
Det mener jeg bestemt ikke er alle der gør!
|
|
|
|
|
|
__________________ "If music is the fruit of love, give me access."
William H. Shakespeare.
Mit stereo
|
| Til top |
|
| |
kim olsen Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5749
|
| Sendt: 08 Juli 2004 kl. 17:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
som både sillesen, waal, alex og satmit er inde på, så er det måske på tide at vi brugere får en lille diskution om hvor grænserne går, og om hvorvidt redaktionen ikke har været lidt for flinke.
jeg siger ikke at vi skal til at censurerer, men der burde måske være lidt flere gule kort (privat beskeder eller mails fra redaktionen) til dem der gentagende gange overtræder hvad der kan anses for at være utilbørligt.
jeg går ind for en middelvej, ingen smagsdommere, men advarsler og hvad deraf fælger til dem der ikke kan acceptere de spilleregler der er for indlæg på disse sider.
jeg er meget glad for dette site, og det har hjulpet mig meget at kunne trække på folk der heldigvis er bedrevidende, såvel som det giver en barlig glæde i stil med jule aften at hjælpe andre på rette vej, hvis de sidder fast i et problem. __________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
| Til top |
|
| |
Sezuan Forum Bruger

Bruger siden: 20 November 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 222
|
| Sendt: 08 Juli 2004 kl. 17:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kurt Møller skrev:
|
Fremover vil mine indlæg kun blive skrevet i It-avisen under Forum-Debat-Ordet frit. Der har jeg mange nyheder liggende, som er blevet kopieret og vist på andre website. Seneste nyheder jeg har lagt på er: Aldi tilbyder i deres tilbudsavis fra idag onsdag den 7. juli at forvandle ens computerskærm med højopløsnings TV på op til 1024x768 for 799,- kr. Der starter endnu en nyTysk HDTV kanal som på deres server har lagt 25 timer HD på, som kan hentes gratis, bl.a optagelse fra den Kinesiske have.Jeg har været en tur rundt og set de fleste indlæg og svar. Og jeg må nok sige at det er en GROV behandling man får herinde. F.eks Sezuan som skrev om sine CW højtalere, han fik af grovfilen og trak sig ud af debatten. Og fik denne salut med på vejen af en bruger " HAN ER NOK KRAVLET TILBAGE IND I BASPORTEN PÅ SINE CW". SKAM JER !!!!!!
Med venlig hilsen
Kurt Møller
|
|
|
Jeg må indrømme at jeg blev noget overrasket over folks måde at debattere på, så efter flere forgæves forsøg på at forklare den oprindelige mening i mit debat-oplæg valgte jeg at trække mig ud.
Der er grænser for hvor lavt et niveau, jeg er villig til at debatere på!
|
| Til top |
|
| |
WhoCutTheCheese Forum Bruger

Bruger siden: 25 Oktober 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 188
|
| Sendt: 08 Juli 2004 kl. 18:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har på sin vis opgivet at deltage i de forskellige debatemner. Mange folk herinde virker ret fordomsfulde og mener kun DE har ret. Der var en tråd med System Audio, hvor en hel del mener denne højttaler mangler bas. Fair nok, hvis man mener dét. Men at 4-5 personer skriver denne højttaler ikke kan spille bas, gør det ikke til et faktum. Dét jeg vil frem til er niveauet. Det er nemlig med den her attitude det foregår :
"Sådan er det fordi JEG siger det".
At SA folk så bliver kaldt for "basforskrækkede" må stå for egen regning... Men det er bare en mærkelig fordom at have.
Jeg har læst en del af div. emner og orker ærlig talt ikke at deltage. Nogen gange sidder jeg simpelthen bare og griner. Debatten rokker sig ikke ud af stedet, netop fordi mange/eller nogen, simpelthen kun kan se lige ud og ikke en anelse til siden.
Jeg synes der mangler lidt respekt om andres meninger. __________________ Don´t just stand there and shout it. Do something about it.
|
| Til top |
|
| |
TapeConnection Lukket konto

Lukket efter brugers ønske!
Bruger siden: 30 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4163
|
| Sendt: 08 Juli 2004 kl. 18:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Thomas Sillesen skrev:
| Problemet som jeg ser det, er at der fra hifi4all's side ikke skrides ind før det er alt for grovt, det forleder folk til at tro at det er acceptabelt at tilsidesætte det mest almene regler for almindelig pli, for at jorde andre eller for at tale nedladende og arrogant til andre. |
|
|
Det tror jeg afgjort du har ret i. Jeg synes det er lidt tankevækkende at på Usenet, hvor der ingen "overdommer" er, dér er tonen ret sjældent uacceptabel, og hvis nogen opfører sig som en tumpe så holder folk ret hurtigt op med at svare, og éns "karriere" i en nyhedsgruppe bliver ret kort. Det er lidt som om at selvjustitsen dér er væsentligt mere udviklet, netop fordi det udelukkende er op til én selv at sætte standarden. På en side som denne er der måske en større tilbøjelighed til at sige " hey, hvis det er for groft kan I jo bare slette det". __________________ Mvh. TC
www.tapeconnection.dk
Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
|
| Til top |
|
| |
Daring Dane Forum Bruger

Bruger siden: 12 Januar 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 200
|
| Sendt: 08 Juli 2004 kl. 19:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er måske ikke god nok til at følge med i samtlige fora, men problemet herinde er efter min mening ikke branchemedlemmerne. Dem synes jeg ofte man har glæde af i forskellige tråde.
Jeg tør næsten ikke rippe op i trådene ved at nævne dem. Men here goes: Trådene med BÅTTET og trådene med System Audio, synes jeg bestemt, var under lavmålet. Jeg synes, det er barnligt og pinligt at svine andre folk og deres højttalere til på den måde, som det skete. Enten skulle diverse fabrikater brændes af til Sankt Hans eller var ejerne af SA både basforskrækkede og tøffelhelte. Og sådan kørte de ellers i ring. Jeg kan sagtens tilslutte mig de hifi-mæssige pointer i nogle af synspunkterne, men derfor kan man godt servere det lidt mere diplomatisk og med respekt.
Jeg synes nu ellers nok, at jeg besidder rigeligt med humor, men det er for plat at være så sarkastisk og nedladende på andres bekostning.
Jeg håber fortsat at dette kan være stedet, hvor folk har lyst til at give deres mening til kende og komme med gode råd. Jeg lærer ihvertfald noget om HiFi hver dag herinde.
Med venlig hilsen - og happy HiFi
Daring Dane
__________________ Harman Kardon AVR 5500, Harman Kardon DVD 25,
Dynaudio Audience 82, Dynaudio Audience 122C, Tannoy R1
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
| Sendt: 08 Juli 2004 kl. 19:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Otto, TC skrev:
Thomas Sillesen skrev:
| Problemet som jeg ser det, er at der fra hifi4all's side ikke skrides ind før det er alt for grovt, det forleder folk til at tro at det er acceptabelt at tilsidesætte det mest almene regler for almindelig pli, for at jorde andre eller for at tale nedladende og arrogant til andre. |
|
|
Det tror jeg afgjort du har ret i. Jeg synes det er lidt tankevækkende at på Usenet, hvor der ingen "overdommer" er, dér er tonen ret sjældent uacceptabel, og hvis nogen opfører sig som en tumpe så holder folk ret hurtigt op med at svare, og éns "karriere" i en nyhedsgruppe bliver ret kort. Det er lidt som om at selvjustitsen dér er væsentligt mere udviklet, netop fordi det udelukkende er op til én selv at sætte standarden. På en side som denne er der måske en større tilbøjelighed til at sige " hey, hvis det er for groft kan I jo bare slette det".
|
|
|
Tonen herinde er til tider ganske skræmmende, som I selv er inde på. Det burde ikke være vores opgave, at opdrage brugerne og fortælle hvordan man taler til andre mennesker. Men det lader åbenbart til at det ikke kan undgåes..
Vi har allerede en "retningslinier for brug af forum" og det burde egentlig være nok til at folk kan regne ud hvordan man opfører sig herinde. Det er lidt tankevækkende, synes jeg, at vi er ca 3500brugere, MEN overstående er kun vist 1530gange. dvs at med min lille hovedregning, så er det ikke alle der har læst den.. DET KAN ANBEFALES TIL FLERE BRUGERE!!!
Personligt er jeg ked af at Jensen, har valgt at forlade os. Men jeg forstår ham godt. Der er for mange der har ondt i røven over at branchemedlemmer kommer med råd. for det er med det samme reklame.. Jeg ved ikke om I andre branchemedlemmer har modtaget 'beskidte' beskeder/mails, i så fald ville jeg gerne vide mere om det. Vi skal alle kunne være herinde, uanset om man er lille Ole der har købt sit første surroundanlæg alt inkl. til 5000kr, eller man er Producent at et respekteret hifiprodukt. Så længe man overholder "retningslinier for brug af forum".
og til sidst, vil jeg gerne opfordre brugerne til at rapportere hvis der er indlæg som overskrider reglerne betydeligt. Der er flere af jer der benytter denne funktion, og det er vi meget glade for.
Endnu en gang vil jeg henvise til
http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=3897&PN =1&FID=1&PR=3
|
| Til top |
|
| |
Live21 Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 2377
|
| Sendt: 08 Juli 2004 kl. 20:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det ville da være et kedeligt sted hvis man skulle sidde og klappe af hinanden !!! sezuan tråden med CW opfattede jeg som en tråd der i bedste boejer/Hurtig/langsom stil var oprettet for at provokere folk til at komme med deres holdninger, hvis ikke var det bare en konstatering af at et bilka anlæg er mindst ligesågodt som et til 200 K.. hvad havde han regnet med folk herinde ville skrive til det ???
Branchemedlemmer kan være en stor gevinst ! selv den udskældte AR har nogle visdomsord at udgyde, men når 90% af det nogle branchefolk poster kun er selvpromovering i bedste HIFIklub stil så synes jeg de skulle ha en meget kraftig advarsel..
Båt/afbrændingstrådende er humor på højt plan, selvfølgelig er der delte meninger personligt kan jeg selv få et acceptabelt bastryk ud af SA med den rette opstilliing og udstyr, men ingen tvivl om at for andre giver de ik nok, men selvom jeg ik har noget imod SA kan jeg nemt se det sjove i de indlæg..
hvis man ik vil høre negative ting om ens udstyr så skulle man nok overveje at gå ind på producentens hjemmeside istedet for at være her..
Hvis folk ligefrem får psykiske problemer og mister søvn over at en knallertbølle måske tager hans tomos og en zippo til roskilde, ja så skulle de måske sætte en disneyfilm på istedet for at læse andres meninger..
Personlig tilsvining er en anden sag og burde ikke forekomme herinde, men dem der får på hatten ligger os selv op til det, så måske de skulle kigge deres poster igennem før de tuder alt for højt !!!
Tabet af Rene er tilgengæld meget ærgeligt, endnu en af de branchemedlemmer der virkelig går op i HIFI og musik og altid villig til at hjælpe,, dog lidt kortfattet 
|
| Til top |
|
| |
Peter Forum Bruger

Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 621
|
| Sendt: 08 Juli 2004 kl. 20:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
man...incl. mig selv, skulle måske huske på to ting:
1. gå efter bolden, manden er total ligegyldig hvis du scorer
2. ville jeg tale/ svare sådan, hvis det var face to face ?
mvh
jeg er lige kommet hjem fra ferie... -hvad er det med Jensen 
|
| Til top |
|
| |
Frederik Carøe Branchemedlem

DCA - Duelund Coherent Audio
Bruger siden: 01 December 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 879
|
| Sendt: 08 Juli 2004 kl. 20:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
brorlille skrev:
hej
Jeg synes jensen skal fortsætte. Han taler ikke ned til folk, som ikke er enige med ham. Tværtimod tilbyder han ofte, at man kan låne hans grej (uden forpligtelser). Duelund og slænget deromkring er mere selvfede og burde være steder, hvor de kan filosofere med ligesindede.
mvh krydsmads
Og jensen - du bli'r bare her. 
|
|
|
Hej Brorlille
Jeg ved ikke, om der sigtes til mig her?
Såfremt jeg fremstår som selvfed, ville jeg da gerne have det at vide?
Gerne med eksempler.
__________________ Med venlig hilsen
Frederik Carøe
|
| Til top |
|
| |
Ikke Slipsefyr Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2871
|
| Sendt: 08 Juli 2004 kl. 20:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Live21 skrev:
|
Det ville da være et kedeligt sted hvis man skulle sidde og klappe af hinanden !!! sezuan tråden med CW opfattede jeg som en tråd der i bedste boejer/Hurtig/langsom stil var oprettet for at provokere folk til at komme med deres holdninger, hvis ikke var det bare en konstatering af at et bilka anlæg er mindst ligesågodt som et til 200 K.. hvad havde han regnet med folk herinde ville skrive til det ???
Branchemedlemmer kan være en stor gevinst ! selv den udskældte AR har nogle visdomsord at udgyde, men når 90% af det nogle branchefolk poster kun er selvpromovering i bedste HIFIklub stil så synes jeg de skulle ha en meget kraftig advarsel..
Båt/afbrændingstrådende er humor på højt plan, selvfølgelig er der delte meninger personligt kan jeg selv få et acceptabelt bastryk ud af SA med den rette opstilliing og udstyr, men ingen tvivl om at for andre giver de ik nok, men selvom jeg ik har noget imod SA kan jeg nemt se det sjove i de indlæg..
hvis man ik vil høre negative ting om ens udstyr så skulle man nok overveje at gå ind på producentens hjemmeside istedet for at være her..
Hvis folk ligefrem får psykiske problemer og mister søvn over at en knallertbølle måske tager hans tomos og en zippo til roskilde, ja så skulle de måske sætte en disneyfilm på istedet for at læse andres meninger..
Personlig tilsvining er en anden sag og burde ikke forekomme herinde, men dem der får på hatten ligger os selv op til det, så måske de skulle kigge deres poster igennem før de tuder alt for højt !!!
Tabet af Rene er tilgengæld meget ærgeligt, endnu en af de branchemedlemmer der virkelig går op i HIFI og musik og altid villig til at hjælpe,, dog lidt kortfattet 
|
|
|
Jeg kan kun være enig i dette indlæg.
__________________ Ikke Slipsefyr
Hifi for musikkens skyld
|
| Til top |
|
| |
brorlille Forum Bruger

Bruger siden: 20 August 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 319
|
| Sendt: 08 Juli 2004 kl. 20:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Frederik Carøe skrev:
brorlille skrev:
hej
Jeg synes jensen
skal fortsætte. Han taler ikke ned til folk, som ikke er enige med ham.
Tværtimod tilbyder han ofte, at man kan låne hans grej (uden
forpligtelser). Duelund og slænget deromkring er mere selvfede og burde
være steder, hvor de kan filosofere med ligesindede.
mvh krydsmads
|
|
|
Hej Brorlille
Gerne med eksempler.
|
|
|
hej frederik
Nej, det er ikke dig. Du er vist også den eneste, som kalder sig
branchemedlem. Jeg sigter til/på dem, der ikke vedkender sig
branchemedlemskab, men uagtet fører sig frem og
forsvarer/forklarer/skamroser "dit" produkt.
mvh krydsmads
ps også her er jensen anderledes og bedre, han kan faktisk rose ting, som han ikke er importør af.
|
| Til top |
|
| |
Frederik Carøe Branchemedlem

DCA - Duelund Coherent Audio
Bruger siden: 01 December 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 879
|
| Sendt: 08 Juli 2004 kl. 20:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
brorlille skrev:
Frederik Carøe skrev:
brorlille skrev:
hej
Jeg synes jensen skal fortsætte. Han taler ikke ned til folk, som ikke er enige med ham. Tværtimod tilbyder han ofte, at man kan låne hans grej (uden forpligtelser). Duelund og slænget deromkring er mere selvfede og burde være steder, hvor de kan filosofere med ligesindede.
mvh krydsmads
|
|
|
Hej Brorlille
Gerne med eksempler.
|
|
|
hej frederik Nej, det er ikke dig. Du er vist også den eneste, som kalder sig branchemedlem. Jeg sigter til/på dem, der ikke vedkender sig branchemedlemskab, men uagtet fører sig frem og forsvarer/forklarer/skamroser "dit" produkt. mvh krydsmads
ps også her er jensen anderledes og bedre, han kan faktisk rose ting, som han ikke er importør af.
|
|
|
Hej
Der er jo kun Duelund, som alle vel ved, har noget med det at gøre. Derudover Modifix som klart angiver tilhørsforhold i sin signatur.
Men jeg kan da godt lide Sunfires Stereo 300 og Dynavectors DV17 for at nævne produkter, jeg intet har med at gøre.
__________________ Med venlig hilsen
Frederik Carøe
|
| Til top |
|
| |
Thomas Sillesen Branchemedlem

Nerds.dk
Bruger siden: 29 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1596
|
| Sendt: 08 Juli 2004 kl. 20:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Brorlille,
Jeg deler din skepsis hvad angår folk der er branchemedlemmer men ikke vedkender sig dette, så derfor synes jeg du skal oplyse hvem det er, så vil hifi4all med garanti sørge for at de ændrer deres "status" til branchemedlemmer.
Med venlig hilsen
__________________ Med Venlig Hilsen
Thomas Sillesen
|
| Til top |
|
| |
brorlille Forum Bruger

Bruger siden: 20 August 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 319
|
| Sendt: 08 Juli 2004 kl. 21:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Thomas Sillesen skrev:
Hej Brorlille,
Jeg deler din skepsis hvad angår folk der er branchemedlemmer men
ikke vedkender sig dette, så derfor synes jeg du skal oplyse hvem det
er, så vil hifi4all med garanti sørge for at de ændrer deres "status"
til branchemedlemmer.
Med venlig hilsen
|
|
|
hej
Nogle af dem har frederik nævnt. Jeg fører ikke sådan regnskab med
hvem, men vil fremover være mere opmærksom. Det er så også en
opfordring til andre her.
mvh krydsmads
|
| Til top |
|
| |
waal Udelukket fra forum

Bruger siden: 07 Maj 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 559
|
| Sendt: 08 Juli 2004 kl. 21:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fournais skrev:
waal skrev:
Alex E Nielsen skrev:
|
Måske er det en idé at hifi4all griber ind over for indlæg/brugere som skrider over kanten af god etik.
Det du anbefaler er det samme som censur, og mere udansk kan det næppe blive. Tonen her er overmåde forsigtig i forhold til f.eks. dagspressen så jeg har svært ved at se hvad er du efterlyser - hvis det da ikke er god gammeldags censur
Der er en god grund til at det ikke er alle danskere der læser Ekstra Bladet. Hvis ikke der bliver grebet ind overfor de indlæg, der ligger under bæltestedet, så forsvinder sagligheden (og dermed de saglige brugere).
Jeg læser ikke ekstrabladet, så det var ikke det jeg havde i tankerne
Ligeledes er det heller ikke så sjældent at debatten kommer på vildfarelse grundet meget skråsikre holdninger og disse kommer både fra folk fra branchen og menigmand.
Du mener ikke at sikre standpunkter kan accepteres ?
Alt i alt bør vi i den grad tage en kikker på os selv -og lige stikke fingeren i jorden inden vi fare til tasterne.
Det gør vi vel alle
Det mener jeg bestemt ikke er alle der gør!
Jeg gør
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Modifix Forum Bruger

Bruger siden: 02 Maj 2003 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 1216
|
| Sendt: 08 Juli 2004 kl. 21:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja Lillebror, så er der kun jeg tilbage, af de DCA-branchemedlemmer jeg kender til, der skriver herinde . Og jeg er altså"selvfed"kan jeg forstå?
Mvh. Jens/Modifix von DCA -der har vedkendt sig en slags branchemedlemskab lige så længe det har været aktuelt..
|
| Til top |
|
| |
music 4 all Forum Bruger

Bruger siden: 20 Februar 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1467
|
| Sendt: 08 Juli 2004 kl. 21:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg syntes bare at man burde tænke over hvordan man ville tale til folk hvis
man sad stille og roligt og talte sammen,og ikke gemte sig bag pc'en
hvor svært kan det være?håber bare jensen afslutter sin tråd vedr tact!
|
| Til top |
|
| |