Tilbage til HIFI4ALL.DK 13. juni 2026 | 17:27   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Tonen på Sitet (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 7
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Kurt von Kubik
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 14 Oktober 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 14 Juli 2004 kl. 01:25 | IP-adresse registreret  

waal skrev:
Howsa Kubik, du sparer jo op til at få en hvis ting kørt af i drejeventilen. Men bortset fra det så er komponentfabrikanternes standardopstillinger såre almindelige i alle prisklasser, og ind imellem er løsningerne ikke engang beregnet til audio men til noget helt andet

Langt værre står det til på højttaler og tilbehørssiden, der ses ofte løsninger der burde være løgn - men desværre ikke er det

Uden HiFi-pressen medvirken kunne den slags ikke sælges, og slet ikke til de opskruede priser der forlanges.

Bemærk !  helt uden bandeord og trusler

Waal

Å goddawsa da i det lune badevand Brows

Og selvom jeg helst ville have det var løgn, så er det desværre sandt.
Mange såkaldte High End fabrikanter bruger ganske enkelt standardopstillingen fra komponentfabrikanten i konstruktionen.
Fup og fidus ved højlys dag.
Svarer i øvrigt meget fint til en Lada med gejlede fælge solgt som en rummelig familie Porshce .

OK ikke sådan at fabrikantens standard opstilling nødvendigvis er ringe, men udviklingsomkostningerne er da overskuelige .

Til top Vis Kurt von Kubik's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kurt von Kubik

Kurt von Kubik
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 14 Juli 2004 kl. 01:28 | IP-adresse registreret  

Schriver skrev:

Hej

Ja tonen på sitet handler om respekt for hinanden og hinandens meniger om HiFi. Som hr. Kubik er inde på er det ikke forkert at have en mening om diverse produkter. Der hvor jeg mener tonen bliver for grov er, når man nedgör personer fordi de har et, i andres öjne, for billigt for dårligt eller forkert anläg/produkt. Nogle af de ret så grovkornede tråde som den med båttet, körer jo lystigt afsted med grove ironiske jokes - men de går stort set "efter bolden og ikke manden". Der hvor jeg syntes tonen bliver for grov er når man "går efter manden". Fordi andre hader Sony forstärkere og jeg kan lide dem sidder jeg ikke og får tude hoved af den grund. Men jeg bliver stödt hvis jeg bliver erkläret dum af den grund. Derudover skal man passe på med at skyde andre forskellige motiver i skoene - det sker også her på sitet.

Som nävnt af andre, så er det en god ide at skrive som sad man overfor den person man skriver til/om - så plejer tonen at blive mere menneskelig.

Fortsat god HiFi sommer.

Sören

Den slags skal man bare læse udenom.
Det er ikke sjovt for nogen - faktisk tror jeg ikke engang dem der skriver det er ved at dø af grin .

Jeg kalder dem "numsehårstrækkere"
Hvis ikke de kan få fat i pelsen på din nummer, så hiver de sørme i deres egen Goofy - og så er det den slags sker.

Til top Vis Kurt von Kubik's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kurt von Kubik

Kurt von Kubik
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 14 Juli 2004 kl. 01:40 | IP-adresse registreret  

Ohøj igen igen!

Lige en lille kvis i sommerorkanen!

Hvem er det så jeg er købt af?

Post dit svar i denne tråd, eller indtelefoner det på tlf. 77 89 20 00

Rigtige svar præmieres med:
En gratis antidogmevandladning på Haugaards nødvendighedshus ved ridehuset i Århus.
Antidogme er i øvrigt den helt sidste spritnye trend, som du sikkert ike engang har hørt om endnu. Dogme var "håndholdt" - antidogme er helt uden hænder .

Live21
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 14 Juli 2004 kl. 01:48 | IP-adresse registreret  

Er da frisk på et gæt.. du må ha fået en god pris på din Tomos dengang i 70-ernes forbrugshelvede
Til top Vis Live21's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Live21

Modifix
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 Maj 2003
Lokalitet: Øerne
Sendt: 14 Juli 2004 kl. 01:49 | IP-adresse registreret  

Eddie C?

Tomos?

Brændestablen?

Aarhus Hjul og Stejle?

Nej jeg giver op deres Naade, det er alt for svært..

Mvh. Jens/Modifix von DCA - med interesser i.. Rigtigt gættet!

Til top Vis Modifix's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Modifix Besøg Modifix's Websted

Oldred
Forum Bruger
Forum Bruger
Tidl. red.

Bruger siden: 25 Marts 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 14 Juli 2004 kl. 01:55 | IP-adresse registreret  

Så er denne tråd vist blevet effektivt aflivet af de seneste indlæg.
Til top Vis Oldred's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Oldred

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 7
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes