Tilbage til HIFI4ALL.DK 11. juni 2026 | 01:06   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: Ups...plasma (PowerPlasma) (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 25
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
ctacta
Lukket konto
Lukket konto

Bruger siden: 01 August 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 11 August 2004 kl. 21:04 | IP-adresse registreret  

Stop saa for pokker, og afvent til der kommer mer konkret, jeg kan sige saa meget at der arbejdes paa flere fronter og der indsamles mere dokumentation. Det er sgu for dumt at mundhugge om fortolkninger, hold dig til fakta og dan din egen mening, men lad vaere med at svine hiananden til!

Godt nok er det varmt, men vi er her for at blive klogere og HJAELPE hinanden. Ikke bekaempe eller traede hinanden over taaerne.

Tak

Til top Vis ctacta's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ctacta

Schnumpfel
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 August 2003
Lokalitet: København
Sendt: 11 August 2004 kl. 21:13 | IP-adresse registreret  

ctacta skrev:

Stop saa for pokker, og afvent til der kommer mer konkret, jeg kan sige saa meget at der arbejdes paa flere fronter og der indsamles mere dokumentation. Det er sgu for dumt at mundhugge om fortolkninger, hold dig til fakta og dan din egen mening, men lad vaere med at svine hiananden til!

Godt nok er det varmt, men vi er her for at blive klogere og HJAELPE hinanden. Ikke bekaempe eller traede hinanden over taaerne.

Tak

Kunne ikke være mere enig i det du siger der

Og lad os så vente på at der kommer nye oplysninger vedrørende det her i stedet for at gætte og beskylde til højre og venstre.
Jeg vil da vente spændt på hvad der sker de næste par dage

Oligru
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 Januar 2004
Sendt: 11 August 2004 kl. 21:15 | IP-adresse registreret  

Emnet er ved at være meget slidt, men, jeg kan ikke lige dy mig for en tanke. Hvis man vil lave en snyde buisness og smutte til Brazilien med folks penge, så er der 2 ting jeg ikke forstår i dette tilfælde:

Hvorfor oplyse Ricky sit navn. Det jo blevet bekræftet af de mange fritids detektiver der huserer her på sitet at det er hans firma og vi har sågar fine billeder af hans tilholdssted. Altså vil man kunne komme efter ham ret hurtigt og ret nemt. ( måske kunne i hjemmedetektiver tjekke hvilket navn bankkontoen står i)

Ville det ikke være smartere at give sig af med at sælge nogle noget billigere produkter. Den lave pris vil jo få flere til at hoppe på med det samme. ( som fx telefon scamet)

@neeper

Hold nu op med at sige vi andre ikke har læst tråden fordi vi har en anden opfattelse af retssikkerhed end dig

Oliver

Til top Vis Oligru's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Oligru

Fumle
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 August 2004
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 11 August 2004 kl. 21:40 | IP-adresse registreret  

RougeA -----------> Right on.....du har forstået det 100 % korrekt
Neeper------------> Wrong........du har forstået det 100 % forkert

Jeg har altid lært at man skal se ting fra flere sider, det samme vælger jeg at gøre i denne sag...Om PP virkelig er et fusker firma har jeg ingen ide om, det kan MEGET vel være sådan, men da der endnu INGEN beviser forligger så kan man ikke pr automatik sige det et fusker firma slut prut og vi andre er dumme....Det er da ikke en debat det er envejs kommunikation.
Jeg tager min dejlige hat af MANGE gange for ctacta.....Der er sQ en gut der bruger tid på at undersøge om der er noget bund i det hele....

SRY er SLETTET

Til top Vis Fumle's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Fumle Besøg Fumle's Websted

wizz
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Juni 2004
Lokalitet: Århus
Sendt: 11 August 2004 kl. 21:58 | IP-adresse registreret  

For at komme videre med det, som jeg er interesseret i: ctacta, har du en status, udover at der arbejdes på flere fronter? (Den slags formuleringer vækker min uendelige nysgerrighed, og jeg MÅ bare vide hvad du har gang i der)...

Til top Vis wizz's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af wizz

MonoTovarisj
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 December 2003
Sendt: 11 August 2004 kl. 22:18 | IP-adresse registreret  

ctacta skrev:
Jeg har bestilt men ingen bekraeftigelse eller henvendelse modtaget

Det kan være det hjælper hvis du sender penge til dem

og f**k hvor tog det lang tid at læse 4 sider om folk der mundhugges. (det kunne jo være der var noget godt ind imellem)

Det kunne være man skulle opfordre admin til at lave et emne som hang automatisk sammen med det egentlige emner hvor folk kunne skændes i, og så kunne moderatorne sidde og sortere, så os der ikke er interreseret i at læse bavl, kunne blive fri.

Det med lyseblå er ren ironi og må ikke fortolkes på andre måder, dette er til ren underholdning og må ikke kommenteres i emnet, send PM hvis du vil kommentere det. Gider ikke blive spammet med 50 mails hver gang der er nogen der har lavet et ligegyldigt indlæg.
(at jeg så for det aligevel hvis folk kommentere det via PM er sagen uvedkommende .. argh .. tror bare jeg sletter det med lyseblåt

Verden ville være et bedre sted at leve, hvis alle bare overholdt alle standarder!
Til top Vis MonoTovarisj's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MonoTovarisj Besøg MonoTovarisj's Websted

Agent Cooper
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Marts 2004
Sendt: 11 August 2004 kl. 22:54 | IP-adresse registreret  

Oligru skrev:
Hvorfor oplyse Ricky sit navn. Det jo blevet bekræftet af de mange fritids detektiver der huserer her på sitet at det er hans firma og vi har sågar fine billeder af hans tilholdssted. Altså vil man kunne komme efter ham ret hurtigt og ret nemt. ( måske kunne i hjemmedetektiver tjekke hvilket navn bankkontoen står i)

Vil nok mene, der er folk derude, der intet har til hinder for at bruge deres rigtige navn/adresse mens de bedrager andre. Kan huske en del sager fra "Kontant" på DR hvor det forekom...

En potentiel bedrager kan flytte pengene fra firma1 til firma2 (eller til en anden person) og erklære firma1 konkurs - pengene er dermed væk for de personer som er blevet snydt. Det er sket utallige gange i dansk og internationalt erhvervsliv. Finansmanden Klaus Riskjær er berømt for at danse med Djævlen i denne disciplin...

Men hvis Powerplasma er et "slyngelforetagende", er det ikke særligt smart at bruge sit eget navn uanset hvad....

vh Thomas

Til top Vis Agent Cooper's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Agent Cooper Besøg Agent Cooper's Websted

Pete
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 Juni 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 11 August 2004 kl. 22:56 | IP-adresse registreret  

Jeg vil starte med at sige, at jeg synes, at det har været interessant at følge med i denne tråd. Først og fremmest fordi jeg pt selv står over for at købe en 32/37" LCD skærm, men også fordi det både er spændende og umådelig morsomt at læse om telefonsamtalerne, ordren fra ctacta og de passive forretningsindehavere. I øvrigt overvejer jeg selv at købe Philips' nye 37PF9986 lcd tv. Hører gerne om evt. erfaringen med dette apparat.

Nå, men tilbage til Powerplasma. Jeg har de seneste 3-4 år handlet mangt og meget på nettet. Jeg er af den overbevisning, at hvis noget lyder for godt til at være sandt, ja så er det som regel fordi der er noget galt. Som garvet netshopper tager det jo ikke lang tid at udpege fejlene og manglerne ved Powerplasmas web site. Det er jo derfor så mange her i forumet reagerer med skepsis. Internettet er i denne sammenhæng fantastisk brugbart for os forbrugere. Vi kan lynhurtigt overskue og gennemskue markedet og rådføre os med ligesindede på nettet i diverse debatfora som fx HiFi4All.dk. Hurra for det!

Hvis man kunne komme ud hos Powerplasma og få en demonstration af produkterne, ville jeg med interesse kigge forbi. Ene og alene på grund af de ekstremt lave priser. Kunne man betale kontant ved levering, ja så ville det heller ikke virke nær så suspekt. Min holdning vil indtil videre bære præg af ekstrem skepsis. Jeg kunne aldrig finde på at handle et sådant sted, fordi man ikke har nogen som helst garanti for at få noget for sine penge. Af samme årsag handler jeg heller aldrig med butikker i udlandet, hvor de kræver at få pengene overført til deres bank konti.
Og så synes jeg altså ikke, at argumentet om at give firmaet en chance holder vand. Den almindelige netshopper i dagens Danmark er blevet dygtig til at skelne skidt fra kanel. Hvis man ikke fremstår professionelt og seriøst, så må man også tage de tæsk der kommer. Sådan er vilkårene. Der er desværre alt for mange skrækeksempler som popper op i hukommelsen, når jeg besøger Powerplasmas web site.

Pete

Til top Vis Pete's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Pete

Oldred
Forum Bruger
Forum Bruger
Tidl. red.

Bruger siden: 25 Marts 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 12 August 2004 kl. 08:54 | IP-adresse registreret  

Har ryddet lidt op i tråden...
Til top Vis Oldred's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Oldred

MonoTovarisj
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 12 August 2004 kl. 10:16 | IP-adresse registreret  

Fantastisk ..  det skulle bare være inden jeg tvang mig selv igennem de 4 sider ... 

Verden ville være et bedre sted at leve, hvis alle bare overholdt alle standarder!
Til top Vis MonoTovarisj's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MonoTovarisj Besøg MonoTovarisj's Websted

Zibas
Forum Bruger
Forum Bruger

Lokalitet: Sønderjylland
Sendt: 12 August 2004 kl. 14:38 | IP-adresse registreret  

De må sQ da have penge nok til at have et lille lager skulle man tro. I går Onsdag fik jeg 3 forskellige ugeaviser, og der var der en annonce for "POWERPLASMA" hva gir I ?? 3 stk. og så, så langt væk som i det Sønderjyske.....
Til top Vis Zibas's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Zibas

MonoTovarisj
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 12 August 2004 kl. 14:56 | IP-adresse registreret  

Hehe .. gør det bare endnu mere mistænksomt .. 

Whistler
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Juli 2004
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 12 August 2004 kl. 16:24 | IP-adresse registreret  

ctacta skrev:
www.powerplasma.dk er ifølge DK hostmaster hostet hos www.dandomain.dk der er udbyder.

Kontaktinfo, afregning og anden information er hemmeligholdt iflg. registret!

Hos Dandomain er det muligt at få en godkendt og implementeret dankort-aftale og det koster faktisk ikke mere end knap 1.000,-. Der skal naturligvis også laves en kontrakt med PBS (Indløsningsaftale) og her kigger man meget grundigt på ansøgeren, herunder kontakter pågældendes bankforbindelse. Afhængig af forventet omsætning og beløbsgrænse, skal der stilles en bankgaranti svarende til en forventet månedlig omsætning.

Der er derfor intet der rent teknisk forhindre www.powerplasms.dk i at understøtte dankort ved bestilling. Mon ikke problemet ligger i sikkerhed og bankgaranti?

I sig selv er det skummelt at de vælger at fjerner deres info fra dk-hostmaster, da firmaer som zitech.dk etc. har disse oplysninger offenligt tilgænglig. det ville være mest normalt at have den offenligt.

jeg synes at hvis det viser sig at ingen får nogle vare fremsendt, i løbet af den næste tid så il DR kontant nok være meget intresseret i at bore lidt i det firma .

Måske skulle man overveje som allerede forslået tidligere at lave en indsamling, til at købe en plasma fod.

Udover det burde manden jo finde sin stavebog frem, han staver ligså dårligt som jeg staver.

Til top Vis Whistler's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Whistler Besøg Whistler's Websted

swspusy
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Maj 2004
Lokalitet: Sønderjylland
Sendt: 12 August 2004 kl. 16:37 | IP-adresse registreret  

hvor henne i sønderjylland det kunne godt være jeg kunne undersøgde den del af sagen

min hjemme bio
Til top Vis swspusy's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af swspusy Besøg swspusy's Websted

MonoTovarisj
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 12 August 2004 kl. 17:42 | IP-adresse registreret  

lol .. heh .. sorry .. prøv at læse hele mandens indlæg 

Det er fandme fantastisk .. nu er jeg selv blevet en spammer

ctacta
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 12 August 2004 kl. 20:59 | IP-adresse registreret  

Hej alle,

Jeg har chockerende nyt i sagen, det vil sige facts der i den grad understøtter teorien om der er tale om regulært bedrageri! Det er en grov anklage, men jeg er helt overbevist nu, de sidste 0,01% usikkerhed er jævnet til jorden.

Jeg er ved at skrive et længere indlæg i word som nok først er færdigt imorgen.

Egentlig har jeg slet ikke tid til det her, men det er så groft det her at jeg har taget mig den tid det måtte tage indtil videre. Jeg har også været i dialog med stort set alle myndigheder, og nu er man endelig ved at åbne øre og øjne helt op.

Der er lavet mange telefonopkald til dem i dag, med stemmeforvrængning så de ikke kunne genkende at det blot er 2 forskellige personer herfra, der har gennemført mere end 14 opkald.

I får i første omgang de annoncer som Powerplasma (som vi fremover omtaler PP) og jeg kan sige så meget at stort set alle lokal- og ugeaviser er anvendt af PP i sin markedsføring.

Tak til dem der har bidraget herinde med at indsamle data og billeder samt anden dokumentation

DonJensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2003
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 12 August 2004 kl. 21:04 | IP-adresse registreret  

Uhada....man vidste det godt et eller andet sted, men det er alligevel gruvækkende at man så finder ud af at det er sandt.

Med alle de annoncer tør jeg slet ikke tænke på hvor mange de har nået at sælge? .

Tak til ctacta, som har ret. Du har slet ikke tid til dette, du har et market at komme ind på (husk danmark).

Til top Vis DonJensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af DonJensen Besøg DonJensen's Websted

ctacta
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 12 August 2004 kl. 21:12 | IP-adresse registreret  

7-800 høje indbetalinger er ikke helt ved siden af, ja det er uhyggeligt

Neeper
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter eget ønske

Bruger siden: 11 Maj 2003
Sendt: 12 August 2004 kl. 21:29 | IP-adresse registreret  

Der skal jo ikke så meget til at regne ud at det er nogen af de gamle pyramidespils konger, som her har fundet sig en ny måde at "tjene" penge på, nu hvor deres tidligere "forretningsmetoder" er blevet 100 % ulovlige..

Deres principper var også at reklamere for deres "produkt" så mange steder som overhovedet muligt..

700 - 800 høje indbetalinger..? Hvor har du de tal fra ctacta..? Men hvis det passer, og det overvejende er plasma som er trækplaster, så snakker vi 750 * f.eks 15.000,- = 11.250.000 kroner allerede.. Og det bliver jo nok til en del mere efter den massive markedsføring.

Mvh

Kim

Til top Vis Neeper's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Neeper Besøg Neeper's Websted

Agent Cooper
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Marts 2004
Sendt: 12 August 2004 kl. 22:12 | IP-adresse registreret  

800 købere allerede...?

Ikke mærkeligt, at PP er ret så ligeglade med dette forum - de er vel snart klar til at føre deres nummer ind i slutfasen og pist væk er alle pengene...

Det er set så mange gange før, men nogle folk bliver bare ikke klogere....

Til top Vis Agent Cooper's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Agent Cooper Besøg Agent Cooper's Websted

<< Forrige Side af 25 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes