| Forfatter |
|
Kurt von Kubik Udelukket fra forum

Bruger siden: 14 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 5656
|
| Sendt: 25 September 2004 kl. 21:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ikke Slipsefyr skrev:
|
Det ligner nu mere en ren brandfare med al det støv. |
|
|
Er du blind Slips? Udgangsbolcerne spejler sig jo ligefrem i blankpoleret hardware. Check lige din egen bredrøvede amerikanske attrapforstærker for lignende features Ved du i øvrigt hvorfor ML som regel er så store og lune? Så er det nemlig meget mere behageligt at sidde og gøre ned i dem  . Har du prøvet det Bøsseklud? PS! Pas på med det våde, gnisterne kan nå højere op end godt er
|
| Til top |
|
| |
Mikke Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 498
|
| Sendt: 25 September 2004 kl. 21:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Hurtig Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3070
|
| Sendt: 26 September 2004 kl. 12:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er IKKE en DOXA 70 jeg vil stille op med.... Nope... Jeg stiller med en englænder! Sugden P28. Absolut 0 FET's!! Så kom bare an, der er øretæver i luften!
Har ikke rigtig lyttet til den endnu, men første prøvelyt var ganske fint. Men derfra, og så til at slå en 3020'er... Der kan være MEGET laaangt.
Hvad siger du Kubik... hvornår skal vi duellere??
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 26 September 2004 kl. 15:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hurtig skrev:
|
Det er IKKE en DOXA 70 jeg vil stille op med.... Nope... Jeg stiller med en englænder! Sugden P28. Absolut 0 FET's!! Så kom bare an, der er øretæver i luften!
Har ikke rigtig lyttet til den endnu, men første prøvelyt var ganske fint. Men derfra, og så til at slå en 3020'er... Der kan være MEGET laaangt.
Hvad siger du Kubik... hvornår skal vi duellere?? |
|
|
Anytime!
|
| Til top |
|
| |
kramer71 Forum Bruger

Bruger siden: 21 Oktober 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1712
|
| Sendt: 26 September 2004 kl. 17:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Forsatan i knallerter
Er i ved at kravle ind i mors livmoder igen ?
Jeg har måttet tævet min søn fordi han for to uger siden brændte den ene kanal af i 3020 sagen.
Jeg har måttet gå til psykolog fordi jeg ikke beholdt den dental V6 forforstærker jeg havde stående for år tilbage.
Men nysgerrigheden skal dog ikke forhindre mig i at reparere den gamle 3020 sag og lave en test mod de fet/rør udstyr der befamler mine ører i dag. Jeg har ikke forstand på forstærkere, - hvor klampes forforstærkeren ind ?
|
| Til top |
|
| |
lars37 Forum Bruger

Bruger siden: 02 Maj 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1320
|
| Sendt: 26 September 2004 kl. 17:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sjovt at se dit udstyr, Kubik. Kan du ikke lige give en nærmere beskrivelse af de enkelte antikke apparater - jeg kan kun genkende et par stykker, som vækker minder fra min tidlige ungdom...
Lars
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 26 September 2004 kl. 18:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hællou folks!
En Sudjen POTTE og tyve! Det skal blive den allerstørste fornøjelse at gøre de der ærkeBritiske plusfours ganske let omend tydeligt fugtige . Ligesom en sixpence jo sagtens kan blæse af i uvejret. Gad vide om den nogensinde opdager hvad det var der ramte den .
I Welcome you!
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 26 September 2004 kl. 18:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
kramer71 skrev:
|
Forsatan i knallerter
Er i ved at kravle ind i mors livmoder igen ?
Jeg har måttet tævet min søn fordi han for to uger siden brændte den ene kanal af i 3020 sagen. Prøv med et bræt med en god stribe søm i, så rammer du med min. ét næsten hver gang. 
Jeg har måttet gå til psykolog fordi jeg ikke beholdt den dental V6 forforstærker jeg havde stående for år tilbage. Her er krisen nok uigenkaldelig. Jeg anbefaler, at du nedskriver alt hvsd du har gjort dig af tanker, for at bekæmpe jitter i en manual, som du så smider her på siden med udførlige anvisninger. Så kan du hænge dig i garagen bagefter . Den finder du aldrig mage til. That´s life, men du har vel egentlig også måske droppet et par andre skønheder gennem livet. 
Men nysgerrigheden skal dog ikke forhindre mig i at reparere den gamle 3020 sag og lave en test mod de fet/rør udstyr der befamler mine ører i dag. Jeg har ikke forstand på forstærkere, - hvor klampes forforstærkeren ind ? |
|
|
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 26 September 2004 kl. 18:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
lars37 skrev:
|
Sjovt at se dit udstyr, Kubik. Kan du ikke lige give en nærmere beskrivelse af de enkelte antikke apparater - jeg kan kun genkende et par stykker, som vækker minder fra min tidlige ungdom...
Lars |
|
|
Halløjsa Lars von der dreiundziebzich. Jeg morer mig også kosteligt, hver gang jeg kigger på det. Men se! Denne tråd handler om 3020. Den er de fleste der har været her forbi enige om, at den er måske mere end den giver sig ud for. Resten af set-uppet er så måske en kende mere i ganske samme retning.
|
| Til top |
|
| |
kramer71 Forum Bruger

Bruger siden: 21 Oktober 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1712
|
| Sendt: 26 September 2004 kl. 18:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Øv, Jeg har ikke evner til at ordne noget ydstyr der nu ser ud til at have nærmest uendelig værdi - det er ren røg . Jeg kan se at det er en gammel 7220pe reciewer, men det er vel også det samme effekttrin som 3020i varianten? eller pe kredsløbet sidder måske i effektdelen og ødelægger det hele ?
Var der ikke også en forstærker før 3020 på en 20w penge med en lidt højere front. En sådan har svigerforældrene, og så...
Jeg skal undersøge det med jitter. Det kræver nok en forlænget juleferie. - tiden for de fleste selvmord
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 26 September 2004 kl. 22:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hælløwdi folks! Onsdag ser ud til at blive den næste store dag. 3020 I er allerede sendt i træningslejr. Jeg kortsluter den en halv times tid hver aften på begge udgange. Den skulle jo nødig blive lad blot fordi den er lidt foran.  Nu bliver det jo næsten helt ekstremt spændende om sådan en blegfiset Rotel fidus kan stille noget op mod den fjernøstlige rodebunke?
|
| Til top |
|
| |
Skorpio Udelukket fra forum

Bruger siden: 11 Februar 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 470
|
| Sendt: 26 September 2004 kl. 22:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Øv, hvornår skal ML drengene have klø?

|
| Til top |
|
| |
kim olsen Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5749
|
| Sendt: 26 September 2004 kl. 22:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
så skal vi til det igen.. Yes Sir!
__________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 27 September 2004 kl. 00:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Skorpio skrev:
|
Øv, hvornår skal ML drengene have klø?

|
|
|
Jeg tror de er lidt bange for megamonstret  .
|
| Til top |
|
| |
kim olsen Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5749
|
| Sendt: 27 September 2004 kl. 00:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja, det ville jo være lidt ærgeligt af dem hvis vi her havde hifi verdenens svar på david (og Goliath)
__________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
| Til top |
|
| |
Modifix Forum Bruger

Bruger siden: 02 Maj 2003 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 1216
|
| Sendt: 27 September 2004 kl. 00:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kurt von Kubik skrev:
Hælløwdi folks!
Onsdag ser ud til at blive den næste store dag. 3020 I er allerede sendt i træningslejr. Jeg kortsluter den en halv times tid hver aften på begge udgange. Den skulle jo nødig blive lad blot fordi den er lidt foran.
Nu bliver det jo næsten helt ekstremt spændende om sådan en blegfiset Rotel fidus kan stille noget op mod den fjernøstlige rodebunke? 
|
|
|
To af"Rotelfidusens"større brødre, Hitachi-Brutalis og Sanken-Colossus, har holdt efterårssamling lige her paa Modifix' stuegulv, og kommer med denne samstemmende udtalelse: Lillebror kan til enhver tid bukke begge ender sammen på denne lille skævbenede brandtomt, i dicipliner som; kontrol, detaljering, overblik og samlekvalitet, samt naturligvis i et helt væld af andre, for den Århusianske retrojury så helt uvigtige detailler..
Mvh. Jens/Modifix.. __________________ Oksen er træg men jorden er tålmodig..
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 27 September 2004 kl. 07:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Modifix skrev:
Kurt von Kubik skrev:
Hælløwdi folks!
Onsdag ser ud til at blive den næste store dag. 3020 I er allerede sendt i træningslejr. Jeg kortsluter den en halv times tid hver aften på begge udgange. Den skulle jo nødig blive lad blot fordi den er lidt foran.
Nu bliver det jo næsten helt ekstremt spændende om sådan en blegfiset Rotel fidus kan stille noget op mod den fjernøstlige rodebunke? 
|
|
|
To af"Rotelfidusens"større brødre, Hitachi-Brutalis og Sanken-Colossus, har holdt efterårssamling lige her paa Modifix' stuegulv, og kommer med denne samstemmende udtalelse: Lillebror kan til enhver tid bukke begge ender sammen på denne lille skævbenede brandtomt, i dicipliner som; kontrol, detaljering, overblik og samlekvalitet, samt naturligvis i et helt væld af andre, for den Århusianske retrojury så helt uvigtige detailler..
Mvh. Jens/Modifix.. |
|
|
Halløjsa Modifusk! Long time no read  Mener du at du har en hardcore banan, der gør det onde ved min brandfælde, hvad hedder den håbefulde? Jeg skulle ellers mene, at du nok er lidt tidligt ude med at tro fuldt og fast på julemanden, vi er i September stadigvæk  . Men i øvrigt - kontrol skal 3020 helst ikke have mere af, jeg kan bedre lide magt over tingene. Kontrol er ligesom noget man smækker på, hvis man ingen magt har. Detaljering - ja der er hørt flere detaljer på andre amps. Overblik - klarer den nu egentlig ganske overbevisende, den kommer ikke helt ud i kanterne, men den klarer sig. Samlekvalitet - Hvad mener du? Den står da der i al sin magt og vælde 20 år efter den sidste skruetrækker forlod kærven. Den er ikke engang raslet fra hinanden endnu. Så det er en ægte Mercer vi her har med at gøre - trods føret har den kun enkelte rustpletter
|
| Til top |
|
| |
Modifix Forum Bruger

Bruger siden: 02 Maj 2003 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 1216
|
| Sendt: 27 September 2004 kl. 10:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er lykkedes at lokke endnu ein udtalelse ud af den Rotelske efterårssamling:"Det kan endvidere oplyses at INGEN af Modifixerens RB1090-Oyabuns, gider drage til det darke, for at kompettere(eller pette) med en sådan rusten og/eller sodet møgbunke. heller ikke selvom den ene har haft kortslutnings-steppebrand i størrelsesordenen 2kKr, i den ene side.. Men,, maaske von Pyrotech und Schalthebel burde forsøge sig med en lille pyrid/letrøget Gainclone i 50 watts klassen, den har vel det meste af de kvaliteter som den Aarhusianske EI-kernejury efterstræber, soals underdimensioneret strømversorgung,"musikalitet"og i tilgift stohre mængder ligegyldige plasticoverfrakker som lyden so passendes kan schnuble ein" Udtalelse schlutt..
Mvh. Jens/Modifix von DCA -stadig bare budbringer
__________________ Oksen er træg men jorden er tålmodig..
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 27 September 2004 kl. 12:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Modifix skrev:
|
Det er lykkedes at lokke endnu ein udtalelse ud af den Rotelske efterårssamling:"Det kan endvidere oplyses at INGEN af Modifixerens RB1090-Oyabuns, gider drage til det darke, for at kompettere(eller pette) med en sådan rusten og/eller sodet møgbunke Det forstår jeg godt, besvær, tid kørsel, bropenge og så bøllebank - så skulle den onde da selv stå idet, masochist og betingelsesløs underkastelse er nok de eneste rigtige ord for den slags. heller ikke selvom den ene har haft kortslutnings-steppebrand i størrelsesordenen 2kKr, i den ene side Jamen jeg hjælper da gerne med den anden side, det er nemlig meget vigtigt at begge kanaler er ens, forstår du .. Men,, maaske von Pyrotech und Schalthebel burde forsøge sig med en lille pyrid/letrøget Gainclone i 50 watts klassen, den har vel det meste af de kvaliteter som den Aarhusianske EI-kernejury efterstræber, soals underdimensioneret Enlighten me please! Er det noget NYAL du hentyder til? strømversorgung,"musikalitet"og i tilgift stohre mængder ligegyldige plasticoverfrakker som lyden so passendes kan schnuble ein" Udtalelse schlutt.. Nåh ja! Jeg kommer til at sige, jeg har glemt at hive plasten af, ligesom der heller ikke er skiftet olie på den.
Mvh. Jens/Modifix von DCA -stadig bare budbringer
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Hurtig Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3070
|
| Sendt: 27 September 2004 kl. 12:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hva' Kubik.... Skal jeg stille op til rocker-tæsk med min Sugden P28??? Skulle din 3020'er ikke dele tæv ud på onsdag alligevel??? Kan den holde til flere ture i ringen på samme dag??
|
| Til top |
|
| |