Tilbage til HIFI4ALL.DK 5. juni 2026 | 22:05   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Hifi4alls hjælpere (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 5
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
guitarplayer
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 Januar 2004
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Sendt: 21 August 2004 kl. 19:56 | IP-adresse registreret  

Live21 skrev: ligesom neeper der allerede har oprettet 2 tråde om VA med det ene formål at bringe mærket (og jensen) i miskredit !!'

------------------------------------------------------------ -----------------------------  

Lige på det punkt burde du ikke øffe liv, først  strauss og nu er beethoven

tilsalg.....

Tror du Jensen har lyst til at sælge mere til dig!?!?!?!

mit gæt er NEJ

vh.

Michael

Til top Vis guitarplayer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af guitarplayer

Live21
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 21 August 2004 kl. 20:05 | IP-adresse registreret  

guitarplayer skrev:

Live21 skrev: ligesom neeper der allerede har oprettet 2 tråde om VA med det ene formål at bringe mærket (og jensen) i miskredit !!'

------------------------------------------------------------ -----------------------------  

Lige på det punkt burde du ikke øffe liv, først  strauss og nu er beethoven

tilsalg.....

Tror du Jensen har lyst til at sælge mere til dig!?!?!?!

mit gæt er NEJ

vh.

Michael

Hvis jeg skal være ærlig, nej det tror jeg bestemt ikke han har lyst til ! men lader til du har noget at fortælle ?

men har du på noget tidspunkt set mig komme med en negativ kommentar om nogle af viennas produkter ? kan da hjælpe dig (NEJ) Strauss er en af de bedste speakers jeg har hørt, på alle punkter, at jeg så senere er flyttet og mit nye lytterum er blevet for lille til strauss var ærgeligt !

Min holdning til beethoven kender du ikke (heller ik andre herinde der gør) og kommer heller ik nogen ved !! kan ik helt se hvad jeg har og har haft af udstyr har af relevans i denne tråd, men dit indlæg viser med al tydelighed at folk skal drage uvedkommende ting ind i debatten..

Du må meget gerne svare mig i en pb hvorfor du ville ha det aspekt med i denne tråd !!

Til top Vis Live21's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Live21

Neeper
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter eget ønske

Bruger siden: 11 Maj 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 21 August 2004 kl. 20:07 | IP-adresse registreret  

vilmann skrev: Hey...   sådan!
Hvis nu den famøse tråd havde været med glimt i øjet, var det hele måske gået lidt mere stille af sig.

Det ønskede jensen og hans disiple jo ikke.. Han og alle de andre VIDSTE jo at det var Scan-Speak.. De ville ikke diskutere det.. De havde ret..

Sågar jeres Ronin skrev til nissen: Måske du kunne starte ud med at fortælle hvad du bygger din påstand på, inden jeg fortæller dig at du tager fejl? Han vidste også det var Scan-Speak.

Alle var i mod os, og da vi så fik ret.. Så var der ikke mere at snakke om.. INGEN stod til ansvar for det de havde sagt.. Det eneste de folk kunne sige, var at nu skulle den tråd lukkes! Nu var det ikke sjovt mere, da de jo havde tabt..

Og jensen lovede mig et sæt Mozart højttalere hvis han tog fejl..

Dem har jeg sjovt nok ikke set noget til..

Til top Vis Neeper's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Neeper Besøg Neeper's Websted

Administrator
Administrator gruppe
Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003
Lokalitet: København
Sendt: 21 August 2004 kl. 20:10 | IP-adresse registreret  

STOP NU DEN JAGT PÅ DEN ENE EFTER DEN ANDEN!

ER DET VIRKELIG DET FORUMMET SKAL BRUGES TIL???

NEJ, I FÅR SGU IKKE LOV !

LEGEN STOPPER NU ... NUUUUUUUUUUUUUUUUUU!

Til top Vis Administrator's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Administrator Besøg Administrator's Websted

Thomas Sillesen
Branchemedlem
Branchemedlem
Nerds.dk

Bruger siden: 29 April 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 21 August 2004 kl. 20:11 | IP-adresse registreret  

Neeper du er jo anonym, så Jensen kan jo ikke aflevere højttalerne !

Thomas Sillesen
Til top Vis Thomas Sillesen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Thomas Sillesen

Skorpio
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 11 Februar 2004
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 21 August 2004 kl. 20:15 | IP-adresse registreret  

Det lader til at produktindgangen her er ren utopi....nu begynder to "VA" tilhængere interne at mundhugges...sørgeligt....

Jeg trækker mig til mere relevante tråde.....

Til top Vis Skorpio's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Skorpio

jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Fyn
Sendt: 21 August 2004 kl. 20:18 | IP-adresse registreret  

Neeper skrev:

vilmann skrev: Hey...   sådan! Hvis nu den famøse tråd havde været med glimt i øjet, var det hele måske gået lidt mere stille af sig.

Det ønskede jensen og hans disiple jo ikke.. Han og alle de andre VIDSTE jo at det var Scan-Speak.. De ville ikke diskutere det.. De havde ret..

Sågar jeres Ronin skrev til nissen: Måske du kunne starte ud med at fortælle hvad du bygger din påstand på, inden jeg fortæller dig at du tager fejl? Han vidste også det var Scan-Speak.

Alle var i mod os, og da vi så fik ret.. Så var der ikke mere at snakke om.. INGEN stod til ansvar for det de havde sagt.. Det eneste de folk kunne sige, var at nu skulle den tråd lukkes! Nu var det ikke sjovt mere, da de jo havde tabt..

Det par var nu lovet til Nissen .

Til top Vis jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensen

Neeper
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter eget ønske

Sendt: 21 August 2004 kl. 20:43 | IP-adresse registreret  

Jeg skrev til jensen:

Vil det sige at du forære mig et sæt Vienna Acoustics Mozart, hvis D-S-T vender tilbage og siger, at ikke alle enhederne i Strauss, er Scan-Speak..?

jensen svarede tilbage: Ja kan du ikke læse

Øhh..

Du har altså lovet os begge højttalere.. Ikke kun nissen..

Til top Vis Neeper's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Neeper Besøg Neeper's Websted

jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Sendt: 21 August 2004 kl. 20:46 | IP-adresse registreret  

Neeper skrev:
Jeg skrev til jensen:

Vil det sige at du forære mig et sæt <SPAN =highlight>Vienna</SPAN> Acoustics Mozart, hvis D-S-T vender tilbage og siger, at ikke alle enhederne i Strauss, er Scan-Speak..?

jensen svarrede tilbage: Ja kan du ikke læse

Øhh..

ja har jeg set , men jeg menet han (nissen) skal få et par hvis han har ret .

Men f**k det PM mig dit navn og adresse så skal jeg komme med et par .

Neeper
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter eget ønske

Sendt: 21 August 2004 kl. 20:49 | IP-adresse registreret  

Thomas Silesen skrev: Neeper du er jo anonym, så Jensen kan jo ikke aflevere højttalerne !

jensen må da godt få min adresse.. Og jeg kan da også selv hente dem.. Det er da helt op til jensen..

Men efter som han ikke selv aner hvad han har skrevet og lovet, så er det vel også irrelevant.. 

Administrator
Administrator gruppe
Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003
Lokalitet: København
Sendt: 21 August 2004 kl. 21:01 | IP-adresse registreret  

Er vi nået til vejs ende?

Til top Vis Administrator's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Administrator Besøg Administrator's Websted

ctacta
Lukket konto
Lukket konto

Bruger siden: 01 August 2003
Sendt: 21 August 2004 kl. 21:44 | IP-adresse registreret  

Det er åbenbart skruen uden ende! Og en meget trist udvikling her på sitet og mange andre steder.

Hvis ikke man kan espektere en moderators afgørelse, så gør man sig ikke noget begreb om netetik. Der kan være afgørelser man syntes er urimelige, sådan er livet, sådan er det også i byretten. Alle kan ikke få ret og det må man leve med.

Kan vi ikke også få stoppet alt det udokumenterede ævl og kævl om at sitet her tjener styrtende med knaster, at anmelderne er i lommen på gud og hver mand! Tak, for det er efterhånden kvalmende at stå model til her til sidelinjen og som alm. bruger.

Kan man ikke lide lugten i bageriet, så smut!

Det kan jo ikke være rigtigt at nogle få brokkehoveder skal forpeste tilværelsen for 4.000 aktive medlemmer, og 4 der bruger stort set al deres fritid, herunder for egen regning stiller hifi4all.dk til rådighed for os alle.

Som redaktøren og mange andre ofte har påpeget, gå efter bolden og ikke manden! Flere og flere indlæg bærer præg af at denne simple læresætning ikke tages til efterretning og følges. Styr hormonerne drenge, lad evt. et indlæg stå et stykke tid før det besvares, I gamle dage sagde man "tæl til 10 før du udtaler dig" hvilket jeg hermed skal opfordre alle til.

Tomme tønder har altid buldret mest, men det er efterhånden ved at være ulideligt at høre på al den "støj" nogle ganske få individer udøver herinde. Min opfordring til moderator går derfor på, smid dem endelig ud, de bidrager alligevel ikke til noget spændende.

Og lad os så pokker få nogle spændende diskutioner om det vi er her for: HIFI !!!

Venligst,
Til top Vis ctacta's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ctacta

HOLBERG
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske!

Bruger siden: 17 April 2003
Sendt: 21 August 2004 kl. 22:06 | IP-adresse registreret  

Neeper taler om vindere og tabere......... Jeg syntes sgu det er sjovt  

Uanset hvilke enheder der sidder i Vienna Strauss, er jeg blevet vinderen af vellyd. Men det véd du ikke så meget om, da du aldrig har hørt speakeren.

Dem som har købt strauss har ikke købt dem pga. enhederne, men lyden. Det er det som du ikke kan forstå. Højttaleren har ikke tabt sin værdi eller kvaliteter selvom dig og Nissen havde ret. Beklager men det er sådan det forholder sig. Der er ikke vindere og tabere i denne sag. Er det mon derfor man fornemmer noget surhed i dine indlæg ?? 

Iøvrigt syntes jeg at din aggumentation med Mozart er meget tynd. Du er åbenlyst ligeglad med de højttalere. Det eneste du konstant søger er at stille Jensen i et dårligt lys. Hvert et fejltrin skal udnyttes til fulde via dokumentation på skrift. Det grænser til hovedløst navlepilleri !

Dagsordnen må efterhånden være tydelig for enhver   

Neeper
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter eget ønske

Sendt: 21 August 2004 kl. 22:27 | IP-adresse registreret  

ctacta skrev: Som redaktøren og mange andre ofte har påpeget, gå efter bolden og ikke manden!

Hvad nu hvis bolden er manden..?

Dette er bestemt ikke ment som en provokation, blot en konstatering af, at bolden jo godt kan være manden..

Når det er sagt, så vil jeg gerne benytte lejligheden til, igen at påpege at jeg absolut intet har imod hverken jensen eller Vienna..

Diskussionen gik på noget faktuelt.. Hvem der var værst til mudderkastning, bliver svært at afgøre..

jensen var stor i slaget, og lovede mig og nissen et sæt højttalere hver, i tilfælde af han tog fejl..

Det gjorde han, og det er det.. Slås kampene kørte videre, og det førte til at jensen skrev at han ikke gider skrive her inde mere..

Og her synes jeg også der er gået for langt..

Jeg synes bestemt ikke jensen skal stoppe med at skrive her inde..

Og de højttalere jensen lovede mig.. Jeg synes det ville være meget voldsomt, at jensen skulle forære mig et sæt højttalere, fordi han ikke havde ret i en faktuel ting.. Jeg sagde jeg satte en hund på nissen, og jensen skrev at han ville gi´ mig et sæt dyre højttalere hvis han tog fejl..

Det har aldrig været min intention at skulle have noget ud af det her.. Hvorfor skulle jeg det? Vi fik rettet en fejl, og slut færdig.

Men hvis jensen insistere på at han vil gi` mig de her højttalere, så må han jo gøre det.. Jeg ville dog ha´ meget svært ved at ta´ imod dem.. Synes måske en "hund" er mere rimeligt, da det var det jeg stillede på højkant...

Ingen sure miner herfra, og håber at forumet i fremtiden kan blive mindre belastet af den mudderkast, som jeg jo heller ikke kan sige mig selv fri for.

Venlig hilsen

Kim  

PS: At jeg endnu ikke har skrevet min adresse til jensen, hænger sammen med at jensen jo nok er lidt sur på mig, og jeg har for 300 KKr snurrerundt lyd her hjemme.. En situation jeg ikke er så bekvem ved..    

jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Sendt: 21 August 2004 kl. 22:39 | IP-adresse registreret  

jensen var stor i slaget, og lovede mig og nissen et sæt højttalere hver, i tilfælde af han tog fejl..

ikke begge to , men ham , men kan godt se det var dit indlæg jeg skrev på , så det er dig der skal have dem .

men nu kan jeg også se jeg måske er en tyv ??

vi to er total færdig med hinanden .

André Jensen
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 01 September 2003
Sendt: 21 August 2004 kl. 22:41 | IP-adresse registreret  

jensen skrev:
Neeper skrev:

vilmann skrev: Hey...   sådan! Hvis nu den famøse tråd havde været med glimt i øjet, var det hele måske gået lidt mere stille af sig.

Det par var nu lovet til Nissen .

Et sæt må da være nok. At du sætter et sæt på høj kant viser for mig, at

du nok ikke har talt mod bedre vidende. At det så viser sig at du tog fejl,

sådan er livet en gang imellem. Jeg kan kun sige, at for mig er din tror-

værdighed ikke blevet mindre.

MVH 

Til top Vis André Jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af André Jensen

Neeper
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter eget ønske

Sendt: 21 August 2004 kl. 22:58 | IP-adresse registreret  

Andre skrev:

du nok ikke har talt mod bedre vidende.

Det er da noget frygteligt vrøvl..

Først lovede jensen mig et sæt højttalere. Derefter skrev nissen (for sjov går jeg ud fra) at han da også ville vinde noget.. jensen skrev at han da også nok skulle få et sæt..

Jeg kan ikke se at der på noget tidspunkt har været tvivl om at jensen ville gi` os begge et sæt højttalere.

Og nu mener jensen så også, at jeg tror han er en tyv. Jeg ikke vil skrive min adresse til en ham, fordi han (søde og rare jensen) har truet mig (i PM) med at han nok skulle komme efter mig, når han fandt ud af hvem jeg er!

Øhh.. Ville i gi jeres adresse til en som truer jer..?

witzel
Lukket konto
Lukket konto
Ex-mod.!

Bruger siden: 25 April 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 21 August 2004 kl. 22:59 | IP-adresse registreret  

Neeper skrev:

PS: At jeg endnu ikke har skrevet min adresse til jensen, hænger sammen med at jensen jo nok er lidt sur på mig, og jeg har for 300 KKr snurrerundt lyd her hjemme.. En situation jeg ikke er så bekvem ved..    

Nu er det vel ment ironisk, eller på anden måde sjovt, ikke? Uanset om det er eller ej, så synes jeg at du igen går efter manden..

Til top Vis witzel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af witzel

Live21
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 21 August 2004 kl. 22:59 | IP-adresse registreret  

neeper, den eneste grund til du ik vil give ham din adresse er pga du åbenbart har en grund til at ville forblive anonym..

At beskylde ham for trusler og at ville lave indbrud er meget under lavmålet !!!

Til top Vis Live21's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Live21

jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Sendt: 21 August 2004 kl. 23:00 | IP-adresse registreret  

Neeper skrev:
Andre skrev:

du nok ikke har talt mod bedre vidende.

Det er da noget frygteligt vrøvl..

Først lovede jensen mig et sæt højttalere. Derefter skrev nissen (for sjov går jeg ud fra) at han da også ville vinde noget.. jensen skrev at han da også nok skulle få et sæt..

Jeg kan ikke se at der på noget tidspunkt har været tvivl om at jensen ville gi` os begge et sæt højttalere.

Og nu mener jensen så også, at jeg tror han er en tyv. Jeg ikke vil skrive min adresse til en ham, fordi han (søde og rare jensen) har truet mig (i PM) med at han nok skulle komme efter mig, når han fandt ud af hvem jeg er!

Øhh.. Ville i gi jeres adresse til en som truer jer..?

Må jeg se den PM ?? tak

<< Forrige Side af 5 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum