| Forfatter |
|
kimhvid Forum Bruger

Bruger siden: 21 April 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 266
|
| Sendt: 21 August 2004 kl. 23:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
@ Neeper Hvis Jensen har skrevet en truende PB til dig så syntes jeg da du skulle offentliggøre den. Det er da en rimelig voldsom beskylning at komme med.
__________________ MVH Mr White Der lige nu desværre ikke længere befinder sig i Ho Chi Mihn City i selskab med en kølig White Russian og savner tilstedeværelsen af en smule HiFi ----------------------------
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6646
|
| Sendt: 21 August 2004 kl. 23:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
kimhvid skrev:
| @ NeeperHvis Jensen har skrevet en truende PB til dig så syntes jeg da du skulle offentliggøre den. Det er da en rimelig voldsom beskylning at komme med. |
|
|
Der er den
pas nu på hvad du skriver , det kunne jo være fandt udaf hvem du er (med klap klap bagefter )
|
| Til top |
|
| |
kimhvid Forum Bruger

|
| Sendt: 21 August 2004 kl. 23:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hi Hi.  Neeper skræmmes nemt. Sover han også med lyset tændt? __________________ MVH Mr White Der lige nu desværre ikke længere befinder sig i Ho Chi Mihn City i selskab med en kølig White Russian og savner tilstedeværelsen af en smule HiFi ----------------------------
|
| Til top |
|
| |
Neeper Lukket konto

Lukket efter eget ønske
Bruger siden: 11 Maj 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 762
|
| Sendt: 21 August 2004 kl. 23:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
pas nu på hvad du skriver , det kunne jo være fandt udaf hvem du er.
Skrevet af jensen i PM 16 august klokken 7:30
Men det glæder mig da, at jensen selv kunne gætte at det var den besked jeg opfattede som en trusel..!
Det må jo betyde at det var ment som en trusel!!!!!
|
| Til top |
|
| |
Live21 Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 2377
|
| Sendt: 21 August 2004 kl. 23:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
neeper du ved jo godt det betyder at han (og alle os andre) mener du har branchetilknytning !!! og det er jo det du ik har mod nok til at stå frem med..
Dine beskyldninger viser igen hvilke personer man har med at gøre herinde, er det ik herligt man kan være anonym 
Først brokker du dig over han ik har givet dig mozart (i dag)
så vil du ik give ham din adresse fordi du har meget udstyr (os i dag)
Og nu vil du ik give ham det fordi du er bange for at han vil smække dig rundt (os i dag)
|
| Til top |
|
| |
kimhvid Forum Bruger

|
| Sendt: 21 August 2004 kl. 23:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad med Klap Klappet bagefter? Og helt ærligt du kan da ikke være skræmt af en sådan pb. Måske ved du noget om Jensen vi andre ikke ved. Driver han inkasso eller bærer rymærke i sin fritid? Hmmm. Syntes i ikke at denne her sag er ved at være kørt helt ud. Jeg tror at læserne her har dannet sig deres eget indtryk af sagen og der rykkes nok ikke meget mere ved den i denne sag.
__________________ MVH Mr White Der lige nu desværre ikke længere befinder sig i Ho Chi Mihn City i selskab med en kølig White Russian og savner tilstedeværelsen af en smule HiFi ----------------------------
|
| Til top |
|
| |
Neeper Lukket konto

Lukket efter eget ønske
|
| Sendt: 21 August 2004 kl. 23:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
kimhvid skrev:
Hi Hi.  Neeper skræmmes nemt. Sover han også med lyset tændt?
Ja, det er faktisk sket at jeg er faldet i søvn med lyset tændt.
Jeg er også bange for edderkopper..
|
| Til top |
|
| |
kimhvid Forum Bruger

|
| Sendt: 21 August 2004 kl. 23:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Neeper skrev:
|
kimhvid skrev:
Hi Hi.  Neeper skræmmes nemt. Sover han også med lyset tændt?
Ja, det er faktisk sket at jeg er faldet i søvn med lyset tændt.
Jeg er også bange for edderkopper..
|
|
|
Ved godt at det ikke var seriøst, men kunne dog ikke dy mig. Undskylder mange gange __________________ MVH Mr White Der lige nu desværre ikke længere befinder sig i Ho Chi Mihn City i selskab med en kølig White Russian og savner tilstedeværelsen af en smule HiFi ----------------------------
|
| Til top |
|
| |
Neeper Lukket konto

Lukket efter eget ønske
|
| Sendt: 21 August 2004 kl. 23:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
neeper du ved jo godt det betyder at han (og alle os andre) mener du har branchetilknytning !!!
Ja, hvem ved.. Men under alle omstændigheder har det intet med højttalere at gøre.. Og er derfor irrelevant..
Jeg ved rimelig meget om højttalere.
Og har diskuteret ret meget med jensen (i PM) angående bestykningen af Strauss.
Problemet var at jensen var 10.000.000 % sikker på at det var Scan-Speak som sad i de højttalere.. Det var, og er det ikke!
Det er det hele. Nu er jensen sur over han ikke havde ret, og så er vi bare alle sammen nogle idioter..
Helt ærligt. Kan det ikke efterhånden være lige meget det her.
|
| Til top |
|
| |
guitarplayer Forum Bruger

Bruger siden: 03 Januar 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 138
|
| Sendt: 21 August 2004 kl. 23:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Neeper skrev:
|
neeper du ved jo godt det betyder at han (og alle os andre) mener du har branchetilknytning !!!
Ja, hvem ved.. Men under alle omstændigheder har det intet med højttalere at gøre.. Og er derfor irrelevant..
Jeg ved rimelig meget om højttalere.
Og har diskuteret ret meget med jensen (i PM) angående bestykningen af Strauss.
Problemet var at jensen var 10.000.000 % sikker på at det var Scan-Speak som sad i de højttalere.. Det var, og er det ikke!
Det er det hele. Nu er jensen sur over han ikke havde ret, og så er vi bare alle sammen nogle idioter..
Helt ærligt. Kan det ikke efterhånden være lige meget det her.
|
|
|
Uden at skulle gøre mig klog, men hvad vil der ske ved at sige hvem du er

vh.
|
| Til top |
|
| |
Live21 Forum Bruger

|
| Sendt: 21 August 2004 kl. 23:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
vi ville forstå grundlaget hvorfor rene og va er en trussel for en del firmaer i lille dk der føler han har kapret for mange kunder oppe i den dyre ende
at han sælger flere strauss og mahler end dali feks sælger ms4 og 5 kunne måske være et grundlag
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
|
| Sendt: 21 August 2004 kl. 23:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Neeper skrev:
<P style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt" ="Msonormal"><SPAN style="FONT-SIZE: 8.5pt; COLOR: black; FONT-FAMILY: Verdana">pas nu på hvad du skriver , det kunne jo være fandt udaf hvem du er.<?:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" /><O:P></O:P></SPAN>
<P style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt" ="Msonormal"><SPAN style="FONT-SIZE: 8.5pt; COLOR: black; FONT-FAMILY: Verdana"><O:P></O:P></SPAN>
<P style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt" ="Msonormal"><SPAN style="FONT-SIZE: 8.5pt; COLOR: black; FONT-FAMILY: Verdana">Skrevet af jensen i PM 16 august klokken 7:30</SPAN>
<P style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt" ="Msonormal"><SPAN style="FONT-SIZE: 8.5pt; COLOR: black; FONT-FAMILY: Verdana"></SPAN>
<P style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt" ="Msonormal"><SPAN style="FONT-SIZE: 8.5pt; COLOR: black; FONT-FAMILY: Verdana">Men det glæder mig da, at jensen selv kunne gætte at det var den besked jeg opfattede som en trusel..!</SPAN>
<P style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt" ="Msonormal"><SPAN style="FONT-SIZE: 8.5pt; COLOR: black; FONT-FAMILY: Verdana"></SPAN>
<P style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt" ="Msonormal"><SPAN style="FONT-SIZE: 8.5pt; COLOR: black; FONT-FAMILY: Verdana">Det må jo betyde at det var ment som en trusel!!!!!</SPAN> |
|
|
Ja men så prøv at læs alle de PM igen der ligger ikke en tone der kunne føre til det selv(som du vil have folk skal tro nu )selvom du har forsøge at svine mig til har alle de PM vi har haft samme ikke haft en ond tone , vi har skrevet om andet lige strauss og mig , også om TACT Dali .
Men du er nået dertil du er låbet tør for ider .
Og du glemmer lige at sætte dette bag det jeg skrev
Du er lidt som en anden en herinde (han kan ikke lide jeg sælger men vil godt have svar på hjælp på PM og det får han uden noget surt herfra )
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
|
| Sendt: 21 August 2004 kl. 23:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Neeper skrev:
<SPAN style="FONT-SIZE: 8.5pt; COLOR: blue; FONT-FAMILY: Verdana">neeper du ved jo godt det betyder at han (og alle os andre) mener du har branchetilknytning !!! </SPAN><SPAN style="FONT-SIZE: 8.5pt; COLOR: black; FONT-FAMILY: Verdana"><?:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" /><o:p></o:p></SPAN>
<SPAN style="FONT-SIZE: 8.5pt; COLOR: black; FONT-FAMILY: Verdana">Ja, hvem ved.. Men under alle omstændigheder har det intet med højttalere at gøre.. Og er derfor irrelevant..<o:p></o:p></SPAN>
<SPAN style="FONT-SIZE: 8.5pt; COLOR: black; FONT-FAMILY: Verdana"> <o:p></o:p></SPAN>
<SPAN style="FONT-SIZE: 8.5pt; COLOR: black; FONT-FAMILY: Verdana">Jeg ved rimelig meget om højttalere.<o:p></o:p></SPAN>
<SPAN style="FONT-SIZE: 8.5pt; COLOR: black; FONT-FAMILY: Verdana">Og har diskuteret ret meget med jensen (i PM) angående bestykningen af Strauss.<o:p></o:p></SPAN>
<SPAN style="FONT-SIZE: 8.5pt; COLOR: black; FONT-FAMILY: Verdana">Problemet var at jensen var 10.000.000 % sikker på at det var Scan-Speak som sad i de højttalere.. Det var, og er det ikke!<o:p></o:p></SPAN>
<SPAN style="FONT-SIZE: 8.5pt; COLOR: black; FONT-FAMILY: Verdana">Det er det hele. Nu er jensen sur over han ikke havde ret, og så er vi bare alle sammen nogle idioter.. <o:p></o:p></SPAN>
<SPAN style="FONT-SIZE: 8.5pt; COLOR: black; FONT-FAMILY: Verdana">Helt ærligt. Kan det ikke efterhånden være lige meget det her. <o:p></o:p></SPAN>
<P =Msonormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3> </o:p>
|
|
|
Hallo
Jeg vil da på ingen måde skriv det ikke er SS nå jeg trode 100% på det var SS før jeg fik mit svar fra VA .
Og nu med er jeg sur på alle .
ikke engang nu kan jeg bliv sur på dig , næ jeg synes det er synd for dig .
Men jeg tro nu godt jeg hvem du er og venter også på svar og det vil komme , og jeg vil med glæde poste det .
for du fortjener ikke bedre .
|
| Til top |
|
| |
guitarplayer Forum Bruger

Bruger siden: 03 Januar 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 138
|
| Sendt: 21 August 2004 kl. 23:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Live21 skrev:
|
vi ville forstå grundlaget hvorfor rene og va er en trussel for en del firmaer i lille dk der føler han har kapret for mange kunder oppe i den dyre ende
at han sælger flere strauss og mahler end dali feks sælger ms4 og 5 kunne måske være et grundlag
|
|
|
Der kunne sagtens være noget om snakken , der skal stå vienna i nakken... 
|
| Til top |
|
| |
Kim F. Forum Bruger

Bruger siden: 24 Marts 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1618
|
| Sendt: 21 August 2004 kl. 23:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad handler den her tråd om?
|
| Til top |
|
| |
kimhvid Forum Bruger

|
| Sendt: 21 August 2004 kl. 23:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den er vist mest udtryk for at moderatoren er gået i seng!! __________________ MVH Mr White Der lige nu desværre ikke længere befinder sig i Ho Chi Mihn City i selskab med en kølig White Russian og savner tilstedeværelsen af en smule HiFi ----------------------------
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
| Sendt: 21 August 2004 kl. 23:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kim F. skrev:
|
|
|
|
tja.. den startede med et par spørgsmål til moderatorerne og administratorene.. og lidt kritik. Men er senere drejet over i, hvad man kan kalde en fortsættelse af VA tråden.
lige nu overvejer jeg om den skal lukkes, eller folk selv kan finde ud af at afslutte den.. ... hvad siger I til det?
|
| Til top |
|
| |
Live21 Forum Bruger

|
| Sendt: 21 August 2004 kl. 23:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Synes ik man kan lukke en tråd med de beskyldninger der er kommet
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
| Sendt: 21 August 2004 kl. 23:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Live21 skrev:
Synes ik man kan lukke en tråd med de beskyldninger der er kommet |
|
|
det er også lidt det, der taler imod at jeg lukker den..
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
|
| Sendt: 21 August 2004 kl. 23:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
witzel skrev:
Kim F. skrev:
|
|
|
tja.. den startede med et par spørgsmål til moderatorerne og administratorene.. og lidt kritik. Men er senere drejet over i, hvad man kan kalde en fortsættelse af VA tråden.
lige nu overvejer jeg om den skal lukkes, eller folk selv kan finde ud af at afslutte den.. ... hvad siger I til det? |
|
|
Nej nu vil jeg have svar på hvorfor jeg med et er blevet til dette
Voldsmand
tyv
fusker
|
| Til top |
|
| |