Tilbage til HIFI4ALL.DK 5. juni 2026 | 11:11   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Hifi4alls hjælpere (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 5
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
witzel
Lukket konto
Lukket konto
Ex-mod.!

Bruger siden: 25 April 2003
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Sendt: 21 August 2004 kl. 23:59 | IP-adresse registreret  

kimhvid skrev:

Den er vist mest udtryk for at moderatoren er gået i seng!!

nej nej.. jeg har et par timer, hvor jeg skal se om jeg kan drive min nabo, til vanvid med min musik..

Til top Vis witzel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af witzel

ctacta
Lukket konto
Lukket konto

Bruger siden: 01 August 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 22 August 2004 kl. 00:02 | IP-adresse registreret  

Hej Jensen,

Nogle gange kan det ikke betale sig at gå i dialog med mennesker, og det der har været fremført er under bæltestedet. Jeg ville ignorere vedkommende fuldstændig, alle og enhver kan se at han er mere eller mindre vanvittig.

Venligst,
Til top Vis ctacta's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ctacta

guitarplayer
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 Januar 2004
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 22 August 2004 kl. 00:05 | IP-adresse registreret  

witzel skrev:
kimhvid skrev:

Den er vist mest udtryk for at moderatoren er gået i seng!!

nej nej.. jeg har et par timer, hvor jeg skal se om jeg kan drive min nabo, til vanvid med min musik..

.... jeg har ingen nabo , min amp står på samme volumen som tiden...

og Norah Jones synger One flight down

Til top Vis guitarplayer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af guitarplayer

music 4 all
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 Februar 2004
Lokalitet: Jylland
Sendt: 22 August 2004 kl. 00:11 | IP-adresse registreret  

har springsteen/human touch på men har naboer at tænke på så er der altid lidt

underholdning herinde og det syntes jeg denne tråd er,  jerry springer har ikke

levet forgæves.flot af jensen han er villig til at aflevere 4 stk højtallere

Til top Vis music 4 all's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af music 4 all

kimhvid
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 April 2004
Lokalitet: København
Sendt: 22 August 2004 kl. 00:11 | IP-adresse registreret  

Er enig med ctacta, forvent ikke dialog. De fleste vil allerede have gennemskuet hele denne misære og have dannet sig en mening forlængst. Jeg gentager. Forvent ikke et seriøst svar fra en modpart der ikke er interesseret i dialog.
Sisyfos arbejde er så træls, og livet er så kort.

Jeg tror at alt dette skal ses som et udtryk for Jensens succes og det er vist det eneste positive jeg kan få øje på (nåh jo, der var jo også et eller andet med en enhed. Kan næsten ikke huske hvad).

jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Fyn
Sendt: 22 August 2004 kl. 00:15 | IP-adresse registreret  

ctacta skrev:
Hej Jensen,

Nogle gange kan det ikke betale sig at gå i dialog med mennesker, og det der har været fremført er under bæltestedet. Jeg ville ignorere vedkommende fuldstændig, alle og enhver kan se at han er mere eller mindre vanvittig.

Venligst,

ja ved det , men ikke lett når man brænder for noget , og det er hifi , kunne være man skulle begynde at gå op i at fiske men så er han der vel også , jeg tag for små fisk .

Hov små fisk , er det en lille fisk der laver l**t for en stor fisk

Ja gider heller ikke mere nu .

Bliver ret at få en masse nye amps hjem i næste uge so jeg kan komme ud med dem og drille de store fisk .

Til top Vis jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensen

Thomas Sillesen
Branchemedlem
Branchemedlem
Nerds.dk

Bruger siden: 29 April 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 22 August 2004 kl. 00:21 | IP-adresse registreret  

Jeg synes det er imponerende at Jensen tager det så roligt, respekt for det

Var det mig der var blevet udsat for så ærekrænkende udtalelser, ville vores advokat på nuværende tidspunkt allerede have fået IP adressen, fundet dem der kom med udtalelserne, og stævnet vedkommende for injurier.

Med venlig hilsen

Thomas Sillesen
Til top Vis Thomas Sillesen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Thomas Sillesen

jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Fyn
Sendt: 22 August 2004 kl. 00:24 | IP-adresse registreret  

music 4 all skrev:

har springsteen/human touch på men har naboer at tænke på så er der altid lidt

underholdning herinde og det syntes jeg denne tråd er,  jerry springer har ikke

levet forgæves.flot af jensen han er villig til at aflevere 4 stk højtallere

ej for fanden da ikke 4 kun to , det har jeg slet ikke penge til

Til top Vis jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensen

Neeper
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter eget ønske

Bruger siden: 11 Maj 2003
Sendt: 22 August 2004 kl. 00:26 | IP-adresse registreret  

jensen skriver nu at jeg synes at han er "Voldsmand tyv fusker"..

Og ctaca skriver: Jeg ville ignorere vedkommende fuldstændig, alle og enhver kan se at han er mere eller mindre vanvittig.

Til ctacta.. Jeg synes egentlig du virkede som en rimeligt fornuftig person.. Men at skrive at jeg er vanvittig, fordi jeg har været i diskussion med jensen omkring nogle faktuelle ting, må jeg nok sig jeg ikke havde forventet fra din side.

jensen har jo været præcis så påståelig som jeg.. At han så ikke fik ret, gør det mig til vanvittig?

Gud hvor er det du skriver useriøst!

Til top Vis Neeper's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Neeper Besøg Neeper's Websted

guitarplayer
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 Januar 2004
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 22 August 2004 kl. 00:29 | IP-adresse registreret  

altså altså, hvad med om Nissen får den ene og Neeper får den anden

Så kan de bruge tiden på at skille dem af, for at se hvorfor de spiller

som de gør

Til top Vis guitarplayer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af guitarplayer

Neeper
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter eget ønske

Bruger siden: 11 Maj 2003
Sendt: 22 August 2004 kl. 00:37 | IP-adresse registreret  

Thomas Sillesen skrev:

Var det mig der var blevet udsat for så ærekrænkende udtalelser, ville vores advokat på nuværende tidspunkt allerede have fået IP adressen, fundet dem der kom med udtalelserne, og stævnet vedkommende for injurier.

Kan du forklare for mig, hvad jeg har skrevet som ikke passer?

Til top Vis Neeper's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Neeper Besøg Neeper's Websted

Oldred
Forum Bruger
Forum Bruger
Tidl. red.

Bruger siden: 25 Marts 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 22 August 2004 kl. 00:40 | IP-adresse registreret  

Administrator skrev:

STOP NU DEN JAGT PÅ DEN ENE EFTER DEN ANDEN!

ER DET VIRKELIG DET FORUMMET SKAL BRUGES TIL???

NEJ, I FÅR SGU IKKE LOV !

LEGEN STOPPER NU ... NUUUUUUUUUUUUUUUUUU!

Jeg har først læst denne tråd nu

Lad mig lige sætte et par streger i sandet i kronologisk rækkefølge svarende til denne tråd:

• HIFI4ALL.DK's hjælpere har fået besked på at bruge deres sunde fornuft og gribe ind i det, de opdager ikke hører til en faglig, fremadrettet debat. Våbnet vælger de selv afhængig af situationen. Redaktionen bakker dette op 100 %, men vi er klar over, at der altid er een eller anden, som har en anden holdning. Det er bare bad luck !
  • Det er sagt 1.000.000 gange før: HIFI4ALL.DK og alle de frivillige er fuldstændig og aldeles ragende ligeglade med, hvad folk har af udstyr - bare de er glade for det. Er de ikke det, har vi tilvejebragt Danmarks bedste sted for dem at komme videre.
  • I fremtiden bliver det ikke kun tråde, der lukkes, men konti. De få, der ikke kan finde ud af at NYDE dette sted, bedes forlade det omgående ved egen eller vores hjælp. Vi sidder ikke 24-7-365 ved skærmen og vejer alle indlæg i et plenum. Selv om vi gjorde, vil vores beslutninger ikke altid opleves som fair og vi afskriver bestemt heller ikke muligheden for at træde i spinaten. SÅDAN ER DET BARE. Vi træffer beslutningerne - det er der INGEN andre, der kan ! Finder du dette urimeligt, så send mig en PM NU, så lukker jeg din konto med det samme.
  • Der er  ingen, der er udelukket uden en vældig god grund - til gengæld er der tydeligvis grund til at udelukke nogle, der endnu ikke er udelukkede. Formidling af beskyldninger, som er beviseligt grundløse tolererer vi ikke, da de er et direkte angreb på HIFI4ALL.DK eksistens.
  • Der bliver kun lukket tråde, hvis retningsliniernme overtrædes.  Lars Nielsen påstande har ingen hold i virkeligheden eller er i bedste fald et udtryk for, at der foretages fortolkninger og spekulationer i reaktioner, som overser de bagvedliggende årsager.
  • Ingen på HIFI4ALL.DK modtager løn. 2003 kostede ADMIN 10.000 kroner i underskud - hertil kommer ca 1200 timers ubetalt (hobby)arbejde. Jeg tør slet ikke tænke på mine investeringer i HIFI4ALL.DK, men 6 cifre er der i tallet. Heller ikke her er de de hundreder af timer talt med. Men jeg vil dog medgive, at jeg bliver rasende irriteret af at skulle bruge yderligere mange timer på at skrive indlæg som disse, der totalt fjerner fokus fra dette sites intentioner.
  • Til de, der ser spøgelser pga bannerreklamerne på sitet er der kun een ting at sige: Støt annoncørerne - uden dem intet HIFI4ALL.DK. Thats it. Alle grundløse spekulationer om specielle nusserier om de annoncerende leverandører er uden reelt indhold.
  • HIFI4ALL.DKs anmeldelser er ikke til diskusion. Hvordan kan man diskutere subjektivitet ??? Hvis jeg virkelig får en herlig oplevelse, formidler jeg den - oplevelsen kan ikke ændres - heller ikke selv om andre får andre oplevelser. Brug anmeldelserne som inspiration - intet andet! Har du andre oplevelser, er BRUGERANMELDELSERNE altid åbent !
  • Sillesen mener at fundet de vise sten, der giver den perfekte styring af et forum. Desværre ser verden ikke sådan ud. Nogle gange griber vi tidligt ind, så tildeles vi hug for det, andre gange senere, så får vi hug for det. Kig under bullit 2 - vi er ikke perfekte, men gør hvad vi kan. BEMÆRK VENLIGST, at hverken redaktionen eller moderatorer starter skænderier, men vi ender ALTID med at stå som bussemænd og spilde vore kostbare sekunder på en lille flok, der bare ikke fatter, at dette sted skal være rart for alle. Bliver man trådt over tæerne, må man vise sig som det gode eksempel. Kan man ikke det, er der en RAPPORTER funktion. Alle rapporter kigges seriøst igennem. Om der kommer en reaktion eller om den er fair afhænger af den aktuelle moderators fortolkning og forståelse.. Sådan ER det bare - take it or dissapear !
  • Nissen skriver, at de der stikker næsen frem må forvente at få en på snotten. Hvis det er hans grundholdning, må han finde et andet sted at dele øretæver ud. Det vi lægger op til er, at stikker man næsen frem ( for meget) er en mand med Nissens viden velkommen til at at hjælpe vedkommende til den rette viden / forståelse i en fremadrettet, positiv ånd og tone - det gælder også selv om manden med næsen holder fast i sin mening.
  • VI har utallige gange prædket for, at SELV OM den man diskuterer med skulle finde på at gå efter andet end bolden, så er man FORBANDET nødt til selv at holde fokus på bolden. Eller sagt på en anden måde: Hvis du bliver svinet til, så svar selv tilbage i en positiv, faglig og fremadrettet tone - ellers er du ikke bedre end din modstander. Kan du ikke mobilisrere det overskud, der skal til, så klik på RAPPORTER, så kommer bussemændene.
  • AV32R skriver: Men det er da sørgeligt, at nogle få individer skal være skyld i, at Hifi4all's fora efterhånden skal få et rygte som pasningsordning for prepubertære drenge uden synderligt meget indhold i tilværelsen. Ingen nævnt, ingen glemt. Jeg kunne ikke være mere enig !
  • Det er vigtigt at bekende kulør, hvis man har et tilhørsforhold til branchen. Dels holder det automatisk een fra at indlede eller deltage i et hundeslagsmål, dels åbner det mulighed for specifikke faglige spørgsmål fra brugere, der GERNE vil benytte dette HIFI-forum til at blive klogere på HIFI.
  • Så skriver Neeper, der tilsyneladende ikke kan få mudder nok: PS: At jeg endnu ikke har skrevet min adresse til jensen, hænger sammen med at jensen jo nok er lidt sur på mig, og jeg har for 300 KKr snurrerundt lyd her hjemme.. En situation jeg ikke er så bekvem ved..    
    Ærlig talt, så synes jeg du skal overveje din videre deltagelse her i forummet ganske nøje. Hvis det er svært, skal jeg gerne hjælpe dig med at træffe en beslutning....
  • HIFI4ALL.DK's forum skal være et godt og rart sted at være. Jeg vil indkalde til et redaktionsmøde og indskærpe, at vi går i gang med at luge de brugere ud, der er årsag til, at vi skal sidde her midt om natten og skrive denne type indlæg i stedet for at bruge de sparsomme minutter til at lytte musik, skrive anmeldelser, nyheder og indsigtsartikler. Mit råd er: Har du ikke et fremadrettet, positivt og fagligt orienteret indlæg, så bør du nøje overveje, om du skal poste noget overhovedet !

Med disse ord lukkes denne tråd.

Til top Vis Oldred's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Oldred

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 5
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes