Bruger siden: 22 Februar 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 3209
Sendt: 08 Februar 2006 kl. 18:29 | IP-adresse registreret
Selv om man er paa ferie saa kan man da godt handle
Sidst paa maaneden er der en Velodyne SMS 1 paa vej til musikrummet. Dertil kommer der formentlig et par nye basser i subberne men jeg vil lige höre om det giver den forskel jeg gerne vil have naar der er testet med SMS 1éren.
Sendt: 08 Februar 2006 kl. 21:41 | IP-adresse registreret
Og tak til L.B. for hintet.
billdet laant fra Jensens hjemmeside.
Ifölge div. test som jeg har laest mig til saa skulle dette lille vidunder vaere lösningen til enhver sub der ikke spille 100% som man gerne vil have den til, saa det bliver spaendende.
Sendt: 15 Februar 2006 kl. 19:37 | IP-adresse registreret
Så bliver mit nye rack hentet i morgen.... hvilket jeg ikke er helt tilfreds med, men de forholdsvise tunge forstærkere jeg har har desværre ikke en lige vægt dvs. at den hælder lidt til den ene side
Men jeg kan da trøste mig selv med "at nu er det prøvet og det gik ikke"
Heldigvis er mit gamle AM AV4 rack ikke solgt så det kommer op igen.
Sendt: 16 Februar 2006 kl. 20:32 | IP-adresse registreret
Så er racket afhentet og køberen var rigtig glad. Det er bare rigtig dejligt at sælge til en der har ønsket noget rigtig længe. Han havde også kikket på det sidst det var til salg men kom desværre for sent.
Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6296
Sendt: 21 Februar 2006 kl. 20:09 | IP-adresse registreret
Nå Henrik, du dropper pladerne
Jeg gjorde det samme for et års tid siden. Vinyl er hyggeligt, men besværligt IMHO. Jeg vil ikke have to samlinger af musik og så vil jeg hellere kunne bruge alle mine kræfter og penge på ét medie - det kan være du har det ligesådan.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum