Forfatter |
|
DonJensen Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2003 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 1465
|
Sendt: 28 Juli 2003 kl. 18:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
h.asm Jamen det er da sørme flot, dem sender du bare fragtfrit til os ikke sandt?
Virkelig en ubrugelig information at få. 
|
Til top |
|
|
Schrammelll Forum Bruger

Bruger siden: 28 Maj 2003 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 817
|
Sendt: 25 August 2003 kl. 18:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har lige bestilt Lord Of The Rings 1 & 2 fra www.cd-wow.com.hk (Hong kong afdelingen)
Samlet pris: Kr. 250,-
Begge udgaver region 2 og dobbel-disk med DD 5.1 EX lyd... Billig billig!!! 
PS: Har man regionsfri maskine kan det gøres billigere ved at købe dem i region 1 eller 3
|
Til top |
|
|
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7537
|
Sendt: 25 August 2003 kl. 18:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mugge skrev:
Ronin skrev:
Jeg bruger www.axelmusic.dk til at bestille dvd-film. Om det er region 1 eller 2 er hip som hap, men den pris der står på siden er den pris det koster leveret til døren! F.eks. købte jeg Tears of the sun med Bruce Willis på DVD til 178 kr.! (Premiere d. 15/8 2003 herhjemme) Leveringen var overstået på 3 dage fra bekræftelsesdatoen!
De har stort set alt mellem himmel og jord så dem anbefaler jeg selvfølgelig klart - og så kan man betale med sit dankort!
|
|
|
Ja, Ronin, snydt kan man altid blive! fandt den på www.cd-wow.com til £13.99 og det er incl. alt! Så der havde du sparet 20-25 kr. til øllerne!!
Mvh.
|
|
|
Skidt pyt, jeg overlever nok - købte den i Juni måned og faldt over den ved et tilfælde. De 20-25 kr. klarer jeg nok - hvad jeg ikke bruger brænder min værre halvdel af, så hvad er værst?  __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
Til top |
|
|
Porkyhead Forum Bruger

Bruger siden: 10 April 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 261
|
Sendt: 25 August 2003 kl. 19:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Er der undertekster på nogle af deres film, eller er det hele uden DK understekster?
Hvis der er nogle fede med dk undertekster, gider i så ikk at nævne dem? __________________ Hilsen Christian
|
Til top |
|
|
Schrammelll Forum Bruger

Bruger siden: 28 Maj 2003 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 817
|
Sendt: 25 August 2003 kl. 19:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der er yderst sjælden jeg har fundet titler med danske undertekster på cd-wow.com.
Monsters Inc har jeg købt der med dansk tekst ellers har jeg set Simpsons Sæson 1 og 2 også!!!
Jeg har skrevet det før, men jeg foretrækker nu de engelske tekster... De er ikke så platte som de danske oversættelser som regl er!
|
Til top |
|
|
guru Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003
Status: Offline Indlæg: 337
|
Sendt: 25 August 2003 kl. 20:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lyt til Schrammel det gjorde jeg!!! Efter at have fået ny center har jeg også droppet underteksterne.
Man oplever billedsiden af filmen mere fordi man ikke skal fokusere på undertekster.
Dialogen bliver meget nuanceret og hold kæft hvor er det oversættelser fladpandede.
Glæder mig helt vildt til at få The Two Towers i EX er der nogen der har erfaring med om man kan høre forskel???.
|
Til top |
|
|
Jannik Forum Bruger

Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 595
|
Sendt: 25 August 2003 kl. 22:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Desuden er de danske oversættelser ofte meget forkerte, jeg foretrækker også nu klart at se dem på engelsk eller ingen overhoved.
|
Til top |
|
|
falk Forum Bruger

Bruger siden: 07 August 2003
Status: Offline Indlæg: 172
|
Sendt: 02 September 2003 kl. 14:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
mht. hong kong afdelingen..De bliver alle - (også dem fra den engelske afdeling) sendt fra sverige - alt jeg har modtaget (i går den sidste david sanborn til 80 kr.) - har ihvertfald været sendt fra sverige. Ingen probs. med tolden 
|
Til top |
|
|
Mirovich Forum Bruger

Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 295
|
Sendt: 02 September 2003 kl. 14:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kan se at de ikke har helt de samme film på de forskellige sites. Jeg søgte efter Akira Kurosawa film og ville sammenligne priser men fandt så ud af at visse sites slet ikke har dem. Kig selv på:
http://www2.cd-wow.com.hk
http://www3.cd-wow.com
http://www2.cd-wow.com __________________ The good news is that we're quick, but the bad news is that we're worried about the brakes.
|
Til top |
|
|
Tsuroerusu Forum Bruger

Bruger siden: 21 September 2003
Status: Offline Indlæg: 2
|
Sendt: 21 September 2003 kl. 13:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kald mig bare mega dum, men skal der betales told hvis man køber fra cdwow.com? Hvis ja, hvor meget er tolden så?
|
Til top |
|
|
Porkyhead Forum Bruger

|
Sendt: 21 September 2003 kl. 14:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tsuroerusu skrev:
Kald mig bare mega dum, men skal der betales told hvis man køber fra cdwow.com? Hvis ja, hvor meget er tolden så?
|
|
|
Så vidt jeg har regnet den ud, skal der ikke betales noget, da deres salgsafdeling ligger inden for EU. __________________ Hilsen Christian
|
Til top |
|
|
Jannik Forum Bruger

|
Sendt: 21 September 2003 kl. 14:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tsuroerusu skrev:
|
|
|
Det eneste du skal betale er prisen op varen..jeg vil anbefale dig at købe over cdwow's hongkong hjemmeside, da kursen er en smule lavere ift. pund kursen.
http://www5.cd-wow.com.hk/
|
Til top |
|
|
Tsuroerusu Forum Bruger

Bruger siden: 21 September 2003
Status: Offline Indlæg: 2
|
Sendt: 21 September 2003 kl. 14:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jannik skrev:
Tsuroerusu skrev:
|
|
|
Det eneste du skal betale er prisen op varen..jeg vil anbefale dig at købe over cdwow's hongkong hjemmeside, da kursen er en smule lavere ift. pund kursen.
http://www5.cd-wow.com.hk/
|
|
|
´
Kommer der ikke andre afgifter på?
Incl. mit køb drejer sig kun om ca. 3 - 4 Michael Jackson CDer.
|
Til top |
|
|
Jannik Forum Bruger

|
Sendt: 21 September 2003 kl. 15:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nej det er uden afgifter, du skal kun betale prisen for varen...! Je gkan kun anbefale cdwow levering sker ret hurtigt 3 dage. Nok pga. at de sender fra Sverige..!
|
Til top |
|
|
jdg1 Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3792
|
Sendt: 21 September 2003 kl. 18:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Her kommer lige et par "insider" fifs 
Brug dette link til det engelske site og bemærk at alle cd'er og dvd'er er 1 £ billigere http://www4.cd-wow.com/index.php (kender ikke et tilsvarende link til H/K afdelingen).
DERUDOVER kan du få en voucher ved at klikke på dette link http://www6.cd-wow.com/promotion.php?promo_refcode=12594_0&affid=12594.
Voucheren giver YDERLIGERE en rabat på 1.5 £ for dvd'er og 1 £ for en cd.
Voucheren kan kun anvendes én gang pr. email adresse!
MEN...du kan sagtens have flere forskellige email adresser! 
Jeg har selv benyttet seks forskellige email adresser til den samme leveringsadresse!! Uden problemer og kender til flere der har gjort det samme. Voucheren er altså i princippet ubegrænset!! 
Konklusionen er altså, at man kan spare 2.5 £ YDERLIGERE i forhold til de "normale" men særdeles lave priser på cdwow!!
|
Til top |
|
|
Jannik Forum Bruger

|
Sendt: 21 September 2003 kl. 19:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er fandme et fif som kan bruges til noget...jeg takker ydmygt..!
|
Til top |
|
|
Jannik Forum Bruger

|
Sendt: 21 September 2003 kl. 20:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det med at alle cd'er og dvd'er er 1 £ billigere på det link det forstår jeg dog ikke..det er ikke billigere hos mig..!
|
Til top |
|
|
Porkyhead Forum Bruger

|
Sendt: 21 September 2003 kl. 20:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det samme her! Men takker mange gange for det andet link  __________________ Hilsen Christian
|
Til top |
|
|
jdg1 Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3792
|
Sendt: 21 September 2003 kl. 21:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Jannik Forum Bruger

|
Sendt: 21 September 2003 kl. 21:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jubii nu virker det..Det er da alt for blæret..Gid eg havde vist det noget før så kunne jeg have sparet en masse (8*2,5*10=200) ihh gider ikke engang tænke på det..
|
Til top |
|
|