Forfatter |
|
BjarkeNR Lukket konto

Bruger siden: 28 Juli 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 2671
|
Sendt: 02 November 2004 kl. 15:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
keibsø Forum Bruger

Bruger siden: 25 Oktober 2004 Lokalitet: Fyn Øst
Status: Offline Indlæg: 37
|
Sendt: 02 November 2004 kl. 20:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har været inde på promarkt's hjemmeside og de har også Pana 700'eren til samme pris som ved netpower24, men her følger der ikke et lærred med, så der er stadig en god besparelse ved at handle ved 24, hvis man skal bruge et lærred ellers er besparelsen 100 euro, men kører man selv derned sparer man de 69 euro i fragt som 24 har, så er prisforskellen nede på 31 euro (lærredet koster 2250.- kr.)
Forøvrigt koster den 1699.- euro ved promarkt~ 12750.-
|
Til top |
|
|
keibsø Forum Bruger

Bruger siden: 25 Oktober 2004 Lokalitet: Fyn Øst
|
Sendt: 02 November 2004 kl. 20:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
rvu84 skrev:
netbjarne skrev:
Tech Show skrev:
RVU84: Har du en hjemmeside på dem der Mediamarkt? |
|
|
Uha - den er vist svær, men jeg prøver alligevel :-)
http://www.mediamarkt.de/
|
|
|
det var sgu et godt gæt 
Griner ha ha ha ha
Nu hvor du alligevel skal til tyskland, så kan du jo også prøve i Promarkt, som ligger nede i Fördepark, bare følge landevejen efter Kruså grænsen.
Og du får kun et gæt til hvad deres hjemmeside hedder. |
|
|
|
Til top |
|
|
Tech Show Forum Bruger

Bruger siden: 22 Oktober 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 83
|
Sendt: 02 November 2004 kl. 22:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Damn kunne være man skulle have den AE700 hvis den er så meget bedre end Z3? Jeg er nemlig meget tæt på at købe projektor, inden for et par mdr.
__________________ Best Regards,
Morten Ford
Technical Designer
|
Til top |
|
|
netbjarne Forum Bruger

Bruger siden: 23 August 2004 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 263
|
Sendt: 03 November 2004 kl. 00:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tech Show skrev:
Damn kunne være man skulle have den AE700 hvis den er så meget bedre end Z3? Jeg er nemlig meget tæt på at købe projektor, inden for et par mdr. |
|
|
PT-AE700 ser bestemt meget lovende ud, og var det ikke fordi jeg er så støj overfølsom tror jeg også jeg havde valgt den frem for den Z3 jeg har bestilt. Jeg har så ikke set nogen af dem live - hvilket nogen sikkert vil rynke panden over, men når man nu engang er bosat, ikke igang i provinsen, men den flække der ligger et par 100 km derfra - så er ens valg i høj grad afhængig af specs og anmeldelser (nu væver jeg vist ... må vist hellere proppe den rødvin igen ...)

Bjarne
|
Til top |
|
|
Tech Show Forum Bruger

Bruger siden: 22 Oktober 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 83
|
Sendt: 03 November 2004 kl. 10:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Netbjarne: hmmm har læst lidt om den inde på www.panasonic.com nu... 26DbA er da ikke så meget støj? Kommer selvfølgelig an på hvor den er placeret i forhold til en selv. Kan kan da næsten hitte ud af valget skal stå imellem Z2,Z3 og PT-AE700? __________________ Best Regards,
Morten Ford
Technical Designer
|
Til top |
|
|
Jørn Forum Bruger

Bruger siden: 26 Juli 2004 Lokalitet: Stor-København
|
Sendt: 03 November 2004 kl. 22:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg overvejer også at hoppe på det tilbud med panasonic AE700 og lærred. Det er godt nok billigt, men jeg har aldrig hørt om forhandleren. Er der slet ingen der kender dem?
Jeg så at betaling er via bankoverførsel - er det sikkert nok?
mvh
Jørn
|
Til top |
|
|
netbjarne Forum Bruger

Bruger siden: 23 August 2004 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 263
|
Sendt: 04 November 2004 kl. 08:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jørn skrev:
Jeg så at betaling er via bankoverførsel - er det sikkert nok?
|
|
|
Hm. Jeg ved ikke hvordan man juridisk er sikret, men jeg var fristet af virkeligt gode tilbud hos www.bluemelon.de, men efter at havde søgt lidt på bluemelon.de via google, fandt jeg ud af at mange havde haft problemer ordrer hos bluemelon som aldrig var blevet leveret på trods af forudbetaling via bankoverførsel... Jeg tror man er bedre sikret ved betaling via kreditkort, men jeg ved det egentlig ikke...
Venligst Bjarne
|
Til top |
|
|
Dr Dung Forum Bruger

Bruger siden: 26 Oktober 2004
Status: Offline Indlæg: 3
|
Sendt: 07 November 2004 kl. 03:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
rvu84 skrev:
Nu hvor du alligevel skal til tyskland, så kan du jo også prøve i Promarkt, som ligger nede i Fördepark, bare følge landevejen efter Kruså grænsen.
Og du får kun et gæt til hvad deres hjemmeside hedder. |
|
|
rvu84: Jeg kan finde følgende Promarkt
Schleswiger Str. 130
24941 Flensburg
Er det den du tænker på? Og har de en butik hvor man kan snuse lidt rundt, og evt. købe varen på stedet? Umiddelbart ser jeg ingen lærreder der, kender du et sted hvor de fås til rimelige penge i der nordlige Tyskland? :)
|
Til top |
|
|
HIFI_n00b Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juni 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 157
|
Sendt: 18 November 2004 kl. 14:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dr Dung skrev:
rvu84 skrev:
Og du får kun et gæt til hvad deres hjemmeside hedder.
|
|
|
rvu84: Jeg kan finde følgende Promarkt
Schleswiger Str. 130 24941 Flensburg
Er det den du tænker på? Og har de en butik hvor man kan snuse lidt rundt, og evt. købe varen på stedet? Umiddelbart ser jeg ingen lærreder der, kender du et sted hvor de fås til rimelige penge i der nordlige Tyskland? :) |
|
|
Tror det er den han tænker på, men nu er jeg godt nok kommet i tvivl om promarkt.de og pro-markt.de overhovedet er det samme . For i så fald er det jo ikke en promarkt.de butik der ligger i förde park .
Nogen der hurtigt kan belyse det? __________________ Mvh Casper.
www.gamersforum.dk
|
Til top |
|
|
Jean M Jarre Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 03 Oktober 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1148
|
Sendt: 18 November 2004 kl. 14:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad er prisen på Z3 i Tyskland ?
__________________ Det første kvinder bliver døve på er øjnene.
Verdens bedste kabel er det der kommer ind i huset med 230 volt, uden dette var der intet grej der spillede, så hermed er kabel diskutionen slut ;-)
|
Til top |
|
|