Tilbage til HIFI4ALL.DK 7. juni 2026 | 13:21   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Panasonic TX-32 PD50 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
HPH Man
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 September 2003
Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline
Sendt: 03 April 2005 kl. 20:37 | IP-adresse registreret  

Otto, TC skrev:

HPH Man skrev:
Ntjaah, det vil jeg helst ikke. Den er allerede justeret netop til min afspiller af en kompetent sagkyndig der har med disse justeringer at gøre til daglig.

I så fald ER sharpness skruet helt i bund når du får det...  Bortset fra det, så er det muligt at man kan lave bedre justeringer via service-menuen end jeg kan hive ud af det, så det kan tænkes at dit eksemplar vil tage sig bedre ud end det jeg har set - i mine øjne ser det i hvert fald ud som om sharpness-justeringen burde have et par trin eller 5 mere at give af nedad, det kan jeg godt forestille mig kan løses i service-menuen.

Jeg tror at jeg har været meget heldig med den service jeg har fået, da jeg bl. meget andet har fået fortalt at jeg bare skal sørge for at indstillingerne på min afspiller skal stå på "neutral" eller "i midten". Endvidere skulle der være skrevet, af ham selv, en tekst som jeg selv kan checke når jeg har tændt for PD50.

Bortset fra det, så er det faktisk en rigtigt god idé at betale for at få sit tv justeret ordentligt, hvis man ikke selv kan håndtere det - der ligger ofte meget større forskelle hér end forskellen på at smide 10 eller 15 K på selve hardware'n. Noget som amerikanerne i bred udstrækning har forstået, i modsætning til danskerne...

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 3
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes