Forfatter |
|
L.B. Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6296
|
Sendt: 03 Februar 2006 kl. 21:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hehe, jeg forstår jer gutter. For en gangs skyld vil jeg give mig ordentlig tid til at lytte, det fortjener denne fine spillemaskine. Nu har jeg jo ikke haft så mange afspillere indenfor dørene, så det er med ro i stemmen at jeg snilt tør sige allerede ved førstehåndsindtrykket, at det er den bedste CD-afspiller jeg har haft i min stue.
Når der er gået et par dage mere, skal jeg med glæde berette om dens svagheder/styrker IMHO 
|
Til top |
|
|
kyhn Forum Bruger

Bruger siden: 05 Februar 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 3396
|
Sendt: 04 Februar 2006 kl. 18:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
L.B. Forum Bruger

|
Sendt: 05 Februar 2006 kl. 14:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Da der også er nogle der har spurgt til Apollo'en her, poster jeg lige mit indlæg fra Apollo-tråden:
L.B. skrev:
Nå, lad os prikke hul på bylden. Jeg har haft raketten siden torsdag aften og den har spillet konstant siden. Det kan være den bliver bedre med tiden, men jeg vil da gerne berette lidt om lyden osv. alligevel.
Jeg har før skrevet lidt om udseende samt funktionalitet og vil lige knytte et par kommentarer til betjeningsvenligheden. Om man kan li' top-loading eller ej er en smagssag - jeg synes det er sejt! Den har nogle klare ulemper som også skal nævnes.
- Den spiller ikke CD-R hvis de er optaget med mere end 8x speed. For nogle nok ikke så fedt. Personligt er jeg ligeglad, da jeg kun har én CD-R og den må så undværes.
- Den kan være op til 12 sekunder om at finde ud af hvilket format den skal til at spille og det kan virke som langt tid. Til hverdag finder jeg det ikke irriterende, da jeg først skal have bevæget mig hen til sweet-spot alligevel og på det tidspunkt af døgnet hvor der er plads til hifi, går det ikke så stærkt alligevel.
Mit sammenligningsgrundlag for hvad jeg herefter skriver er relativt tyndt, da jeg kun har ejet fire CD-afspillere i mit liv samt en par DVD-afspillere. Så det er ikke en sammenligning med Accuphase, Mark Levinson, Wadia eller andre af de tunge drenge. Jeg er dog inviteret til at stille om imod en Accuphase om en måneds tid og det har jeg sagt ja tak til. Så må vi se om jeg tør når dagen kommer.
Mit set-up kan ses i min underskrift, men jeg føler det er relevat at knytte et par kommentarer, da det jo er lige så meget det samt rummet der er under beskrivelse her. Mine Dali Grand Diva'er er nogle kolde piger. De spiller hvad de får besked på. Til dem der tror, at de ikke kan spille bas fra sådanne et par miniput 6" enheder i mit 50 kvm rum, vil jeg sige at det ikke er rigtigt. Det kan de sagtens. Desuden er de super monitor-agtige (ikke ment som en lille to-vejs B&W Matrix 805) uden at blive skarpe eller kliniske, med mindre kildematerialet kalder på det. Mit Mark Levinson-sæt bestående af No.38 og No.331 holder Diva'erne i et jerngreb og der kan spilles høøøøjt, selvom jeg sjældent går det. Det kan beskyldes for at spille lidt for "perfekt" og kedeligt, men jeg falder aldrig i søvn . Kablerne er gode budget-banditter fra VdH.
Nu til dagens emne. Rumraketten. Jeg har teste med følgende plader:
- Roger Waters / In The Flesh
- Katie Melua / Call of the Search
- Lynard Skynard / Endangered Species
- Jennifer Warnes / The Hunter
Vi starter nedefra. Vi mænd kan jo godt li' lidt "bum" og her har Apollo'en ingen svagheder. Fra det allerdybeste bas på "way down deep" til stortrommen på Lynard Skynard pladen er der klar definition og reaktionstiden er helt på plads om man så kan sige. Jeg mener ikke der er her en CD-afspiller kan gøre det store forskel. Det er primært rummet og HT/amp-kombinationen der sætter begrænsningerne her.
Når vi bevæger os opad kommer Apollo'ens kvaliteter frem for fulde gardiner. Mellemtonen er fantastisk. Det er ikke svært at gengive Katie Melua's stemme og man bliver hurtigt forført af hende skønhed, men når det kommer til 3D samt perspektiv såvel i dybden som i bredden, ja så smiler jeg over hele femøren. Det kan være svært og her er det bare godt! Fornemmelsen af tilstedeværelse og engagement er 100% uden at være "in your face". Med mine tidligere afspillere kunne jeg godt have fornemelsen af, at musikerne stod lidt langt væk. Det har Apollo'en ophævet fuldstændigt. Hvis ML-grejet skulle være svært at sparke liv i, så er det hvad Apollo'en gør. Om den lægger lidt til ved jeg ikke, men der er alt det nærværd jeg kunne ønske mig. Mine Diva'er er ikke dårlige hvad angår 3D og perspektiv og jeg er en "sucker" for begge dele. Apollo'en holder dem ikke tilbage. Live-stemning fra RW pladen gengives med ægte gåsehuds-effekt og alle de "anderledes" ude af fase effekter på denne lidt skøre plade, er fuldt til stede. De fleste tror at baghøjttalerne spiller med, når jeg spiller for "ikke hifi-folk". Apollo'ens styrke ligger lige nøjagtig her i mit set-up. Her gør en god afspiller en stor forskel IMO !
Så kommer vi til toppen. Den metalliske klang mine tidligere afspillere tilsyneladende havde er væk her. Jeg syntes ikke mine tidligere afspillere var slemme dengang, men jeg har nu fundet ud af, at det kan gøres meget bedre. Slut med skinger top når der spilles højt, med mindre kilde-materialet og dets natur kræver det. Her fejler Apollo ikke, men jeg ved ikke om det kan gøres endnu bedre. Den er aldrig lyttetrættende - plader flyver ind og ud så snart jeg får begyndt (selvom man skal vente langt tid på, at den får mandet sig op til at spille ). Jeg har intet at udsætte på diskanten. En pussig lille ting som kan være mere eller mindre relevant er denne lille "historie". Vi spiller tit yatzy med vores børn og når der så kommer en god sang på en plade, så skruer jeg gerne lige op engang. Når jeg gør dette holder børnene sig tit for ørene og konen siger (råber ), at jeg skal skrue ned. Det er ikke sket i denne week-end, sååå.... 
Som sagt er den ikke testet imod andre afspillere og jeg har intet grundlag for at udråbe den til mesteren over alle mestre, for det tror jeg ikke at den er. I mit set-up hvor resten af elementerne er 10 år gamle eller mere samt kvaliteten af dette, passer den som fod i hose og så passer den samtidig til mit nuværende budget. Der er ikke den største ændring til det bedre jeg har oplevet i mit set-up, men det tror jeg under alle omstændigheder ikke på skal findes i afspilleren. Og skal vi lige ta' den ( ) "til prisen er den fremragende"!
Pyha, det var vist mit længste indlæg indtil videre, selvom jeg har lavet en kvart million-milliard ( ).
Nu kan I ellers begynde at skyde  |
|
|
|
Til top |
|
|
kyhn Forum Bruger

|
Sendt: 05 Februar 2006 kl. 17:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
 hvad sagde jeg  "I øvrigt vil jeg tro at dens måde at gengive på kan sparke lidt gang i mark  " fedt at du er tilfreds! dine tidligere "problemer med toppen har bund i ringe DAC, men det er jo totalt ligegyldigt nu! takker for den fine tilbagemelding
|
Til top |
|
|
L.B. Forum Bruger

|
Sendt: 05 Februar 2006 kl. 20:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja Michael, du havde og har helt ret
|
Til top |
|
|
Guldkysten Lukket konto

Lukket efter bruges ønske!
Bruger siden: 06 Januar 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1540
|
Sendt: 06 Februar 2006 kl. 17:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
L.B. skrev:
Da der også er nogle der har spurgt til Apollo'en her, poster jeg lige mit indlæg fra Apollo-tråden:
L.B. skrev:
Nå, lad os prikke hul på bylden. Jeg har haft raketten siden torsdag aften og den har spillet konstant siden. Det kan være den bliver bedre med tiden, men jeg vil da gerne berette lidt om lyden osv. alligevel.
Jeg har før skrevet lidt om udseende samt funktionalitet og vil lige knytte et par kommentarer til betjeningsvenligheden. Om man kan li' top-loading eller ej er en smagssag - jeg synes det er sejt! Den har nogle klare ulemper som også skal nævnes.
- Den spiller ikke CD-R hvis de er optaget med mere end 8x speed. For nogle nok ikke så fedt. Personligt er jeg ligeglad, da jeg kun har én CD-R og den må så undværes.
- Den kan være op til 12 sekunder om at finde ud af hvilket format den skal til at spille og det kan virke som langt tid. Til hverdag finder jeg det ikke irriterende, da jeg først skal have bevæget mig hen til sweet-spot alligevel og på det tidspunkt af døgnet hvor der er plads til hifi, går det ikke så stærkt alligevel.
Mit sammenligningsgrundlag for hvad jeg herefter skriver er relativt tyndt, da jeg kun har ejet fire CD-afspillere i mit liv samt en par DVD-afspillere. Så det er ikke en sammenligning med Accuphase, Mark Levinson, Wadia eller andre af de tunge drenge. Jeg er dog inviteret til at stille om imod en Accuphase om en måneds tid og det har jeg sagt ja tak til. Så må vi se om jeg tør når dagen kommer.
Mit set-up kan ses i min underskrift, men jeg føler det er relevat at knytte et par kommentarer, da det jo er lige så meget det samt rummet der er under beskrivelse her. Mine Dali Grand Diva'er er nogle kolde piger. De spiller hvad de får besked på. Til dem der tror, at de ikke kan spille bas fra sådanne et par miniput 6" enheder i mit 50 kvm rum, vil jeg sige at det ikke er rigtigt. Det kan de sagtens. Desuden er de super monitor-agtige (ikke ment som en lille to-vejs B&W Matrix 805) uden at blive skarpe eller kliniske, med mindre kildematerialet kalder på det. Mit Mark Levinson-sæt bestående af No.38 og No.331 holder Diva'erne i et jerngreb og der kan spilles høøøøjt, selvom jeg sjældent går det. Det kan beskyldes for at spille lidt for "perfekt" og kedeligt, men jeg falder aldrig i søvn . Kablerne er gode budget-banditter fra VdH.
Nu til dagens emne. Rumraketten. Jeg har teste med følgende plader:
- Roger Waters / In The Flesh
- Katie Melua / Call of the Search
- Lynard Skynard / Endangered Species
- Jennifer Warnes / The Hunter
Vi starter nedefra. Vi mænd kan jo godt li' lidt "bum" og her har Apollo'en ingen svagheder. Fra det allerdybeste bas på "way down deep" til stortrommen på Lynard Skynard pladen er der klar definition og reaktionstiden er helt på plads om man så kan sige. Jeg mener ikke der er her en CD-afspiller kan gøre det store forskel. Det er primært rummet og HT/amp-kombinationen der sætter begrænsningerne her.
Når vi bevæger os opad kommer Apollo'ens kvaliteter frem for fulde gardiner. Mellemtonen er fantastisk. Det er ikke svært at gengive Katie Melua's stemme og man bliver hurtigt forført af hende skønhed, men når det kommer til 3D samt perspektiv såvel i dybden som i bredden, ja så smiler jeg over hele femøren. Det kan være svært og her er det bare godt! Fornemmelsen af tilstedeværelse og engagement er 100% uden at være "in your face". Med mine tidligere afspillere kunne jeg godt have fornemelsen af, at musikerne stod lidt langt væk. Det har Apollo'en ophævet fuldstændigt. Hvis ML-grejet skulle være svært at sparke liv i, så er det hvad Apollo'en gør. Om den lægger lidt til ved jeg ikke, men der er alt det nærværd jeg kunne ønske mig. Mine Diva'er er ikke dårlige hvad angår 3D og perspektiv og jeg er en "sucker" for begge dele. Apollo'en holder dem ikke tilbage. Live-stemning fra RW pladen gengives med ægte gåsehuds-effekt og alle de "anderledes" ude af fase effekter på denne lidt skøre plade, er fuldt til stede. De fleste tror at baghøjttalerne spiller med, når jeg spiller for "ikke hifi-folk". Apollo'ens styrke ligger lige nøjagtig her i mit set-up. Her gør en god afspiller en stor forskel IMO !
Så kommer vi til toppen. Den metalliske klang mine tidligere afspillere tilsyneladende havde er væk her. Jeg syntes ikke mine tidligere afspillere var slemme dengang, men jeg har nu fundet ud af, at det kan gøres meget bedre. Slut med skinger top når der spilles højt, med mindre kilde-materialet og dets natur kræver det. Her fejler Apollo ikke, men jeg ved ikke om det kan gøres endnu bedre. Den er aldrig lyttetrættende - plader flyver ind og ud så snart jeg får begyndt (selvom man skal vente langt tid på, at den får mandet sig op til at spille ). Jeg har intet at udsætte på diskanten. En pussig lille ting som kan være mere eller mindre relevant er denne lille "historie". Vi spiller tit yatzy med vores børn og når der så kommer en god sang på en plade, så skruer jeg gerne lige op engang. Når jeg gør dette holder børnene sig tit for ørene og konen siger (råber ), at jeg skal skrue ned. Det er ikke sket i denne week-end, sååå.... 
Som sagt er den ikke testet imod andre afspillere og jeg har intet grundlag for at udråbe den til mesteren over alle mestre, for det tror jeg ikke at den er. I mit set-up hvor resten af elementerne er 10 år gamle eller mere samt kvaliteten af dette, passer den som fod i hose og så passer den samtidig til mit nuværende budget. Der er ikke den største ændring til det bedre jeg har oplevet i mit set-up, men det tror jeg under alle omstændigheder ikke på skal findes i afspilleren. Og skal vi lige ta' den ( ) "til prisen er den fremragende"!
Pyha, det var vist mit længste indlæg indtil videre, selvom jeg har lavet en kvart million-milliard ( ).
Nu kan I ellers begynde at skyde  |
|
|
|
|
|
Hvis bare jeg vidste hvad jeg skulle skyde med, skulle jeg nok gøre det - men ved ikke lige hvad jeg skulle skyde med, og heller ikke hvad jeg skulle skyde på - det lyder jo til at være en god spiller - og det er jo det vigtigste
|
Til top |
|
|
Clifton Forum Bruger

Bruger siden: 09 April 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1319
|
Sendt: 08 Februar 2006 kl. 12:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Lars,
Det er nogle lækre sager du har haft gennem huset igennem tiden.
Jeg er bange for du smitter. Efter at have kigget i din tråd, sidder jeg tilbage med en ubændig lyst til at købe noget nyt grej....
mvh
Clifton __________________ Chuck Norris is the reason why Waldo is hiding.
|
Til top |
|
|
kyhn Forum Bruger

|
Sendt: 08 Februar 2006 kl. 12:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Clifton skrev:
Jeg er bange for du smitter. |
|
|
 se nu hvad doktoren skriver, det er din skyld
|
Til top |
|
|
Spencer Udelukket fra forum

Status: Offline Indlæg: 6374
|
Sendt: 08 Februar 2006 kl. 12:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Til de der ikke har prøvet dem, kan jeg varmt anbefale B&W Matrix 805, med et par solide standere. (Til de der har prøvet dem, kan de også anbefales)
De er virkelig et best buy, selv til de ågerpriser de handles til sommetider.  __________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
Til top |
|
|
L.B. Forum Bruger

|
Sendt: 08 Februar 2006 kl. 14:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Clifton skrev:
Hej Lars,
Det er nogle lækre sager du har haft gennem huset igennem tiden. Jeg er bange for du smitter. Efter at have kigget i din tråd, jeg sidder tilbage med en ubændig lyst til at købe noget nyt grej....
mvh Clifton |
|
|
Hej Clifton,
Mange tak for komplimentet. Jeg er vist kommet til at smitte et par herinde, hvilket selvfølgelig ikke var meningen med det hele , men er begyndt at slappe lidt af på det sidste. Forresten på nær, at der lige er kommet et Belden digi-kabel ind af døren, men kabler tæller vist næsten ikke med 
kyhn skrev:
Clifton skrev:
Jeg er bange for du smitter. |
|
|
se nu hvad doktoren skriver, det er din skyld |
|
|
det klarer du vist godt selv!
Spencer skrev:
Til de der ikke har prøvet dem, kan jeg varmt anbefale B&W Matrix 805, med et par solide standere. (Til de der har prøvet dem, kan de også anbefales)
De er virkelig et best buy, selv til de ågerpriser de handles til sommetider. |
|
|
805'eren er en lækker speaker, som bør kunne fås for 3K og derunder for sættet brugt.
|
Til top |
|
|
L.B. Forum Bruger

|
Sendt: 09 Februar 2006 kl. 19:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Med alt den snak om strøm i diverse tråde, er jeg blevet inspiretet til at lege lidt selv også. Selvom det anbefales at trække 2,5 kvmm er mit kabel fra den dedikerede gruppe dog kun 1,5 kvmm.
Min interesse blev vækker for at bygge en, som det kaldes, stjerneboks. Dvs. en strømskinne hvor kablet til alle udtag er lige lange fra det fødende kabel. Jeg har lavet en trækasse med Mark Levinson strømkabel fra kontakten og ind i boksen. I boksen er det NKT 1,5 kvmm kabel der er anvendt ligesom kablet fra el-tavlen til kontakten. I samme omgang er kontakten i væggen skiftet til en uden afbryder, da det er påstået at lyde bedre. Jeg har ikke lyttet til noget af det, men har fået baksen boksen sammen i hårdttræ med tre udtag. Jeg har skiftet alle mine stik til LK med jord, så alt er efter Dansk standard.
Lidt billeder skal der jo til...

...og lige den nye kontakt i væggen

|
Til top |
|
|
Henrik300 Forum Bruger

Bruger siden: 22 Februar 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 3209
|
Sendt: 09 Februar 2006 kl. 19:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Lars
For sa*an du er jo ogsaa snedker .
Glaeder mig til at höre om der er forskel paa lyden. __________________ Hilsen Henrik
|
Til top |
|
|
blackhawk Forum Bruger

Bruger siden: 19 December 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1256
|
Sendt: 09 Februar 2006 kl. 20:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
For Sigurd da også, LB har skruet kløerne rigtigt på 
Det ser RIGTIGT godt ud, og et 11 tal for den tekniske udførelse i hårdttræ og det hele. Jeg ser også frem til at høre om der er kommet endnu mere hul igennem. Fine materialer og godt håndværk... Ihvertfald på billedet..
Respekt for at du bare kaster dig ud i det  __________________ Med venlig hilsen
Aslak C. Vind
|
Til top |
|
|
L.B. Forum Bruger

|
Sendt: 09 Februar 2006 kl. 20:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Henrik300 skrev:
For sa*an du er jo ogsaa snedker . |
|
|
Jo jo, min far er tømrermester, så lidt har jeg lært igennem tiden 
blackhawk skrev:
Det ser RIGTIGT godt ud, og et 11 tal for den tekniske udførelse i hårdttræ og det hele. Jeg ser også frem til at høre om der er kommet endnu mere hul igennem. Fine materialer og godt håndværk... Ihvertfald på billedet.. |
|
|
Tak for roserne, men jeg har den lille fordel at jeg på min fars værksted kan benytte mig af en masse lækkert værktøj og det er en kæmpe hjælp. Det har taget mig ca. 3 timer at lave det hele. Det tog faktisk næsten en time at skifte stikkene på netkablerne, da de er ret stive og der er ikke nær så meget plads i et normalt 3-benet stik som i et kæmpe Bals schunko stik.
blackhawk skrev:
Respekt for at du bare kaster dig ud i det  |
|
|
Tak igen , men denne opgave var overskuelig og når jeg har sat mig noget for, ja så skal det være NU . Desuden var jeg træt af de kæmpe schunko stik (uden grund ).
|
Til top |
|
|
Guldkysten Lukket konto

|
Sendt: 09 Februar 2006 kl. 21:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
L.B. skrev:
Henrik300 skrev:
For sa*an du er jo ogsaa snedker . |
|
|
Jo jo, min far er tømrermester, så lidt har jeg lært igennem tiden 
blackhawk skrev:
Det ser RIGTIGT godt ud, og et 11 tal for den tekniske udførelse i hårdttræ og det hele. Jeg ser også frem til at høre om der er kommet endnu mere hul igennem. Fine materialer og godt håndværk... Ihvertfald på billedet.. |
|
|
Tak for roserne, men jeg har den lille fordel at jeg på min fars værksted kan benytte mig af en masse lækkert værktøj og det er en kæmpe hjælp. Det har taget mig ca. 3 timer at lave det hele. Det tog faktisk næsten en time at skifte stikkene på netkablerne, da de er ret stive og der er ikke nær så meget plads i et normalt 3-benet stik som i et kæmpe Bals schunko stik.
blackhawk skrev:
Respekt for at du bare kaster dig ud i det  |
|
|
Tak igen , men denne opgave var overskuelig og når jeg har sat mig noget for, ja så skal det være NU . Desuden var jeg træt af de kæmpe schunko stik (uden grund ). |
|
|
Hmm - min den gamle er da også tømmer - det har absolut ikke smittet af på mig - men nu er jeg jo så og kun it-nørd. Men det er da imponerende det du der har lavet
|
Til top |
|
|
blackhawk Forum Bruger

Bruger siden: 19 December 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1256
|
Sendt: 09 Februar 2006 kl. 21:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Min den gamle er da også tømrermester, menn jeg er til hans forbitrelse aldrig kommet mig over min værktøjsallergi.. 
Jeg kan kun dublere mine speakere ved at afgive endog overvældende mængder lyd til omgivelserne. Ethvert forsøg på flækning af brænde og iskruning af gynger og vejrhaner har kun virket gavnligt på Stege Tømmerhandels omsætning i afdelingen for værktøj ødelagt af folk der burde vide bedre.
Julekortet er i hus hvert år, dog ikke altid fra den gamle.. __________________ Med venlig hilsen
Aslak C. Vind
|
Til top |
|
|
Guldkysten Lukket konto

|
Sendt: 09 Februar 2006 kl. 22:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
blackhawk skrev:
Min den gamle er da også tømrermester, menn jeg er til hans forbitrelse aldrig kommet mig over min værktøjsallergi.. 
Jeg kan kun dublere mine speakere ved at afgive endog overvældende mængder lyd til omgivelserne. Ethvert forsøg på flækning af brænde og iskruning af gynger og vejrhaner har kun virket gavnligt på Stege Tømmerhandels omsætning i afdelingen for værktøj ødelagt af folk der burde vide bedre.
Julekortet er i hus hvert år, dog ikke altid fra den gamle.. |
|
|
Nå du kan heller ikke slå et søm i en l**t, uden at ødelægge det hele
|
Til top |
|
|
L.B. Forum Bruger

|
Sendt: 12 Februar 2006 kl. 17:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vi kan jo næsten lave en lille tømrer-søn klub
|
Til top |
|
|
BjarkeNR Lukket konto

Bruger siden: 28 Juli 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 2671
|
Sendt: 12 Februar 2006 kl. 17:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
L.B. skrev:
Vi kan jo næsten lave en lille tømrer-søn klub  |
|
|
Så melder jeg mig også under fanerne
- BR
|
Til top |
|
|
ppp_dk Forum Bruger

Bruger siden: 14 Juni 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 2867
|
Sendt: 12 Februar 2006 kl. 17:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad så L.B. er du stadig i omløb med Apollo 13?
Er dine lyttteindtryk intakte eller bedre/dårligere indtryk?
Hvordan i forhold til Denon 3560?
|
Til top |
|
|