| Forfatter |
|
L.B. Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6296
|
| Sendt: 03 Marts 2006 kl. 18:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Guldkysten skrev:
Nå mester er der sket noget nyt - er det stadig el man leger med - man er måske kommet til LB stjerne ver. 1.10 eller længere  |
|
|
Jeg har overvejet at forbinde den internt med 2,5 kvmm istedet for de 1,5 kvmm kabler der er nu, men venter lidt. Nok mest fordi 2,5 kvmm er hammer besværligt at arbejde med...
|
| Til top |
|
| |
Guldkysten Lukket konto

Lukket efter bruges ønske!
Bruger siden: 06 Januar 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1540
|
| Sendt: 03 Marts 2006 kl. 18:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den ender da med at el-selskabet kommer ud og sætter en tranformator op, som du, som eneste bruger bliver tilkoblet
|
| Til top |
|
| |
yanomami Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 245
|
| Sendt: 03 Marts 2006 kl. 19:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
L.B. skrev:
Guldkysten skrev:
Nå mester er der sket noget nyt - er det stadig el man leger med - man er måske kommet til LB stjerne ver. 1.10 eller længere  |
|
|
Jeg har overvejet at forbinde den internt med 2,5 kvmm istedet for de 1,5 kvmm kabler der er nu, men venter lidt. Nok mest fordi 2,5 kvmm er hammer besværligt at arbejde med...
|
|
|
Er du ved at blive lidt rastløs señor . Når du siger venter lidt, er det så først her i weekenden  __________________ M.v.h.
Yanomami
|
| Til top |
|
| |
Guldkysten Lukket konto

|
| Sendt: 03 Marts 2006 kl. 19:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Noget stort må være undervejs - han har været rolig noget tid nu  Eller også venter han på at skatten bliver gjort op, og alt efter om det er et ordentlig eftersmæk eller også penge retur, så skal der sikkert laves et eller andet, hvis der er tale om retur penge 
|
| Til top |
|
| |
L.B. Forum Bruger

|
| Sendt: 03 Marts 2006 kl. 19:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Haha gutter! Jeg er nået dertil hvor jeg er godt tilfreds - jeg har bedre lyd og billede end nogensinde før og det skal nydes! Er da spændt på skatten, men mangler egentlig ikke noget. Jeg kunne godt tænke mig et motorlærred, men det er ikke en nødvendighed, så jeg venter på et godt brugt-tilbud.
Vil da lige sige at det kun var en uge siden jeg fik ny DVD-afspiller og har lige bestilt lidt ekstra VdH D102V kabler, så de alle er ens bag i min fine ML No. 38.
|
| Til top |
|
| |
Guldkysten Lukket konto

|
| Sendt: 03 Marts 2006 kl. 19:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du er da en af de første jeg har mødt, som er spændt på skatten - det kan da så kun skyldes at du har lånt penge ud til skattefar, og regner med en fed check tilbage - og mangler ikke noget - ja ja - lige indtil du finder en ML ting til god pris - så mangler du 
|
| Til top |
|
| |
Guldkysten Lukket konto

|
| Sendt: 03 Marts 2006 kl. 19:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
131 sider 2605 svar 72776 visninger hu hej det går
|
| Til top |
|
| |
L.B. Forum Bruger

|
| Sendt: 03 Marts 2006 kl. 19:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, det går lystigt derudaf, men med færre nyt hen af vejen sættes tempoet nok ned
|
| Til top |
|
| |
Guldkysten Lukket konto

|
| Sendt: 03 Marts 2006 kl. 19:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
har du ikke før sagt at tempoet var sat ned, uden at det blev sat ned
|
| Til top |
|
| |
ppp_dk Forum Bruger

Bruger siden: 14 Juni 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 2867
|
| Sendt: 03 Marts 2006 kl. 19:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
L.B. skrev:
Ja, det går lystigt derudaf, men med færre nyt hen af vejen sættes tempoet nok ned  |
|
|
Yeah Right! Det næste er vel at der ikke skal skiftes ud i 1000000000000000000000 år!
|
| Til top |
|
| |
Guldkysten Lukket konto

|
| Sendt: 03 Marts 2006 kl. 19:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
L.B. Forum Bruger

|
| Sendt: 03 Marts 2006 kl. 19:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hehe, ja min troværdighed hvad angår disse udtalelser er ikke i top det ved jeg 
Men hvis I en dag kommer forbi Sydsjælland, så stik hovedet forbi til et lyt - det er sku ikke helt tosset på en god dag med den rigtige temperatur 
|
| Til top |
|
| |
Guldkysten Lukket konto

|
| Sendt: 03 Marts 2006 kl. 19:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så skal man vel også overnatte for der er vel både øller og musik hele natten
|
| Til top |
|
| |
L.B. Forum Bruger

|
| Sendt: 03 Marts 2006 kl. 19:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Guldkysten skrev:
Så skal man vel også overnatte for der er vel både øller og musik hele natten  |
|
|
I garagen er der altid øl og det gamle anlæg derude virker næsten hver gang man tænder 
|
| Til top |
|
| |
ppp_dk Forum Bruger

Bruger siden: 14 Juni 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 2867
|
| Sendt: 03 Marts 2006 kl. 19:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hygge fra Onkel Stewart...
Yessør!
|
| Til top |
|
| |
Haugaard Forum Bruger

Bruger siden: 20 Juli 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 924
|
| Sendt: 03 Marts 2006 kl. 19:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
L.B. skrev:
Guldkysten skrev:
|
|
|
|
|
Det kan jeg skrive under på. Jeg måtte opgive 2,5 kvmm i min nye "hifi gruppe". For det første har vi "blank mur" i lytte rummet og der kunne kun fræses ud til 3 x 1,5 kvmm i fugen under fodpanelet (installationen skulle være så diskret som muligt). Samtidig måtte jeg erkende at der totalt umuligt at forbinde 3 x 2.5 kvmm i 50 mm FUGA dåser uanset om der laves stjerne forbindelse, kællinge knude eller dobbelt halvstik 
Haugaard
|
| Til top |
|
| |
Guldkysten Lukket konto

|
| Sendt: 03 Marts 2006 kl. 20:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
L.B. skrev:
Guldkysten skrev:
Så skal man vel også overnatte for der er vel både øller og musik hele natten  |
|
|
I garagen er der altid øl og det gamle anlæg derude virker næsten hver gang man tænder  |
|
|
Medmindre ML'en er nedgraderet til garagen, så er det ikke der jeg vil være, så må du hente øllerne ind til ML'en for det ville nok være der jeg ville være at finde
|
| Til top |
|
| |
L.B. Forum Bruger

|
| Sendt: 03 Marts 2006 kl. 20:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Haugaard skrev:
L.B. skrev:
Guldkysten skrev:
|
|
|
|
|
Det kan jeg skrive under på. Jeg måtte opgive 2,5 kvmm i min nye "hifi gruppe". For det første har vi "blank mur" i lytte rummet og der kunne kun fræses ud til 3 x 1,5 kvmm i fugen under fodpanelet (installationen skulle være så diskret som muligt). Samtidig måtte jeg erkende at der totalt umuligt at forbinde 3 x 2.5 kvmm i 50 mm FUGA dåser uanset om der laves stjerne forbindelse, kællinge knude eller dobbelt halvstik 
Haugaard
|
|
|
Hej Haugaard,
Ja, jeg måtte lave hul bag underlaget selvom jeg valgte det største der findes da jeg skulle have 5x2,5 kvmm til udtaget. Jeg var lige ved at blive 
|
| Til top |
|
| |
L.B. Forum Bruger

|
| Sendt: 03 Marts 2006 kl. 20:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Guldkysten skrev:
L.B. skrev:
Guldkysten skrev:
|
|
I garagen er der altid øl og det gamle anlæg derude virker næsten hver gang man tænder 
|
|
|
Medmindre ML'en er nedgraderet til garagen, så er det ikke der jeg vil være, så må du hente øllerne ind til ML'en for det ville nok være der jeg ville være at finde 
|
|
|
Klart min ven! 
|
| Til top |
|
| |
Guldkysten Lukket konto

|
| Sendt: 03 Marts 2006 kl. 20:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du skal bare være advaret - kommer jeg i nærheden af remoten eller volumeknappen, så sker der ting og sager - kan ikke styre mig når jeg kommer i nærheden af sådanne tingester - jeg skal absolut høre hvor højt det går op
|
| Til top |
|
| |