Forfatter |
|
L.B. Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6296
|
Sendt: 03 Marts 2006 kl. 20:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mit anlæg er ikke baseret på lydtryk, men det kan da spille lidt højt alligevel
|
Til top |
|
|
Guldkysten Lukket konto

Lukket efter bruges ønske!
Bruger siden: 06 Januar 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1540
|
Sendt: 03 Marts 2006 kl. 20:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er mit nu heller ikke -SA er jo ikke kendt for basser - men derfor skal det stadig prøves af
|
Til top |
|
|
Guldkysten Lukket konto

|
Sendt: 08 Marts 2006 kl. 18:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
D.J. Forum Bruger

Bruger siden: 13 September 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1223
|
Sendt: 08 Marts 2006 kl. 20:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg tror at L.B er rendt ind i den værste sygdom, som der eksisterer for hifi og surroundfreaks, nemlig en midlertidig økonomisk krise - den får fugleinfluenza til at ligne en let forkølelse
Heldigvis er den normalt overstået efter en begrænset tid - specielt da vi nærmer os skatte opgørelsen .....................vi krydser fingerer / __________________ dj
|
Til top |
|
|
Guldkysten Lukket konto

|
Sendt: 08 Marts 2006 kl. 20:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bare send overskudet til mig, jeg får sikkert igen over nakken af skattefar - igen i år - jeg kan lige så godt lade vær med at betale skat, for han kommer og punker mig hver år alligevel, så dettttt
|
Til top |
|
|
L.B. Forum Bruger

|
Sendt: 09 Marts 2006 kl. 07:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg ved sku ikke med skat, men nu må vi se. Jeg er godt nok flad som en fregne for tiden, men der åbnede sig en mulighed for at købe nogle møbler til meget fornuftige penge og det betød også ny skænk til anlægget.
Den er noget højere end den gamle, hvilket betyder at den kommer lidt længere ud i rummet pga. skråvæggene og det er ikke helt så pænt. Til gengæld er anlægget nemmere at betjene nu og så er den nye skænk ikke slidt og skæv som den gamle og det er jo skønt 
Lidt billeder skal der til...

|
Til top |
|
|
Henrik300 Forum Bruger

Bruger siden: 22 Februar 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 3209
|
Sendt: 09 Marts 2006 kl. 07:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Helt enig, meget flottere  __________________ Hilsen Henrik
|
Til top |
|
|
L.B. Forum Bruger

|
Sendt: 09 Marts 2006 kl. 07:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Henrik300 skrev:
Helt enig, meget flottere |
|
|
Tak Henrik 
DJ går nok kold - det er jo hvidt i et biorum 
|
Til top |
|
|
kyhn Forum Bruger

Bruger siden: 05 Februar 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 3396
|
Sendt: 09 Marts 2006 kl. 07:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Brian7500 Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 4086
|
Sendt: 09 Marts 2006 kl. 07:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Flot ser det ud.
Dog synes jeg at det mørke træ på den gamle skænk stod så flot til gulvet og resten af din stue. Måske lidt flottere end hvid.
Men forandring fryder.
Tillykke. __________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
Til top |
|
|
L.B. Forum Bruger

|
Sendt: 09 Marts 2006 kl. 07:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
kyhn skrev:
det ser noget bedre ud, omend den gamle havde sin charme |
|
|
Tak Michael!
kyhn skrev:
DJ, skal sgu´ ikke råbe op med de hvide paneler han har rundt om døren og det i et Biorum |
|
|
LOL - jeg dør af grin 
Brian7500 skrev:
Flot ser det ud.Dog synes jeg at det mørke træ på den gamle skænk stod så flot til gulvet og resten af din stue. Måske lidt flottere end hvid. |
|
|
Ja, den gamle var meget pæn, men den var skæv nok til at mine apparater ovenpå vippede selvom jeg har prøvet at rette den op. Vores gulve i hele huset er mørke og vi har mørke sofaer/stole, så det hvide liver lidt op i rummet, men som du siger - smag og behag 
|
Til top |
|
|
MichaelWB Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2993
|
Sendt: 09 Marts 2006 kl. 21:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det lyser jo gevaldigt op i rummet, man skal også passe på det hele ikke bliver for mørkt når nu man ikke har en "bathule" som DJ 
På det ene billede ser det ud som om den ene højttaler står meget tæt på, men det er måske bare på grund af vinklen billedet er taget i? __________________ Parasound-Micromega-Royd-SVS-Panasonic-PS3
Se hvad der gemmer sig i Pejsestuen
|
Til top |
|
|
D.J. Forum Bruger

Bruger siden: 13 September 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1223
|
Sendt: 09 Marts 2006 kl. 22:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
kyhn skrev:
det ser noget bedre ud, omend den gamle havde sin charme Stilmæssigt passede den gamle nok bedst ind, men den nye, er måske nok flottere i sig selv
DJ, skal sgu´ ikke råbe op med de hvide paneler han har rundt om døren og det i et Biorum .. ..... ....... ........det er sgu da allerbagerst i rummet ( og var den der ikke, ville jeg sgu aldrig finde døren igen ) - og ikke lige foran fjæset på en, når man skal se film, den der hvide satan, lyser sku´da så meget op, at man kan se konen´s ansigt under filmen og så er den hygge ødelagt .................L.B, det siger du ikke til konen, at jeg har sagt , for så ............. næste gang jeg kommer på besøg
Derudover er den da meget pæn - jeg kan faktisk godt lide hvid, bare ikke i et rum, hvor der vises film - sæt den i garagen og den er nydelig ......................så kommer jeg og henter den senere  |
|
|
__________________ dj
|
Til top |
|
|
kyhn Forum Bruger

|
Sendt: 10 Marts 2006 kl. 07:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
L.B. Forum Bruger

|
Sendt: 10 Marts 2006 kl. 07:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
MichaelWB skrev:
På det ene billede ser det ud som om den ene højttaler står meget tæt på, men det er måske bare på grund af vinklen billedet er taget i? |
|
|
Hej Michael,
Jo, ved det at den er højere er den også kommet længere ud i rummet og dermed tættere på højttaleren og det er ikke fedt. Så igår har jeg savet 7 cm. af foden på skabet, hvilket har gjort at det kan rykkers længere tilbage og er kommet længere (læs: acceptabelt) væk fra højttaleren.
|
Til top |
|
|
Brian7500 Forum Bruger

|
Sendt: 10 Marts 2006 kl. 07:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
L.B. skrev:
MichaelWB skrev:
På det ene billede ser det ud som om den ene højttaler står meget tæt på, men det er måske bare på grund af vinklen billedet er taget i? |
|
|
Hej Michael,
Jo, ved det at den er højere er den også kommet længere ud i rummet og dermed tættere på højttaleren og det er ikke fedt. Så igår har jeg savet 7 cm. af foden på skabet, hvilket har gjort at det kan rykkers længere tilbage og er kommet længere (læs: acceptabelt) væk fra højttaleren.
|
|
|
Jeg kan godt lide din konsekvente facon Lars. Er der noget der generer dig, så kapper du benene af det __________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
Til top |
|
|
L.B. Forum Bruger

|
Sendt: 10 Marts 2006 kl. 08:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Brian7500 skrev:
L.B. skrev:
MichaelWB skrev:
|
|
Hej Michael,
Jo, ved det at den er højere er den også kommet længere ud i rummet og dermed tættere på højttaleren og det er ikke fedt. Så igår har jeg savet 7 cm. af foden på skabet, hvilket har gjort at det kan rykkers længere tilbage og er kommet længere (læs: acceptabelt) væk fra højttaleren. |
|
|
Jeg kan godt lide din konsekvente facon Lars. Er der noget der generer dig, så kapper du benene af det |
|
|
Jamen det irriterede mig at H. til og så måtte l**tet af 
|
Til top |
|
|
kyhn Forum Bruger

|
Sendt: 10 Marts 2006 kl. 08:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Brian7500 skrev:
Jeg kan godt lide din konsekvente facon Lars. Er der noget der generer dig, så kapper du benene af det |
|
|
tænk... og jeg som troede at den køter var født som gravhund
@L.B. det ser nok bedre ud, jeg har en skænk i gangen på 1.sal som er lidt høj, men da jeg fandt saven frem, hentede fruen kagerullen (det var noget arvegods )
|
Til top |
|
|
Brian7500 Forum Bruger

|
Sendt: 10 Marts 2006 kl. 08:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
kyhn skrev:
Brian7500 skrev:
|
|
tænk... og jeg som troede at den køter var født som gravhund
@L.B. det ser nok bedre ud, jeg har en skænk i gangen på 1.sal som er lidt høj, men da jeg fandt saven frem, hentede fruen kagerullen (det var noget arvegods )
|
|
|

__________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
Til top |
|
|
L.B. Forum Bruger

|
Sendt: 10 Marts 2006 kl. 12:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
kyhn skrev:
det ser nok bedre ud, jeg har en skænk i gangen på 1.sal som er lidt høj, men da jeg fandt saven frem, hentede fruen kagerullen (det var noget arvegods ) |
|
|
Jeg skyndte mig at gøre det inden hun kom hjem, og da hun endelig kom hjem var hun ikke just fornøjet 
|
Til top |
|
|