Forfatter |
|
Buch Forum Bruger

Bruger siden: 27 Juni 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 546
|
Sendt: 26 Juni 2006 kl. 11:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
L.B. skrev:
Så landede min Audio Alchemy Power Station Four også i hytten. Så er jeg oppe at køre med DTI også. Lytteindtryk kommer senere...  |
|
|
Hvad er mellemtiden? __________________ hilsen Buch
Mit anlæg
|
Til top |
|
|
L.B. Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6296
|
Sendt: 26 Juni 2006 kl. 11:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Buch skrev:
L.B. skrev:
Så landede min Audio Alchemy Power Station Four også i hytten. Så er jeg oppe at køre med DTI også. Lytteindtryk kommer senere...  |
|
|
Hvad er mellemtiden? |
|
|
Jeg har ikke fået lyttet det vilde, da jeg har været på ferie, men vil da godt våge pelsen alligevel.
Man har jo sine præferencer og referancer. Mine er med tiden blevet "gennemsigtighed", 3D og perspektiv. Jeg er en sucker for "detaljerne" og SPL er langt fra vigtigt for mig.
Det jeg har oplevet ved mine sidste opgraderinger, som alle er anbefalet af gode hifi-bekendte er netop det. Det startede med VdH D501, så Audio Alchemy DDEv1.1 og nu DTI. De åbner alle op for vinduet ind til musikken. Det er både godt og ondt, for Diva'en spytter det bare videre og det stiller krav til resten af kæden og ikke mindst softwaren. Jeg har stadig nye apparater i kæden (pre og amp ) så det enste jeg kan udtale mig om er forskellen med og uden DTI'en. De tre ovennævnte komponenter er sådanne set lige store opgraderinger og gør som nævnt egentlig det samme.
Det er sku nogle pussige små kasser de AA-banditter, men de virker.
|
Til top |
|
|
Mighty-boy Forum Bruger

Bruger siden: 05 Januar 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 316
|
Sendt: 26 Juni 2006 kl. 13:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Godt nok ikke mange komponenter der skal til at for at frembringe så god lydgengivelse?!  - så kan man jo undre sig over hvorfor visse producenter synes det er et must at deres bedste produkter (cd-afspillere) skal veje 10-20kg+
|
Til top |
|
|
L.B. Forum Bruger

|
Sendt: 26 Juni 2006 kl. 15:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mighty-boy skrev:
Godt nok ikke mange komponenter der skal til at for at frembringe så god lydgengivelse?! - så kan man jo undre sig over hvorfor visse producenter synes det er et must at deres bedste produkter (cd-afspillere) skal veje 10-20kg+ |
|
|
Ja, for øjet er der langt fra så meget "guf" som der er i de tunge Sony'er etc. men lyden fejler ikke noget. Det er den bedste CD-afspiller jeg har ejet, men der findes da sikkert bedre. Kabinettet er dog OK lækkert og strømforsyningen er pænt stor, men derudover er det et bætte drev, en bundprint samt et print bag forpladen og "thats it".
|
Til top |
|
|
Guldkysten Lukket konto

Lukket efter bruges ønske!
Bruger siden: 06 Januar 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1540
|
Sendt: 27 Juni 2006 kl. 14:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
L.B. skrev:
Jeg kunne ikke rigtig holde mig fra at løsne et par skruer på Rega Apollo'en, så her er hvad jeg så. Først drevet set nedefra.

...og dernæst printet i hhv. højre og venstre side

|
|
|
Hmmm hva gør man en kedelig søndag?? lytte musik?? næ da, skil da tingene af og find ud af hvorfor det virker
|
Til top |
|
|
kyhn Forum Bruger

Bruger siden: 05 Februar 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 3396
|
Sendt: 27 Juni 2006 kl. 17:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Guldkysten skrev:
Hmmm hva gør man en kedelig søndag?? lytte musik?? næ da, skil da tingene af og find ud af hvorfor det virker 
|
|
|
det var han jo nød til, det var jo ikke sikkert at den holdt helt til om mandagen  men kedelig ser den ud inden I, så er den trods alt pænere i lukket tilstand!
|
Til top |
|
|
Guldkysten Lukket konto

|
Sendt: 27 Juni 2006 kl. 17:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Guldkysten Lukket konto

|
Sendt: 27 Juni 2006 kl. 18:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Guldkysten Lukket konto

|
Sendt: 27 Juni 2006 kl. 19:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
hvorfor er indlæg 1 igen blevet ødelagt mht. links
|
Til top |
|
|
Guldkysten Lukket konto

|
Sendt: 27 Juni 2006 kl. 19:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
ska jeg da forpokker til at strikke et program sammen, så man kan klare det 
|
Til top |
|
|
L.B. Forum Bruger

|
Sendt: 27 Juni 2006 kl. 19:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
LB rummer det ikke, så det skal du ikke bruge tid på - ham kigger på rødt print istedet
|
Til top |
|
|
Guldkysten Lukket konto

|
Sendt: 27 Juni 2006 kl. 19:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
 ja helt wacko
|
Til top |
|
|
L.B. Forum Bruger

|
Sendt: 28 Juni 2006 kl. 13:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er farligt at tage til Jylland . Efter en tur til dette mærkelige land blev jeg lidt forelsket i de bætte Dali Grand Coupé. Imorgen skal jeg en tur derover igen for at bytte mit ene sæt Diva til Coupé. De skal til hverdag fungere som baghøjttalere og så kan de jo lige snige sig om foran vej lejlighed. Jeg har haft et sæt før (hvem sagde dyre lærepenge) men bider gerne i det sure æble - sådanne er hifi. De er lidt mere tilgivende end Diva'en er og det alternativ må jeg have inden for dørene.
Da de ikke ligefrem virker optimalt ved at stå på gulvet (har dog ikke eksperimenteret med at ligge på maven og lytte ) har jeg brugt købt et sæt VM ACOUSTICS Stand Reference
|
Til top |
|
|
sHaCk_kO Forum Bruger

Bruger siden: 17 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1488
|
Sendt: 28 Juni 2006 kl. 14:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
heh, bliver da lækkert,
lidt over 22 kg metal er jo ogs godt  __________________ Primare-Thule-Rega-VA-Velodyne-Panasonic BD35
:o)
|
Til top |
|
|
Brian7500 Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 4086
|
Sendt: 28 Juni 2006 kl. 14:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
L.B. skrev:
Det er farligt at tage til Jylland . Efter en tur til dette mærkelige land blev jeg lidt forelsket i de bætte Dali Grand Coupé. Imorgen skal jeg en tur derover igen for at bytte mit ene sæt Diva til Coupé. De skal til hverdag fungere som baghøjttalere og så kan de jo lige snige sig om foran vej lejlighed. Jeg har haft et sæt før (hvem sagde dyre lærepenge) men bider gerne i det sure æble - sådanne er hifi. De er lidt mere tilgivende end Diva'en er og det alternativ må jeg have inden for dørene.
Da de ikke ligefrem virker optimalt ved at stå på gulvet (har dog ikke eksperimenteret med at ligge på maven og lytte ) har jeg brugt købt et sæt VM ACOUSTICS Stand Reference
|
|
|
Ja bare du selv kan finde ud af det, kære Lars __________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
Til top |
|
|
L.B. Forum Bruger

|
Sendt: 28 Juni 2006 kl. 14:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Brian7500 skrev:
Ja bare du selv kan finde ud af det, kære Lars |
|
|
Man kan godt føle sig lidt dum, men som sagt er jeg villig til at bide i det pokkers æble. Egoet får et hak, men hva' gør man ikke i vellydens tegn 
|
Til top |
|
|
sHaCk_kO Forum Bruger

Bruger siden: 17 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1488
|
Sendt: 28 Juni 2006 kl. 14:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
har du jo altid gjort L.B. der er intet som kan stoppe dig ikke en gang konen  __________________ Primare-Thule-Rega-VA-Velodyne-Panasonic BD35
:o)
|
Til top |
|
|
L.B. Forum Bruger

|
Sendt: 28 Juni 2006 kl. 14:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
sHaCk_kO skrev:
har du jo altid gjort L.B. der er intet som kan stoppe dig ikke en gang konen  |
|
|
Nej, og lidt sjov i gaden skal der dog til. Jeg vil dog sige at dette har været en velovervejet handel ift. så meget andet bøvl jeg har lavet gennem tiden 
|
Til top |
|
|
Spencer Udelukket fra forum

Status: Offline Indlæg: 6374
|
Sendt: 28 Juni 2006 kl. 14:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
L.B. skrev:
Brian7500 skrev:
Ja bare du selv kan finde ud af det, kære Lars |
|
|
Man kan godt føle sig lidt dum, men som sagt er jeg villig til at bide i det pokkers æble. Egoet får et hak, men hva' gør man ikke i vellydens tegn  |
|
|
Hvorfor skulle egoet få et hak, af at du skifter tilbage til noget du kender ? Hov - hvor er grejet, i din signatur ? Er det for at undgå ømme fingre, at du har fjernet det ?  Hvis du stadig har din 3020'er, så prøv den med de nye babyer.
|
Til top |
|
|
ppp_dk Forum Bruger

Bruger siden: 14 Juni 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 2867
|
Sendt: 28 Juni 2006 kl. 14:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
L.B. skrev:
Det er farligt at tage til Jylland . Efter en tur til dette mærkelige land blev jeg lidt forelsket i de bætte Dali Grand Coupé. Imorgen skal jeg en tur derover igen for at bytte mit ene sæt Diva til Coupé. De skal til hverdag fungere som baghøjttalere og så kan de jo lige snige sig om foran vej lejlighed. Jeg har haft et sæt før (hvem sagde dyre lærepenge) men bider gerne i det sure æble - sådanne er hifi. De er lidt mere tilgivende end Diva'en er og det alternativ må jeg have inden for dørene. Frem og tilbage er lige langt, hvis ikke det var fordi du skulle til fastlandet igen! 
Da de ikke ligefrem virker optimalt ved at stå på gulvet (har dog ikke eksperimenteret med at ligge på maven og lytte ) har jeg brugt købt et sæt VM ACOUSTICS Stand Reference |
|
|
|
Til top |
|
|