| Forfatter |
|
Acer Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3734
|
| Sendt: 09 Juli 2006 kl. 12:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
rockforlife skrev:
Acer skrev:
Haugaard skrev:
witzel skrev:
L.B. skrev:
|
Vil da lige anbefale denne skive - den er feeeeed!

"Hifi-rigtig" musik der oven i købet er godt. Der er ikke sparet på "varmen" men det er ikke på nogen måde irriterende.
|
|
|
hmm.. wrong og haugaard snakkede også om den igår på chatten.. måske man skulle lægge vejen forbi jensen og snuppe et eksemplar..
|
|
|
Jamen det kan da kun gå for langsomt Witzel Der er mange gode numre på den sampler.
Haugaard
|
|
|
Den er skam rigtigt god, eminent lydkvalitet . Musikken kan ikke betegnes som "populær musik", snarere for målgruppen +50 med hang til ditto mandlige kunstnere med hæse stemmer .....men man vænner sig til den og efter nogle gennemlytninger er den rigtig god 
|
|
|
Sinne gas den er ved at være lang denne tråd Den plade du/i snakker om her. Er det jazz, eller?
|
|
|
Det er en slags opsamling med sange fra Stockfish records, og lyden er eminent på den . Det er meget blandet musik med jazz, folk og "værtshusmusik" vil jeg kalde det, ej spøg til side - den er faktisk ganske god - den var blot et kulturelt chok for mig, men man vænner sig til musikken __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
| Til top |
|
| |
rockforlife Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 18 Juli 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2382
|
| Sendt: 09 Juli 2006 kl. 12:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Acer skrev:
rockforlife skrev:
Acer skrev:
Haugaard skrev:
witzel skrev:
L.B. skrev:
|

"Hifi-rigtig" musik der oven i købet er godt. Der er ikke sparet på "varmen" men det er ikke på nogen måde irriterende.
|
|
|
hmm.. wrong og haugaard snakkede også om den igår på chatten.. måske man skulle lægge vejen forbi jensen og snuppe et eksemplar..
|
|
|
Jamen det kan da kun gå for langsomt Witzel Der er mange gode numre på den sampler.
Haugaard
|
|
|
Den er skam rigtigt god, eminent lydkvalitet . Musikken kan ikke betegnes som "populær musik", snarere for målgruppen +50 med hang til ditto mandlige kunstnere med hæse stemmer .....men man vænner sig til den og efter nogle gennemlytninger er den rigtig god 
|
|
|
Sinne gas den er ved at være lang denne tråd Den plade du/i snakker om her. Er det jazz, eller?
|
|
|
Det er en slags opsamling med sange fra Stockfish records, og lyden er eminent på den . Det er meget blandet musik med jazz, folk og "værtshusmusik" vil jeg kalde det, ej spøg til side - den er faktisk ganske god - den var blot et kulturelt chok for mig, men man vænner sig til musikken
|
|
|
Det er en ganske alm. CD ikk? Ikke noget SACD eller noget? Hvad kostååårn, og hvor kan den købes? __________________ HYGGE HEJSA!
|
| Til top |
|
| |
Acer Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3734
|
| Sendt: 09 Juli 2006 kl. 12:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
rockforlife, hos J og den koster 150 spir  __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
| Til top |
|
| |
Haugaard Forum Bruger

Bruger siden: 20 Juli 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 924
|
| Sendt: 09 Juli 2006 kl. 12:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
L.B. Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6296
|
| Sendt: 09 Juli 2006 kl. 15:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lyt til det første nummer på skiven og du MÅ bare eje den 
50+ eller ej 
|
| Til top |
|
| |
dumbo Forum Bruger

Bruger siden: 03 April 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 2296
|
| Sendt: 10 Juli 2006 kl. 19:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Lars,
Tillykke med de "små" lækre sataner..... 
Jeg har osse tidligere sværget til mega-store højtalere, men de små 2-vejs kan sgu tit noget, som de andre ikke kan! Savner faktisk lidt de gamle Helicon 300..... Så skal helt sikkert, have sådan et par igen engang.......
Hvordan går det med forstærker-jagten?
|
| Til top |
|
| |
L.B. Forum Bruger

|
| Sendt: 11 Juli 2006 kl. 15:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
dumbo skrev:
| Hej Lars,
Jeg har osse tidligere sværget til mega-store højtalere, men de små 2-vejs kan sgu tit noget, som de andre ikke kan! Savner faktisk lidt de gamle Helicon 300..... Så skal helt sikkert, have sådan et par igen engang.......
Hvordan går det med forstærker-jagten? |
|
|
Hej Brian og tak 
Nyder du kværnen i det gode vejr? Og jo, de små banditter er sku bare lækre. Amp-jagten er lige sat lidt på hold, men skal igang om et par måneder når der er lidt penge på kontoen.
|
| Til top |
|
| |
ppp_dk Forum Bruger

Bruger siden: 14 Juni 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 2867
|
| Sendt: 11 Juli 2006 kl. 18:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
L.B. skrev:
dumbo skrev:
| Hej Lars,
Hvordan går det med forstærker-jagten? |
|
|
Hej Brian og tak 
Nyder du kværnen i det gode vejr? Og jo, de små banditter er sku bare lækre. Amp-jagten er lige sat lidt på hold, men skal igang om et par måneder når der er lidt penge på kontoen. Der kommer snart lidt ind herfra!  |
|
|
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6646
|
| Sendt: 11 Juli 2006 kl. 18:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
rockforlife skrev:
Acer skrev:
rockforlife skrev:
Acer skrev:
Haugaard skrev:
witzel skrev:
L.B. skrev:
|

|
|
|
|
|
|
Haugaard
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Det er en slags opsamling med sange fra Stockfish records, og lyden er eminent på den . Det er meget blandet musik med jazz, folk og "værtshusmusik" vil jeg kalde det, ej spøg til side - den er faktisk ganske god - den var blot et kulturelt chok for mig, men man vænner sig til musikken
|
|
|
Det er en ganske alm. CD ikk? Ikke noget SACD eller noget? Hvad kostååårn, og hvor kan den købes?
|
|
|
Det er en SACD multi lavet af in-akustik .
|
| Til top |
|
| |
rockforlife Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 18 Juli 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2382
|
| Sendt: 16 Juli 2006 kl. 05:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
LB for fanden, du skal da have en DOXA til dine små banditter (dali grand coupé) Er du klar over hvor fed sådan en DOXA er 
Har du ellers noget i tankerne? __________________ HYGGE HEJSA!
|
| Til top |
|
| |
L.B. Forum Bruger

|
| Sendt: 16 Juli 2006 kl. 10:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Doxa er da et godt bud, men nu må vi se...
|
| Til top |
|
| |
L.B. Forum Bruger

|
| Sendt: 16 Juli 2006 kl. 10:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Da den skænk mit anlæg står på ikke helt passer helt i størrelsen har jeg bygget mig en ny.
Siderne og toppen er 40mm (stabilt og tungt!) MDF og "indmaden" er to køkkenskabe i spånplade. Derudover er der dekoreret med lister hist og her. På billederne herunder mangler selvfølgelig låger, men "dyret" er ved at tørre efter 3 lag maling.

|
| Til top |
|
| |
Sjoenne Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 20 Oktober 2005 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1870
|
| Sendt: 16 Juli 2006 kl. 10:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har overvejet at prøve noget Audio Research rør til mine Coupé'er.. En eller 2 stk VS55 - Mon ikke det ville være en god combo?
Vi skal bygge om her senere på året.. så når man nu har åbnet pengekassen, så kan man ligesågodt få klaret det vigtigste....
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
| Sendt: 16 Juli 2006 kl. 11:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
det er jo imponerende hvad du får sommeren til at gå med.. flot arbejde Hr B!!
men 40mm MDF .. hvor køber man sådan noget, og det koster vel også lidt ekstra?
|
| Til top |
|
| |
BjarkeNR Lukket konto

Bruger siden: 28 Juli 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 2671
|
| Sendt: 16 Juli 2006 kl. 11:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Måske det kunne tænkes det var nogle MDF plader limet sammet?
Flot arbejde.
- BR
|
| Til top |
|
| |
ppp_dk Forum Bruger

|
| Sendt: 16 Juli 2006 kl. 11:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lækkert møbel... bortset fra der indgår MDF!
Hvorfor ikke den AA godkendte, audiofile spånplade nu hvor du ALLIGEVEL var igang 
Nej, hvem der nu var søn af en tømrer/snedker
Ender nok med at jeg laver min af leca eller gasbeton-blokke og så spånplade til hylder lidt af mester KvK - bare smukkere...
|
| Til top |
|
| |
L.B. Forum Bruger

|
| Sendt: 16 Juli 2006 kl. 12:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
L.B. Forum Bruger

|
| Sendt: 16 Juli 2006 kl. 12:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
witzel skrev:
det er jo imponerende hvad du får sommeren til at gå med.. flot arbejde Hr B!!
men 40mm MDF .. hvor køber man sådan noget, og det koster vel også lidt ekstra? |
|
|
BjarkeNR skrev:
Måske det kunne tænkes det var nogle MDF plader limet sammet?
Flot arbejde.
- BR |
|
|
Takker gutter. Det er netop to plader der er limet og skruet sammen, hvorefter de har "hærdet" i 3-4 dage inden de er skåret til og brugt i "projektet".
|
| Til top |
|
| |
L.B. Forum Bruger

|
| Sendt: 16 Juli 2006 kl. 12:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
ppp_dk skrev:
Hvorfor ikke den AA godkendte, audiofile spånplade nu hvor du ALLIGEVEL var igang  |
|
|
Det er påtalt fra AA-ledelsens side og jeg slap med en advarsel.
|
| Til top |
|
| |
ppp_dk Forum Bruger

|
| Sendt: 16 Juli 2006 kl. 13:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
L.B. skrev:
ppp_dk skrev:
Hvorfor ikke den AA godkendte, audiofile spånplade nu hvor du ALLIGEVEL var igang  |
|
|
Det er påtalt fra AA-ledelsens side og jeg slap med en advarsel. Det var sør'me billigt sluppet!  |
|
|
|
| Til top |
|
| |