Forfatter |
|
ppp_dk Forum Bruger

Bruger siden: 14 Juni 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 2867
|
Sendt: 09 Oktober 2005 kl. 11:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
L.B. skrev:
Her et par billeder af "dyret"...

|
|
|
Hej Lars von Kubik
Nu fik jeg endelig taget mig sammen til at give dig lidt feed-back!
Utroligt så grundig du har været med at indfører musike OVERALT i dit hus. Det er længe siden jeg begyndte på din tråd, og jeg kan ikke huskem hvor jeg slap...
Men i hvertfald er det da spændende at høre hvad du får lavet ved den DCD 3560 - kigger også etfer én. Jeg har tænkt mig at modificere den i løbet af vinteren efter de allerede beskrevne tråde desangående...
mvh Kaptajnen, som også copy-paste'r det han har råd til fra Kurt von Kubik's setup - hvad bliver det næste (tror det bliver DCD 3560 og måske et par VDH kabler)...
mvh Kaptajnen von Kubik 
|
Til top |
|
|
Kristjan Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline Indlæg: 458
|
Sendt: 09 Oktober 2005 kl. 11:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsan Lars von kubik.
Har du også puch eller sammenlignende?
Lækkert setup du har . __________________ Hilsen
Kristjan
|
Til top |
|
|
ppp_dk Forum Bruger

|
Sendt: 09 Oktober 2005 kl. 11:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kristjan skrev:
Hejsan Lars von kubik.
Har du også puch eller sammenlignende? Hov, det var Kaptajnen, som startede med det - endda med grøn mælkekasse! 
Lækkert setup du har . |
|
|
|
Til top |
|
|
L.B. Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6296
|
Sendt: 09 Oktober 2005 kl. 18:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Peter & Kristjan,
I er jo fulde af spas og det skal der være plads til - især her i week-enden!
Først og fremmest tak for rosen og tak fordi i gider at læse på min bætte tråd . Det har taget mig et års tid at samle anlægget som det ser ud idag og jeg er godt tilfreds, selvom det svageste led altid findes...
Mht. Kubik-halløjet.
- Har jeg nogensinde mødt Kurt von Kubik: Nej
- Har jeg lyttet til og taget imod hans råd: Ja da
- Hvorfor tager jeg imod dem; han tester dag og nat og det har jeg bare ikke mulighed for eller tid til grundet børn (især, og sådanne skal det være), kone, hus (der er ved at synke i grunden
) og jobbet.
- Havde jeg lyttet til Diva'erne inden jeg købte dem: Ja, da jeg før i tiden arbejdede i HFK i week-enden, der var jeg vil med Dali Grand, Dali Grand Diva, B&W Matrix 801/802/805.
- Havde jeg lyttet til VdH kablerne inden jeg købte dem; Niks, men de koster ikke en formue så jeg sprang ud i det og de var langt bedre end de (dyrere) Tara Labs kabler jeg havde.
- Har jeg lyttet til Dali Gravity; Ja, for mange år siden i HFK.
- Kunne jeg tænke mig en Gravity: YOU BET!
- Har jeg lyttet til andre end Kubikken's råd; klart, jeg lytter til alle der vil hjælpe. Mht. forstærker-valg har jeg lyttet meget til Lorx/Whatz/DJ/Henrik300, men held
- Havde jeg lyttet til 3560'eren før jeg købte den: nope, men jeg havde 3K at "satse" (jeg var ikke sikker på om en CD var bedre end min ganske gode DVD) og det virkede som det mest logiske valg, hvilket jeg ikke har fortrudt
- Har jeg Puch: nej, men det er da et flittigt benyttet køretøj her ude på landet ...med mælkekasse bagpå og det hele
- Vil jeg lyttet til andre igen: klart!
Fortsat god week-end til alle! 
|
Til top |
|
|
ppp_dk Forum Bruger

|
Sendt: 09 Oktober 2005 kl. 18:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
L.B. skrev:
Hej Peter & Kristjan,
I er jo fulde af spas og det skal der være plads til - især her i week-enden! Yessør, i lige måde!
Først og fremmest tak for rosen og tak fordi i gider at læse på min bætte tråd Ja det er da lidt af en Marathon!. Det har taget mig et års tid at samle anlægget som det ser ud idag og jeg er godt tilfreds, selvom det svageste led altid findes...Det kender jeg ALT for godt!
Mht. Kubik-halløjet.
- Har jeg nogensinde mødt Kurt von Kubik: Nej Heller ikke her! Skal vi starte en fanklub?
- Har jeg lyttet til og taget imod hans råd: Ja da ditto!
- Hvorfor tager jeg imod dem; han tester dag og nat og det har jeg bare ikke mulighed for eller tid til grundet børn (især, og sådanne skal det være), kone, hus (der er ved at synke i grunden
) og jobbet. Ja, lad os høste frugten...
- Havde jeg lyttet til Diva'erne inden jeg købte dem: Ja, da jeg før i tiden arbejdede i HFK i week-enden, der var jeg vil med Dali Grand, Dali Grand Diva, B&W Matrix 801/802/805. Vil gerne høre dem...
- Havde jeg lyttet til VdH kablerne inden jeg købte dem; Niks, men de koster ikke en formue så jeg sprang ud i det og de var langt bedre end de (dyrere) Tara Labs kabler jeg havde. Skal også prøve VDH...
- Har jeg lyttet til Dali Gravity; Ja, for mange år siden i HFK. Ikke endnu - desværre!
- Kunne jeg tænke mig en Gravity: YOU BET!
- Har jeg lyttet til andre end Kubikken's råd; klart, jeg lytter til alle der vil hjælpe. Mht. forstærker-valg har jeg lyttet meget til Lorx/Whatz/DJ/Henrik300, men held
- Havde jeg lyttet til 3560'eren før jeg købte den: nope, men jeg havde 3K at "satse" (jeg var ikke sikker på om en CD var bedre end min ganske gode DVD) og det virkede som det mest logiske valg, hvilket jeg ikke har fortrudt Den hopper jeg gerne på også...
- Har jeg Puch: nej, men det er da et flittigt benyttet køretøj her ude på landet ...med mælkekasse bagpå og det hele Grøn mælkekasse!
- Vil jeg lyttet til andre igen: klart! Selvfølgelig!
Fortsat god week-end til alle! I lige måde! |
|
|
Mvh, Kaptajnen...
|
Til top |
|
|
L.B. Forum Bruger

|
Sendt: 10 Oktober 2005 kl. 14:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
ppp_dk skrev:
Har jeg nogensinde mødt Kurt von Kubik: Nej Heller ikke her! Skal vi starte en fanklub?  |
|
|
Så går folk da først amok ! Han er tydeligvis ikke herinde for at få venner som så, men han er altid saglig og har kun været flink overfor mig. Hans råd har også vist sig at virke hos mig og det er jo super.
ppp_dk skrev:
Havde jeg lyttet til Diva'erne inden jeg købte dem: Ja, da jeg før i tiden arbejdede i HFK i week-enden, der var jeg vil med Dali Grand, Dali Grand Diva, B&W Matrix 801/802/805. Vil gerne høre dem... |
|
|
Hvis du en dag skal forbi Sydsjælland kan du jo give lyd fra dig, det skal vi nok finde ud af. 
ppp_dk skrev:
Har jeg Puch: nej, men det er da et flittigt benyttet køretøj her ude på landet ...med mælkekasse bagpå og det hele Grøn mælkekasse! |
|
|
Beklager manglende præcision af denne vigtige detalje, selvfølgelig er den grøn !!
|
Til top |
|
|
Acer Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3734
|
Sendt: 10 Oktober 2005 kl. 17:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Om man vil kopiere kubikkens resultater / lytte til hans råd vil jeg forholde mig neutral omkring, men man skal så bare forstå at gør man det kopierer man også hans lydideal __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
Til top |
|
|
D.J. Forum Bruger

Bruger siden: 13 September 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1223
|
Sendt: 10 Oktober 2005 kl. 23:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
[
[
ppp_dk skrev:
Har jeg Puch: nej, men det er da et flittigt benyttet køretøj her ude på landet ...med mælkekasse bagpå og det hele Grøn mælkekasse! |
|
|
Beklager manglende præcision af denne vigtige detalje, selvfølgelig er den grøn !! De er faktisk også set mørkerøde/brune herude ( vist Carlsberg kasserne)  __________________ dj
|
Til top |
|
|
L.B. Forum Bruger

|
Sendt: 11 Oktober 2005 kl. 09:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
D.J. skrev:
De er faktisk også set mørkerøde/brune herude (vist Carlsberg kasserne)  |
|
|
Det skal siges at det er "inside info" vi har med at gøre her, da DJ bor i samme "by" og vi ikke lukker hvem som helst ind gennem byporten 
|
Til top |
|
|
Henrik300 Forum Bruger

Bruger siden: 22 Februar 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 3209
|
Sendt: 11 Oktober 2005 kl. 21:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
L.B. skrev:
D.J. skrev:
De er faktisk også set mørkerøde/brune herude (vist Carlsberg kasserne)  |
|
|
Det skal siges at det er "inside info" vi har med at gøre her, da DJ bor i samme "by" og vi ikke lukker hvem som helst ind gennem byporten 
|
|
|
BY ????? he he __________________ Hilsen Henrik
|
Til top |
|
|
L.B. Forum Bruger

|
Sendt: 12 Oktober 2005 kl. 15:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Henrik300 Forum Bruger

|
Sendt: 12 Oktober 2005 kl. 19:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jammen Lars du får en ansøgning en dag i fremtiden :-)). Nu har jeg jo hørt og læst meget om de Daliér og jeg trænger sku til en ordenlig lytning.
|
|
L.B. Forum Bruger

|
Sendt: 12 Oktober 2005 kl. 19:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Henrik300 skrev:
Jammen Lars du får en ansøgning en dag i fremtiden :-)). Nu har jeg jo hørt og læst meget om de Daliér og jeg trænger sku til en ordenlig lytning. |
|
|
Nu har jeg ikke hørt alt i verden, men jeg er nu godt tilfreds ...det er jo forresten efterårsferie i næste uge 
|
Til top |
|
|
Henrik300 Forum Bruger

|
Sendt: 12 Oktober 2005 kl. 20:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
og jeg skal på arbejde de første 4 dage og så står den på USA tr med drengene og uden kone og børn der pænt må blive hjemme.
|
|
L.B. Forum Bruger

|
Sendt: 12 Oktober 2005 kl. 20:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Henrik300 skrev:
og jeg skal på arbejde de første 4 dage og så står den på USA tr med drengene og uden kone og børn der pænt må blive hjemme. |
|
|
Jeg er ikke sikker på jeg vil høre hvad du skal derovre 
|
Til top |
|
|
Henrik300 Forum Bruger

|
Sendt: 12 Oktober 2005 kl. 23:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
S.F - L.A - S.D. - H.D. - L.V. - R**o - S.F.
Så kan du selv gætte byernes navn __________________ Hilsen Henrik
|
Til top |
|
|
MichaelWB Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2993
|
Sendt: 13 Oktober 2005 kl. 08:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Henrik300 skrev:
S.F - L.A - S.D. - H.D. - L.V. - R**o - S.F.
Så kan du selv gætte byernes navn
|
|
|
Er det en quiz alle kan deltage i?
San Fransisco, Los Angeles, San Diego, H.D. (er blank), Las Vegas, Reno og San Fransisco! __________________ Parasound-Micromega-Royd-SVS-Panasonic-PS3
Se hvad der gemmer sig i Pejsestuen
|
Til top |
|
|
L.B. Forum Bruger

|
Sendt: 13 Oktober 2005 kl. 09:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jo jo, lad os da lave en quiz ud af det. Det er godt nok mange byer - der skal fart på!! Jeg er desværre også blank mht. H.D. ??
|
Til top |
|
|
Henrik300 Forum Bruger

|
Sendt: 13 Oktober 2005 kl. 09:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
he he det er jo for sent at sige det var L.B. der skulle gætte, men det var nu heller ikke så svært, men der mangler lige H.D.  __________________ Hilsen Henrik
|
Til top |
|
|
Guldkysten Lukket konto

Lukket efter bruges ønske!
Bruger siden: 06 Januar 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1540
|
Sendt: 13 Oktober 2005 kl. 09:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
kan der ikke afsløres lidt flere hints til H.D  jeg kan kun komme på Hollywood men det passer jo ikke lige
|
Til top |
|
|