Forfatter |
|
Henrik300 Forum Bruger

Bruger siden: 22 Februar 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 3209
|
Sendt: 24 November 2005 kl. 09:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Lars
Det ser sku godt ud Lars. Må lyden være med dig __________________ Hilsen Henrik
|
Til top |
|
|
Spencer Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6374
|
Sendt: 24 November 2005 kl. 09:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lars - den der træplade, bliver den mahoghni med tiden ? 
Flot forstærker ! 
__________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
Til top |
|
|
L.B. Forum Bruger

Status: Offline Indlæg: 6296
|
Sendt: 24 November 2005 kl. 09:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Brian7500 skrev:
Ser godt ud Lars.
Nu mangler du bare den No.39 og så kører det rigtigt for dig |
|
|
Hahaha, tak og du er ikke til at stoppe
Henrik300 skrev:
Hej Lars
Det ser sku godt ud Lars. Må lyden være med dig |
|
|
Takker Henrik! Den er med mig! 
Spencer skrev:
Lars - den der træplade, bliver den mahoghni med tiden ? 
Flot forstærker !  |
|
|
Også tak - pladen er samme farve som den under min 331 og er underligt nok lidt lysere end de andre mahogni-plader jeg har købt samme sted med samme navn (acajou mener jeg det hedder).
|
Til top |
|
|
CHTT Forum Bruger

Bruger siden: 09 Oktober 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1281
|
Sendt: 24 November 2005 kl. 09:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej L.B - jeg må vist hellere stemme i koret og ønske dig tillykke med "sættet". Det ser hamrende potent ud  __________________ AVI + Squeezebox
|
Til top |
|
|
L.B. Forum Bruger

|
Sendt: 24 November 2005 kl. 10:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
CHTT skrev:
Hej L.B - jeg må vist hellere stemme i koret og ønske dig tillykke med "sættet". Det ser hamrende potent ud  |
|
|
Hej CHTT og mange tak! 
Der er ingen tvivl om, at synergien opstår når de "parres" 
|
Til top |
|
|
KaZZ Forum Bruger

Bruger siden: 14 Oktober 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 460
|
Sendt: 24 November 2005 kl. 12:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jammen tillykke med det! Så må det siges der er velLyd på første salen! Mr L.B/M.L
Damm denne tråd går jo helt amok __________________ Rotel RSP1066/RMB1075
Pioneer DV668/PS3
Pana 37pv600/DMR EH65
B&W DM604 S3/602 S2/CC6 S2
Sanyo Z3/Lissau ProScreen gråt motor.
Technics 1210mkII/Cambridge 640P
Taralabs Axiom
Supra
Van den hul
|
Til top |
|
|
L.B. Forum Bruger

|
Sendt: 24 November 2005 kl. 12:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
KaZZ skrev:
Jammen tillykke med det! Så må det siges der er velLyd på første salen! Mr L.B/M.L |
|
|
Takker Hr. KaZZ! 
KaZZ skrev:
Damm denne tråd går jo helt amok |
|
|
Ja, det er helt vildt 
|
Til top |
|
|
powda Forum Bruger

Bruger siden: 28 November 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 678
|
Sendt: 25 November 2005 kl. 00:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den ser lækker ud LB.
Du burde næsten parre de to, så de står alene sammen. Det vil lige give det sidste. :] __________________ AnanaZz
|
Til top |
|
|
L.B. Forum Bruger

|
Sendt: 25 November 2005 kl. 07:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Takker powda! 
powda skrev:
Du burde næsten parre de to, så de står alene sammen. Det vil lige give det sidste. :] |
|
|
Rent dimentionelt er de vidt forskellige, men det kan du da have ret i. Hvad der ville være endnu flottere var en ML spilledåse ved siden af min pre 
|
Til top |
|
|
Guldkysten Lukket konto

Lukket efter bruges ønske!
Bruger siden: 06 Januar 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1540
|
Sendt: 25 November 2005 kl. 08:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej LB
Læste lige i hifi vittigheds tråden og faldt over denne - og kom til at tænke på dig - hvis du har en kat skal du vist passe på
Tingskade: "Min fætter skulle passe min kat i ferien. Kombinationen af
en overfyldt kattebakke og kattens jalussi overfor min fætters nyfødte
søn har sandsynligvis foranledet til at min kat hævnagtigt i har
urineret i hans musik-forstærker som desværre havde en sådan størrelse
at den havde fast plads på gulvet. Forstærkeren stod altid tændt og der
er således sket omfattende skader på forstærkeren - katten slap
desværre med skrækken."
|
Til top |
|
|
L.B. Forum Bruger

|
Sendt: 25 November 2005 kl. 08:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sh*t! Vi har kat - men måske ikke så længe endnu
|
Til top |
|
|
MichaelWB Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2993
|
Sendt: 25 November 2005 kl. 08:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
L.B. Forum Bruger

|
Sendt: 25 November 2005 kl. 10:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
MichaelWB skrev:
Den må værre godt pakket sådan en 38'er når sådan en lille kasse kan veje 16 kg. Der er nu noget over tung hifi  |
|
|
Ja, det virker helt skørt at den lille kasse kan være så tung. Jeg kunne godt få lyst til at kigge indeni, men jeg vil ikke rigtigt begynde at "rode" med den...
|
Til top |
|
|
powda Forum Bruger

Bruger siden: 28 November 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 678
|
Sendt: 25 November 2005 kl. 10:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
L.B. skrev:
Takker powda! 
powda skrev:
Du burde næsten parre de to, så de står alene sammen. Det vil lige give det sidste. :] |
|
|
Rent dimentionelt er de vidt forskellige, men det kan du da have ret i. Hvad der ville være endnu flottere var en ML spilledåse ved siden af min pre 
|
|
|
Jeg kunne ikke være mere enig.
Jeg tænker på - med al den plads du har dig, ville det se super fedt ud, hvis du kunne sætte de to ML enheder over hinanden på separate hylder, eller ved siden af hinanden på en hylde. Måske imellem dine speakers, så de bliver fremhævet mere end på den skænk.
Men nu har jeg jo aldrig selv set rummet, så ikke sikkert det er paktisk lade-sig-gørligt. :] __________________ AnanaZz
|
Til top |
|
|
L.B. Forum Bruger

|
Sendt: 25 November 2005 kl. 12:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
powda skrev:
L.B. skrev:
Takker powda! 
powda skrev:
|
|
|
|
|
Jeg tænker på - med al den plads du har dig, ville det se super fedt ud, hvis du kunne sætte de to ML enheder over hinanden på separate hylder, eller ved siden af hinanden på en hylde. Måske imellem dine speakers, så de bliver fremhævet mere end på den skænk.
Men nu har jeg jo aldrig selv set rummet, så ikke sikkert det er paktisk lade-sig-gørligt. :]
|
|
|
Det er absolut gode forslag! Jeg må indrømme, at anlægget sikkert ville komme mere til sin ret, men jeg (og lidt konen ) godt kan li' at det også er diskret. Eller så diskret det nu kan være, når man vil have det hele .
Vær ikke i tvivl! Jeg ville elske en No.39 CD-afspiller ved siden af No. 38 - det ville være smukt . Uden jeg dog aner hvordan den lyder, vil det helt sikkert se godt ud.
|
Til top |
|
|
ppp_dk Forum Bruger

Bruger siden: 14 Juni 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 2867
|
Sendt: 25 November 2005 kl. 12:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
L.B. skrev:
powda skrev:
L.B. skrev:
Takker powda! 
powda skrev:
|
|
|
|
|
Men nu har jeg jo aldrig selv set rummet, så ikke sikkert det er paktisk lade-sig-gørligt. :]
|
|
|
Det er absolut gode forslag! Jeg må indrømme, at anlægget sikkert ville komme mere til sin ret, men jeg (og lidt konen ) godt kan li' at det også er diskret. Eller så diskret det nu kan være, når man vil have det hele . En god sideeffekt af det diskrete er jo også at perspektivet kan ødelægges af at placere for meget imellem HT. Fx står der i min manual at det IKKE kan anbefales at placere noget der rager mere end 70 cm op imellem. Dette er selvfølgelig nok også en del at gøre med baglanternerne på mine dejlige Snell A3i, men det er af min opfattelse at det absolut er det bedste at kunne placere ved siden af HT som dig. Desværre betyder det jo lidt mere HT kabeltræk.
Desværre er min egen skænk for høj og selv om det er en pæn løsning leder jeg efter en anden løsning...
Vær ikke i tvivl! Jeg ville elske en No.39 CD-afspiller ved siden af No. 38 - det ville være smukt . Uden jeg dog aner hvordan den lyder, vil det helt sikkert se godt ud. Oh, no... Som McClaud ville have sagt :"Here we go again!" |
|
|
|
Til top |
|
|
L.B. Forum Bruger

|
Sendt: 25 November 2005 kl. 12:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
ppp_dk skrev:
Desværre betyder det jo lidt mere HT kabeltræk. |
|
|
Ja, jeg foretrækker også hellere lange signal-kabler kontra højttalerkabler, men sådan skal der jo prioriteres..
ppp_dk skrev:
Oh, no... Som McClaud ville have sagt: "Here we go again!" |
|
|
Jeg har desværre ikke nogle $$$ at "go" med. 
|
Til top |
|
|
MichaelWB Forum Bruger

|
Sendt: 25 November 2005 kl. 13:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
ppp_dk skrev:
L.B. skrev:
powda skrev:
L.B. skrev:
Takker powda! 
powda skrev:
|
|
|
|
|
|
|
|
Det er absolut gode forslag! Jeg må indrømme, at anlægget sikkert ville komme mere til sin ret, men jeg (og lidt konen ) godt kan li' at det også er diskret. Eller så diskret det nu kan være, når man vil have det hele . En god sideeffekt af det diskrete er jo også at perspektivet kan ødelægges af at placere for meget imellem HT. Fx står der i min manual at det IKKE kan anbefales at placere noget der rager mere end 70 cm op imellem. Dette er selvfølgelig nok også en del at gøre med baglanternerne på mine dejlige Snell A3i, men det er af min opfattelse at det absolut er det bedste at kunne placere ved siden af HT som dig. Desværre betyder det jo lidt mere HT kabeltræk.
Desværre er min egen skænk for høj og selv om det er en pæn løsning leder jeg efter en anden løsning...
Vær ikke i tvivl! Jeg ville elske en No.39 CD-afspiller ved siden af No. 38 - det ville være smukt . Uden jeg dog aner hvordan den lyder, vil det helt sikkert se godt ud. Oh, no... Som McClaud ville have sagt :"Here we go again!"
|
|
|
|
|
|
Det tror jeg faktisk du har ret i, jeg har da kunne høre noget lignende i pejsestuen på det sidste. De højttalere jeg har (på besøg) startede med at stå så langt fremme, at fronterne gik fri af tv/hifi-møblet, men højttalerne er beregnet til at stå næsten op af væggen, og jeg har tydeligt kunne høre, at da højttalerne kom ind i "skyggen" af tv'et så påvirkede det lyden. __________________ Parasound-Micromega-Royd-SVS-Panasonic-PS3
Se hvad der gemmer sig i Pejsestuen
|
Til top |
|
|
L.B. Forum Bruger

|
Sendt: 25 November 2005 kl. 13:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
MichaelWB skrev:
jeg har tydeligt kunne høre, at da højttalerne kom ind i "skyggen" af tv'et så påvirkede det lyden. |
|
|
Endnu et godt argument for Plasma/LCD eller et lærred! 
|
Til top |
|
|
MichaelWB Forum Bruger

|
Sendt: 25 November 2005 kl. 13:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
L.B. skrev:
MichaelWB skrev:
jeg har tydeligt kunne høre, at da højttalerne kom ind i "skyggen" af tv'et så påvirkede det lyden. |
|
|
Endnu et godt argument for Plasma/LCD eller et lærred! 
|
|
|
Ja eller nogle højttalere der ikke skal stå op af væggen  Men i første omgang holder jeg mig til den samme undskyldning som dig!
Penge! Eller rettere manglen på dem  __________________ Parasound-Micromega-Royd-SVS-Panasonic-PS3
Se hvad der gemmer sig i Pejsestuen
|
Til top |
|
|