Forfatter |
|
Spencer Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6374
|
Sendt: 13 December 2005 kl. 17:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Guldkysten skrev:
L.B. skrev:
Ikke Slipsefyr skrev:
Du skal holde dem til ilden deroppe,de ridder ikke samme dag som dag som de sadler deroppe hos steensen, der er kun een der reparere og bliver han syg eller holder fri, så får tingene bare lov at stå, så jeg ville nok maile og ringe til dem med jævne mellemrum. |
|
|
Tak for opfordringen. Det har jeg så lige gjort, selvom jeg hader at være anmasende, men er meget spændt på svaret.
|
|
|
Pas nu på - det skal være med måde - os jyder bryder os slet ikke om at folk stresser og koster rundt med os  |
|
|
Hov - har du ikke set reklamen ? 'Man kan ikke stresse en jyde'  __________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
Til top |
|
|
Guldkysten Lukket konto

Lukket efter bruges ønske!
Bruger siden: 06 Januar 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1540
|
Sendt: 13 December 2005 kl. 17:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Spencer skrev:
Guldkysten skrev:
L.B. skrev:
Ikke Slipsefyr skrev:
Du skal holde dem til ilden deroppe,de ridder ikke samme dag som dag som de sadler deroppe hos steensen, der er kun een der reparere og bliver han syg eller holder fri, så får tingene bare lov at stå, så jeg ville nok maile og ringe til dem med jævne mellemrum. |
|
|
Tak for opfordringen. Det har jeg så lige gjort, selvom jeg hader at være anmasende, men er meget spændt på svaret.
|
|
|
Pas nu på - det skal være med måde - os jyder bryder os slet ikke om at folk stresser og koster rundt med os  |
|
|
Hov - har du ikke set reklamen ? 'Man kan ikke stresse en jyde'  |
|
|
Næ - reklametid er enten tissepause eller genopfyldningspause - så reklamer er ikke det jeg lægger mest mærke til
|
Til top |
|
|
KaZZ Forum Bruger

Bruger siden: 14 Oktober 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 460
|
Sendt: 14 December 2005 kl. 17:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Guldkysten skrev:
Næ - reklametid er enten tissepause eller genopfyldningspause - så reklamer er ikke det jeg lægger mest mærke til 
|
|
|
Hva genopfyldning, er det ikke noget konen klare __________________ Rotel RSP1066/RMB1075
Pioneer DV668/PS3
Pana 37pv600/DMR EH65
B&W DM604 S3/602 S2/CC6 S2
Sanyo Z3/Lissau ProScreen gråt motor.
Technics 1210mkII/Cambridge 640P
Taralabs Axiom
Supra
Van den hul
|
Til top |
|
|
Brian7500 Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 4086
|
Sendt: 14 December 2005 kl. 17:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
[/QUOTE]
Hov - har du ikke set reklamen ? 'Man kan ikke stresse en jyde' 
[/QUOTE]
Nej, det er rigtigt. De fleste jyder KAN ikke stresses. Det er de ganske enkelt for LANGSOMME til
__________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
Til top |
|
|
Guldkysten Lukket konto

|
Sendt: 14 December 2005 kl. 17:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
KaZZ skrev:
Guldkysten skrev:
|
|
|
Hva genopfyldning, er det ikke noget konen klare |
|
|
næ - ikke her
|
Til top |
|
|
Guldkysten Lukket konto

|
Sendt: 14 December 2005 kl. 17:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
[/QUOTE]
Nej, det er rigtigt. De fleste jyder KAN ikke stresses. Det er de ganske enkelt for LANGSOMME til
[/QUOTE] Har da intet med langsomhed at gøre - det er afslappethed - "hvorfor gøre noget idag, når det kan vente til imorgen"
|
Til top |
|
|
Brian7500 Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 4086
|
Sendt: 14 December 2005 kl. 18:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Guldkysten skrev:
|
|
|
[/QUOTE]
Har da intet med langsomhed at gøre - det er afslappethed - "hvorfor gøre noget idag, når det kan vente til imorgen"  [/QUOTE]
Du mener dovenskab? Ja okay.... Sådan kan man selvfølgelig også vælge at se på det. __________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
Til top |
|
|
Guldkysten Lukket konto

|
Sendt: 14 December 2005 kl. 18:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Brian7500 skrev:
Guldkysten skrev:
|
|
|
|
|
|
Har da intet med langsomhed at gøre - det er afslappethed - "hvorfor gøre noget idag, når det kan vente til imorgen"  [/QUOTE]
Du mener dovenskab? Ja okay.... Sådan kan man selvfølgelig også vælge at se på det. [/QUOTE] Nej det her heller ikke dovenskab - der er alt det "orange" arbejde der også skal klare 
|
Til top |
|
|
L.B. Forum Bruger

Status: Offline Indlæg: 6296
|
Sendt: 14 December 2005 kl. 19:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hahaha, I er jyder er I 
PS. Bor selv i moms-frit område 
|
Til top |
|
|
L.B. Forum Bruger

|
Sendt: 14 December 2005 kl. 19:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
KaZZ skrev:
Hva genopfyldning, er det ikke noget konen klare |
|
|
That's the spirit! 
|
Til top |
|
|
Acer Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3734
|
Sendt: 15 December 2005 kl. 12:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jyder rider aldrig samme dag de sadler, sådan er det  . Vi vil høre nyt fra Steensen omkring hvordan det går med ML'en - der er jo en hel horde af utålmodige mennesker der følger med i denne tråd __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
Til top |
|
|
L.B. Forum Bruger

|
Sendt: 15 December 2005 kl. 12:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Acer skrev:
Vi vil høre nyt fra Steensen omkring hvordan det går med ML'en - der er jo en hel horde af utålmodige mennesker der følger med i denne tråd |
|
|
Tak Acer, det er godt at høre. Der er desværre intet nyt - ikke godt for en person som mig, der absolut ikke ejer tålmodighed! 
|
Til top |
|
|
kyhn Forum Bruger

Bruger siden: 05 Februar 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 3396
|
Sendt: 15 December 2005 kl. 12:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
næ, men så har du jo tid til at tænke over alle de andre ting du mangler
|
Til top |
|
|
L.B. Forum Bruger

|
Sendt: 15 December 2005 kl. 12:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
kyhn skrev:
næ, men så har du jo tid til at tænke over alle de andre ting du mangler |
|
|
Ja, men jeg tør sku ikke købe noget andet før jeg kender prisen på den rep. af 331 
Men jeg tænker da en hel del over SS-reciever, sub og DVD-afspiller med HDMI.
|
Til top |
|
|
Knoxville Forum Bruger

Bruger siden: 30 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1708
|
Sendt: 15 December 2005 kl. 12:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
....angående de lytter i den ML, så tror jeg aldrig at lytterne har været dårlige, men at det snarere er den måde ML's standby funktion virker på .... de kører med meget høj tomgangsstrøm hele tiden.....hvilket slider på lytterne ( så vidt jeg ved) DERFOR slukkerjeg min helt når jeg ikke bruger den, så hellere leve med, at der går 30 min. inden den spiller optimalt.
__________________ Med Venlig Hilsen
|
Til top |
|
|
Ikke Slipsefyr Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2871
|
Sendt: 15 December 2005 kl. 12:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Grib knvovlen og ring derop og bed om at snakke med Per Trane, det er ham der reparere deroppe og så bed pænt om en status, det er da for dårligt hvis han ikke engang har gidet svare på din mail.
Da jeg havde mit drev til rereation deroppe svarede han dog på mine mails, men glemte som aftalt at kontakte mig når de sendte apperatet tilbage til forhandleren, tilfældigvis ringede jeg derop op for at få en status og fik at vide at det var afsendt deroppe fra.
Så de husker ikke alt deroppe, jeg har et eksempel på at de helt havde glemt et apperat de havde stående deroppe, så vær på vagt.
__________________ Ikke Slipsefyr
Hifi for musikkens skyld
|
Til top |
|
|
Ikke Slipsefyr Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2871
|
Sendt: 15 December 2005 kl. 13:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Knoxville skrev:
....angående de lytter i den ML, så tror jeg aldrig at lytterne har været dårlige, men at det snarere er den måde ML's standby funktion virker på .... de kører med meget høj tomgangsstrøm hele tiden.....hvilket slider på lytterne ( så vidt jeg ved) DERFOR slukkerjeg min helt når jeg ikke bruger den, så hellere leve med, at der går 30 min. inden den spiller optimalt. |
|
|
Ja det er rigtigt, en ML331 bruger 110W i standby, en pæn slat også på el regningen. __________________ Ikke Slipsefyr
Hifi for musikkens skyld
|
Til top |
|
|
L.B. Forum Bruger

|
Sendt: 15 December 2005 kl. 13:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ikke Slipsefyr skrev:
Grib knvovlen og ring derop og bed om at snakke med Per Trane, det er ham der reparere deroppe og så bed pænt om en status, det er da for dårligt hvis han ikke engang har gidet svare på din mail. |
|
|
Han svarer på mine mails og jeg har også talt med ham, men jeg vil ikke være bekendt at rykke mere end hver anden dag. Han siger, at han venter på svar fra US.
|
Til top |
|
|
L.B. Forum Bruger

|
Sendt: 15 December 2005 kl. 13:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ikke Slipsefyr skrev:
Knoxville skrev:
....angående de lytter i den ML, så tror jeg aldrig at lytterne har været dårlige, men at det snarere er den måde ML's standby funktion virker på .... de kører med meget høj tomgangsstrøm hele tiden.....hvilket slider på lytterne ( så vidt jeg ved) DERFOR slukker jeg min helt når jeg ikke bruger den, så hellere leve med, at der går 30 min. inden den spiller optimalt. |
|
|
Ja det er rigtigt, en ML331 bruger 110W i standby, en pæn slat også på el regningen. |
|
|
Jeg må indrømme, at jeg også slukker den helt. Det er dog lidt "tricky" da man ikke må trykke for længe, ej heller for lidt på knappen, hvis det skal virke.
|
Til top |
|
|
L.B. Forum Bruger

|
Sendt: 15 December 2005 kl. 13:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ikke Slipsefyr skrev:
en ML331 bruger 110W i standby, en pæn slat også på el regningen. |
|
|
Hvad vil det egentlig koste at have den kørende året rundt i standby - er der nogle der kender el-priserne?
|
Til top |
|
|