| Forfatter |
|
Svinefar Forum Bruger

Bruger siden: 28 September 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 407
|
| Sendt: 31 Juli 2005 kl. 10:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Uh yeah, så er vidunderet kommet i hus. I får lige lidt billeder at savle over:

Ja, så bliver forstærkeren lige pludselig den lille at se på, hehe.
Jeg gik fra en roksan kandy cd til denne dejlige italienske cd, audio analogue Maestro. Lyden er blevet en del bedre. Fremfor alt er den blevet meget mere rytmisk. Den svinger simpelthen mere. Der er kommet mere punch i bassen og de forskellige anslag bliver markeret meget bedre. Klangen er naturlig/analog i det, og det passer rigtig godt med både højttalere og forstærker. __________________ Classic no 6.6, Audio Analogue Maestro, Vienna Acoustics Beethoven Concert Grand
Setup
|
| Til top |
|
| |
thomand3 Forum Bruger

Bruger siden: 07 Marts 2005 Lokalitet: Norge
Status: Offline Indlæg: 94
|
| Sendt: 31 Juli 2005 kl. 10:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Svinefar Forum Bruger

|
| Sendt: 31 Juli 2005 kl. 10:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Uh, det var ellers lækkert med sådan et helt sæt. Det må fylde godt i landskabet, hehe.
Og lyden kan kun være god. __________________ Classic no 6.6, Audio Analogue Maestro, Vienna Acoustics Beethoven Concert Grand
Setup
|
| Til top |
|
| |
Novisad Udelukket fra forum

Dobb.profil Sonic
Bruger siden: 22 April 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2090
|
| Sendt: 31 Juli 2005 kl. 11:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tillykke med din nye cd afspiller, audio analog er et fedt mærke har selv hørt på deres grej......
mvh Novisad
|
| Til top |
|
| |
Svinefar Forum Bruger

|
| Sendt: 31 Juli 2005 kl. 11:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mange tak skal du have. Den var også ventet med spænding. jeg havde selvfølgelig -IGEN- ikke hørt nyanskaffelsen inden indkøb. Så jeg er glad for resultatet. Det er trods alt en del penge at smide efter en cdafspiller, selvom den er købt brugt. __________________ Classic no 6.6, Audio Analogue Maestro, Vienna Acoustics Beethoven Concert Grand
Setup
|
| Til top |
|
| |

Dobb.profil Sonic
|
| Sendt: 31 Juli 2005 kl. 12:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja sådan kan det gå og så engang i mellem, skal man gamble lidt for at få bedrer lyd..
mvh Novisad
|
| Til top |
|
| |
Svinefar Forum Bruger

|
| Sendt: 19 August 2005 kl. 21:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Uh yeah, så har den nye cd-afspiller resulteret i 3 gange klager fra overboen i løbet af de sidste 3 uger... 
Det lykkedes endda at få ham ned efter kun 2 min. for et par dage siden. Ret godt klaret vil jeg mene.
Men det er sgu svært at lade være med at nyde den fede lyd. Og så har den givet en del mere og dybere bas + ekstra i de høje frekvenser. Det er vist ikke en ynglingscocktail for overboer  __________________ Classic no 6.6, Audio Analogue Maestro, Vienna Acoustics Beethoven Concert Grand
Setup
|
| Til top |
|
| |
octo Forum Bruger

Bruger siden: 13 Januar 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 336
|
| Sendt: 19 August 2005 kl. 21:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er typisk sådanne folk, der ikke har fåe nok kærlighed som barn, næste gang han komem og klager (imorgen :-)), giver du ham bare et stort knus  __________________
|
| Til top |
|
| |
Svinefar Forum Bruger

|
| Sendt: 19 August 2005 kl. 21:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Han kan få en venlig knytter, kan han Er ved at være rimelig træt af, at man ikke bare kan nyde sit anlæg uden at skulle tænke på naboer.
Jeg kunne egentlig godt tænke mig at høre fra folk, der kendte lidt til ens rettigheder som lejer. Man må ikke være 'stærkt støjende'... men hvad ligger der egentlig i det? Og når man kun spiller højt i tidsrummet 17 til 21-22 stykker, så burde der vel ikke være så meget i den sag? __________________ Classic no 6.6, Audio Analogue Maestro, Vienna Acoustics Beethoven Concert Grand
Setup
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
| Sendt: 19 August 2005 kl. 21:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
kender ikke de eksakte regler/lovgivning på området, der var vidst en tråd om det for et laangt stykke tid siden.. vores regler i bygningen hedder at vi må 'larme' fra 7-23 (dog 8-23 lørdag/søndag), men jeg har oplevet flere gange at jeg ikke kan spille musik uden der bliver banket i radiatoren.. det er dog blevet bedre efter jeg fik ny overbo.
naboerne siger heldigvis ikke så meget..
|
| Til top |
|
| |
Svinefar Forum Bruger

|
| Sendt: 19 August 2005 kl. 21:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, jeg har også ledt efter den tråd, men kunne ikke lige finde den. Det kunne være rart at kende reglerne 100%, så man kunne afvise manden med dem.
Men aller fedest ville det selvfølgelig være, hvis man bare boede et sted, hvor man ikke havde naboer/overboer. Må finde sådan et sted snart. Det hedder vist et hus, hehe.
Heldigvis har jeg aldrig hørt fra hverken naboer eller underboer. Så jeg vælger at tolke det som om, at det er min overbo, der har et problem. __________________ Classic no 6.6, Audio Analogue Maestro, Vienna Acoustics Beethoven Concert Grand
Setup
|
| Til top |
|
| |
Roveen Forum Bruger

Bruger siden: 21 September 2004 Lokalitet: Norge
Status: Offline Indlæg: 109
|
| Sendt: 19 August 2005 kl. 21:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hei svinefar
ja det er meget irreterende å hele tiden tenke på ovenboen når man spiller høyt, jeg klarer ikke å nyte musikken når man hele tiden skal tenke er det for høyt nu?, ringet det på?, banker det i loftet?
har selv fått en del klager av ham jeg lejer hos, men kjenner ikke til reglene hvor meget det er lov å larme...
Nå er han heldigvis ikke hjemme, så da kan det for første gang høres hva mine nye speakers kan.
|
| Til top |
|
| |
Svinefar Forum Bruger

|
| Sendt: 19 August 2005 kl. 21:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, det er præcis det værste ved situationen, at man sidder og tænker på, om det nu generer. En ting er, at han lige kommer ned og skælder lidt ud, men det er mere det, at man bruger for meget tid til at tænke på det. Og ´for lidt tid til at nyde musikken. Det er jo en skam, når man efterhånden har et rigtig lækkert anlæg. __________________ Classic no 6.6, Audio Analogue Maestro, Vienna Acoustics Beethoven Concert Grand
Setup
|
| Til top |
|
| |
Svinefar Forum Bruger

|
| Sendt: 06 November 2005 kl. 19:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så sidder man her en god søndag og lytter musik på de gode, gamle beethoven ... og venter til onsdag, hvor de bliver erstattet af et nyt sæt beethoven ... bare med concert grand som betegnelse ;-) Uh, det skal blive godt at få dem ind af døren og sat noget strøm på. Godt at der lige er blevet indkøbt nogle gode cd'erne, så der er lidt at bruge den ulideligt lange ventetid på. Kashmir og katie melhua nyeste. Fede skiver begge to. De skal lige få den sidste vellyd ud af de gamle beethoven indtil på onsdag, hehe. __________________ Classic no 6.6, Audio Analogue Maestro, Vienna Acoustics Beethoven Concert Grand
Setup
|
| Til top |
|
| |
Dejen Forum Bruger

Bruger siden: 02 September 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 957
|
| Sendt: 06 November 2005 kl. 21:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tillykke med de nye højttalere. Jeg har ikke selv hørt Beethoven CG, men med de overstrømmende roser den får herinde, kan du kun have meget at glæde dig til !
Kan du fortælle lidt om hvad CG gør bedre i forhold til dine nuværende HT´ere?
MVH __________________ Audia Flight CD TWO
VdH the Second XLR
Pass Labs INT-150
VdH the Revelation Hybrid
Von Schweikert VR2
Strøm: de RØDE hospitalskabler, Eichmann stikdåse
|
| Til top |
|
| |
Svinefar Forum Bruger

|
| Sendt: 06 November 2005 kl. 21:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det vil jeg meget gerne fortælle på onsdag, når jeg har lyttet lidt. Jeg har bare købt dem uden at høre ;-) Det er åbenbart måden, som jeg får hifi ind af døren på. Har ikke lyttet til en eneste del af mit anlæg før køb, hehe. __________________ Classic no 6.6, Audio Analogue Maestro, Vienna Acoustics Beethoven Concert Grand
Setup
|
| Til top |
|
| |

Dobb.profil Sonic
|
| Sendt: 06 November 2005 kl. 22:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
den maskine oser godt nok af kvalitet hvordan spiller den ..
Novisad 
|
| Til top |
|
| |
Svinefar Forum Bruger

|
| Sendt: 06 November 2005 kl. 23:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tænker du på cd-afspilleren?
Den spiller rigtig godt. Meget musikalsk, den går dybt og højt, og så spiller den tight. Altså præcise anslag og god rytmik. Et af mine gode køb :-)
__________________ Classic no 6.6, Audio Analogue Maestro, Vienna Acoustics Beethoven Concert Grand
Setup
|
| Til top |
|
| |
Svinefar Forum Bruger

|
| Sendt: 08 November 2005 kl. 09:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Uh yeah, så kom de nye højttalere! Blev uventet ringet op i går på arbejdet, at nu stod fragtmanden ved lejligheden med et par kæmpe kasser. Yes sir! Så op på cyklen og hjem i middagspausen for lige at sætte dem op og høre 5 min, hehe. Og så er der self blevet lyttet hele aftenen... Og de er fede. Ikke nogen kæmpe forskel fra de klassiske beethoven, men de er mere åbne og bassen er blevet bedre. Mere nuanceret og lidt mere smæk, når der ellers er smæk i musikken.
Der kommer billeder en af dagene. __________________ Classic no 6.6, Audio Analogue Maestro, Vienna Acoustics Beethoven Concert Grand
Setup
|
| Til top |
|
| |
Svinefar Forum Bruger

|
| Sendt: 19 Januar 2006 kl. 17:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så kom der ny forstærker: Classic no 6.6!
Lige lidt stemning:

Og closeup af svinet:

En ond fætter: 2*160 watt i 8 ohm. De første 20 watt er i ren klasse A. Vejer 21 kg og er et aluminiumsmonster, hehe
Der er godt nok kommet punch i bassen og overskud. __________________ Classic no 6.6, Audio Analogue Maestro, Vienna Acoustics Beethoven Concert Grand
Setup
|
| Til top |
|
| |