| Forfatter |
|
vnv nation Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 252
|
| Sendt: 14 Maj 2006 kl. 11:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så i en anden tråd at du kiggede efter forforstærker, kom du videre med det? __________________ mvh Thomas
http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=38934
|
| Til top |
|
| |
Bager Forum Bruger

Bruger siden: 31 August 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 221
|
| Sendt: 17 Maj 2006 kl. 09:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Svinefar
Først og fremmest thums up for et fedt anlæg. Jeg har selv Vienna + Classic komboen og det er simpelthen en kur mod lyttetræthed. Hos mig spiller det så musikalsk at hvert nummer har musikalske kvaliteter. Jeg kan ikke følge dig i at classicen skulle brumme og så kan jeg ikke forstå hvad du mener med at den er grov i lyden? Det med volumeknappen kan jeg nikke genkendende til, men nu bruger jeg min SB3 som forforstærker og der er volumeknappen bedre defineret på, men ellers oplever jeg det ikke som et problem. Jeg synes dit anlæg er specielt interessant fordi det måske er noget i den retning jeg engang i fremtiden bevæger mig hen i mod.
VH Bager
|
| Til top |
|
| |
Svinefar Forum Bruger

Bruger siden: 28 September 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 407
|
| Sendt: 18 Maj 2006 kl. 10:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
vnv nation skrev:
|
Så i en anden tråd at du kiggede efter forforstærker, kom du videre med det?
|
|
|
Ja, jeg har kigget mig lidt omkring. Var ved at købe en billig audio analogue bellini i Sverige, men den var selvfølgelig just solgt. Og så har jeg kigget lidt på rega cursa men er blevet lidt forbeholden, da jeg har kunnet læse, at den ligeledes er voldsom grov i det mht volumenskift.
Og endelig tykker jeg på et tilbud på densen b-200, som endda er tilgængelig her i Odense, hvor sælger vil komme forbi, så jeg kan høre den. Det må jeg lige få gjort noget ved. __________________ Classic no 6.6, Audio Analogue Maestro, Vienna Acoustics Beethoven Concert Grand
Setup
|
| Til top |
|
| |
Svinefar Forum Bruger

|
| Sendt: 18 Maj 2006 kl. 10:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bager skrev:
Hej Svinefar
Først og fremmest thums up for et fedt anlæg. Jeg har selv Vienna + Classic komboen og det er simpelthen en kur mod lyttetræthed. Hos mig spiller det så musikalsk at hvert nummer har musikalske kvaliteter. Jeg kan ikke følge dig i at classicen skulle brumme og så kan jeg ikke forstå hvad du mener med at den er grov i lyden? Det med volumeknappen kan jeg nikke genkendende til, men nu bruger jeg min SB3 som forforstærker og der er volumeknappen bedre defineret på, men ellers oplever jeg det ikke som et problem. Jeg synes dit anlæg er specielt interessant fordi det måske er noget i den retning jeg engang i fremtiden bevæger mig hen i mod.
VH Bager
|
|
|
Det er også 6.6, jeg har. Det kan være, at de har bygget 6.8 bedre, så den ikke brummer. Men min gør ihvertfald. Det varierer dog en del.
Med grov mener jeg, at den ikke er speciel velopløst i lyden. Der findes andre, der gør det bedre. Men den kan spille boogie, så det basker, og det er jeg fuldt ud tilfreds med. __________________ Classic no 6.6, Audio Analogue Maestro, Vienna Acoustics Beethoven Concert Grand
Setup
|
| Til top |
|
| |
Milu Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 November 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 4128
|
| Sendt: 03 Juni 2006 kl. 18:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Svinefar!
Tak for handlen!
De er nu klasket op på væggen, det var nemt!
WOW!
Mvh.:´*`:.
|
| Til top |
|
| |
Haugaard Forum Bruger

Bruger siden: 20 Juli 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 924
|
| Sendt: 03 Juni 2006 kl. 19:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Milu skrev:
Hej Svinefar!
Tak for handlen! De er nu klasket op på væggen, det var nemt! WOW!
Mvh.:´*`:. |
|
|
Det er forhåbentlig ikke 2 spandauere du har købt 
Haugaard
|
| Til top |
|
| |
Milu Udelukket fra forum

|
| Sendt: 03 Juni 2006 kl. 19:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nej det var det ikke... Men kunne da lige ha' sådan én!
Det var Rockfon Sonar plader til dæmpning.
|
| Til top |
|
| |
Svinefar Forum Bruger

|
| Sendt: 04 Juni 2006 kl. 10:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Milu skrev:
Hej Svinefar!
Tak for handlen! De er nu klasket op på væggen, det var nemt! WOW!
Mvh.:´*`:. |
|
|
Hej Milu
Selv tak. Jeg er imponeret over din effektivitet. Selv har jeg haft dem stående i en måned nu... Men nu skal de altså også op 
Mvh __________________ Classic no 6.6, Audio Analogue Maestro, Vienna Acoustics Beethoven Concert Grand
Setup
|
| Til top |
|
| |
Milu Udelukket fra forum

|
| Sendt: 04 Juni 2006 kl. 12:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Svinefar skrev:
Milu skrev:
| Hej Svinefar! Tak for handlen! De er nu klasket op på væggen, det var nemt! WOW! Mvh.:´*`:. |
|
|
Hej Milu
Selv tak. Jeg er imponeret over din effektivitet. Selv har jeg haft dem stående i en måned nu... Men nu skal de altså også op 
Mvh |
|
|
Arh, det er nu heller ikke helt fair! For jeg har ikke forberedt mig så godt som dig... Jeg har taget noget "monteringstape" fra Scotch (fåes hos bog/papir handler), 2x25 cm af det stads bag på og vupti så hænger de! Så håber jeg bare det holder, men indtil videre gør det. Hehe regner nok med at blive boende nogle år, da de nok ikke lige er til at tage ned igen.
|
| Til top |
|
| |