Tilbage til HIFI4ALL.DK 11. juni 2026 | 22:59   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
 HIFI4ALL Forum : Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
Emne Emne: Kubikkens set-up (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 90
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Buch
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 Juni 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 13 August 2006 kl. 14:28 | IP-adresse registreret  

Absolut spændende setup du har. Lige et par spørgsmål til følgende billede.

Kurt von Kubik skrev:

1. Er dit I2S kabel originalt eller har du strikket selv og hvad er i givet fald dine erfaringer?

2. Hvad laver den lille fætter i DTI'ens digi-out?

Kurt von Kubik
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 14 Oktober 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 13 August 2006 kl. 15:02 | IP-adresse registreret  

Buch skrev:

Absolut spændende setup du har. Lige et par spørgsmål til følgende billede.

Kurt von Kubik skrev:

1. Er dit I2S kabel originalt eller har du strikket selv og hvad er i givet fald dine erfaringer?

2. Hvad laver den lille fætter i DTI'ens digi-out?

I2S kablet fulgte med da jeg købte det, så jeg går bestemt ud fra, at det er originalt.
jeg har lige bestilt et par ekstra, som jeg tror er lidt længere. Dette her er kun lige langt nok, faktisk kan jeg end ikke bytte om på apparaterne, for så kan kablet ikke nå mere.

Den lille fidus i måsen på DTI er et phonostik i loddet en 75Ohm modstand.
Det er et fif fra gamle dage, som går ud på ikke at lade digitale udgange stå ubelastede. Den lydmæssige forskel på med og uden er så stor, at det går over min forstand. Faktisk er det så vildt, at jeg ikke længere kan opfatte det - det er stort nemlig.
Før sad der såmænd en anden blindplug, som kortsluttede udgangen, men jeg må tro, at den egentlig var tænkt til coax indgangen, som jo skal blændes, hvis man kører optisk.
Jeg ved det ikke helt, men øh jeg havde denneher fis fra gamle dage liggende, og nu bliver den da i hvert tilfælde ikke væk for mig, ligesom den heller ikke bliver spist af et marsvin eller den slags grusommeligheder.

Mht kablet, så mener jeg nogenlunde det, at AA leverede et med, som de mente var som det skulle være. Det er jo en slags avanceret interface, hvor alt har egne elektriske baner. Man blander ikke clock, data og subcodes i en sand forvirring. Det gør apparaterne meget stabile overfor jitter, som vel egentlig slet ikke kan opstå i det interface.
Ikke desto mindre var der et firma der hedder Audio Magic, som laver I2S kabler i sølv. Der findes 2 udgaver af dette, jeg har aldrig hørt dem eller set dem. Firmaet er ikke det danske AM, men et amerikansk ditto.
Hvis du får sådan et op under neglene, så hører jeg gerne fra dig.
Til top Vis Kurt von Kubik's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kurt von Kubik

ppp_dk
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 Juni 2003
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 13 August 2006 kl. 15:11 | IP-adresse registreret  

Zorglub skrev:
Kurt von Kubik skrev:

Glemmer aldrig engang jeg skulle hive den ud og vistnok rengøre den, den var lige slukket og da jeg var færdig med kropskontakt og nærkamp me den, svedte jeg så meget, at jeg måtte skifte tøj. 1 ekstra time og huset havde været oversvømmet

Man flytter sguda ikke rundt på hifi med tøj på! det ved alle da ... gad vide hvad naboerne nogle gange tænker? hmm  Især når Kubikken så får banditten i klemme imellem køleribbene og pga hans begejstring over de varme ribbe sidder uhjælpelig fast og må hidkalde naboen, som desværre er nød til at bruge brækjern for at få ham fri!

In the nude state of course!

Og nu lidt mere seriøst ... er det ikke et hånd lurvet tæppe du har der? super tweak hvis det er

Til top Vis ppp_dk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ppp_dk

Kurt von Kubik
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 13 August 2006 kl. 15:58 | IP-adresse registreret  

ppp_dk skrev:

Zorglub skrev:
Kurt von Kubik skrev:

Glemmer aldrig engang jeg skulle hive den ud og vistnok rengøre den, den var lige slukket og da jeg var færdig med kropskontakt og nærkamp me den, svedte jeg så meget, at jeg måtte skifte tøj. 1 ekstra time og huset havde været oversvømmet

Man flytter sguda ikke rundt på hifi med tøj på! det ved alle da ... gad vide hvad naboerne nogle gange tænker? hmm  Især når Kubikken så får banditten i klemme imellem køleribbene og pga hans begejstring over de varme ribbe sidder uhjælpelig fast og må hidkalde naboen, som desværre er nød til at bruge brækjern for at få ham fri!

In the nude state of course!

Og nu lidt mere seriøst ... er det ikke et hånd lurvet tæppe du har der? super tweak hvis det er

Ny dyrker jeg kun sjældent sex med den.
Men hvis du skulle have disse lyster, så kan vi da måske lave en aftale.
Den skal jo tjene lidt hjem til al den strøm.
Du kunne evt få lavet lidt appetitlige fotos af bestræbelserne
Til top Vis Kurt von Kubik's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kurt von Kubik

ppp_dk
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 13 August 2006 kl. 17:23 | IP-adresse registreret  

Ser nice ud med de blå lytter!

Mht til udtagningen af reguleringerne kunne man måske overveje nogle lidt større end de 7808/7908 som vistnok sad i og mindre end de større du prøvede. Var det ikke 7824 og 7924 du prøvede uden held?

Du må jo have lavet en lus imellem indgang og udgang, hvor de tidligere regulatorer sad - eller hur?

Kan du ikke tage et par bedre billeder og gerne af der hvor reguleringerne sad?

Kurt von Kubik
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 13 August 2006 kl. 17:52 | IP-adresse registreret  

ppp_dk skrev:

Mht til udtagningen af reguleringerne kunne man måske overveje nogle lidt større end de 7808/7908 som vistnok sad i og mindre end de større du prøvede. Var det ikke 7824 og 7924 du prøvede uden held?

Du må jo have lavet en lus imellem indgang og udgang, hvor de tidligere regulatorer sad - eller hur?

Du har fuldstændig ret, ind og udgang på 78/79 fiduserne er luset på undersiden af printet.
Men så skal jeg helt splitte den helt ad for at fotografere, derfor vil jeg af dovenskabsårsager henvise direkte hertil http://pdf1.alldatasheet.com/datasheet-pdf/view/89081/STMICR OELECTRONICS/L7818.html her er benstillingen oplyst.
Hvis du dog skulle have drukket dig semiunconcious (pattestiv), så vær bare opmærksom på, at det ikke er de samme ben på 78 fidusen og 79 fidusen der skal luses. Lusen har jeg lavet af noget afklip fra Philips kondensatorerne. Men i øvrigt er det så nemt som at gnide banditten at se hvor man skal luse. I øvrigt er det jo kun på 8V afdelingen du bør koncentrere dig. Der er jo ikke noget der gør brug af højvolt forsyningen hos dig.

ppp_dk
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 13 August 2006 kl. 17:56 | IP-adresse registreret  

Kurt von Kubik skrev:
ppp_dk skrev:

Du har fuldstændig ret, ind og udgang på 78/79 fiduserne er luset på undersiden af printet.
Men så skal jeg helt splitte den helt ad for at fotografere, derfor vil jeg af dovenskabsårsager henvise direkte hertil http://pdf1.alldatasheet.com/datasheet-pdf/view/89081/STMICR OELECTRONICS/L7818.html her er benstillingen oplyst.
Hvis du dog skulle have drukket dig semiunconcious (pattestiv), så vær bare opmærksom på, at det ikke er de samme ben på 78 fidusen og 79 fidusen der skal luses. Det husker jeg godt fra Elektronik tekniker studiet. Smadder træls! Lusen har jeg lavet af noget afklip fra Philips kondensatorerne. Men i øvrigt er det så nemt som at gnide banditten at se hvor man skal luse. I øvrigt er det jo kun på 8V afdelingen du bør koncentrere dig. Der er jo ikke noget der gør brug af højvolt forsyningen hos dig.
Havde du ikke prøvet nogen større typer som fx 12V, 15V eller 18V typerne (husker ikke rigtigt hver meget spændingen var ureguleret, men belastet). Dertil skal vi jo lige have et par volt eller 3V som headroom...

Ghammel & Suhr
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 Februar 2004
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Sendt: 13 August 2006 kl. 18:15 | IP-adresse registreret  

Halløj der,

Der ser jo efterhånden ganske nysseligt ud i den gamle kartoffelkælder

75 Ohms fisen - kan man ikke forestille sig, at belastningen gør hele kredsløbet mere stabilt, da dette jo netop er lavet med henblik på belastning?

Har selv nogle små prutter liggende et eller andet sted, så det skal bestemt prøves en dag.

Strøm FAQ - lavet af forummet

Stop klynkeriet - kvinden tilbage i kvindekroppen!
Til top Vis Ghammel & Suhr's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ghammel & Suhr Besøg Ghammel & Suhr's Websted

Kurt von Kubik
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 13 August 2006 kl. 21:47 | IP-adresse registreret  

Ghammel & Suhr skrev:
Halløj der,

Der ser jo efterhånden ganske nysseligt ud i den gamle kartoffelkælder

75 Ohms fisen - kan man ikke forestille sig, at belastningen gør hele kredsløbet mere stabilt, da dette jo netop er lavet med henblik på belastning?

Har selv nogle små prutter liggende et eller andet sted, så det skal bestemt prøves en dag.

Ja det er sørme ved at udvikle sig til "art cm3"
Læg mærke til at det semirædselsfulde AM rack næsten ligner en Arne Jacobsen creation op ad min tyngdekraftsøgende forstærker. Det er kontraster der mødes, stræben mod himlen og længsel mod jordens indre på samme fotografi. Jørgen leth kunne sikkert få en herligt uartig historie ud af det, og sammen med kaptajnen på en svedig sommerdag ville det da gå helt i selvsving.
Ukontrolleret resonans eller løbske spasmer - you choose..

75 Ohms fidusen har jeg testet på alle mulige måder. Jeg mener at jeg har prøvet den i måsen osse, men det hjalp ikke. Jeg kunne stadig ikke samle tankerne om min selvangivelse hele vejen igennem et pustearbejde.
Så de duer altså ikke til noget som helst, men nu kommer jeg da ikke til at sluge den ved et uheld, hvis den f.eks. var landet på bunden af mit hjemmebryg.

Den kommer heller ikke til at koste tænder, såfremt f.eks. et af mine marsvin havde slugt den og det lige var den der havnede i weberen den dag.

Så den skal altså sidde der, dte er meget vigtigt faktisk.

MC955
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter ønske fra bruger!

Bruger siden: 07 August 2006
Lokalitet: Odense
Sendt: 13 August 2006 kl. 22:17 | IP-adresse registreret  

Kurt von Kubik skrev:
MC955 skrev:

Hej KVK

Jeg høre du havde Krell KAV 400xi hjemme en kort stund .

Skulle vi snart have en lille aften os to med noget vilder , nu er det snart vinter så han man tiden igen

Båt der MC!
Nice to see you back.
Hvad er det for en knallert du har scoret?
Det ligner da ikke en Tomosmodel jeg kender eller har i samlingen.
Kan du holde hjulene ved jorden med den, eller er du til baghjul ligesom mig.

Ja! Jeg har haft en KAV 400 inde og prøve lidt sammen med Svanen og Svend P.
Faktisk en lille fin amp med gode kræfter. Men det er jo også adelsmærket hos Krell - power ¨så det basker.
Jeg vil da klart gerne høre mere Krell, så når varmen er væk, kunne det jo være totalt fint.

Giv mig et klad så kan du høre mit privat Ref fra dem .

Men kan godt fyltte et FPB sæt op til dig snart .

Mail mig .

ps

Det blev kun en 650 , har dog kik på en Norton F1 nu også

Til top Vis MC955's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MC955

xo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 April 2005
Lokalitet: Sønderjylland
Sendt: 13 August 2006 kl. 22:52 | IP-adresse registreret  

Der er allerede oversvømmet her, ikke af sved men af savl. Håber det tører lidt ind når jeg får et sæt Coupé.  Det er da en pæn(ere) bix du har banket ned der!

ps. Jeg må på det kraftigste opfordre til en blindtest af krystallen!

Til top Vis xo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af xo

Kurt von Kubik
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 13 August 2006 kl. 23:42 | IP-adresse registreret  

exotic skrev:

Der er allerede oversvømmet her, ikke af sved men af savl. Håber det tører lidt ind når jeg får et sæt Coupé.  Det er da en pæn(ere) bix du har banket ned der!

ps. Jeg må på det kraftigste opfordre til en blindtest af krystallen!

Det er gjort allerede og effekten er ufatteligt tydelig.
Derfor er prisen desværre osse gået op sammen med boligpriserne, oliepriserne og slyngelbanditavancerne.
Derfor er jeg nødt til pga. truende fattigdom at forlange kr. 39.999 for hver krustal.
Til orientering ligger de pakket i sæt af 24 stk. Så kan du placere 1 på din amp, en på din preamp, en på hver af dine speakers, en på cd spillen. Og så har du 19 tilbage, som du kan give som gaver. Se de styrer bare lige klatten. Næste uge stiger prisen til det dobbelte, så hvis du bestiller lige nu, så sparer du omkring 48.000 -  tilbud hva´?

Kurt von Kubik
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 20 August 2006 kl. 17:25 | IP-adresse registreret  

Så er der sørme igen nyt fra jordhulen.

Svend P har taget det sindsygt gode initiativ, at købe sig et par Divaer i stedet for et sæt Grand, som han har solgt. De var bare for store til hans stue.
De Divaer han så købte, var i rosewood og ufatteligt velholdte. Han spurgte derfor cm3 om ikke det var noget, at opgradere til 100% fejlfrie Divaér, fordi han selv vil omfinere til ahorn finish, hvilket i øvrigt er meget flot. Og jow - jeg var egentlig ikke svær at overtale. De står nu her hos mig de flotte Divaer. De er bare smukke - ja de er så.
Da jeg lige prøvelyttede dem først, var jeg dog lidt forbeholden. De har ikke spillet i et stykke tid, tror jeg. For de er godt nok lidt smådøde i sværen. Men jeg tænkte - det ordner sig.
Så vi byttede.
Omgående rev jeg fødderne af dem og hev filtret ud og rensede kontaktfladerne, som Svend så flot viser det i hans profil. Hertil klippede jeg kabelskoene af ledningerne ved enhederne og loddede dem på, nøjagtigt som jeg allerede havde gjort det på de gamle.
Prøv lige det folks, man tror det er løgn.
Nå men nu står de så her og spiller gevaldig godt, jeg oplever dem fuldstændigt, som da jeg gjorde det samme ved de gamle Divaer. Det begejstrer helt vildt, og får én til at genopleve årsagen til, at det bare er højttaleren. De kan simpelthen eksplodere ud af ingenting og stoppe igen, så oplevelsen af optagerummet bliver just deliscious.
Stram, kontant og ustyrligt nuanceret fra øverst til nederst. Den nedre ende er vel egentlig også nærmest naturstridig på dem.
Der er med andre ord dømt musik på dem, og jeg har derfor ganske glad kunnet konstatere, at disseher er fuldt ud ligeså gode som de gamle da de var bedst. 3D er helt samme oplevelse, hvilket bestemt ikke er helt nemt at realisere i mange eksemplarer.

Men cm3 er nu en ret glad mand

ppp_dk
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 20 August 2006 kl. 20:01 | IP-adresse registreret  

Kurt von Kubik skrev:

Svend P har taget det sindsygt gode initiativ, at købe sig et par Divaer i stedet for et sæt Grand, som han har solgt. De var bare for store til hans stue.
De Divaer han så købte, var i rosewood og ufatteligt velholdte. Han spurgte derfor cm3 om ikke det var noget, at opgradere til 100% fejlfrie Divaér, fordi han selv vil omfinere til ahorn finish, hvilket i øvrigt er meget flot. Og jow - jeg var egentlig ikke svær at overtale. De står nu her hos mig de flotte Divaer. De er bare smukke - ja de er så. Et stort tillykke herfra med dine nye mørke skønheder!
Da jeg lige prøvelyttede dem først, var jeg dog lidt forbeholden. De har ikke spillet i et stykke tid, tror jeg. For de er godt nok lidt smådøde i sværen. Men jeg tænkte - det ordner sig.
Så vi byttede.
Omgående rev jeg fødderne af dem og hev filtret ud og rensede kontaktfladerne, som Svend så flot viser det i hans profil. Så hut jeg visker anbefalede Svend P vist ståluld eller sandpapir på printfladerne, hvor terminalerne tager fat - her ville jeg dog hellere anvende lidt mildere midler som isopropyl alkohol. Hvis der er tale om decideret ir måske slipoline (som kræver efterfølgende rensning) eller i hvert fald MEGET fintkornet sandpapir (korn 1000?)!

Hertil klippede jeg kabelskoene af ledningerne ved enhederne og loddede dem på, nøjagtigt som jeg allerede havde gjort det på de gamle.
Prøv lige det folks, man tror det er løgn. Det kunne jeg godt finde på...

Er der noget hentet i at anvende ClearWater indvendigt (evt dobbelt træk til bas og resten enkelttræk)?
Nå men nu står de så her og spiller gevaldig godt, jeg oplever dem fuldstændigt, som da jeg gjorde det samme ved de gamle Divaer. Det begejstrer helt vildt, og får én til at genopleve årsagen til, at det bare er højttaleren. De kan simpelthen eksplodere ud af ingenting og stoppe igen, så oplevelsen af optagerummet bliver just deliscious.
Stram, kontant og ustyrligt nuanceret fra øverst til nederst. Den nedre ende er vel egentlig også nærmest naturstridig på dem.
Der er med andre ord dømt musik på dem, og jeg har derfor ganske glad kunnet konstatere, at disseher er fuldt ud ligeså gode som de gamle da de var bedst. 3D er helt samme oplevelse, hvilket bestemt ikke er helt nemt at realisere i mange eksemplarer.

Det var da dejligt - nye billeder tak!

L.B.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 20 August 2006 kl. 20:08 | IP-adresse registreret  

Kurt von Kubik skrev:

Det kan jeg godt forstå. Det er nu engang lækrest når tingene står "mint"

Til top Vis L.B.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af L.B.

rockforlife
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske!

Bruger siden: 18 Juli 2005
Lokalitet: Jylland
Sendt: 20 August 2006 kl. 20:21 | IP-adresse registreret  

Kurt von Kubik skrev:

De Divaer han så købte, var i rosewood og ufatteligt velholdte. Han spurgte derfor cm3 om ikke det var noget, at opgradere til 100% fejlfrie Divaér, fordi han selv vil omfinere til ahorn finish, hvilket i øvrigt er meget flot. Og jow - jeg var egentlig ikke svær at overtale. De står nu her hos mig de flotte Divaer. De er bare smukke - ja de er så.
Så vi byttede.
Omgående rev jeg fødderne af dem og hev filtret ud og rensede kontaktfladerne, som Svend så flot viser det i hans profil. Hertil klippede jeg kabelskoene af ledningerne ved enhederne og loddede dem på, nøjagtigt som jeg allerede havde gjort det på de gamle.
Prøv lige det folks, man tror det er løgn.

Nu har jeg ikke selv prøvet at skille mine Divaer ad, men. Er der ikke noget besværligt dæmpningshalløj, som ikke er det nemmeste at have med at gøre? Iiiiiiiiiiiihhhh, skal man nu til at skille dem ad, og klikke kabelbanditter af??

Kan man se ud fra serienummeret, hvor gamle de er?

Kurt von Kubik
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 20 August 2006 kl. 20:30 | IP-adresse registreret  

ppp_dk skrev:

Kurt von Kubik skrev:

De Divaer han så købte, var i rosewood og ufatteligt velholdte. Han spurgte derfor cm3 om ikke det var noget, at opgradere til 100% fejlfrie Divaér, fordi han selv vil omfinere til ahorn finish, hvilket i øvrigt er meget flot. Og jow - jeg var egentlig ikke svær at overtale. De står nu her hos mig de flotte Divaer. De er bare smukke - ja de er så. Et stort tillykke herfra med dine nye mørke skønheder!
Så vi byttede.
Omgående rev jeg fødderne af dem og hev filtret ud og rensede kontaktfladerne, som Svend så flot viser det i hans profil. Så hut jeg visker anbefalede Svend P vist ståluld eller sandpapir på printfladerne, hvor terminalerne tager fat - her ville jeg dog hellere anvende lidt mildere midler som isopropyl alkohol. Hvis der er tale om decideret ir måske slipoline (som kræver efterfølgende rensning) eller i hvert fald MEGET fintkornet sandpapir (korn 1000?)!

Hertil klippede jeg kabelskoene af ledningerne ved enhederne og loddede dem på, nøjagtigt som jeg allerede havde gjort det på de gamle.

Er der noget hentet i at anvende ClearWater indvendigt (evt dobbelt træk til bas og resten enkelttræk)?

Jeg har 1 gang skiftet kabler i en HT.
Resultatet står for det første ikke mål med arbejdsindsatsen, dertil synes jeg ærligt talt de er ret vellykkede in the first place. Derfor kan jeg ikke overtales til den slags.
Kontaktflader og deres renhed betyder meget for en speaker som Divaén, derfor synes jeg det er på sin plads at begrænse degenerationen.

Kurt von Kubik
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 20 August 2006 kl. 20:32 | IP-adresse registreret  

rockforlife skrev:

Nu har jeg ikke selv prøvet at skille mine Divaer ad, men. Er der ikke noget besværligt dæmpningshalløj, som ikke er det nemmeste at have med at gøre? Iiiiiiiiiiiihhhh, skal man nu til at skille dem ad, og klikke kabelbanditter af??

Kan man se ud fra serienummeret, hvor gamle de er?

De er fyldt med acoustilux, som ikke er til besvær.
Det med serienummeret ved jeg ikke noget om.
Rensningen af anlægsfladerne på delefiltret er nok det vigtigste. Alt der foregår efter filtret synes i mine ører at have ringere effekt. derfor rewirer jeg aldrig mine HTér.

ppp_dk
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 20 August 2006 kl. 20:34 | IP-adresse registreret  

Kurt von Kubik skrev:
ppp_dk skrev:

Kurt von Kubik skrev:

Så vi byttede.

Jeg har 1 gang skiftet kabler i en HT.
Resultatet står for det første ikke mål med arbejdsindsatsen, dertil synes jeg ærligt talt de er ret vellykkede in the first place. Derfor kan jeg ikke overtales til den slags.
Kontaktflader og deres renhed betyder meget for en speaker som Divaén, derfor synes jeg det er på sin plads at begrænse degenerationen.
Ok der!

Men hvad brugte du til at rense kontaktfladerne?

xo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 April 2005
Lokalitet: Sønderjylland
Sendt: 20 August 2006 kl. 20:39 | IP-adresse registreret  

De er fantastisk gode de Diva. Jeg lytter selv til dem en seks timer en gang om ugen (fx idag). Men de er for store til min stue tror jeg så jeg satser på nogle Coupé. Jeg forstår så udemærket din ejerglæde ved dem, de er for seje. Jeg tror de Diva du har fået nu er dem jeg for nogen tid siden havde et godt øje til på KSB. De er virkeligt flotte i finish som du siger*. Det med at de er gode i bassen kan jeg også genkende, men det er sådan set også det at det hele hænger sammen, det er en forunderlig fornemmelse af at der pludselig ikke er noget der ikke er som det ikke skal være - det skulle da lige være de dårlige optagelser som kommer til at lyde som sandpapir på trommehinden. Et eksempel på noget der lyder vildt fedt på Diva syntes jeg er soundtracket til Truman Show, nummer 16 - Underground, hvis jeg husker ret - det er voldsomt.

God fornøjelse med det nye eksemplar!

*

ps. Er de ikke blevet lidt mørke i lyden?

Til top Vis xo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af xo

<< Forrige Side af 90 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes