Emne: Kubikkens set-up ( Emne lukket)
|

|
| Forfatter |
|
Kurt von Kubik Udelukket fra forum

Bruger siden: 14 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 5656
|
| Sendt: 28 Januar 2005 kl. 14:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ghammel & Suhr skrev:
Godaften og hallå i Tomosland!
Det er en fornøjelse at se et setup, hvor vægten er lagt på ægte og uforfalsket hifi i ordets rette forstand. Der bukkes og lettes på hatten!
Dog synes der at mangle nogle pictuære eksempler fra diverse letpåklædte lyttesessions med kvarterets ungmøer. Kanske fru Tomos netop nåede at nedbanke sin hårdtslående veto-arm på hr. Tomos' isse, eller hvorledes hænger dette sammen???
Nuvel, det er altid en god ting at være befriet for sovs, når man ikke lige vil ha' det. Dog vil jeg tillade mig at mene, at der er et stykke vej ned til ægte orgelpibereproduktion af spetakulær autencitet
Og, host-host, de dærsens CW er vel kun en, host-host, nødløsning, eller, host-host, hvodden er det med det?
Med lydrigtig og kun småhostende hilsen G&S
|
|
|
Jamen god den allerbedste fredag hr. G&S! Ja! Jeg erkender blankt, at jeg er skyldig i grov pligtforsømmelse af allerværste og mest ansvarspådragende karakter. Nøgenlytningssessionerne er ikke blevet foreviget, hverken digitalt eller analogt endnu da. Det skyldes mest af alt, et fjollet udtryk i ansigtet på undertegnede kombineret med et midlertidigt hjernestop - eller som nogen måske vil udtrykke det - en hjernedownsourcing  . Håber at få styr på placeringen af forstanden i nogle kommende sessions, evt. vha. isterninger og gummihammer. Mht. kableringen ud til larmekasserne, så er det naturligvis en slags "nødløsning". Men som du måske alerede ved, så har jeg da flere forskellige slags i absolut respektable størrelser og prisklasser. F.eks. Komplet biwiresæt af VdH SCS6, som er 4X13 kvmm tværsnit. Biwiresæt af Furukawa ét eller andet. Biwire sæt af VdH CW. Singlewiresæt af VdH CW, men med dobbelt ledningsføring. Singlewiresæt af VdH CW med enkelt kabelføring. Dertil har jeg prøvet en hel del andre, NO Supra AQ Tara Cardas På signalsiden Duelund B Tara NO AQ Cardas Samt en del flere Og der sidder nu guddødemig stadig de gamle kawler på. Hvad gør jeg lige??
|
| Til top |
|
| |
Ghammel & Suhr Forum Bruger

Bruger siden: 03 Februar 2004 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1099
|
| Sendt: 28 Januar 2005 kl. 16:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kurt von Kubik skrev:
| Og der sidder nu guddødemig stadig de gamle kawler på.Hvad gør jeg lige?? |
|
|
Vær hilset hr. Auspuffff!
Jow, du kan jo altid håbe på, at den foretagede hjernedownsourcing er reversibel
De dersens VdH SCS6, hvodden spiller det? Jeg mener det var Lasse, der engang beskrev et mindre chock, men derudover blev de vist ikke beskrevet nærmere...?
Med lettere anløbet hilsen
G&S
__________________ Denny Crane tilbage på TV, dammit!
Strøm FAQ - lavet af forummet
Stop klynkeriet - kvinden tilbage i kvindekroppen!
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 28 Januar 2005 kl. 17:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ghammel & Suhr skrev:
Kurt von Kubik skrev:
|
|
Vær hilset hr. Auspuffff!
Jow, du kan jo altid håbe på, at den foretagede hjernedownsourcing er reversibel
De dersens VdH SCS6, hvodden spiller det? Jeg mener det var Lasse, der engang beskrev et mindre chock, men derudover blev de vist ikke beskrevet nærmere...?
Med lettere anløbet hilsen G&S
|
|
|
Normalt er downsourcing ikke forbundet med sundhedsfare, kun hvis det gøres for voldsomt i trafikken  . Mht. SCS6 så er det et på mange måder fascinerende kabel. Når det entrerer i line-uppet, så hører man pr. omg. at der er blevet skruet højere op. Det har så lav en DC modstand, at det bare er helt tydeligt, at der er hole through. et kabel med et så voldsomt tværsnit som 4X13,5kvmm, virker lidt som en V8ér i en bil. Overdådigt, fyldigt, voldsomt og så en kende vanedannende. Der kommer en størrelse over lyden, som man kun sjældent oplever. Modsat så reagerer set-uppet også typisk med, at størrelsen ligesom breder sig i alle retninger, men i mindre grad hen mod dig. Det er lidt svært at forklare, men det er som om kablet skal fyldes før der kommer noget ud i enden af det. Det gør så lige det, at det her på borgen findes underholdende, men måske nok ikke helt rigtigt. Det underholdende element ved det er, at du kan fyre så meget power igennem det du gider, det omsættes bare til ren lyd med et næsten ufatteligt headroom. Bastransienter simpelthen bare rokker fundamentet i hytten. SMAK!! Men det er lidt stort. Du må såmænd gerne komme og lægge øre til det, så kan du jo prøve det op mod B. Som sagt er det monster underholdende at kyle det på ind imellem. Og når nu alt skal sættes i relation til hinanden, så mener jeg nu nok det vil klare sig aldeles fremragende op mod stort set hvad som helst på markedet. der er bare lige det lille men, at dobelt CW nu gør jobbet lige den tand mere øhhh! dobbelt CW-agtigt  Og nu har jeg netop, hårdt provokeret af dig, hældt det ind i set-uppet forleden. Man overraskes ganske enkelt hver gang. Det virker som om dæmpningsfaktoren bare stiger helt enormt. Det samme gør dynamikken. Lige nu sidder det på som biwire, men jeg fikser det på plads i aften tror jeg, så jeg kan lytte på det single wire også. Den første oplevelse, her med den nye amp på, er ret overraskende. Jeg vil dog gerne have lejlighed til at lytte lidt mere og længere og i forskellige konfigurationer - BW, SW m.m., før jeg ligesom smider en konklusion ud omkring kablet. I andre sammenhænge har det nemlig været lidt problematisk ind imellem. Det overrasker med sin renlighed og sin voldsomhed, men ofte har det så manglet noget homogenitet. Specielt har der ind imellem været mangel på spændstighed i grundtoneområdet og lidt lavere. Det har fyldt for meget på en ganske vist ganske musikalsk måde, men altså fyldt for meget og virket betonet. Det gør det ikke med monsterampen - slet ikke endda. Så det kan altså godt være, at det har drejet sig om en benklædenedtrækning på ampen, mere end det har været et problem der kan henføres til kablet. Hvem ved? Det må jeg lige efterprøve en kende. Jeg er dog overrasket (igen) over den intimitet dette kabel besidder, det er simpelthen så stemningsfuldt, at man bare lige sidder og sidder  . dernæst skal man lige opleve det smæk der kan komme gennem dette HT kabel - du milde. Og det er vel at mærke ganske umarkeret og helt uanstrengt - "no effort needed". Jeg sad faktisk og lyttede ved et rimeligt lavt niveau, og blev aldeles forskrækket over en Rach 2 piano indspilning på Denon. Det var i sandhed en oplevelse. Så langt så godt - jeg er med andre ord helt vild med at sætte SCS6 på i ny og næ. Det er alt besværet værd, mht. pengene - så er det vel altid problematisk, når kabler pludselig er oppe i nærheden af 20K for et sæt. Sætpriserne ses herunder på termineret singlewire:
| SCS - 6 |
|
Per meter without connectors |
€ |
82.25 |
|
1.0 meter set |
€ |
612.00 |
|
1.5 meter set |
€ |
777.00 |
|
2.0 meter set |
€ |
941.00 |
|
2.5 meter set |
€ |
1,105.00 |
|
| Til top |
|
| |
JRGW Forum Bruger

Bruger siden: 21 August 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1303
|
| Sendt: 28 Januar 2005 kl. 17:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kvinder er nok ikke lige til store forstærkere de forstår ikke altid logikken i disse monstere (Gravity eks.) så de tiltrækkes ikke af denne ting,selv om de faktisk burde, den har afgjort kvaliteter.Kurt skulle nok have investeret i en Porsche eller lign. om det var det han ville.
I øvrigt hvad siger du til de nye enheder i Dali's højtalere (diskanterne menes der her)??? __________________ Hilsen JRGW
Sandheden er ikke nødvendigvis det man syntes den burde være...
DIY Thel:http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=62872
|
| Til top |
|
| |
flex195 Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 568
|
| Sendt: 29 Januar 2005 kl. 17:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej kurt!
Utrolig flot og velspillende anlæg du har der, så detal/gravity sættet hos dali den anden aften, den forstærker er bare kæmpe he he! ser godt ud!
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 31 Januar 2005 kl. 13:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
flex195 skrev:
|
Hej kurt!
Utrolig flot og velspillende anlæg du har der, så detal/gravity sættet hos dali den anden aften, den forstærker er bare kæmpe he he! ser godt ud! |
|
|
Yes den er bare nice! Får også griner over den, når jeg kigger på den. Monster amp er det mest passende udtryk, jeg kan komme på.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 02 Februar 2005 kl. 23:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kurt von Kubik skrev:
Ghammel & Suhr skrev:
Kurt von Kubik skrev:
|
|
Vær hilset hr. Auspuffff! Jow, du kan jo altid håbe på, at den foretagede hjernedownsourcing er reversibel De dersens VdH SCS6, hvodden spiller det? Jeg mener det var Lasse, der engang beskrev et mindre chock, men derudover blev de vist ikke beskrevet nærmere...? Med lettere anløbet hilsen G&S |
|
|
Normalt er downsourcing ikke forbundet med sundhedsfare, kun hvis det gøres for voldsomt i trafikken .Mht. SCS6 så er det et på mange måder fascinerende kabel.Når det entrerer i line-uppet, så hører man pr. omg. at der er blevet skruet højere op. Det har så lav en DC modstand, at det bare er helt tydeligt, at der er hole through.et kabel med et så voldsomt tværsnit som 4X13,5kvmm, virker lidt som en V8ér i en bil.Overdådigt, fyldigt, voldsomt og så en kende vanedannende.Der kommer en størrelse over lyden, som man kun sjældent oplever.Modsat så reagerer set-uppet også typisk med, at størrelsen ligesom breder sig i alle retninger, men i mindre grad hen mod dig. Det er lidt svært at forklare, men det er som om kablet skal fyldes før der kommer noget ud i enden af det. Det gør så lige det, at det her på borgen findes underholdende, men måske nok ikke helt rigtigt. Det underholdende element ved det er, at du kan fyre så meget power igennem det du gider, det omsættes bare til ren lyd med et næsten ufatteligt headroom. Bastransienter simpelthen bare rokker fundamentet i hytten. SMAK!! Men det er lidt stort.Du må såmænd gerne komme og lægge øre til det, så kan du jo prøve det op mod B. Som sagt er det monster underholdende at kyle det på ind imellem.Og når nu alt skal sættes i relation til hinanden, så mener jeg nu nok det vil klare sig aldeles fremragende op mod stort set hvad som helst på markedet. der er bare lige det lille men, at dobelt CW nu gør jobbet lige den tand mere øhhh! dobbelt CW-agtigt Og nu har jeg netop, hårdt provokeret af dig, hældt det ind i set-uppet forleden.Man overraskes ganske enkelt hver gang.Det virker som om dæmpningsfaktoren bare stiger helt enormt.Det samme gør dynamikken. Lige nu sidder det på som biwire, men jeg fikser det på plads i aften tror jeg, så jeg kan lytte på det single wire også.Den første oplevelse, her med den nye amp på, er ret overraskende.Jeg vil dog gerne have lejlighed til at lytte lidt mere og længere og i forskellige konfigurationer - BW, SW m.m., før jeg ligesom smider en konklusion ud omkring kablet.I andre sammenhænge har det nemlig været lidt problematisk ind imellem. Det overrasker med sin renlighed og sin voldsomhed, men ofte har det så manglet noget homogenitet. Specielt har der ind imellem været mangel på spændstighed i grundtoneområdet og lidt lavere. Det har fyldt for meget på en ganske vist ganske musikalsk måde, men altså fyldt for meget og virket betonet.Det gør det ikke med monsterampen - slet ikke endda.Så det kan altså godt være, at det har drejet sig om en benklædenedtrækning på ampen, mere end det har været et problem der kan henføres til kablet.Hvem ved? Det må jeg lige efterprøve en kende.Jeg er dog overrasket (igen) over den intimitet dette kabel besidder, det er simpelthen så stemningsfuldt, at man bare lige sidder og sidder .dernæst skal man lige opleve det smæk der kan komme gennem dette HT kabel - du milde. Og det er vel at mærke ganske umarkeret og helt uanstrengt - "no effort needed".Jeg sad faktisk og lyttede ved et rimeligt lavt niveau, og blev aldeles forskrækket over en Rach 2 piano indspilning på Denon.Det var i sandhed en oplevelse.Så langt så godt - jeg er med andre ord helt vild med at sætte SCS6 på i ny og næ. Det er alt besværet værd, mht. pengene - så er det vel altid problematisk, når kabler pludselig er oppe i nærheden af 20K for et sæt. |
|
|
Dav-dav og tak så mange for beskrivelsen. Det lyder som et interessant bekendtskab, det dersens SCS6 noget.
At det tilsyneladende spiller bragende godt på indendørsgrillen, kan jo kun være et stort plus!
Har du prøvet det som s/w?
Jeg går p.t. i nogle tanker omkring enten noget forbudt af en kraftigere slags, eller måske noget andet. Og når det kommer til "andet", så synes jeg egentlig ikke, der er ret meget, der i virkeligheden er ægte interessant. Måske en Brasso behandling af hørerøret ville gøre underværker - jeg ved det ikke.
Skulle vi banke panderne sammen i kabelland, så har jeg også noget, du bør høre
Med vellydende hilsen
G&S
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 03 Februar 2005 kl. 09:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ghammel & Suhr skrev:
Dav-dav og tak så mange for beskrivelsen. Det lyder som et interessant bekendtskab, det dersens SCS6 noget.
At det tilsyneladende spiller bragende godt på indendørsgrillen, kan jo kun være et stort plus!
Har du prøvet det som s/w?
Jeg går p.t. i nogle tanker omkring enten noget forbudt af en kraftigere slags, eller måske noget andet. Og når det kommer til "andet", så synes jeg egentlig ikke, der er ret meget, der i virkeligheden er ægte interessant. Måske en Brasso behandling af hørerøret ville gøre underværker - jeg ved det ikke.
Skulle vi banke panderne sammen i kabelland, så har jeg også noget, du bør høre
Med vellydende hilsen G&S
|
|
|
Halløjsa på kælkebakken! Yep nu har jeg kørt SW nogle dage. Jeg har pillet det af igen og må konstatere, at det nok ikke er mit kabel i længden. Jeg spiller på det et par dage hvert halve år, og synes det er vildt skægt. Bassen i det kabel sammen med monsterampen er forrygende. SMAK siger det og parykken er pludselig en drabant  . Der er bare noget dæmpningsfaktor i det, skal jeg hilse og sige. Der følger desværre noget rod med også. Egentlig tror jeg det er en uhomogen fordeling af dynamikken der sker. Det ligesom klasker og basker løs i grundtoneområdet, men det samme sker ikke rigtigt opefter. Klarheden drukner lidt i tværsnit eller sådan noget. Nå! men ellers ville det være skægt at prøve kabler. Dine forbudte kabler kunne jo sikkert sagtens prøves op mod dem her og lidt af det andet habbengut, som jeg har skrabet sammen i årenes løb. Hva´ synes du om den idé?
|
| Til top |
|
| |
PaleRider Forum Bruger

Bruger siden: 10 November 2004 Lokalitet: Norge
Status: Offline Indlæg: 178
|
| Sendt: 03 Februar 2005 kl. 14:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kurt:
" Egentlig tror jeg det er en uhomogen fordeling af dynamikken der sker. Det ligesom klasker og basker løs i grundtoneområdet, men det samme sker ikke rigtigt opefter. Klarheden drukner lidt i tværsnit eller sådan noget."
- dette er typiske symptomer på underdimensioneret hjemme-hifi. Mer pecis underdimensioneret højttalerinmad. Hvor langt ned har de pinet den lille diskantdomen mon tro?
Mvh. RS
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 03 Februar 2005 kl. 14:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
PaleRider skrev:
|
Kurt:
" Egentlig tror jeg det er en uhomogen fordeling af dynamikken der sker. Det ligesom klasker og basker løs i grundtoneområdet, men det samme sker ikke rigtigt opefter. Klarheden drukner lidt i tværsnit eller sådan noget."
- dette er typiske symptomer på underdimensioneret hjemme-hifi. Mer pecis underdimensioneret højttalerinmad. Hvor langt ned har de pinet den lille diskantdomen mon tro?
Mvh. RS |
|
|
3,3KHz men i øvrigt er dit udsagn ikke rigtigt. Jeg har masser af andre kabler der har en helt anden karakteristik, ligesom der er afprøvet på andre HTér også.
|
| Til top |
|
| |
PaleRider Forum Bruger

|
| Sendt: 03 Februar 2005 kl. 14:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nåvel, efter diverse år med højttalerkonstuksjon på vel et noget højere nivå end dine kjære tør jeg ha en forudanelse..
Msvh. RS
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 03 Februar 2005 kl. 16:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
PaleRider skrev:
|
Nåvel, efter diverse år med højttalerkonstuksjon på vel et noget højere nivå end dine kjære tør jeg ha en forudanelse..
Msvh. RS
|
|
|
Well! Respekt for dit sindsygt høje niveau. Vi ser frem til en pinagtigt nøje beskrivelse af alle dine genistreger. Lad os høre hvordan du får dynamik ud af dine oliedæmpede diskanter. I øvrigt er det slet ikke det jeg mangler om jeg så må sige. Mine 13 kvmm VdH SCS6 har lidt mangler opefter, hvilket de såmænd er kendte for. Når de er pakket langt nok væk, er det ikke længere et problem. Din løsning på alt ser ud til at være tværsnit og mere tværsnit. Det er faktisk prøvet af her på borgen for mange år siden, og senest for et par dage siden. Jeg er ikke enig i din løsning, men sådan er så det. Jeg gider heller ikke lyte til DACén i 3560 med bupasset analogdel eller ej. Jeg bryder mig kort og godt ikke om den. Men det er såmænd logisk nok, at den har gavn af store tværsnit hist og pist. Det har mit grej ikke, så skal vi ikke lade det være ved det. Når du engang kommer ned fra dit højere nivau, kunne vi måske dveksle nyttige erfaringer.
|
| Til top |
|
| |
PaleRider Forum Bruger

|
| Sendt: 03 Februar 2005 kl. 19:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ikke enig i min løsning? Sig da hellre at du ikke fatter hvad jeg taler om, det er vel snarere sagen. 13mm? Multicore? 
Min høyttalerkonstruksjon er patentbeskyttet, sånn indtil videre. Jeg kjører forøvrig fire sett (massive) kabler på tilsammen(!) 58kvmm.
Mvh. RS
|
| Til top |
|
| |
roundsound Forum Bruger

Bruger siden: 29 Marts 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1660
|
| Sendt: 03 Februar 2005 kl. 20:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
PaleRider skrev:
|
Ikke enig i min løsning? Sig da hellre at du ikke fatter hvad jeg taler om, det er vel snarere sagen. 13mm? Multicore? 
Min høyttalerkonstruksjon er patentbeskyttet, sånn indtil videre. Jeg kjører forøvrig fire sett (massive) kabler på tilsammen(!) 58kvmm.
|
|
|
Hvorfor bruger du ikke 500kvmm? Eller har du endnu ikke fået lavet de patent-beskyttede højtaler-terminaler der kan klare dette kvadrat?
|
| Til top |
|
| |
LGrau Forum Bruger

Bruger siden: 12 August 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 2201
|
| Sendt: 03 Februar 2005 kl. 21:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
PaleRider skrev:
|
Mvh. RS
|
|
|
Kan man se dine højttalere nogen steder ?
Eller evt. lidt beskrivelse.. __________________ Mvh Lennart
Nyt DIY system under opbygning...
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 03 Februar 2005 kl. 23:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
JBL Ti-5000 skrev:
Hvorfor bruger du ikke 500kvmm? Eller har du endnu ikke fået lavet de patent-beskyttede højtaler-terminaler der kan klare dette kvadrat? |
|
|
Er det ikke for voldsomt til bil-stereo?
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 03 Februar 2005 kl. 23:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kurt von Kubik skrev:
Ghammel & Suhr skrev:
Dav-dav og tak så mange for beskrivelsen. Det lyder som et interessant bekendtskab, det dersens SCS6 noget. At det tilsyneladende spiller bragende godt på indendørsgrillen, kan jo kun være et stort plus! Har du prøvet det som s/w? Jeg går p.t. i nogle tanker omkring enten noget forbudt af en kraftigere slags, eller måske noget andet. Og når det kommer til "andet", så synes jeg egentlig ikke, der er ret meget, der i virkeligheden er ægte interessant. Måske en Brasso behandling af hørerøret ville gøre underværker - jeg ved det ikke. Skulle vi banke panderne sammen i kabelland, så har jeg også noget, du bør høre Med vellydende hilsen G&S |
|
|
Halløjsa på kælkebakken!Yep nu har jeg kørt SW nogle dage.Jeg har pillet det af igen og må konstatere, at det nok ikke er mit kabel i længden.Jeg spiller på det et par dage hvert halve år, og synes det er vildt skægt.Bassen i det kabel sammen med monsterampen er forrygende.SMAK siger det og parykken er pludselig en drabant .Der er bare noget dæmpningsfaktor i det, skal jeg hilse og sige.Der følger desværre noget rod med også.Egentlig tror jeg det er en uhomogen fordeling af dynamikken der sker. Det ligesom klasker og basker løs i grundtoneområdet, men det samme sker ikke rigtigt opefter. Klarheden drukner lidt i tværsnit eller sådan noget.Nå! men ellers ville det være skægt at prøve kabler. Dine forbudte kabler kunne jo sikkert sagtens prøves op mod dem her og lidt af det andet habbengut, som jeg har skrabet sammen i årenes løb.Hva´ synes du om den idé? |
|
|
Dav-dav og B**!
Parykken skal man passe godt på, da tindingerne hurtigt kan blive høje. Dog kan man få rykket håret frem hos en doktor af passende slags. Men der er vist noget med, at man har fået lavet den slags indgreb et par gange for meget, hvis man begynder at lægge nakken hen over kummen
En sceance med et passende antal woodoo indslag vil altid falde i god jord her hos den halvdøve.
Vi kunne så passende udvide med en 3020 duel mod et assorteret udvalg af trekanter og andet køligt forstærkersnavs...?
Ukrudtsbrænderen tager jeg selvfølgelig med
Med behørig hilsen
G&S
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 04 Februar 2005 kl. 10:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
PaleRider skrev:
|
Mvh. RS |
|
|
Om jeg fatter hvad du taler om, bliver jo nok en noget abstrakt diskussion. Men ja! Jeg har forsøgt med solid core, og var ikke lykkelig for resultatet. Jeg har hørt om enkelte der har fået det til at køre, dog aldrig selv hørt SC gøre godt nogensteder. 58Kvmm - jah - hvad skal jeg sige. Det giver da noget dæmpningsfaktor ude på klemmerne, hvilket jo er fint nok. Det kender jeg udmærket virkningen af. Bivirkningerne af kabelbundter i den størrelse har jeg ikke egenhændigt kunnet konstatere, men det er min opfattelse, at det er en forkert vej at gå. I øvrigt er SCS6 ganske rigtigt multicore, men det er så aldeles kompakt, at når det klippes over, så ligner det solid core.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 04 Februar 2005 kl. 11:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ghammel & Suhr skrev:
Dav-dav og B**!
Parykken skal man passe godt på, da tindingerne hurtigt kan blive høje. Dog kan man få rykket håret frem hos en doktor af passende slags. Men der er vist noget med, at man har fået lavet den slags indgreb et par gange for meget, hvis man begynder at lægge nakken hen over kummen
En sceance med et passende antal woodoo indslag vil altid falde i god jord her hos den halvdøve.
Vi kunne så passende udvide med en 3020 duel mod et assorteret udvalg af trekanter og andet køligt forstærkersnavs...?
Ukrudtsbrænderen tager jeg selvfølgelig med
Med behørig hilsen G&S
|
|
|
Trut trut og Goddaw! Det lyder da som en herreaften af de bedre. Lidt SM, hvor glassene er smurt ind i ECO3 (det er ikke skosværte til Ecco sko, men et vidundermiddel til kabler og SM glas) Isdessert  . Og så lige isbryderen hamselv NAD3020  . Måske vi også kan tænde monsterampen for hyggens skyld, hvis det er her hos mig. Det går dog hårdt ud over isterningerne. Brænderen kan vi jo bruge på gardinerne, hvis det bliver koldt
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 05 Februar 2005 kl. 00:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Trutterutterut!
Nu kunne jeg faktisk godt tænke mig at høre den fæle monster-amp, så mon ikke lokationen på forhånd er givet?
Og skulle der blive for koldt, kan vi jo altid kaste en balje vand på monsteret - der er ikke noget som sauna her i den kolde vintertid
De yderst nødvendige og rituelt betingede verbale trusler mod 3020'eren lægges over i den dertil hørende tråd
Med høfligste hilsen
G&S
|
| Til top |
|
| |
|
|
|
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|