Bruger siden: 10 Januar 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 492
Sendt: 20 Oktober 2006 kl. 20:01 | IP-adresse registreret
NosAnden skrev:
kan godt være jeg spøger dumt men ved er det i galder ploven ? det er et fedt setup du har det må lyde mega godt også en fed projektor har set den i aktion og det var en positivt oplevelse
en plov er bare et slang for en pladespiller - det kommer nok af at nålen fra en pick-up køre i en rille eller fuge
det er da ikke dumt for vis ikke lige man ved det gir det jo ikke mening med sådan noget bonde snak i et Hi-Fi forum
Sendt: 19 November 2006 kl. 12:24 | IP-adresse registreret
jaa som kom der lidt igen. ikke noget særligt i manges øjne men kan nu godt li deres produkter har hørt en amp fra dem ca 8 år tilbage og den var sku fin. og så betager det mig den måde de er bygget op på.
ved ikke helt vad jeg skal med den endnu andet end at lege har længe ønsket mig en men glemt de fandtes
tak for handlen Morten og held og lykke med dat få den anden solgt.
her er den så: Cyrus TP ( blir nu sjovt at sætte den op mod Atoll'en
Sendt: 19 November 2006 kl. 16:10 | IP-adresse registreret
en sub kommer der sku nok aldrig. det ødelækker stereo perspektivet og de dynaudioer har faktik bund nok i de fleste tilfælde.
men der selvfølgelig muligheden med en sub ved ver højtaler men umidelbart ville de nok kun være tændt når jeg ser film så det er langt ude i fremtiden
Bruger siden: 07 Oktober 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2224
Sendt: 19 November 2006 kl. 16:11 | IP-adresse registreret
znefi skrev:
en sub kommer der sku nok aldrig. det ødelækker stereo perspektivet og de dynaudioer har faktik bund nok i de fleste tilfælde.
men der selvfølgelig muligheden med en sub ved ver højtaler men umidelbart ville de nok kun være tændt når jeg ser film så det er langt ude i fremtiden
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Fyn Øst
Status: Offline Indlæg: 786
Sendt: 20 November 2006 kl. 08:51 | IP-adresse registreret
znefi skrev:
jaa som kom der lidt igen. ikke noget særligt i manges øjne men kan nu godt li deres produkter har hørt en amp fra dem ca 8 år tilbage og den var sku fin. og så betager det mig den måde de er bygget op på.
ved ikke helt vad jeg skal med den endnu andet end at lege har længe ønsket mig en men glemt de fandtes
tak for handlen Morten og held og lykke med dat få den anden solgt.
her er den så: Cyrus TP ( blir nu sjovt at sætte den op mod Atoll'en
Uuuhhh....jeg har også en uforklarlig forkærlighed til Cyrus, omend jeg stadig har til gode at prøve det - lad os endelig høre en sammenligning med dit Atoll
Sendt: 25 November 2006 kl. 13:37 | IP-adresse registreret
jah den gør det sku godt den gamle Cyrus op mod Atoll'en men tror nu nok det fortsat blir Atoll'en der kommer til at pryde stuen den har noget i mellem tonen som Cyrus'en ikke kan og der ligsom lidt mer Power i Atoll'en bassen er mere dyb i Atoll'en og ikke så tør. når Cyrus'en kommer på kan jeg se vad folk mener med at Dynaudio'erne er tøre i lyden det er de slet ikke i saamme grad på Atoll'en. men jeg har så fundet punkter hvor jeg skal rode lidt med Atoll'en for at få det jeg gerne vil ha.
men når nu det er sagt er jeg super glad for den Cyrus - den er alle pengene vær den har sku fået meget ud af men den kommer nok til at pryde på skrivebordet hvor den pt. har vist nogen gamle dårlige Pioneer ht'er hvordan man spiller musik. det må være det næste at finde nogen små reol ht'er til skrivebordet der mtcher Cyrus'en. send gerne en PB. vis du har noget brugt der kunne være intresant.
Bruger siden: 03 Januar 2006 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 13
Sendt: 19 December 2006 kl. 17:45 | IP-adresse registreret
Hej
Skægt at høre med den gl Cyrus. Det er nogle spilleglade små produkter de laver.
Men jeg skriver egentlig for komplimentere dine højttalere. Det er intet mindre end fantastisk hvad Dynadio har fået ud af så lille en højttaler, og så er den ikke engang specielt dyr i forhold til dem den kan lave tykt grin med.
Ok pladespilleren får også , men Atoll har jeg til gode at høre.
Sendt: 26 Januar 2007 kl. 17:50 | IP-adresse registreret
ja det andte så med de blev stående i min stue eller rettere den ene da diskanten på bagsiden i den ene er stået af og det kan ta op til et ½ år at skaffe en ny lyder beskeden fra Jamo Danmark som nu ejer Mirage fabrikken efter Klipsch temlig træls så nu er den hejmme igen da værkstedet ikke mente der var nogen grundt til den stod et halvt år hos dem da den jo spiller ok uden den ene diskant
Sendt: 20 September 2010 kl. 20:33 | IP-adresse registreret
så kom der sku lyd i stuen og liv i den gamle rega
har lige fået min Clearaudio beta steel monteret og damm det lyder glæder mig til at høre hvor meget den åbner sig over den næste tid. kan huske min rondo åbnede sig betydeligt hen over et par måneder.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum