Bruger siden: 10 Januar 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 492
Sendt: 26 Februar 2005 kl. 21:37 | IP-adresse registreret
webcow skrev:
----- Så er det vist jeres tur til at komme med ris/ros..
Angående kabler på gulvet og væggen osv... Er fordi jeg bor hjemme, og gider ikke lave det hele komplet, da jeg snart er fløjet fra reden. (Derfor jeg ligger billeder op nu) -
vil det sige vi snart for et nyt setup af det samme grej at se blir spændene ser lidt sammen presset ud lige PT: kan godt li ideen med en pc som afspiller også bare ha en TFT stående på racket
Bruger siden: 19 April 2004 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 111
Sendt: 27 Februar 2005 kl. 08:56 | IP-adresse registreret
znefi skrev:
webcow skrev:
----- Så er det vist jeres tur til at komme med ris/ros..
Angående kabler på gulvet og væggen osv... Er fordi jeg bor hjemme, og gider ikke lave det hele komplet, da jeg snart er fløjet fra reden. (Derfor jeg ligger billeder op nu) -
vil det sige vi snart for et nyt setup af det samme grej at se blir spændene ser lidt sammen presset ud lige PT: kan godt li ideen med en pc som afspiller også bare ha en TFT stående på racket
Yes... Sammenpresset, men det står der - Jeg vil måske prøve dali870SE, men kræver at jeg kan sælge mine nuværende højtaler. men ellers bliver setup'et det samme, forhåbenligt, det spiller
Bruger siden: 28 Juli 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 2671
Sendt: 08 Maj 2005 kl. 08:31 | IP-adresse registreret
Jogl skrev:
Indlæg slettet!
Salg eller opfordring til salg via forum er ikke tilladt, jf. regler for brug af forum. Der henvises istedet til f.eks. 'Køb Salg Bytte' http://www.hifi4all.dk/markedsplads/
Brug istedet PB's eller lignende for kontakt.
Jogl tildeles 1. af 3 advarelser, hvor 3. medfører permanent udelukkelse fra forum.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum