Emne: Er du til B&O, men ikke 100%? ( Emne lukket)
|

|
| Forfatter |
|
Peter Pan Lukket konto

Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 17 September 2011 kl. 12:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
millemis skrev:
| Hej Peter,
ÅH NEJ, nu ikkke igen - BS5 er en gammel sag , og BS5 Encore er da bare en opdatering.
Der må da være mere end det 
Hilsen Håbemissen |
|
|
beobrian skrev:
PowerLink løser opgaven for os idag rigtig godt, men du har ret på sigt skal vi da have digitalt lydspor hele vejen til højttaleren. Dette arbejdes der på allerede idag, men det bliver ikke SpDif, det bliver netværksstik. Hvornår det sker kan jeg ikke fortælle, men der arbejdes på det. Vi vil være en af de allerførste som isåfald kan levere et digitalt lydspor helt ud til vores højttalere. Og lige med BL5 kan du alt efter hvilket TV du har, køre med SpDif hele vejen derud. |
|
|
Det må da være nyt millemis beobrian har jo skrevet om nye digital højttaler.
'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' ''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Hvad bliver navnet på B&O's nye aktive højttaler. ?
Hvis du syntes om denne nye aktive højttaler designet af Peter Pan, vil der nok gå et stykke tid før Bang & Olufsen får taget sig sammen til at købe mit design. Men så kan du jo nå at spare lidt guld sammen til sådan et sæt. 
En activ højttaler med digital tilslutning har Bang & Olufsen allerede i form af BeoLab 5. Jeg syntes B&O skulle komme på banen med flere nye aktive højttaler modeller, med Ethernet RJ 45 Ind og udgang. Samt nye Beomaster/ tv produkter, ligeledes med Ethernet ind/udgange.

Men indtil videre må du klare dig med BeoLab 5. 

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Q Q09DI2Y-rY __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 19 September 2011 kl. 13:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
millemis skrev:
|
Hej Peter,
tak for at du bringer nyheden om DVB-T2 - der er vel heller ikke noget valg for Boxer, når nu både kabel og satelit-tv i stigende grad udbydes som HD.
Så må vi håbe at folkene i Struer også læser med, kommer frem i skoene, og gør sig tanker om, hvad de skal have for et udbytningskit til nuværende DVB-HD-moduler.
Hilsen Håbemisssen
|
|
|
Sådan skrev jeg for kort tid siden.
B&O tilbyder på deres hjemmeside download af opdateringsfiler til HD-modulet, men nu ser jeg at der også står til DVB-T2. Mig bekendt sælges HD-modulet endnu ikke i den udgave, og i produktbeskrivelserne angives der blot DVB-T. Er der nogen der ved mere? Eller er de - som med DAB - bare begyndt at udlevere med den nye (DAB+) udgave af HD-modulet?

Jeg synes, at det er glædeligt, hvis de allerede er i fremme i skoene. Det er vigtigt for os, som får vores signal terrestrisk, nu da Boxer har besluttet (Peter Pan berettede) at sende flere HD-kanaler over DVB-T2.
Men skal der et helt nyt modul til, eller kan tuneren udskiftes?
Spørgsmålet er dog også, om B&O vil tilbyde et ombytningsmodul/udskiftningsmodul til en fornuftig pris, og om det vil være muligt inden Boxer stiller om? Man bør i hvert fald i Struer tænke på, at man når man har investeret i et B&O-produkt stadigvæk - udover de andre fortrin B&O har - satser på at det holder mange år. Derfor bør det også forventes, at de giver os mulighed for at opgradere/til en fornuftig pris. En Samsung- eller Philips-kunde går jo bare hen og skifter tv'et ud - og kan gøre det mange gange for den samme pris, som vi har givet for vores tv.
Hilsen Stadig-håbe-missen __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Mr_Tarantino Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1562
|
| Sendt: 19 September 2011 kl. 17:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så er videoen hentet. Den skulle have renset videohovedet men ellers køre den perfekt.
Tak for hjælpen til alle 
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger

|
| Sendt: 19 September 2011 kl. 23:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Peter Pan skrev:
|
Det må da være nyt millemis beobrian har jo skrevet om nye digital højttaler.
Men indtil videre må du klare dig med BeoLab 5.
|
|
|
Hej Peter,
ja det lyder da spændende - og ja da, jeg kunne jo egentlig godt klare mig med en BL 5. Der er bare det ved sagen, at den nok er lidt for stor til mine "hoved-rum" De er blot på ca.16 og 22m², så jeg må nok vente til der kommer en passende størrelse.
Noget helt andet er jo også, at jeg dertil skal bruge en digital udgang på kilden - og dér er der vel ikke noget i udsigt.
Når man kigger i håndbogen Beonet/Cat7/Class F installation concept er der jo heller ikke tale om digital overførsel fra kilde til højtalere.
Her er blot tale om, at masterlink skal udskiftes med netværkskabler. Der beskrives et "distributionscenter" med tilhørende "patch-moduler" - og iøvrigt en voldsom mængde kabelføring.
Hvis der blandt læserne skulle være en, som kunne lave en skitse af en installation med en video-del, en audio-del og en linkrums-del incl. højtalere installeret som Beonet, ville det være fint. Baseret på f.eks kabel-tv og en ekstern bluray-afspiller, som vel er en sammensætning,man kan møde mange steder. Det kunne være interessant, at se hvor mange meter netværks- og powerlink-kabel, der skal bruges. Eller hvis der da bare var en, der kunne forklare (mig) hvad Beonet skal bruges til, kunne jeg også nøjes med det.
Ja, hvorfor hører vi egentlig ikke noget om Beonet - det er da snart længe siden, at håndbogen dukkede op.
I det sidste nye Beonews for forhandlerne (se peters indlæg: http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=46053&P N=1&TPN=158 fra den 19 September 2011 kl. 17:39 ) er der udelukkende tale om en audio-del, en video-del og som integrations-del: MasterLinkGateway.
Det er lidt forvirrende - og derfor svært at forstå, hvor rejsen med B&O-toget går hen det næste stykke tid.
Hilsen Vente-missen
P.S.
at dømme efter B&O's produktbilleder er de allerede begyndt at lave trådlløse højtalere - man ser i hvert fald aldrig et kabel - http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=46053&P N=1&TPN=158 - 17 og 19 September 2011 .
 __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 20 September 2011 kl. 08:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
millemis
Tidligere BeoNet hedder nu Network Link.

Fra 2012 bliver TV 2 betalingskanal.
Med abonnementsbetalingen fremtidssikrer vi TV 2 som public service-kanal med stærk nyhedsdækning, underholdning, fakta, sport og dansk fiktion.
Velkommen til vores info-sider, hvor du kan læse mere om ændringerne i tv-modtagelsen i 2012.
http://behold.tv2.dk/
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 20 September 2011 kl. 13:18 | IP-adresse registreret
|
|
|

OBS ! DVB 2T (antenne) Læs her. OG her .
2010. Første danske forsøg med DVB-T2.
millemis skrev:
|
Sådan skrev jeg for kort tid siden.
B&O tilbyder på deres hjemmeside download af opdateringsfiler til HD-modulet, men nu ser jeg at der også står til DVB-T2. Mig bekendt sælges HD-modulet endnu ikke i den udgave, og i produktbeskrivelserne angives der blot DVB-T. Er der nogen der ved mere? Eller er de - som med DAB - bare begyndt at udlevere med den nye (DAB+) udgave af HD-modulet?

http://www.bang-olufsen.dk/dvb-hd/software-downloads
Jeg synes, at det er glædeligt, hvis de allerede er i fremme i skoene. Det er vigtigt for os, som får vores signal terrestrisk, nu da Boxer har besluttet (Peter Pan berettede) at sende flere HD-kanaler over DVB-T2.
Men skal der et helt nyt modul til, eller kan tuneren udskiftes?
Spørgsmålet er dog også, om B&O vil tilbyde et ombytningsmodul/udskiftningsmodul til en fornuftig pris, og om det vil være muligt inden Boxer stiller om? Man bør i hvert fald i Struer tænke på, at man når man har investeret i et B&O-produkt stadigvæk - udover de andre fortrin B&O har - satser på at det holder mange år. Derfor bør det også forventes, at de giver os mulighed for at opgradere/til en fornuftig pris. En Samsung- eller Philips-kunde går jo bare hen og skifter tv'et ud - og kan gøre det mange gange for den samme pris, som vi har givet for vores tv.
Hilsen Stadig-håbe-missen
|
|
|
Hej millemis
Jeg har været en tur i mit BeoCenter, og stillede spørgsmålet vedrørende DVB-T2 tuneren. Svaret var at modulet SKAL skiftes, og at det kan bestilles nu. Opdateret modul -
Til fx. BeoVision 7-med BSy3 platform kan en DVB-HD T2/C/S2. Type nr. 4766 til 4995 Kr. benyttes.
Der findes andre nye DVB tuner med T2, så jeg vil anbefale du rådføre dig med en B&O forhandler så du får den DVB-HD tuner der passer til netop dit BeoVision TV.
Find DVB-HD-modulets softwareversion i dit BeoVision TV.
Du kan få vist DVB-HD-modulets softwareversion i menuen INFORMATION OM MODUL.
Sådan får du vist DVB-HD-modulets softwareversion ...
•Tryk på MENU for at åbne DVB-overlayen, og marker OPSÆTNING. •Tryk på centerknappen for at åbne menuen OPSÆTNING, og marker ØVRIGE MULIGHEDER. •Tryk på centerknappen for at åbne menuen ØVRIGE MULIGHEDER, og marker INFORMATION OM MODUL. •Tryk på centerknappen for at åbne menuen INFORMATION OM MODUL.
Den nyeste softwareversion kan downloades her: http://www.bang-olufsen.com/dvb-hd/software-downloads.
Benytter du Boxer's antenne signal via indbygget DVB tuner i dit BeoVision TV. April 2012 starter HD TV, og vil være med fra staren kan du altså ikke nøjes med en opdatering, men må have et nyt DVB modul med T2 tuner.
Kontakt din lokale Bang & Olufsen forhandler for yderligere oplysninger om softwareopdateringer. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger

|
| Sendt: 21 September 2011 kl. 08:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Peter Pan skrev:
|
millemis
Tidligere BeoNet hedder nu Network Link.
|
|
|
Ok, peter - det vidste jeg jo egentlig godt. Der kan man bare se hvor hurtigt det går hos B&O. Barnet har allerede fået et nyt navn, inden det er født....
Eller er det måske et af de projekter, som Tue har lagt på is, for at forcere standalone-produkter til AppleStores 
Og det ændrer ikke på mit spørgsmål om, hvad det skal bruges til? - hvad er fordelen?
For tiden ser grundlaget for integration ud til at være MasterLinkGateway'en - og man kunne da forestille sig en MLG Lite til alle os, der ikke har HomeAutomation - altså kaffemaskiner, vinduer, svømmepøler, pejse m.m. der kan fjernstyres. Men som bare ønsker sig en "smart" måde at styre husets audio- og videokomponenter med en smartphone på.
Hilsen Millemissen __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 22 September 2011 kl. 08:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej millemis, du spørger hvad det skal bruges til? - hvad er fordelen?
Lauritz Knudsen bruger jo allerede kabler med et Ethernet-stik i den ene ende og en Masterlink / Powerlink i den anden, som en del af deres IHC-system. Du kan se en film om B&O i IHC systemet her: http://www.lk.dk/download/Videoer/b-og-o-powerlink.wmv
Men først efter at CAT-7 er blevet ratificeret ved hjælp af STP (parsnoet) kabler, med den båndbredde der skal til for at håndtere Full HD-video samt analog / digital lyd og high-speed bredbånds internet, er det sandsynligt, at andre producenter vil konvergere til Network Link standard, som igen giver mulighed for at integrer andet end B&O produkter.
Jeg ser dette som en fordel for B&O, da der hermed nu er et potentiale for Bang & Olufsens video produkter, til virkelig at blive integreres med andre high-tech gadgets systemer, og blive Master-centrum i det moderne hjem, nu også med Full HD-video, og ikke "kun" Dolby digital 7,1 surround sound lyd.

Cat7/Class F – Installationskoncept - Ny infrastruktur - Håndbog.
Download her: http://peecee.dk/upload/view/325208
Det er bare at finde pengene og komme igang millemis, for det hele kan købes nu.  __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger

|
| Sendt: 22 September 2011 kl. 23:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kære Peter,
jeg blev ikke meget klogere 
At masterlink/powerlink kan overføres ved hjælp af netværkskabler er ikke noget nyt - du henviser jo også selv til IHC. Dette kan have fordele, specielt når man planlægger ny bolig med mulighed for lysstyring osv. Og det er helt sikkert bedre at bruge Class7-kabler - de er væsentlig bedre skærmede.
Hvorfor skal man trække metervis af kabeler parallelt gennem huset? Hvad er fordelen ved det fremfor en normal masterlink-bus og gode gammeldags powerlink-kabler? Bemærk venligst at det her drejer sig "gamle" masterlink-baserede produkter. Der er ikke med et ord er nævnt noget om "nye"/kommende netværksbaserede produkter - konceptet er jo også allerede af ældre dato. Og hvor kommer konverteringen (den længe ventede converter-box) fra masterlink-baserede produkter til kommende netværksbaserede ind i spillet? Og hvordan integreres en kommende (eller en BL5) "digital" højtaler i dette koncept?
Og forklar mig lige, hvad distributioncenteret skal bruges til - hvad skal distribueres (HD-video eller hvad) - eller er det bare et simpelt fordelingsskab? Du skriver: "potentiale for Bang & Olufsens video produkter, til virkelig at blive integreres med andre high-tech gadgets systemer, og blive Master-centrum i det moderne hjem, nu også med Full HD-video, og ikke "kun" Dolby digital 7,1 surround sound lyd."
Det kan man da allerede nu - der er da rig mulighed for via puc-styring eller gennem programmering af Beo5/6 at styre andre "high-tech gadgets" - 7.1-kanals lyd forudsætter jo blot et tilsvarende lydmodul (BS3) og tilsvarende antal højtalere.
Mener du måske, at fordelen er, at der derigennem kan distribueres HD-video/audio (i modsætning til det tidligere SD-sinal + mono lyd via coax-antennekablet)? Hvordan skal dette så realiseres i de i håndbogen beskrevne scenarier? Et eller andet sted må der jo være en kilde, som så fordeles (Master-centrum)???
Der er mange åbne spørgsmål her, synes jeg. Desuden er det/den trådløse netværk/dataoverførsel (802.11n) jo også forlængst opfundet, og er fuldt ud tilstækkelig til audio og måske endda til video også - og trådløs overførel vil givetvis blive forbedret i nærmeste fremtid.
Så Peter, jeg finder ikke pengene frem, før der er fornuftige (nye) produkter og et simpelt overskueligt koncept på banen - som også giver mig en merværdi i forhold til det jeg kan i dag.
Hilsen Millemissen
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 23 September 2011 kl. 07:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kære Millemissen
Og hvordan integreres en kommende (eller en BL5) "digital" højtaler i dette koncept?
Via Ethernet kabler eller trådløse netværk/data overførsel mellem kommende BeoMaster A/V Network produkter, og aktive digital BeoLab højttaler.
Konceptet er jo også allerede forældet - I forhold til ovenstående JA.
Og forklar mig lige, hvad distributionscenteret skal bruges til ?
Master-centrum = Feks. et BeoVision 7-55" TV i stuen, hvad vil du foreslå som alternativ til at trække metervis af kabaler parallelt gennem huset til mange rum, hvis du ønsker at videre sende -
MasterLink (for ældre B&O Produkter) PowerLink til to fronthøjttaler PL. til Centerhøjttaler PL. til to baghøjtalerne PL. til Evt. to side højttaler PL. til en eller to subwoofer Tidligere (analog SD-signaler via antennekabler), nu Ethernet kabler for digital Full HD TV, automatisk software opdatering for hovedrum og linkrums BeoVision TV, distribution af Bly-ray film fra Master-centrum = TV i hovedrummet, bare for at nævne nogle muligheder.
Når der i dette tilfælde er tale om distribution af ovenstående A/V til mange linkrum, er et distributionscenter som det kendes fra opbygning af et moderne ELnet, vel naturligt.
Man vil naturligvis også bare kunne placere et BeoVision 7-55" TV i hvert rum, og nøjes med Ethernet distribution fra husets digital TV signal indgang.
Der skal jo alligevel indkøbes fladskærme og det antal aktive BeoLab højtaler man ønsker
til hvert rum.
Du kan jo regne lidt på det, og på at det hele med tiden skal udskiftes til de kommende Network BeoMaster A/V produkter med RJ 45 eller ? tilslutningsdåser for digital lyd overførsel.
__________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 25 September 2011 kl. 23:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tråden vist 400.000 gange.

OBS Det går lidt langsomt at opdatere når du har trykket. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger

|
| Sendt: 27 September 2011 kl. 13:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Peter,
et stort tillykke til dig - de 500.000 nås så inden udgangen af 2012 
Hilsen Millemissen __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 28 September 2011 kl. 06:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bang & Olufsen lancerede tidligere BeoLink App til iPhone og iPod touch, og det har været en stor succes.
Lige siden B&O lancerede BeoLink App til iPhone i 2010, har mange kundernes anmodninger om en lignende App til Android telefoner. Nu er det her, og giver flere kunder mulighed for at opleve endnu større personlig bekvemmelighed i deres intelligente hjem via deres mobiltelefon.
Sammen med Master Link Gateway er BeoLink applikationen det perfekte valg for enhver, der ønsker at tage det intelligente hjem til et nyt niveau, med en hidtil uset frihed i kontrol og brugervenlighed.
Den nye app er udviklet til Android telefoner med integreret trådløs og arbejder med Android version 2.2. og 2,3.
Download link: http://www.bang-olufsen.dk/beolink-iphone-android-app

Lørdag den 1 og Søndag den 2 Oktober 2011. KL. 10-16, demonstreres Solution wall -
Solution wall i Bang & Olufsen butikkerne i den kommende weekend, giver dig mulighed for at se, og få inspiration til dit eget setup derhjemme. På en væg findes link løsninger for div. produkter, der gør det let at forstå hvad og hvordan man kan sammensætte, og styre sin setup i flere rum.
B&O butikkerne i hele landet holder åben lørdag og søndag, med fokus på integration og muligheder. Så benyt muligheden og se hvordan væggen fungerer, med din iPhone og iPod touch, eller Android som Wi-Fi fjernbetjening.

Og så er der jo også Beo6 der kan styre det hele. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 28 September 2011 kl. 16:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
hifi4all.dk skriver under nyheder - Oppo Nuforce Edition lavet med hensigt på, at forbedre lyden fra den oprindelige Oppo BDP-93.
NuForce har taget en Oppo BDP-93 Blu-ray afspiller, og modificeret den. Målet har været, at få den til at performe som en high end CD-afspiller. Nuforce har udskiftet de analoge kredsløb med deres eget design, og alle 8 kanaler er blevet redesignet, til at levere ultimativ lydkvalitet. Det indbyggede liniære processorkredsløb leverer strengt reguleret og filtreret jævnstrøm til alle de analoge udgangstrin, for at opnå den laveste støj og forvrængning. Avancerede analoge filtre fjerner faseskift inden for det hørbare frekvensområde.
Pris: Oppo BDP-93 Nuforce Edition: Kr. 6995,-. Oppo BDP-93 Nuforce Xtreme Edition: Kr. 9995,-.
For mere information, kontakt venligst: StudioSound - Web: www.studiosound.dk Toftevej 10 Søborg-DK-3250 Gilleleje-Tlf.: +45 4454 5401-Mail: info@studiosound.dk ------------------------------------------------------------ ------------------------------
Da jeg i mit setup via HDMI kabel mellem Oppo BDP-93.EU og BeoVision 7- henter lyd og billede signaler digital, til den indbygget BeoSystem 3 platform, oplever jeg en fantastisk Dolby 5,1. digital surround lyd fra en god Blu-ray skive, eller stereo fra en CD i min Oppo BDP-93 EU. (Jeg har mulighed for 7,1 setup). Så jeg vil sparet 4.200 kr. en opgradering koster i mit tilfælde. Til CD afspilning benytter jeg min high end Cayin 257 CD-afspiller. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
allanowich Forum Bruger

Bruger siden: 21 August 2010 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 9894
|
| Sendt: 28 September 2011 kl. 17:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nå, da da Piotr Pan. Troede at du kun havde B & hamrende O i alt dit udstyr  
Cayin og Oppo er ihvertfald fine sager.  __________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 28 September 2011 kl. 18:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger

|
| Sendt: 28 September 2011 kl. 19:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej allanowich,
jeg giver Peter helt ret.....
og hvis du læser i forummet, vil du se at det for ham netop er vigtigt at vise, hvordan man kan komplementere/forbinde B&O's produkter med andre kvalitetsprodukter. Netop derfor hedder tråden, som den gør. Herigennem kan man mange gange opnå bedre resultater end med et rent B&O-setup - med udgangspunkt i egne prioriteter og økonomiske muligheder.
Herudover er temaet ofte også, hvordan man kan fortsætte med at bruge sine elskede "gamle" produkter, når man tilkøber B&O.
....så selvfølgelig har Peter "andre" mærker i sit setup 
Forøvrigt bruger B&O selv Oppo'en i forbindelse med tv, der ikke har indbygget bluray-spille!
Hilsen Beomissen __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
allanowich Forum Bruger

Bruger siden: 21 August 2010 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 9894
|
| Sendt: 28 September 2011 kl. 21:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Millemis
Den er jeg med på. Var godt klar over trådens mening og jeg er sikker på Peter Pan ved, at jeg driller ham.  __________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
| Til top |
|
| |
beoMads Forum Bruger

Bruger siden: 28 September 2011 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 15
|
| Sendt: 28 September 2011 kl. 21:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Er den glade ejer af bl.a. BV10-46. Har tidl. haft BV4-37 og en HDR1 som nu er i et andet værelse. Jeg savner en god Harddisk og en BR-afspiller som kan betjenes med BEO4, alt sammen til "rimelige" penge.
Har I nogle anbefalinger til HD og BR. Og hvorfor er BV10-46 så langsomt når man skifter kanaler, ser ttv mm??
|
| Til top |
|
| |
CARS10 Forum Bruger

Bruger siden: 15 Juli 2009 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2794
|
| Sendt: 28 September 2011 kl. 21:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Også stort tillykke herfra til Peter. Jeg har ikke så meget B&O selv, kun 5 radioer og nogle højttalere. Jeg har jo læst med her i din tråd i en del år efterhånden, og det er jo nok den mest imponererde tråd på HIFI4ALL.  
carsten
|
| Til top |
|
| |
|
|
|
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|