| Forfatter |
|
Peter Pan Lukket konto

Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 01 Marts 2012 kl. 15:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 02 Marts 2012 kl. 00:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Peter Pan skrev:
|
Den næste generation af ATV2....Vil omfatte Bluetooth 4,0 teknologi. Bliver måske presenteret allerede på onsdag.
|
|
|
I november 2010 lancerede B&O deres BeoSound 8.
Næsten samtidigt præsenterede Apple deres AirPlay-teknologi, som overflødiggjorde docken som forudsætning for afspilning af musik fra iPod og co.
Allerede dengang var markedet blevet oversvømmet med adskillige forskellige dockløsninger - mange firmaer øjnede chancen for at kunne sælge - ofte dårlige - højtalersystemer med en dock indbygget. Der blev jo solgt i millionvis af iPods og iPhones.
Om få dage vil Apple så præsentere en AirPlay-løsning kombineret med Bluetooth 4.0.
Hermed udryddes den allersidste nødvendighed for brug af docken til afspilning.
Det har med AirPlay været nødvendigt at have et trådløst netværk installeret - ja, det er forudsætningen for at det kan virke.
Ved at kunne benytte "AirPlay over Bluetooth 4.0" opnår man uafhængighed af WiFi.
Det vil fremover være muligt at tage en AirPlay-kompatibel enhed med ud i det fri og stadig kunne afspille via AirPlay. Til brug f.eks i et sommerhus vil dette have store fordele, da der sjældent er trådløst netværk dér - har man internet-opkopling, er det oftest via 3G.
Det vil også - modsat nu - være muligt at benytte AirPlay i bilen. I løbet af kort tid vil der dukke AirPlay-kompatible Bluetooth 4.0-løsninger op i hobetal. Blutooth 4.0 egner sig til mange formål, og forventes at sætte endnu mere skub i salget af iOS-devices f.eks den nye iPad3 eller Iphone 4S samt MAC Mini og Macbook AIR, som allerede har Blutooth 4.0 indbygget. I dette selskab passer så en kommende AppleTV3-boks perfekt.
Apple har da også for et stykke tid siden selv lagt op til at tredjepartsfirmaer starter med udvikling og fremstilling: http://9to5mac.com/2011/12/12/apple-tells-mfis-to-get-busy-b uilding-next-gen-ios-accessories-with-airplay-over-bluetooth -4-0/
For de, som vil vide lidt mere om teknologien og de nye chips, er her et link: http://www.broadcom.com/products/Wireless-LAN/802.11-Wireles s-LAN-Solutions/BCM4330
Skulle jeg markedsføre de nye Apple-muligheder, ville jeg bruge udtrykket "Mobile AirPlay"
------------------------------------
Fra B&O venter vi stadigvæk på en MK2-udgave af Beosound 8. Den skulle have have været kommet allerede før jul, men "fremtagningsproblemer" og "problemer med kommunikationen med producenten i fjernøsten" har ført til en udskydning af lanceringen af denne nye version. Det er det man på almindelig dansk kalder "uprofesionelt arbejde".
Vi vil dog nok meget snart se en BeoSound 8 med AirPlay-understøttelse og aftagelig dock.
Det er imidlertid ikke svært at gætte på, hvornår vi vil se en MK3-version med Bluetooth 4.0-understøttelse Hvis udviklingen hos B&O fremover vil fortsætte i samme tempo, må det være engang i løbet af foråret 2013. Man skal nok være mere end almindelig loyal over for sit yndlingsfirma, hvis man skal afvente dette.
N.B. Blutooth 4.0/AirPlay er som skabt til små spilledåser som Beolit 12 - det er dette, som kan gøre dem til rigtigt mobile iOS-kompatible enheder.
Hilsen VenteMissen
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 05 Marts 2012 kl. 12:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 07 Marts 2012 kl. 23:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Monter fladskærm på skråvæg.

Gør-det-selv-ophæng. 

| Til top |
|
| |
beobrian Branchemedlem

B&O
Bruger siden: 10 September 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 416
|
| Sendt: 08 Marts 2012 kl. 00:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
------------------------------------
Fra B&O venter vi stadigvæk på en MK2-udgave af Beosound 8. Den skulle have have været kommet allerede før jul,
men "fremtagningsproblemer" og "problemer med kommunikationen med producenten i fjernøsten" har ført til en udskydning
af lanceringen af denne nye version. Det er det man på almindelig dansk kalder "uprofesionelt arbejde".
Vi vil dog nok meget snart se en BeoSound 8 med AirPlay-understøttelse og aftagelig dock.
Det er imidlertid ikke svært at gætte på, hvornår vi vil se en MK3-version med Bluetooth 4.0-understøttelse Hvis
udviklingen hos B&O fremover vil fortsætte i samme tempo, må det være engang i løbet af foråret 2013. Man skal nok være
mere end almindelig loyal over for sit yndlingsfirma, hvis man skal afvente dette.
N.B. Blutooth 4.0/AirPlay er som skabt til små spilledåser som Beolit 12 - det er dette, som kan gøre dem til rigtigt
mobile iOS-kompatible enheder.
Hilsen VenteMissen
[/QUOTE]
Blot for ikke at skabe forvirring, så har der ikke været planlagt nogen MK II udgave af BeoSound 8 til før jul. Så jeg
synes ikke man kan kalde det for uprofessionelt arbejde. Det er vigtigt at holde sig til de ting som meldes ud officielt.
Hvad angår dock løsningen, er den stadig populær, fordi de fleste kan godt li at have et sted hvor deres iPhone og iPad kan
placeres og oplades, og samtidig have en funktion. Det er til dato et utrolig populært produkt, pga. af dock, lydkvalitet og
design. Og især det at den kan håndtere en iPad. Selvfølgelig skal en ny udgave have Airplay, men om den også skal have
Blu-Tooth 4.0 ser jeg ikke som et absolut "must carry", men andre wireless/netværks kommunikationsveje kunne måske
være fedt. Men vi må jo se når der er noget mere konkret på en sådan udgave
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 10 Marts 2012 kl. 06:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad er DAB+?
DAB+ er en nyere version af DAB. Populært sagt giver DAB+ mulighed for at sende flere kanaler. Der er endnu ikke truffet politisk beslutning om introduktion af DAB+ i Danmark, men den langsigtede digitale radioplan i Danmark handler bl.a. om etablering af et regionalt opdelt sendenet, som skal indeholde alle regionale DR P4-kanaler og de mange lokale og regionale kommercielle radiostationer.
En DAB-radio af DAB+ standarden kan også modtage de nuværende DAB-kanaler, hvorimod en ældre DAB-radio ikke kan modtage DAB+. De fleste digitale radioapparater/DAB-radioer, der sælges i dag, er DAB+. Tjek dette hos din lokale radioforhandler.
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 13 Marts 2012 kl. 10:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Beoapple Forum Bruger

Bruger siden: 15 December 2011 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 197
|
| Sendt: 13 Marts 2012 kl. 17:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Peter
Jeg har lige et par spørgsmål til din kabelguide
Hvor langt kan man trække PowerLink kabler uden signal tab/forringelser i lyden?
Giver brug af PowerLink Y-split og hun/hun adapter signal tab/forringelser i lyden?
Y-split
Hun/hun adapter til samling af to PowerLink kabler
De bedste hilsner
Beoapple
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 13 Marts 2012 kl. 21:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Beoapple
Jeg kan intet finde om signal tab i forhold til PowerLink kablers længder, eller adapter. Men der skrives at 1 PowerLink udgang kan tilsluttes 10 stk. aktive højttaler. Jeg har ca. 10 m PowerLink Mk III kabel til min første BeoLab 4000 baghøjttaler, og herfra 5 meter til baghøjttaler nr. to.
|
| |
Beoapple Forum Bruger

Bruger siden: 15 December 2011 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 197
|
| Sendt: 13 Marts 2012 kl. 21:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Peter
Ja jeg kunne heller ikke finde noget, ud over det med at man kan serietilslutte op til 10 stk. aktive højtalere
Efter at have erfaret min antenne spiller giver et stort signal tab (30%), tænkte jeg det måske også ville være gældende for
PowerLink...
Hvornår bruger man PowerLink Mk III og hvornår er det Mk II? (Er det ikke Mk II der er 8 leder, og kun bruges når højtalerne
har display eller nogle af de første BL5)
Vi tales ved
Beoapple
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 13 Marts 2012 kl. 22:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
christian1984 Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juni 2011 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 9
|
| Sendt: 14 Marts 2012 kl. 22:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er netop flyttet i mit nybygget hus.
Her har jeg fået trukket tomrør og lavet el stik i hjørnerne i stuen så der er forberedt til suround Sound med aktive højttalere.
Jeg er så småt gået igang med at udskifte mit Hifikluuben anlæg Denon Suround receiver og Dali højttalere ud med B&O. Da jeg gerne vil have
muligheden for multitum løsninger (link system), simpelt og tidløs design og ikke mindst høj kvalitet som holder i mange år!
Jeg begyndte fordi jeg kunne tilslutte B&O højttalere til min nuværende receiver og herefter skiftet ud løbende.
Jeg går en del op i lydkvaliteten og er nok startet med for små højttalere, som jeg gerne vil have skiftet ud med et sæt beolab 9, men nok om det...
Jeg har et par Beolab 6000 som er tilsluttet pre-out via phone/RCA på denon reviceren, dette fungere fint!
Problemet er at jeg gerne vil have trukket signalkabler i tomrørerne i vægen så kabler bliver skjult, dette har jeg gjort i dag.
Jeg brugte det kabel som i sin tid fulgte med højttalerne et powerlink kabel og klippede stikkene af, her har jeg loddet et Phone/RCA stik på i hver
ende og klippede de overskydende ledere af. Stikket er loddet ens i begge ender, jeg har brugt to ledere i kablet til lodningen.
Når jeg sætter det til anlægget og højttalerne er der en masse støj, der kommer lyd med det lyder forfærdeligt!!!
Hvad gør jeg forkert, er kabel ikke godt nok eller kan jeg have lavet en fejl i lodningen?
Et par andre spørgsmål:
Vil jeg få en højere lydkvalitet hvis jeg køber et beosound 5 anlæg eksempelvis?
Kan jeg sætte mit non B&O tv og en appleairport Express til beosound 5?
Hvad er forskellen på Besound 5 og Beosound 5 encore?
Findes der noget læsestuff omkring mulighederne med B&O linksystemer og hvad man skal bruge og hvordan det sættes sammen?
Hvordan fremtidssikre jeg bedst min B&O investering som kommer til at løbe i en årerække?
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 14 Marts 2012 kl. 23:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
christian1984 Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juni 2011 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 9
|
| Sendt: 15 Marts 2012 kl. 16:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
mange tak!!
jeg overvejer dog at skifte min non B&O forstærker ud med en Beosound 5 og få startet på et komplet B&O lydsystem.
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger

|
| Sendt: 15 Marts 2012 kl. 22:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
christian1984 skrev:
|
Et par andre spørgsmål: Vil jeg få en højere lydkvalitet hvis jeg køber et beosound 5 anlæg eksempelvis? Kan jeg sætte mit non B&O tv og en appleairport Express til beosound 5? Hvad er forskellen på Besound 5 og Beosound 5 encore? Findes der noget læsestuff omkring mulighederne med B&O linksystemer og hvad man skal bruge og hvordan det sættes sammen? Hvordan fremtidssikre jeg bedst min B&O investering som kommer til at løbe i en årerække?
|
|
|
Hej christian,
dejligt at høre at du agter at stille om til B&O-produkter 
Om du får "højere lydkvalitet" ved et BeoSound 5 anlæg, er først og fremmest afhængigt af, hvad du afspiller på det. Vil du have fornuftig lyd, skal du have filerne liggende i et losless format (WMA Losless/FLAC) - ellers vil det som udgangspunkt være dårligere end det, du kender fra direkte cd-afspilning.
Du kan godt føre lyden fra dit non-B&O-tv over gennem en BeoSound 5 - men der vil pga lydbehandlingsenheden i anlægget være lydforsinkelse, og du vil ikke have nogen fornøjelse ved det. Dette tema er blevet behandlet indgående på forummet i den senere tid!
Du vil derimod ikke have nogle problemer med at tilslutte en Apple AirPort Express. BeoSound 5 Encore har en egen line-indgang - til BeoSound 5 (dvs BS/M 5-udgaven) skal bruges et usb-lydinterface. Du skal her blot tænke på at APE'en har en dårlig digital/analog-decoder indbygget. Derfor anbefales det kraftigt at bruge en ekstern DAC sat til dens digitale udgang (f.eks en DACMagic).
Læsestuff..........???? Ja, masser, du er kommet til det rette sted - Peter Pan's B&O-tråde 
"Hvordan fremtidssikre jeg bedst....." Peter har ovenfor vist et billede af et CAT7-kabel. B&O har gennem længere tid arbejdet på en ny udgave af deres Link-system. Hvordan det nøjagtigt kommer til at se ud vil tiden vise. Om vi (de fleste af os ) får brug for den mængde netværkskabler, B&O mener der skal til, er et godt spørgsmål. Men CAT7-netværkskabler trukket rundt dér, hvor man vil have lyd og især billede, kan dog aldrig skade.
Mit bedste råd til dig vedr. fremtidsikring er dog: Tænk på at få lagt tomme rør med en pæn stor kapacitet i hele huset!!! Man ved aldrig hvilke/hvor mange kabler, der skal trækkes en gang i fremtiden.
"....B&O investering som kommer til at løbe i en årerække...." Husk på at kærnen/hjernen/omdrejningspunktet i et ægte B&O-setup er et B&O-tv. Der er her surround-decoderen og højtaler-tilslutningerne er. Det er her, du kan sætte non-B&O-bokse til via puc, så du nemt kan betjene dem osv...
"..forskellen på Besound 5 og Beosound 5 encore?"
BeoSound/Master 5 og en BeoSound 5 Encore er trods mange ligheder meget forskellige.
Den klassiske BeoSound 5's udgangspunkt er en BeoMaster 5 - en mediaplayer-enhed med egen harddisk, og udover masterlink også med mulighed for tilslutning til et B&O-tv. I tillæg til musik (og netradio), som er hovedformålet, er der herved også mulighed for visning af billeder og webside-indhold samt navigation i musik/netradio (også fra linkrum). Tv'ets højtaler/højtalere benyttes i dette tilfælde oftest til afspilning.
Hvis den er sat op som et rent audioprodukt, bruges BeoSound 5-panelet som navigationenhed, og panelet giver adgang til musikken efter flere forskellige søge kriterier. Højtalerne sluttes her til BeoMaster 5 direkte.
På grund af den nære integration mellem server- og client-software reagerer den hurtigt, MOTS-funktionen er her perfekt.
I de nye opdaterede versioner understøttes losless audioformater, og der er mulighed for direkte tilslutning af et rip-drev. Hvis man ellers kan vænne sig til den stationære betjening, er det - med et tilsluttet ripdrev - et ideelt og komplet musikanlæg. Indholdet på harddisken i BeoMaster 5 står på grund af upnp/dlna-funktionen desuden tilrådighed for andre upnp/dlna-clients.
Dette kunne være en BeoSound 5 Encore. Den har nemlig ikke nogen egen harddisk, men skal kobles op på en server-software et andet sted på netværket - typisk en pc (med f.eks Twonky-serveren) eller en egnet NAS - eller en BeoMaster 5.
Opsætningen kan være temmeligt tricky, hvis ikke server-hardwaren/-softwaren er fuldt kompatibel, og metadata'erne (tags'ene) i filerne er fuldkomne. Udover nedværkstilslutning (kabel/trådløs) har den stort kun en line-indgang, en usb-indgang og højtalertilslutninger. Det er et standalone-produkt - uden de velkendte B&O-integrationsmuligheder. Brugerinterfacet (panelet med hjulet/skærmmenuerne) er i grundtrækkene det samme som på BeoSound/Master 5-produktet.
Den mest enkle måde at få gang i en Beosound 5 Encore er at tilslutte en harddisk med musikfiler direkte til dens usb-port. Encore-software'n "sorterer" så selv i filerne (ved hjælp af tags'ene), og viser indholdet som vanligt på sit display.
Hilsen Millemissen __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 21 Marts 2012 kl. 23:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Christian / millemis
En del har skriver at de har dette ønske/problem. BeoSound 5 Encore købes ofte som et stand alone system og tilsluttes to aktive BeoLab højttaler. Efter lidt tid ønsker folk også tv lyd via BeoSound 5 Encore's tilsluttede aktive BeoLab højttaler. Man kan godt føre lyden fra et non-B&O-tv (evt. konverteret til analog) over i line indgangen på BeoSound 5 Encore, og også volume styre lydstyrken, men der vil pga. lydbehandlingsenheden i anlægget være lydforsinkelse, som millemis skrev. Skuffende ja.
Jeg havde også forvendte at LINE IN på BeoSound 5 Encore gav mulighed for problemfri tilslutning af analog TV lyd, da der for de fleste både er behov for at høre TV lyd og radio/musik, dur det jo ikke når der er ca. et 1/2 sekund forsinkelse på lyden, så billede og lyd ikke passer sammen.

AV-Connection har oprettet denne vare fornylig, måske kan den løse opgaven.
OBS! ennu ikke afprøvet, få evt. en på prøve.
[Download] manual
Denne Lip Sync Corrector er en kompakt enhed, der kan korrigerer de audio forsinkelser mellem lyd og video som nogen gange kan forekomme.
http://www.av-connection.dk/?PNo=LDY70449
En løsning kan også være et tv med mulighed for delay-lipsync indstilling for billede / lyd tilpasning, som feks. findes på nogle af Samsung fladskærms TV. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 23 Marts 2012 kl. 15:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger

|
| Sendt: 24 Marts 2012 kl. 12:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Peter Pan skrev:
|
Christian / millemis
En del har skriver at de har dette ønske/problem. BeoSound 5 Encore købes ofte som et stand alone system og tilsluttes to aktive BeoLab højttaler. Efter lidt tid ønsker folk også tv lyd via BeoSound 5 Encore's tilsluttede aktive BeoLab højttaler. Man kan godt føre lyden fra et non-B&O-tv (evt. konverteret til analog) over i line indgangen på BeoSound 5 Encore, og også volume styre lydstyrken, men der vil pga. lydbehandlingsenheden i anlægget være lydforsinkelse, som millemis skrev. Skuffende ja.
AV-Connection har oprettet denne vare fornylig, måske kan den løse opgaven.
OBS! ennu ikke afprøvet, få evt. en på prøve.

Denne Lip Sync Corrector er en kompakt enhed, der kan korrigerer de audio forsinkelser mellem lyd og video som nogen gange kan forekomme.
http://www.av-connection.dk/?PNo=LDY70449
En løsning kan også være et tv med mulighed for delay-lipsync indstilling for billede / lyd tilpasning, som feks. findes på nogle af Samsung fladskærms TV.
|
|
|
Hej Peter,
denne dims fra Lindy giver mulighed for at indstille delay dvs forsinkelse af lyden.
Problemet med tilslutning af (non B&O-) tv-lyd til Encore's line-indgang er imidlertid, at der netop opstår delay/forsinkelse pga lydbehandlingen i Encore'en.
Du vil med denne dims have mulighed for at få yderligere delay. Om dette vil være bedre, ved jeg af gode grunde ikke, men det må vel komme an på en test af en af dem, som har dette problem.
Hvis man havde mulighed for også, at kunne forsinke/delay billedet, var det nemmere. Derved kunne man ved den rette indstilling opnå, at lyd og billede forblev synkroniseret, selvom de går adskilte veje. Den mulighed har jeg aldrig set på et tv eller på en ekstern enhed. Muligvis findes der professionelle eksterne enheder, der kan muliggøre dette. Men så er vi i et prislag, hvor man ligeså godt kunne investere i et B&O-tv.
Det nærmeste man kan komme en sådan løsning er VLC på en computer. Her ville vi primært snakke om afspilning af film - muligvis kunne man opsætte VLC til at afspille fra en tv-tuner også (?).
Denne løsning har været skitseret tidligere på denne tråd: på side 166 - 06 Februar 2012 kl. 23:19, og kan realiseres ved at tilslutte en pc/bærbar/mac med VLC kørende til tv'et via HDMI og med lyden sendt ud direkte fra computeren analogt hhv digitalt + f.eks Gefen lille digital til analog-omskifter til BS5 Encore's line-indgang.
I VLC kan man indstille tidsforholdet mellem lyd og billede. Se f.eks her http://www.bytechip.com/2010/06/delay-advance-sound-vlc-vide o-player/
Men - IMO - en noget bøvlet løsning. Man bliver nok nødt til at acceptere, at en BS5 Encore er en standalone-audio-løsning!!!
Vil man have mulighed for god lyd fra et (non-B&O-) tv, må man køre et seperat setup med BeoLab-højtalere tilsluttet til tv'et. Hvordan det gøres, har du selv beskrevet masser af gange.
De helt smarte kunne nu tænke: jamen, så kan jeg da bare forbinde powerlinkudgangen fra Encore'n til en lydindgang på tv'et - og derigennem få lyden ud af de BeoLab-højtalerne, der nu er tilsluttet (non B&O-) tv'et. Dette er teoretisk en mulighed, men om den vil virke i praksis (triggerproblemer!) betvivler jeg. Det bliver i hvert fald bøvlet at betjene 
Realiteten er: vil man have lyd og billede og B&O, må man investere i et B&O-tv - dette er og bliver hjertet/hjernen i et B&O-setup 
Hilsen B&Omissen
P.S.
Man kunne prøve, at slå alle de såkaldte "billedforbedrende teknologier" i tv'et fra, lege lidt med delay-indstillingerne, og se dvs. høre, om man opnår et resultat, der er til at leve med. I de fleste tilfælde skal man også huske, at slå (non-B&O-) tv'ets interne højtaler fra, da der ellers vil være hørbare ekko-effekter. Husk endvidere på, at vi - ved tilslutning til BS5 E - taler om et rent stereo-setup. Man mangler den centerkanal, som et B&O-tv er i stand til at levere.
P.P.S.
Alt dette bøvl sparer vi os, når vi køber B&O-tv - her er receiveren med lydbehandlingen og billedbehandlingen integreret og lyd og billede nøje afstemt med hinanden. TAK for det B&O __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 24 Marts 2012 kl. 23:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak for dine indlæg millemis
Hvis det viser sig at ovenstående Lip Sync Corrector ikke virker som beregnet, er denne løsning sikker, sålænge der er tale om et stereo setup. På min tegning er valgt en manuel Phono switch boks: http://www.av-connection.dk/?ML=430 Men de findes også i fjernbetjente udgaver Her. . BeoLink Passive 1636 kan anvendes på flere måder, og denne er en af dem, med det specielle DIN adapter kabel. Billigste model i digital til analog dekoder: Tryk her.
Dette er en måde at have BeoSound 5 Encore og TV lyd tilsluttet til samme sæt aktive BeoLab højttaler. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 25 Marts 2012 kl. 14:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
B&O ICEpower 125ASX2 amplifier samlesæt.
Eller færdigsamlet B&O ICEpower 125ASX2 amplifier 2 x 120W - 4Ω.
Tryk her.
|
| Til top |
|
| |