| Forfatter |
|
allanowich Forum Bruger

Bruger siden: 21 August 2010 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 9894
|
| Sendt: 08 Oktober 2012 kl. 17:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Måske i surround 7.1  __________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 08 Oktober 2012 kl. 19:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det kunne være sjovt at se sådan et setup med en BV11 - fronthøjtalerne skal i så fald også op på væggen. Men subben: er det så også en BP A9?
Hilsen Millemissen __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger

|
| Sendt: 08 Oktober 2012 kl. 19:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Peter Pan skrev:
|
Men ca. 30.000 Kr er vel i overkanten, når man ikke får glæde af AirPLay muligheden direkte. |
|
|
Man får da hele Playmakerens funktionalitet - og det er nøjagtigt det samme som BP A9 tilbyder.
Hilsen Millemissen
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 08 Oktober 2012 kl. 20:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bang & Olufsen har lancerer Playmaker en trådløs modtager, der kan streame musik fra din smartphone, hvis du slutter den til dine B&O-højtalere. Den ultimative digitale musikoplevelse er blevet trådløs – sådan præsenterer Bang & Olufsen deres ’Playmaker’ produkt, der skal gøre det let for os at nyde deres digitale musik trådløst.
Playmaker er en trådløs modtager der, kombineret med et par aktive B&O-højtalere, kan streame musik fra din smartphone eller tablet. Playmaker er kompatibel med Apples Airplay og DLNA, og det betyder, at du kan bruge modtageren til at streame musik fra hvilken som helst smartphone, tablet, Mac, PC eller medieserver.
Desuden er Playmaker udstyret med en avanceret digital audiokonverter der, ifølge B&O, bringer det bedste frem i digital musik.
Let at bruge -
Regulering og deaktivering af lyd kan styres ved hjælp af den håndholdte enhed, eller med en B&O-fjernbetjeningen, men også på selve Playmakeren. Med app’en ’Bang & Olufsen BeoSetup’ får du hjælp til at oprette forbindelse til et trådløst netværk, men du kan også trykke på en knap i bunden af Playmaker, hvis du vil oprette forbindelse til en trådløs router.
Playmaker koster 2.999 kroner.
I min lange, lange jagt efter de helt rigtige faldt jeg over noget unikt, som var værd at kæmpe for. BL5 med rød covers skulle være et sæt af meget få fremstillede, der efter sigende blev produceret til B&O i Struer som led i bestemmelsen af markeds strategien. Farven blev dømt ude – passede ikke i butikkernes indretningsdesign. Who cares, passer perfekt i min stue. (De sorte ubrugte covers, ligger fint og venter i originalemb). Nævnte jeg at WAF (Wife Acceptance Factor) blev rykket markant. ;-)

BL5 kan normalt kun købes med hhv. sort og hvidt cover. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 13 Oktober 2012 kl. 15:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 16 Oktober 2012 kl. 09:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 17 Oktober 2012 kl. 18:05 | IP-adresse registreret
|
|
|

Du troede nok, at dit Smart TV fra sidste år også kunne bruges i år. Du tog fejl. Tv-producenterne vil kun understøtte Netflix på 2012 - modeller, selvom 2011-modellerne virker i udlandet. Læs her.
Spændende om B&O har nået at få BeoVision 11 med på vognen. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
allanowich Forum Bruger

|
| Sendt: 17 Oktober 2012 kl. 20:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Peter Pan skrev:
|

Du troede nok, at dit Smart TV fra sidste år også kunne bruges i år. Du tog fejl. Tv-producenterne vil kun understøtte Netflix på 2012 - modeller, selvom 2011-modellerne virker i udlandet. Læs her.
Spændende om B&O har nået at få BeoVision 11 med på vognen. |
|
|
Tja, de ved sgu da nok hvad de skal tjene deres penge på. Så nu skal folk til lommerne igen.  __________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger

|
| Sendt: 17 Oktober 2012 kl. 22:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Netflix skulle efter sigende virke fint via BV11's webbrowser!
Om og hvornår der kommer en decideret Netflix-app vides ikke.
Ellers bruger man da bare sin AppleTV-boks
Hilsen Millemissen __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 17 Oktober 2012 kl. 23:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger

|
| Sendt: 18 Oktober 2012 kl. 10:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Peter,
kan du da betjene din computer med en Beo4, når du sidder i lænestolen.
Den komfort forventer jeg i hvert fald, hvis jeg sidder foran "den store skærm/et BV11" og vil se film via Netflix
N.B. Jeg ved godt, at man kan betjene en MAC via Beo4/Puc - men så vidt jeg husker har du i en Windows-pc.
Hilsen Millemissen
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 18 Oktober 2012 kl. 12:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
allanowich Forum Bruger

|
| Sendt: 18 Oktober 2012 kl. 17:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Frem og te'bavs er jo lige langt, ikke? Ja, jeg så lige en reklame på Recordere.dk og deres (netflix) gratis md og muligheden for at se Netflix på pc'en.  __________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger

|
| Sendt: 18 Oktober 2012 kl. 20:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Peter Pan skrev:
Hej millemis Så en dag bliver der nok råd til en (Tavle-PC ) Windows 8-tablet.
|
|
|
Hej Peter,
så husk lige at købe et HDMI-kabel, der er langt nok til at nå hen i lænestolen
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 20 Oktober 2012 kl. 20:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger

|
| Sendt: 20 Oktober 2012 kl. 21:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
De første erfaringer med den nye OPPO 103 begynder at dukke op:
http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articl eid=7846&zoneid=1
Bemærk, den har Netflix-understøttelse.
N.B. Der findes allerede en PUC fra B&O til den!
Hilsen Millemissen
|
| Til top |
|
| |
allanowich Forum Bruger

|
| Sendt: 20 Oktober 2012 kl. 21:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Med hensyn til Netflix og det at du skal skrive under på, at du ikke må/kan sagsøge firmaet bag, vil jeg lige sige, at det kan du roligt gøre (skrive under), for efter dansk lovgivning er det helt ok at sagsøge dem. Det kan de ikke fratage dig som kunde.  __________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 25 Oktober 2012 kl. 16:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 29 Oktober 2012 kl. 07:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lars Hedebo Olsen skriver - Designer bag BeoPlay V1 Anders Hermansen er i virkeligheden ikke særlig begejstret for fjernsyn, men nu har han skabt et B&O-fjernsyn: »Jeg har sgu lavet det med mine egne hænder«
V1 skal være med til at gøre B&O hipt igen.
»Det, der samler tv’et, er også det, der sørger for, at tv’et kan stå oprejst«, siger designeren Anders Hermansen. »De to metalstænger sørger for, at frontpladen og bagpladen hænger sammen, samtidig med at stængerne kan bruges til enten at hænge tv’et op eller stille det på gulvet. Der er intet overflødigt«.
Anders Hermansen drejer tv’et, så vi kan kigge på det bagfra. Det er ikke mange centimeter tykt, og selv om det er tungere, end man umiddelbart skulle tro, ser det så let ud, at man tror, det lige kan foldes sammen og lægges ind på en hylde. Det er næsten også meningen, fortæller Anders Hermansen, der fik ideen ved at folde papir. »Det smukke ved tv’et er, at det er et samlet produkt – en helhed. Fjerner man en enkelt ting, falder det fra hinanden, og den enkelhed kan jeg godt lide at dyrke i mit design«.
Fjernsynet er en del af B&O's pris venligere Play-serien, der er et søsterbrand inden for B&O, hvilket betyder kvalitetsprodukter til lavere priser end på B&O’s øvrige varer.
Siden 1980’erne har Anders Hermansen været tilknyttet Bang & Olufsen, hvor han har produceret en lang række produkter med tv’et Beoplay V1 som det seneste. Det første produkt, Anders Hermansen designede for B&O, var et sæt hovedtelefoner for tyve år siden.
Delvis fra Politiken.dk. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
SpinX Forum Bruger

Bruger siden: 13 Marts 2005
Status: Offline Indlæg: 27
|
| Sendt: 31 Oktober 2012 kl. 10:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Peter Pan (og andre)
Jeg skal ud og se på et par brugte beolab 6000 højtaler, sælger har ikke noget anlæg længere så jeg vil gerne prøve højtalerne ved at koble dem til en Ipod Touch. Hvilket kabel skal jeg bruge? Jeg kan se i manualen at højtalerne har en "LINE" tilslutning og man skal bruge et B&O kabel med nr. 6270595. Hvordan ser det kabel ud?
|
| Til top |
|
| |