| Forfatter |
|
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 24 Februar 2018 kl. 13:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej MickSv
Den BV- 6-23 stand monteret med BV- Horizon vil jeg da meget gerne se. Gider du at sende et billede. ? __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
beovox141 Forum Bruger


Bruger siden: 21 December 2015 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2181
|
| Sendt: 24 Februar 2018 kl. 14:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
@ MickSV
Så det belv et Phillips
Nej, just jokeing, Du kan få en 7-32 motorstand af mig så kan dit TV dreje.
Den er vist næsten samme størrelse som 6-23 standen.
|
| Til top |
|
| |
beovox141 Forum Bruger


Bruger siden: 21 December 2015 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2181
|
| Sendt: 24 Februar 2018 kl. 14:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Peter Pan skrev:
@ beovox141 det skrev du 22 Februar, så nu må LG C7-65 og 203 Oppo da være på plads ?.
Glemt ikke at sende billeder, og tilslutnings beskrivelse.
|
|
|
Rolig nu, jeg ser Ukainsk TV,- Shhh!
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 24 Februar 2018 kl. 14:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
MickSv Forum Bruger

Bruger siden: 13 December 2014 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 72
|
| Sendt: 24 Februar 2018 kl. 14:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Peter
Kan ikke rigtigt få billedet til at blive lille nok til at den vil tage det her på forum sidder med en ipad, så skal lige se hvad jeg kan finde på
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 24 Februar 2018 kl. 14:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
MickSv - Her et gratis billede program
http://www.gratis-it.dk/grafik-og-billeder/photofiltre/ __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
MickSv Forum Bruger

Bruger siden: 13 December 2014 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 72
|
| Sendt: 24 Februar 2018 kl. 14:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tror det lykkedes ....
Gider ikke gemme ledningerne før jeg ved om det er en keeper ..... sorry
Det er en motor stand jeg har, men sys da ikke lige jeg har set en udgang til det.
7-32 standen er højere end 6-23, det ser pænere ud med den her.
Stb laver en konvertering af 6-26/7-32 stand til horizon, det var der jeg fik ideen
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 24 Februar 2018 kl. 15:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak MickSv. Det passer jo fint.
Tilslutnings brønd til motorstand sidder på det BV-6-23 der høre til standen.
Om der er tilsvarende på BV- Horizon, må du finde udad. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 24 Februar 2018 kl. 15:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
MickSv Forum Bruger

Bruger siden: 13 December 2014 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 72
|
| Sendt: 24 Februar 2018 kl. 15:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der er ikke udgang til stand, mig bekendt er der heller ikke motor på den stand de tilbyder til fjernsynet ...... det gør heller ikkenoget
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 24 Februar 2018 kl. 15:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
En smuk måde syntes jeg, at skjule det Hi-Fi man ikke vil have fremme, f.eks en Oppo.
 __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 24 Februar 2018 kl. 16:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 24 Februar 2018 kl. 16:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Stryxdk Forum Bruger

Bruger siden: 06 Maj 2017 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 20
|
| Sendt: 24 Februar 2018 kl. 18:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nogle der ved hvad en tweeter til en beolab 18 koster ca? Og er det noget man kan skifte selv... Der kommer ingen lyd ud af den
højtalerens tweeter :-(
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 24 Februar 2018 kl. 20:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Stryxdk
Som jeg forstår systemet idag. er det kun en B&O reperetør der kan købe tweeter enheden
hvis det altså også er ham der skifter den. Så hvis jeg ikke har misfornået noget, er det via
din B&O forhandler du bestiller arbejdet og får prisen. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 24 Februar 2018 kl. 20:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
MickSv skrev:
Der er ikke udgang til stand, mig bekendt er der heller ikke motor på den stand de tilbyder til fjernsynet ...... det gør heller
ikkenoget |
|
|
Rigtigt - ingen tilslutningsmulighed for stand-kontrol, ingen software i tv’et.
Eneste mulighed er en ekstern løsning....der så også forstår de gængse kommandoer for stand-manøvrering.
Men det kan beovox141 sikkert fikse for dig
MM __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 24 Februar 2018 kl. 20:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
beovox141 skrev:
Peter Pan skrev:
@ beovox141 det skrev du 22 Februar, så nu må LG C7-65 og 203 Oppo da være på plads ?.
Glemt ikke at sende billeder, og tilslutnings beskrivelse.
|
|
|
Rolig nu, jeg ser Ukainsk TV,- Shhh!
|
|
|
Det må du jo nok hellere...indtil du får gang i TV2HD
MM __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
beovox141 Forum Bruger


Bruger siden: 21 December 2015 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2181
|
| Sendt: 24 Februar 2018 kl. 21:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu virkede det som om du havde installeret sat setups masser af gange, så må da om nogen kunne bidrage med lidt hjælp..  Så kan det være jeg hjælper lidt med med din prekære SACD situation,- der må du ty til DYI hvis du vil have den rene DSD  Hvis andre kan bidrage med placeringen af TV2 HD på Astra 4.8 ville det være super.
|
| Til top |
|
| |
beovox141 Forum Bruger


Bruger siden: 21 December 2015 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2181
|
| Sendt: 24 Februar 2018 kl. 22:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
millemis skrev:
Eneste mulighed er en ekstern løsning....der så også forstår de gængse kommandoer for stand-manøvrering.
Men det kan beovox141 sikkert fikse for dig
MM |
|
|
Hvad er problemet,- selv Pentaerne er på motorstand, komplet med det fine display,
der 20 år senere stadig er helt up to date...
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 24 Februar 2018 kl. 22:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Måske du kunne få dem til at vise TV2HD
MM __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |