| Forfatter |
|
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 26 Februar 2018 kl. 09:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 26 Februar 2018 kl. 10:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
millemis skrev:
verden er fuld af ‘sjove gadgets’ Jeg klarer mig fint med min Audioengine
D1....de par gange (og øjeblikke) om ugen, jeg sidder ved min computer.
|
|
|
Forbedre lyden af din musik. Perfekt til at levere lydkvalitet til hovedtelefoner.
D1 er en DAC - hovedtelefonforstærker til din computer, smartphone, og tv.
D1'en forbinder til enhedens USB-port eller optisk udgang uden at specielt
software kan downloades, hvilket gør D1 hurtig og nem at konfigurere.
Men millemis, det er da ikke til de Mini BeoPlay mono højttaler du linkede til ? __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 26 Februar 2018 kl. 10:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
@Peter Pan
Min D1 føder de højtalere, du ser på billedet....fra Audioengine.
Mere end rigeligt til mit brug dér - så der er ingen grund til at lave om på det....
......selvom et par S3 ville passe fint dér
Det er længe siden, at jeg sløjfede MasterLink/ActiveLink/Beoport/osv osv-....forbindelsen til det rum.
Det var overkill - hvad skulle jeg dog med det ved computeren, nu efter at iPad’en er opfundet,
og jeg tilbringer rimeligt lidt tid på den pind.
Men nu du siger det - min M3 kunne da bruges dér....hvis det skulle være
MM __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 26 Februar 2018 kl. 10:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
‘Min D1 føder de højtalere, du ser på billedet....fra Audioengine’.....
....og så dem her - hvis der skulle være brug for det.
Også BeoPlay
MM __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 26 Februar 2018 kl. 10:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
@ MM
Ja klart når du kun er på trappeafsatsen et par gange om ugen. Flyt dog computer og Audioengine
systemet ned i stuen, det er da i det mindste et stereo setup, og din Mac streamere alt den musik
du har behov for. Så slipper du for at tænde dit V1 tv og BL 6002, alene for at lytte til musik.  __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 26 Februar 2018 kl. 11:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
@Peter Pan
Du drømmer stadigvæk
MM __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 26 Februar 2018 kl. 11:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
MM
Du har foresten ikke glemt at skrive om dit Avant "nye" TV ? - Her. Indlæg af Feb 21 2018 10:33. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
beovox141 Forum Bruger


Bruger siden: 21 December 2015 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2181
|
| Sendt: 26 Februar 2018 kl. 11:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kattens leg med musen....
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 26 Februar 2018 kl. 11:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Peter Pan skrev:
@ MM
din Mac streamere alt den musik du har behov for. |
|
|
Det klarer min Essence (2nd gen), mine tv og mit ML- hhv MCL-system fint.
iPad Mini’en står altid parat og jeg har Beo4’ere, hvor der er behov for det.
MM __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 26 Februar 2018 kl. 11:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
beovox141 skrev:
Kattens leg med musen....  |
|
|
Ja, han er ikke så hurtig som du er....
.....det må jeg lade dig
MM __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 26 Februar 2018 kl. 11:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Peter Pan skrev:
MM
Du har foresten ikke glemt at skrive om dit Avant "nye" TV ? - Her. Indlæg
af Feb 21 2018 10:33. |
|
|
Nå, du mener det her (du vil vel hellere se billede):
Linket fra Essence’n - Pause/Play, skip numre, lydstyrkeregulering via Beo4 - hvad mere har jeg brug for*
*Det skulle da lige være at kunne afspille multichannel-lydsporet fra mine få SACD’er
MM __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 26 Februar 2018 kl. 12:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja men dog millemis. Tillykke med det, hvad siger Fru millemis til dit pludselige overforbrug. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 26 Februar 2018 kl. 12:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hun er glad for at pengene ikke gik op i røg
MM __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 26 Februar 2018 kl. 12:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Med hensyn til afspille multikanl-lydsporet fra dine SACD’er, må du så også have en OPPO, og et sæt baghøjttaler. Hvad med Penta ? __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 26 Februar 2018 kl. 12:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har du ikke snart forstået det.....nå, nej du er jo lidt langsom
Hvis jeg havde villet have Penta’er, havde jeg nok haft dem for længst, ikk’!
Ja, men 6.500 kr....bare for at kunne lytte til et par multichannel-lydspor fra SACD.....hmmmmm!
Så meget haster det ikke - der er nok andet, der bliver prioriteret.
Min nuværende BRP afspiller mine øvrige diske fint (og så er den endda fra LG).
MM __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 26 Februar 2018 kl. 12:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
@ MM
Du kan ikke sige andet end de er storslået. Og så er de i ægte Bang & Olufsen produceret.
 __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 26 Februar 2018 kl. 12:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har du virkelig ikke andet at tage dig til
MM __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
beovox141 Forum Bruger


Bruger siden: 21 December 2015 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2181
|
| Sendt: 26 Februar 2018 kl. 12:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
BS4 supporterer alligevel ikke alle finesserne på et par Pentaer.
De ville ellers passe perfekt ind i interiøret, så ville der heller ikke være brug for 11ern.
Sjovt at se man er nødt til at have skærmen tændt for at se hvad der foregår.
Gad vide hvordan det kommer til at virke med OLED burn out..?
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 26 Februar 2018 kl. 13:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
MM skrev - bare for at kunne lytte til et par multichannel-lydspor fra SACD
Med et surround setup kan du også først få glæde af lyden f.eks fra Netflix film. Synd der ligger BeoSystem 4 og
ikke BeoSystem 3 i dit tv, for det bliver jo ikke den samme lyd du nyder at lytte til, som når du ser film hos mig.
Så måske er det slet ikke ulejligheden hver, at du bruger penge på det. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 26 Februar 2018 kl. 13:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
millemis skrev:
Har du virkelig ikke andet at tage dig til
MM |
|
|
Der findes ægte Dansk produceret Bang & Oufsen TV og højttaler, og så TV og højttaler med Bang & Oufsen
logo, produceret hos det tidligere, nu solgte Tjekkiske datterselskab, eller andre steder i fjernøsten. Det kan
undre at en B&O-ambassadør uden vederlag vil tage til takke med det. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |