| Forfatter |
|
nily Forum Bruger

Bruger siden: 04 Februar 2018 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 9
|
| Sendt: 26 Februar 2018 kl. 13:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er ked, af at jeg bryder ind i Peter Pans og millemis´s underholdende drøftelser, men er der nogen der ved, hvor jeg kan se de hovedkataloger B&O har udsendt gennem tiderne. Jeg tror jeg har alt siden 1970 og indtil de stoppede for få år siden. Jeg mener jeg har set en fortegnelse et sted, men kan ikke huske hvor. Kan en sådan samling sælges og hvad mon den er værd?
Hilsen
nily
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 26 Februar 2018 kl. 13:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bare vent, så er Peter Pan der som en mis
MM __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 26 Februar 2018 kl. 13:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
beovox141 skrev:
Sjovt at se man er nødt til at have skærmen tændt for at se hvad der foregår.
|
|
|
Er man da det - du lader til at vide besked
MM __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 26 Februar 2018 kl. 13:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 26 Februar 2018 kl. 14:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Her en del af min samling, jeg har aldrig forsøgt at sælg, og har intet bud på en pris.  __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 26 Februar 2018 kl. 14:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja i dag er de fine Bang & Olufsen kataloger også devalueret, og online. Der er heller ikke
meget at komme efter. Er du intresseret så Google- Bang & Olufsen Magazine ISSUE 6
 __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 26 Februar 2018 kl. 14:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
beovox141 Forum Bruger


Bruger siden: 21 December 2015 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2181
|
| Sendt: 26 Februar 2018 kl. 16:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Alle...
Kan man aktivere højttaleren i et Avant UDEN at tænde TV delen
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 26 Februar 2018 kl. 18:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nej, og du kan heller ikke køre i en bil uden at hjulene drejer
Hvor vil du hen med det?
Vil man ikke det, er det et audiosystem, man har brug for....ikke et videosystem/et tv.
Men - ja - man kan godt bruge højtaleren......uden at se tv
Og man kan også høre f.eks radio med muted skærm - det bestemmer man selv!
MM __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 26 Februar 2018 kl. 18:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
beovox141
Det må være nedslående! Avant 55 TV'et skal genstarte via elnettet. PIN-koden skal dermed
også indtastes og aktiveres hver gang du tænder det! Livet er bare ikke retfærdigt mere, for
dem med nyere B&O. I Struer er der kun to mand der ikke kan hjælpe før evt. problemer er
diagnosticeret af en B&O teknik, og så er det vel lige meget. Alt i alt er en Avant 55 ejer da
glad for at TV'et er tændt når der spilles musik, for så virker det da i det mindste.
 __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 26 Februar 2018 kl. 18:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
beovox141 Forum Bruger


Bruger siden: 21 December 2015 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2181
|
| Sendt: 26 Februar 2018 kl. 18:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
"PIN-koden skal dermed også indtastes og aktiveres hver gang du tænder det"
...ahh hvad? Det vil ja da godt lige have konfirmeret....
|
| Til top |
|
| |
beovox141 Forum Bruger


Bruger siden: 21 December 2015 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2181
|
| Sendt: 26 Februar 2018 kl. 18:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
PS... Rigtige mænd bruger ikke PIN koder!
De har udstyr der er for tungt til at flytte!
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 26 Februar 2018 kl. 19:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
beovox141 skrev:
Skal lige have flyttet 75kg BV7-55 så der er plads til et C7-65 (commodity) og en 203.
|
|
|
Hvad så beovox141 ? Står C7-65 og Oppo 203 så ude på vejen til du får taget dig sammen til at flytte 75kg BV7-55. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 26 Februar 2018 kl. 19:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
beovox141 skrev:
"PIN-koden skal dermed også indtastes og aktiveres hver gang du tænder det"
...ahh hvad? Det vil ja da godt lige have konfirmeret.... |
|
|
Du spørger bare Peter Pan - det har har han jo styr på, ser jeg
MM __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 26 Februar 2018 kl. 19:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, det skulle da ikke have undret mig hvis PIN-koden lås var sparet væk efter BV7. Var det ikke noget med
Bang & Olufsen ikke ville frigive PIN-koden systemet til BV10, da B&O startede med at udlicitere tv produktionen. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 26 Februar 2018 kl. 19:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
BV10/8-40 chassiet havde ingen PIN-kode.
Efterfølgende ja, - du kan udelade eller ændre den, hvis du vil det.
MM
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
beovox141 Forum Bruger


Bruger siden: 21 December 2015 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2181
|
| Sendt: 26 Februar 2018 kl. 20:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Peter Pan skrev:
Hvad så beovox141 ? Står C7-65 og Oppo 203 så ude på vejen til du får taget dig sammen til at flytte 75kg BV7-55.  |
|
|
Rolig nu,- Jeg har jo spildt et par dage på at lede efter TV2 HD, og her og der, var der jo ikke megen hjælp at hente!
Det meste endte i belgiske vafler...
Fru Beovox endte med at stille det rigtige spørgsmål.
Sommetider skal et problem der umiddelbart ser komplekst ud, bare angribes på en anden måde.
Uanset om det er TV2 eller DSD, er det altid en god ide at spørge der hvor man mindst forventer at få et svar.
..men som der står på skærmen: Life is goooooood.
Måske skal du forbi en dag til Dinner & a Movie.... så kan du også høre hvad et 88.2 analogt signal kan
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 26 Februar 2018 kl. 21:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
beovox141 skrev:
.....så kan du også høre hvad et 88.2 analogt signal kan
|
|
|
’ et 88.2 analogt signal’ - den var go’
men den tror jeg ikke engang, at Peter Pan hopper på
MM __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 26 Februar 2018 kl. 21:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
beovox141 skrev:
.
Sommetider skal et problem der umiddelbart ser komplekst ud, bare angribes på en anden måde.
|
|
|
Fruen sagde vel bare, at du skulle dreje skålen lidt, så meget at TV2 HD falder ned i den
MM __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |