Tilbage til HIFI4ALL.DK 6. juni 2026 | 16:07   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Analog lyd
 HIFI4ALL Forum : Analog lyd
Emne Emne: Er du til B&O, men ikke 100%? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 443
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Jaco89
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 Maj 2007
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline
Sendt: 14 Juni 2007 kl. 21:12 | IP-adresse registreret  

???

Hvordan virker automatiske niveauregulering så, efter jeg manuelt har justeret den?

Jeg kan ved at trykke 'programmming - level' sænke/hæve optageniveauet med 2 dB. Hvordan virker det så sammen med den automatiske del?

Jaco

Til top Vis Jaco89's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jaco89

Peter Pan
Lukket konto
Lukket konto

Bruger siden: 04 Februar 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 14 Juni 2007 kl. 22:00 | IP-adresse registreret  

Det kan jeg ikke vide, så du må prøve dig frem.

Jaco89
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 14 Juni 2007 kl. 22:12 | IP-adresse registreret  

Jeg tror jeg har løst mysteriet!

Den lille pil jeg snakkede om før som vises under volume, indikerer hvor forvræningsgrænsen går. Et skilt med 'Auto' er lyst op, men når jeg justere optageniveauet slukkes 'Auto'. Hvis jeg dertil skurer den op over forvræningsgrænsen begynder det nemlig at lyde hæsligt!

Peter Pan
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 15 Juni 2007 kl. 07:36 | IP-adresse registreret  

Bang & Olufsen's ICEpower Sound fra Samsung F300 Ultra Music Phone

Læs mere her:

http://www.goblue.dk/product.asp?product=1754

Se også pris hos Telia

Jaco89
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 15 Juni 2007 kl. 11:23 | IP-adresse registreret  

Et mekanisk spørgsmål:

Når jeg trykker 'Load tape' eller 'Load CD' kan jeg hører en motor der kører - den står og snurre. Efter at låget enten er kørt helt inder under midten, eller kørt på igen, så bliver denne hersens motor ved med at køre i godt og vel 2 sek. Man kan høre den står og snurrer. Spørgsmålet er så, om dette er 'sundt' for den?

Jaco

Peter Pan
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 15 Juni 2007 kl. 11:35 | IP-adresse registreret  

Jaco

Det vil jeg mene er en fejl du må få undersøgt hos en fagmand, du kan så også få klaret det med fabriksindstillingen. Du må til foret  selv om det ikke er rart.

Ha' en god dag.

Jaco89
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 16 Juni 2007 kl. 16:59 | IP-adresse registreret  

Jeg står overfor at skulle købe ny fjernbetjening. Jeg har bestemt mig for det skal være en Beolink 1000 igen. Jeg har læst der fandtes flere forskellige varianter af netop Beolink 1000 - eks. mk 3, mk 4 osv.

Jeg har dog kun set 2 foreskellige i virkeligheden, men jeg ved at der er nogle af dem som eksempelvis ikke har knappen til text tv, andre har knappen 'Turn' osv.

Jeg kunne godt tænke mig at se forskellen mellem dem, men jeg kan ikke rigtig finde nogle ordentlige billeder af dem.

Er der nogen der enten har nogle billeder eller kan fortælle mig forskellen?

Jaco

Peter Pan
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 16 Juni 2007 kl. 19:09 | IP-adresse registreret  

Hej Jaco89

Beolink 1000 er jo snart så gammel at alt er glemt. For et ½ år siden lukkede BeoWorld. På det gamle BeoWorld kunne man finde en masse oplysninger om gammelt B&O grej. Der er så kommet en ny udgave af BeoWorld, men det vil tage mange år, hvis det overhoved kan lade sig gøre at opbygge en database så informativ som det før var tilfældet.

Nu er det sådan at når Bang & Olufsen er udkommer med en større nyhed er den til enhver tid værende fjernbetjening blevet opdateret til det nye, men det er der ikke blevet oplyst særligt meget om. Dette gælder i høj grad for Beo4, og i mindre grad BeoLink 1000. Den tidligere BeoLink 1000 var grund modellen, og da den ikke som Beo4 kunne opdateres, var det lidt mere synligt når der blev skiftet knapper. På dette billede kan du se de forskellige opdateringer, og på navnet ser du hvad opdateringen har været til.

Det er muligt at der har været mange flere opdateringer, men det kan jeg heller ikke finde noget om.

Mvh

Peter Pan
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 18 Juni 2007 kl. 19:29 | IP-adresse registreret  

EXT, interface modul til extern apparatforbindelse. EXT-modulet benyttes, når et apparat ønskes fjernbetjent med et master TV's fjernbetjening.

f.eks med B&O TV'ets  fjernbetjening. Apparater, som ønskes betjent med en B&O fjernbetjening, kan være satellitmodtagere, kabel TV dekodere, videobånd-optagere, DVD optagere/afspillere eller andet. Apparatet tilsluttes ganske simpelt til TV'et med EXT-scartkablet, hvorefter det kan betjenes med B&O fjernbetjeningen, selv om apparatet ikke er af fabrikatet B&O.

Features: 

EXT  muliggør normalt betjening af samtlige det tilsluttede apparats funktioner, harddisk, switche eller andre specielle menuer. Dette gælder også ved betjening fra linkrum.
EXT tænder automatisk apparatet, når dets scartindgang på TV'et vælges.
EXT har automatisk og intelligent 16:9 loop.
EXT kablet er et fuldmonteret og fuldskærmet højkvalitetskabel.
EXT kan leveres med 1,5 - 2,5 - 5 eller 10 meter kabel. (Standard leverancen er 1,5 meter) 
EXT fungerer også via en AV-Splitter der muliggør, at apparatet deles imellem flere B&O TV.
EXT fungerer også via en AV-Selector, der anvendes, hvis der mangler indgange på TV'et.
EXT kan omprogrammeres, hvis apparatet senere skal skiftes ud til en nyere model eller helt erstattes af et andet apparat.
EXT kablet gør det muligt at flytte en satellitmodtager, DVD-optager eller andet apparat væk fra TV'et, da det betjenes via data i EXT-kablet. Apparatet kan nu gemmes i et andet rum eller et lukket skab. 

Design:
EXT har en indbygget microcomputer, der er i stand til at forstå de datakoder, som kommer fra en B&O-fjernbetjening. Typisk overføres datakoder via TV'ets IR-modtager og gennem scartkablet fra TV'et. Men IR datakoderne kan også komme fra eksterne IR-modtagere i forbindelse med LCD-skærme, lysstyringer eller andet.

Computeren i EXT modulet kender også de IR-koder, der skal til at betjene det apparat, som det enkelte EXT-modul er programmeret til at styre. Når EXT modtager betjeningsdata fra TV'et, konverteres de straks og betjener apparatet, som var det blevet betjent via original fjernbetjeningen.

Fra aparatets scartudgang overføres billede- og lydsignaler via EXT kablet til TV'et. Derudover overføres eventuelle informationer om automatisk 16:9 skift, når billedformatet ændres. Via intelligent overvågning sikres også, at TV'et forbliver i det rigtige format, og ikke skifter tilbage til TV mode, hvis apparatet i en periode ikke er aktivt.

Elektronikken i EXT modulet er baseret på meget små elektronik-komponenter, der monteret på et meget kompakt microprint er indbygget i scartstikket i den ene ende af det kablet.

Betjeningen af det tilsluttede apparat sker via en infrarød (IR) sendediode. Denne diode overfører de i EXT konverterede betjeningssignaler fra TV'et til det tilsluttede apparats IR-modtager.

Tilslutning:
EXT scartkablet erstatter det scartkabel, der ellers skulle have forbundet apparatet til TV'et. Eneste forskel er, at der her kommer en lille ledning ud af det scartstik, der skal sidde i TV-udgangen på apparatet, med en lille IR-sendediode.

Peter Pan
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 19 Juni 2007 kl. 13:02 | IP-adresse registreret  

Tidligere var HD Ready-mærket en garanti for, at man fik et fremtidssikret fjernsyn, men udviklingen er gået så hurtigt, at man risikerer at købe en forældet model, der ikke kan vise billedet i den højeste kvalitet.

HD Ready er ikke nok
En halv million danskere ventes at købe fladskærms-tv i år. Men der er stor risiko for, at de køber en teknisk forældet model.

Det skulle ellers være så godt med den fælleseuropæiske standardmærkat ved navn HD Ready. Den mærkat på et fladskærms-tv eller en projektor skulle være garanti for, at fjernsynet kan modtage og vise både nutidens og fremtidens såkaldte hdtv (højdefinitions- tv, dvs. tv-billeder i høj opløsning).

HD Ready-mærket garanterer for, at fjernsynet har de nødvendige hdtv-stik og understøtter den kopibeskyttelse, der anvendes i hdtv-signaler.

Overholder krav
HD Ready-mærkede fladskærme overholder endvidere alle kravene til at kunne vise hd-fjernsynsudsendelser, hvad enten de sendes i form af 1080i- eller 720p-standarden der er de to officielle hd-fjernsynsstandarder.

Og alligevel er det ikke længere nok for forbrugerne blot at tjekke, at deres nye fladskærm er HD Ready.

Først og fremmest fordi HD Ready-mærket ikke garanterer, at fladskærmen viser billedet i den højeste billedkvalitet. En fladskærm må gerne bestå af helt ned til 720 linjer og stadig være HD Ready-mærket. Sådanne skærme vil, hvis de modtager et billede på 1080 linjer, formindske kvaliteten af det til de 720 linjer, skærmen fysisk kan vise.

Det gør ikke noget, så længe vi taler om fladskærme på 32 tommer eller mindre. For det er kun ved store skærme fra 42 tommer og opefter, at den højeste hd-standard på 1080 linjer for alvor kommer til sin ret.

Men der findes store fladskærme på markedet, specielt plasmaskærme, som ikke fysisk er i stand til at vise 1080 linjer. Dem bør man undgå.

Men selv, når man har sorteret de fladskærme fra, der ikke kan vise en billedopløsning på 1080 linjer, er man som forbruger ikke sikker på at stå tilbage med et fremtidssikret tv.

Der er nemlig to måder, et fjernsyn kan vise 1080 billedlinjer på. En dårlig måde, der kaldes i eller interlaced, og en god måde, der kaldes p eller progressiv.

Forklaring kommer her: En video- eller tv-film består af en række enkeltbilleder, der vises lynhurtigt efter hinanden. I et tv-signal udsendes et nyt billede 50 gange i sekundet.

Hvis der sendes i hdtv-standarden 1080i, betyder det, at tv-billedet sendes i en billedkvalitet på 1080 linjer, men interlaced, hvilket vil sige, at kun halvdelen af billedet skiftevis de lige og de ulige linjenumre udsendes. Fjernsynet skal derfor vente på filmbillede nummer to før alle de 1080 linjer er modtaget og kan flettes sammen til et komplet billede. Samme interlaced fletteteknik bruges i det nuværende PAL-fjernssynssystem. Teknikken kan give et flimrende fjernsynsbillede (medmindre fjernsynet indeholder særlig teknik, f.eks. 100-hertz-teknik eller progressiv scan, som forbedrer billedet efter modtagelsen af signalet og fjerner flimmeret. Men det er en anden historie).

Flimmerfrit billede
Signalet i den anden hdtv-standard, 720p, består af et billede, der kun er opbygget af 720 linjer og derfor er i knap så høj opløsning. Til gengæld udsendes alle billedlinjerne hver gang, dvs. et komplet nyt billede 50 gange i sekundet. Hvilket giver et flimmerfrit billede.

Hvis ens fladskærm er mærket HD Ready, kan det modtage begge hdtv-signaler, både 1080i og 720p.

Men HD Ready-mærkatet siger intet om det tredje og særligt gode hd-signal, der hedder 1080p. Det skyldes, at denne tredje hd-kvalitet ikke vil blive anvendt af de forskellige kanaludbydere, uanset om de sender tv-signal fra jordbaserede sendemaster, igennem kabel-tv eller fra satellit.

Så hvis man kun skal se tv-udsendelser, er HD Ready-mærket i grunden godt nok. Mere har man ikke brug for.

Men de fleste mennesker bruger også deres fjernsyn særlig deres store fladskærms-tv eller projektor til at se videofilm på.

Her hedder afløseren til den nuværende dvd enten hd-dvd eller Blu-Ray. Og både disse hd-skiver og de hd-dvd- eller Blu-Ray-afspillere, der produceres til at afspille dem, kan vise den tredje hd-standard, nemlig 1080p. Her består billedet af den højeste opløsning, 1080 linjer.

Men alle linjer i billedet opdateres på en gang 50 gange i sekundet det er det, som pet efter linjeantallet fortæller: det betyder progressiv. Her får man et fuldstændigt flimmerfrit billede i højeste 1080-linjers opløsning sendt fra sin hd-dvd- eller Blu-Ray-afspiller direkte til sin fladskærm.

Og så nytter det ikke noget, hvis fladskærmen ikke kan vise dette fornemme 1080-linjers signal fuldt ud. Og der er en del fjernsyn på markedet, der helt korrekt er HD Ready-mærkede, og som kan vise 1080 linjer på skærmen men kun 1080 linjer interlaced, altså hvor kun hver anden linje vises ad gangen.

Modtage og vise
Sådan en fladskærm vil med andre ord smide halvdelen af billedinformationerne fra hd-dvd- eller Blu-ray-afspilleren ud.

Derfor: Ved køb af en stor fladskærm er det ikke nok at sikre sig, at den er HD Ready. Man skal også sikre sig, at den kan modtage og vise et videosignal på 1080p uden at gøre billedet ringere.

Den slags 1080p-fladskærme har de fleste producenter i handlen. Typisk i størrelser fra 42 tommer og opefter, for det er alligevel svært at se den store kvalitetsforskel på de forskellige hd-formater, hvis skærmen er mindre.

Prismæssigt ligger disse fremtidssikre HD Ready-mærkede skærme, der ud over standard-hd-formaterne også klarer 1080p, noget over andre skærme. Ikke fordi 1080p-teknologien er specielt dyr. Den er blot nyere. Og de nyeste modeller med den nyeste teknik er altid dyrere end modellerne fra sidste år eller modeller, der er endnu ældre, men som stadig findes med store lokkende slagstilbuds-prisskilte i butikkerne.

HD Ready-mærkningen har gjort det lettere for forbrugerne at finde den rigtige storskærm, uden at de behøver sætte sig ind i al mulig teknik. Men helt sove kan man ikke. Man skal som forbruger fortsat selv gøre et stykke arbejde og frasortere de HD Ready-mærkede fladskærme, som ikke også kan vise 1080p-billedkvaliteten, der kommer fra de nye hd-dvd- og Blu-Ray-afspillere.

Gode råd før du køber fladskærm

Tjek, om signalet, som du ser i butikken, er det samme som det, du har derhjemme – Du risikerer at blive slemt skuffet, hvis forretningen viser højopløselige signaler, og du har analoge signaler hjemme i stuen.

Tjek, at billedkvalitet og farvegengivelse er god, selvom skærmen ses lidt skråt fra siden, oppefra eller nedefra.
Medbring eget billedmateriale, så du ved, hvordan kvaliteten bør være.

Tjek generelt, at billedet er godt og roligt. Tjek kontraster, dybde og skarphed.
Undersøg, om tv’et har de nødvendige stik og indgange. Hvis De f.eks. vil se højopløseligt tv, skal fladskærmen have HDMI- eller DVI-indgange.

Køb ikke fladskærms-tv alene ud fra de tekniske specifikationer. Nogle data kan oplyses på flere måder, og det kan være meget misvisende. Du må i stedet teste apparatet i butikken og derhjemme.

Af KRISTIAN HALSKOV Offentliggjort i JP 

Peter Pan
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 20 Juni 2007 kl. 15:42 | IP-adresse registreret  

Radiokanaler for enhver smag kan afspilles via din PC.

www.live365.com kan du enten søge på en bestemt kunstner og finde radiostationer, som spiller netop den musik du kan lide. Musikken fra tusindvis af gratis radiostationer afspilles derekte fra internet Explorer.

Jaco89
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 20 Juni 2007 kl. 17:26 | IP-adresse registreret  

[Peter Pan]

(Jeg skriver dette trods det, at jeg ved nogen måske bliver vrede!)

For at være helt ærlig Peter Pan, er kvaliteten i gennemsnit så ikke langt bedre på billedrørs tv, end på fladskærms tv? Jeg har efterhånden set en masse fladskræms tv'er rundt omkring i butikker (såvel i udlandet som herhjemme) og i private hjem - jeg bliver nødt til, at tilstå jeg i bund og grund ikke bryder mig om dem! Hvorfor? - jo, af følgende grunde:

1. Hvad jeg har set hidtil, er kvaliteten grumset i forhold til billedrørs tv (ikke sagt at nogen fladskærme ikke er gode nok!)

2. Efterspørgelsen er jo steget markant de sidste par år, hvilket også har gjort, at producenter vælger at anvende billigere materialer til deres masse producering. Med andre ord, jeg finder kvaliteten af materiale valg for klamsig!

3. Er det hele ikke bare en stor modedille? Jeg syntes selv det var sjovt for en 7 - 8 år siden da de kom frem, men lige pludselig stod de jo i hvert et hjem!

4. Derudover er jeg blandt dem der ikke bryder sig om, at se på disse hersens 'flade' design - men ønsker mere et 'robust' og fyldig design.

Jaco 

Peter Pan
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 20 Juni 2007 kl. 18:41 | IP-adresse registreret  

Jaco89

Bor man et sted hvor en forening har besluttet at der kun skal være Danske og Svenske kanaler i lokal nettet vil jeg tro at der ses mere film fra DVD. Netop ved visning af DVD og HD TV er kvalitets fladskærme efter min mening et rigtigt godt medie, som absolut ikke kan konkurrere med et 32" billedrørs TV.

Har man på den anden side en masse normale (SD) tv kanaler må man jo nok sige at billedrørs fjernsynet i gennem årene er blevet trimmet netop til dette, og igen med et kvalitet billedrørs fjernsyn fås rigtigt gode billeder på flimmeren.

Jeg mener også der vil ske meget i fremtiden inden for TV, udviklingen løber så hurtigt at fremtiden måske er lige om hjørnet, så det med at købe et fremtidssikret TV er vist ikke bare lige.

Når vi skifter vores billedrørs fjernsyn ud med fladskærme er det nok mest fordi, de ikke optager tager så meget plads rundt om i de små hjem, eller fordi man kan købe en meget støre skærm.

I fremtiden vil fladskærmene blive større og større. Det har Bang & Olufsens taget konsekvensen af, og automatiseret den afdeling der limer beslag på de store sorte kontrast skærme som benyttes på BeoVision fladskærme. De fremtidige skærme bliver for besværlige at håndtere for mennesker, og det er dyrt hver gang en skærm bliver ridset, den ny Limcelle som B&O kalder dette anlæg, er meget omstillings parat, og fejlsikret.

Personligt har jeg den mening at et HD billede på en god fladskærm, er så super flot, at jeg ikke siden mit første farve TV har oplevet noget lignende.

Jeg har nu benyttet Sagem HD 81 siden den kom på TDC's hylder første gang. Det ser ud til at jeg har været heldig ikke at have fået en mandags model, for min virker meget fint. Jeg har 2 antenne kabler, en til mit tv og en til selectoren. Sagem HD 81 bruger jeg kun til at se HD kanaler på, og resultatet er fantastisk. AC3 lyden tænder automatisk baghøjttalerne op på mit surround setup, når der findes Dolby Digital 5.1 lyd på det sendte matriale. Kabling mellem Sagem HD 81 og mit tv er et Scart kabel for PCM (MPEG) lyd, et HDMI --> DVI-i kabel for billede, og et S/pdif Coaxial kabel for AC3 lyd.

Af High Definition tv kanaler jeg kan se på TDC kabelnet, er der desværre lige nu kun 2, Discovery HD på kanal 84, og C-more HD på kanal 83.

Når jeg ikke bruger Sagem HD 81 til normal tv, skyldes det at mit tv giver alle tv kanaler 16 X 9 billeder, det sker ikke automatisk via HD 81. Nogen vil så sige at så er det jo ikke digital billede signal jeg får, nej men på normale tv kanaler, er billede kvaliteten på mit tv bedre uden Sagem HD 81 og jeg mener at Sagem HD 81 kun er skabt til  High Definition TV. Man kan leje film fra TDC via boksen, men ikke HD film, så det er ikke særligt interesandt.

Peter Pan
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 20 Juni 2007 kl. 19:02 | IP-adresse registreret  

Lige en tilføjelse.

Jeg krummer tæer når jeg Feks går ind i en Fona butik, deres antenne anlæg er alt for dårlige. Sætter jeg mig og ser på et TV magen til mit eget, kan jeg slet ikke genkende den dårlige billede kvalitet der vises i deres butikker. Så bedøm aldrig kvaliteten på et TV du kun har set i en forretning. 

Jaco89
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 20 Juni 2007 kl. 22:29 | IP-adresse registreret  

Jeg er klar over det nok vækker harme ved nogen, men den mode siger bare desværre ikke mig noget! Jeg skifter i hvertfald ikke mine MX fjernsyn ud med fladskærme. Jeg bryder mig generelt ikke om alt det der fladskærms look - men sådan er jeg! Jeg ville bare give MIN mening tilkende.

Det eneste jeg vil er, at trykke på fjernbetjeningen - og så er der billed. Jeg afrpøvede TDC's tilbud om kabel TV for nylig, og ærlig talt, det sagde mig ikke særligt meget! For det første skulle jeg have et keyboard istedet for en fjernbetjening, på den måde kunne jeg så modtage e-mail, gå på internettet og spille spil på mit fjernsyn. Men hvad fa***n skal jeg bruge det til? Hvis jeg vil hente mail, gå på internettet og spille spil, så har jeg min computer. Fjernsyn er kun beregnet til at vise film i!

Jaco

Peter Pan
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 22 Juni 2007 kl. 12:25 | IP-adresse registreret  

Køb ikke brugt før du har kontrolleret at den medfølgende pinkode virker, hos sælger.

Peter Pan
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 23 Juni 2007 kl. 09:00 | IP-adresse registreret  

Hvem bestemmer hjemme hos dig ? Hvis det er dig, jamen så kom igang

Hjemmebio i USA, alt er sku stort over there. 

http://www.pphorn.pl/main.php?55

http://www.pphorn.pl/main.php

Jaco89
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 24 Juni 2007 kl. 00:19 | IP-adresse registreret  

Det er da fedt det kan styres med en Beo4!

Peter Pan
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 25 Juni 2007 kl. 15:46 | IP-adresse registreret  

Træ struktur fodpaneler som kabelskjuler.

I Danmark tror jeg de fleste køber kabel bakker i plastik.
I Sverige kan de købes med forskellige træstruktur.

Sådan monteres de:

1. Skrue monterings beslag på væggen, ca. 3 pr. længde.

2 . Klik panelet på beslaget.

3. Læg kablerne ned i udskæringen.

4. Monter top listen ved at trykke den ned.

Peter Pan
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 26 Juni 2007 kl. 14:49 | IP-adresse registreret  

Hvis du vil kunne fjernbetjene dine ikke B&O A/V apparater med Beo4, er det hver at tænke over hvor
ofte du skifter dine A/V apparater, før du beslutter om du skal vælge en integreret løsning i det enkelte
apparat, eller en løsning du kan opdatere hver gang du skifter et eller flere af dine A/V apparater.

Find alt om produktet her:

http://www.lintronic.dk/LinTronicTableTopSeries-Danish.pdf 

http://www.lintronic.dk/

Eller ring og spørg, det er jo et Dansk produkt.

Du kan også skrive til Michael Lindgaard på   Send privat besked

Se her indlæg 2 og 7. om en kunde der blev meget tilfreds. 

<< Forrige Side af 443 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes