| Forfatter |
|
Peter Pan Lukket konto

Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 11 November 2007 kl. 16:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Jaco89
Der er en forskel på Beocenter 9500 som du har og Beocenter 9300 som jeg har. På Beocenter 9300 er indspilningen automatisk, altså indstilles VUmeter højre og venster kanal automatisk, og alt lyd kommer med, hvis jeg ikke trykker pause. Jeg har ikke prøvet at optage på en 9500, så jeg ved ikke hvordan den virker, men -
__________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
Jaco89 Forum Bruger

Bruger siden: 27 Maj 2007 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 133
|
| Sendt: 11 November 2007 kl. 22:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak for svar!
Så vidt jeg hidtil har kunne erfarer ligger anlægget ikke 'nr' ind under selve optagelsen, men derimod pauser - hvilket vil sige, at der kommer en passage på båndet der varer ca. 3.5 sek.
Under selve afspillingen opfatter anlægget det som et nyt nummer på båndet når der kommer en passage på over 2.5 sek.
Jaco89
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 13 November 2007 kl. 15:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 13 November 2007 kl. 20:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 14 November 2007 kl. 19:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lednings diagrammer for mange af Bang & Olufsen producter finder du på BeoTech.co.uk. - TRYK HER
Cat7/Class F – nyt installationskoncept Ny infrastruktur Håndbog - Tryk her.
Bang & Olufsen Network Link Aktiv infrastruktur - Tryk her. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 15 November 2007 kl. 18:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 17 November 2007 kl. 01:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Verdens første Blu-ray og HD-DVD-spiller. Nu behøver du ikke længer bekymre dig om hvilket format som skal "vinde krigen". BH100BK leverer højt opløste billede i 1080p fra Blu-ray eller HD-DVD-plader. Den opskalerer også almindelig 576p DVD-film til 1080i opløsning.
Specifikationer for LG HDDVD og BluRay-spiller Produkttype Spiller Avspillingsformater Blue Ray, HD DVD, DVD, DVD-R/RW, DVD +R/RW Super-Audio klar Sone 2 Fargesystem PAL/NTSC MPEG-dekoder On Screen Display Barnesikring Dolby Digital udgang Karaokefunksjon Coaxial digital udgang Optisk udgang Lydudgang HDMI Høyde i cm 7,90 Bredde i cm 43,00 Dybde i cm 25,00 Vekt i kg. 4,10
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 17 November 2007 kl. 10:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Toremann skrev:
|
Bang Olufson i storskala DIY
Velkommen til denne lille presentasjonen!
Men hvor kommer B&O inn i bildet??Idéen fra B&O er å la en mørk plexiglassplate ligge forran hhv TV (Pos 1) og "Medie-skap" (Pos 2), to plater altså. Det skal så brukes en sensor som detekterer en hånd som sveiper forran veggen slik at glasseene som dekker TV og Medie-skap "forsvinner" opp (for medieskapets del) og ned (for TV'ens del). 
|
|
|
Det bliver da lidt spændende, om vi får en fortsættelse. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 17 November 2007 kl. 14:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
BHA67 Forum Bruger

Bruger siden: 18 November 2007 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4
|
| Sendt: 18 November 2007 kl. 18:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har fornemmelsen af at du nok kan hjælpe med dette!
Jeg kan ikke få disse 2 enheder/systemer til at snakke sammen... hvad er forkert i mit setup:
BeoVision 3 koblet sammen, via en BeoLink 1611 converter, med et BeoSystem 7000.
Burde det ikke virke?
Mine
Beolab 8000 er sat til anlægget, og de spiller fint den vej ud, men jeg kan
ikke få lyd fra tv'et ud igennem til højtalerne, via anlægget, og omvendt
kan jeg ikke få musiklyd igennem til tv højtalerne.
Hvem kender en løsning?
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 18 November 2007 kl. 18:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej BHA67, og velkommen til hifi4all.
Beolink Converter type 1611 bruges til at konvertere fjernsyn eller stereo anlæg fra gammel link til master link. Og du har formodentligt allerede et MasterLink kabel og et Audio AUX Link 7 pin fuld loddet kabel monteret ?
BeoVision 3 og BeoSystem 7000 skal stå i option 1 ( tror jeg nok) gør de det ?
Her et godt link til dig: http://www.beoworld.org/prod_details.asp?pid=375
Mvh Peter Pan __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
BHA67 Forum Bruger

|
| Sendt: 18 November 2007 kl. 21:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej.
Hvor eller hvordan tjekker jeg dette? (BeoVision 3 og BeoSystem 7000 skal stå i option 1)
Mvh Brian Hørup
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 19 November 2007 kl. 18:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej igen Brian, se billed 3.
MASTER LINK. MCL LINK. OPTION SETUP GUIDE.
Tryk billede frem HER. Gør billedet stort nederst i højre hjørne.

Er det ikke nok så download "Bang & Olufsens Master Link Håndbogen" i PDF file HER.
Her kan man læse stort set alt om påsætning af B&O's produkter.  __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
BHA67 Forum Bruger

|
| Sendt: 19 November 2007 kl. 20:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej.
Tak for linket til Master Link Manualen. Umiddedlbart kan jeg udlede at der msåke er en fejl i min 1611 converter, eller en kabelfejl... men jeg har ikke forstand på at måle mig frem til det!
Så jeg må nok søge hjælp i B&O butikken.
Men tak for hjælpen - det berettiger totalt et forum som dette :-)
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 20 November 2007 kl. 17:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Få B&O til lavpris
Nu bliver der gode muligheder for at få de højde B&O priser forhandlet lidt ned.
Bang & Olufsen har valgt, at firmaets produkter ikke skal kunne købes på nettet, men Prislabyrinten.dk udfordrer nu den beslutning og tilbyder private og virksomheder at forhandle prisen i bund på B&O produkter.
Med hjemmesiden http://www.prislabyrinten.dk/ udfordres B&O markedet, der er kendetegnet ved høje vejledende priser, hvor det er op til den enkelte kunde at forhandle sig til en eventuel rabat.
"Fordelen for kunden er lavere priser, end han selv har opnået og lavere tidsforbrug på at forhandle priser med sælgere af den nye B&O fladskærm eller musiksystem. Kunden overlader det nemlig til Prislabyrintens eksperter at undersøge markedet og genforhandle prisen på kundens vegne med sælgerne. Resultatet er bedre priser end selv dygtige forhandlere kan opnå på egen hånd.” siger Mikael Falck, stifter af Prislabyrinten.dk
Store besparelser at hente Der er ofte tale om større investeringer, når kunder køber B&O produkter. Derfor kan der være store besparelser at hente for kunden ved at vælge den rigtige forhandler. Men det kræver tid og indsigt i produkterne at undersøge markedet ordentligt, selvom mange forhandlere tilbyder rabat af varierende størrelse.
"Vores mål er at blive kundens B&O indkøbspartner, så kunden slipper for selv at skulle gennemskue om den tilbudte pris er i orden eller ej, og vi ønsker at udfordre enhver B&O-kunde, uanset hvor meget rabat han selv har opnået”, siger Mikael Falck.
Genforhandler for flere på en gang Kunden indtaster på hjemmesiden sine betingelser for at indgå en aftale med Prislabyrinten, og hvilke B&O produkter og services han ønsker at købe ledsaget af den pris, han selv er blevet tilbudt. Med kundens specifikationer og betingelser i hånden, finder Prislabyrinten den forhandler, der billigst vil levere produkterne inkl. service. Ved at genforhandle priser for mange kunder på en gang, opnår kunderne lavere priser - som en slags mængderabat.
"Opnår kunderne ikke en bedre pris, så er servicen naturligvis fuldstændig gratis.” siger Mikael Falck.
Ingen forpligtelser Prislabyrinten.dk er finansieret af, hvor meget kunderne sparer. Honoraret er 25 pct. af det, kunden sparer. Kan Prislabyrinten spare en kunde for 10.000 kroner, får firmaet altså 2.500 kroner for sit arbejde. De resterende 7.500 er kundens.
“Danskerne har ikke længere forbehold for at handle over internettet, og udover at vi laver alt arbejdet, er de besparelser, vi forhandler os frem til, uforpligtende for kunden. Det er altså kundens eget valg, om de vil benytte sig af det tilbud, vi finder til dem,” siger Mikael Falck.
Af HENRIK GRØNVALD. Offentliggjort 20.11.07
__________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
BeoFantast Forum Bruger

Bruger siden: 29 December 2006 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 193
|
| Sendt: 20 November 2007 kl. 18:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
hmm, spændende artikel - men nu handler det jo også om andet end pris, mennesker handler med mennesker og den efterfølgende service skal man ikke glemme.
Du kan ikke få produktet til kostpris og samtidigt regne med "full service" tingene hænger sammen - her kommer en enkelt forhandler til at tjene penge, men hvad med alle de andre...
Jeg vil da gerne gå til den lokale forhandler og evt. låne et produkt jeg vil købe, den mulighed får jeg ikke her igennem da forhandleren ved han ikke efterfølgende "får" mine penge.
Idéen er set før og jeg tror ikke på den i længden, men det nok bare mig .
PS Nu er der én dag tilbage til Full HD kære PP... __________________ Beovision Avant 55" & en masse B&O grej...
|
| Til top |
|
| |
BHA67 Forum Bruger

|
| Sendt: 20 November 2007 kl. 18:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej.
Jeg har fået løst problemet med at få mit BeoVision 3 og mit BeoSystem 7000 til at snakke sammen, det var mit datalink kabel som var defekt.
Men tak de input som kom :-)
Mvh Brian Hørup
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 20 November 2007 kl. 22:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det var godt du fik hul igennem Brian. 
BeoFantast skrev:
|
PS Nu er der én dag tilbage til Full HD kære PP...
|
|
|
Ja og på Fredag vil jeg nok være i stand til at komme med flere kommentarer til min ny erhvervelse.  __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 25 November 2007 kl. 17:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 26 November 2007 kl. 20:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Motorstand for BeoVision MX serien.
Til MX 4000/5500/7000 serie. Gulvstand model T4116 / T4102.
| Til top |
|
| |