| Forfatter |
|
Peter Pan Lukket konto

Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 22 December 2007 kl. 00:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Stage6 – Download Frie DivX Videoer
Programmet ligger på side 71, har i prøvet det ?
Jeg har nu samlet 15 musik video som jeg selv syntes om,
og brændt på en DVD. Det er alle tiders, og et ønske jeg
længe har haft, at kunne mikse musikken som på kassette
bånd i "gamle" dage. En fantastisk hjemmeside. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 22 December 2007 kl. 10:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
DAB Maximum Tuner.
Digital DAB Tuner, kan med et kit anvendes sammen med B&O anlæg og betjenes med Beo4 fjernbetjening.
__________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 22 December 2007 kl. 12:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 23 December 2007 kl. 23:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 24 December 2007 kl. 09:31 | IP-adresse registreret
|
|
|

transmitter drive op til 7 rum på en gang.
Husk at der skal bruges 2 stk.Wireless1,en til
at sende ved anlæget, og en til at modtage ved
højttalerne, + et IR-øje .
Wireless1 BeoLink 2.795 Kr. IR-øje 295 Kr.
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 25 December 2007 kl. 10:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 25 December 2007 kl. 18:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
PDA1 Forum Bruger

Bruger siden: 09 April 2007 Lokalitet: Fyn Vest
Status: Offline Indlæg: 29
|
| Sendt: 25 December 2007 kl. 19:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej.
Jeg har før forespurgt på dette:
Mit setup er Beovision Avant 32" med dolby prologic, Beocenter 2500, DVD1 og Beolab 5
Jeg vil gerne køre Digitalt fra DVD1 til Beolabérne som er koblet op med Avanten via Powerlink. Kan det lade sig gøre?
Jeg har naturligvis monteret Digitale kabler fra DVD1 til Beolab 5 men det virker som om den bare spiller vi Powerlink, da der ikke er nogen effekt hvis jeg fjerner det digitale kabel fra DVD1.
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 25 December 2007 kl. 20:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej PDA1
Analog lyd.
BeoVision Avant 32" VHS med Dolby ProLogic 5 lyd er analog lyd, og overføres med PowerLink.
Kun BeoVision Avant 32" DVD modellen har Dolby digital dekoder.
Sådan får du digital lyd.
Lav en tilslutning fra DVD 1 digital output, direkte til digital IN på BeoLab 5 og styr volumen med Beo4 Læs om option indstilling af BeoLab 5 i manualen, jeg mener den skal stå i 1, for digital lyd. Du bruger et
S/pdif coaxial kabel til lyd. Billede til Avant 32 sendes via scart kabel. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
PDA1 Forum Bruger

|
| Sendt: 26 December 2007 kl. 11:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Peter .
Det lykkedes mig i går aftes at køre det digitale signal i option 1, det er dog langtfra en optimal løsning, da jeg derved skal styre volumen på begge højtalere og ikke kan se hvor høj den er, ligeledes skal jeg tænde dem med knappen radio, man kan sige det spiller ikke rigtig sammen.
Det var dog interessant at høre forskellen på et digitalt signal og et linje signal,forskellen er der uden tvivl, den digitale lyd er mere stram og detaljeret, men umiddelbart syntes jeg der mistes en del bas, jeg skulle lige vænne mig til den nye lyd.
Jeg kører igen med det analoge signal og er egentlig ret godt tilfreds med det.
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 26 December 2007 kl. 11:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
PDA1 Da du kørte digital huskede du da det lille kabel imellem de 2 BL.5 som de viser i manualen?

__________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
PDA1 Forum Bruger

|
| Sendt: 26 December 2007 kl. 12:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har ikke noget SYNC kabel, så jeg har kun digitalt kabel mellem højtalerne.
Det gør jo nok styringen af højtalerne noget besværlig, jeg tror ikke det ændrer på lyden.
Hvis jeg skal have denne operation til at lykkedes til fulde, er jeg jo nok nødt til at investere i et TV med dolby digital, enten Avant af de nyere, eller Beovision 7
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 26 December 2007 kl. 18:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 30 December 2007 kl. 11:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sæt harddisken direkte til fjernsynet.
Plextor kommer til næste år med en ny USB-drevne ekstern harddisk, harddisk har en kapacitet på 500 gigabyte, det fede ved denne er, at den har direkte tilslutningsmuligheder til både tv og audio. eller stereoanlægget.
Tilmed er den nye harddisk, der har betegnelsen PX-MPE500U, i stand til at spille alle gængse formater direkte i den specifikke udgang. Det gælder både DVD-folder, DivX, Xvid, MPEG-1/2, MP3 og JPEG.
Plextor slår på, at de mange downloadere på nettet nu slipper for at brænde DVD'ere med diverse film, nu kan proppe harddisken direkte i fjernsynet og tilmed er den nye harddisk HD-Ready(720P), så også film i den kvalitet kan overføres fra harddisken til fjernsynet.
Plextor oplyser, at den nye harddisk desværre ikke får plads under juletræet i år, men forventes på hylderne i begyndelsen af det nye år. Prisen forventes at ligge et sted lige under 2.000 kroner.
Af Torben R. Simonsen, 7. Dec. 2007. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
Jaco89 Forum Bruger

Bruger siden: 27 Maj 2007 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 133
|
| Sendt: 30 December 2007 kl. 18:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Peter Pan
Jeg faldt lige over noget 'sjovt' den anden dag. Såvidt jeg husker har du et BeoCenter 9300.
Prøv at starte CD-afspilleren. Lad den spille ca. 30 sek. Sluk anlægget, og tryk derefter 'Mute'.
Det burde også forekomme for dig, men lad mig lige høre hvad du oplever.
Jaco89
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 30 December 2007 kl. 23:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Jaco89
Så har jeg prøvet at følge dit forslag men der sker intet, nok fordi mit BeoCenter 9300 står i option 0, og styres via mit TV som står i option 2. Er det en indkodnings mulighed der kommer frem ?.
Eks. kan man trykke MENU 00 GO på Beo4, så åbner service menuen på BeoVision 7. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
Jaco89 Forum Bruger

Bruger siden: 27 Maj 2007 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 133
|
| Sendt: 31 December 2007 kl. 14:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det var faktisk helt tilfældigt jeg fandt ud af det. Jeg havde lige spillet lidt musik. jeg slukker anlægget og kommer tilfældigvis til at trykke på 'mute' - Anlægget tænder og forsætter på CD'en hvor den slap.
Det har faktisk overhovedet ikke noget med 'mute' funktionen at gøre - men det er da meget sjovt.
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 31 December 2007 kl. 15:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nøgle ordet for at kunne tilslutte aktive højttaler =(med indbygget forstærker) til et ikke
B&O fladskærms TV, er at TV'et har variabelt lyd niveau på højttaler udgangene.
Er der nogen her der kan fortælle mig hvad for fladskærme, mærke og model der har det  __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
olen Forum Bruger

Bruger siden: 03 Oktober 2007 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 91
|
| Sendt: 31 December 2007 kl. 15:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg ved ikke om det er det rigtige forum. men mit spørgsmål handler da om B&O og tilkobling af eksterne enheder.
Jeg har en B&O Avant 28" med video (8111) og ønsker at tilkoble en Sagem 60-04 (kabel TV) samt Sony 710 HD/DVD optager. Det virker for så vidt også men det kunne da være rart at man også kunne styrer det hele fra en Beo 4 og at de også kunne styres på mine link TV. Jeg har set diverse løsninger. Der et link i tråden til et tysk firma med en set top box, men der står at den ikke virker med 8111. Lin Tronic løsningen ser også god ud, men den virker vel ikke fra et link TV?
Det gode ved de to løsninger er, at de kan bruges til fremtidige udvidelser hvorimod de løsning som skal indbygges i de enkelte apparater hurtig løber op.
Nogle gode forslag til en løsning?
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 31 December 2007 kl. 16:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej olen, og velkommen til hifi4all 
LinTronic løsningen har også den fordel at det er et dansk firma så man kan snakke med dem. Da dit setup består af en del forskellige apparatet, vil jeg foreslå at du ringer til LinTronic og taler med Michael, han kan fortælle dig alt om hvordan du skal gribe det an.
Her finder du de oplysninger du skal bruge.
|
| Til top |
|
| |