Hej Zerocool
Hvis du orker mere, hvar jeg et opklarende spørgsmål ved. bodyshakers.
Kan du huske hvorledes det er m ed de tactile transducers fra Thansen.. har efterhånden fundet ud af at der skal være 1 cm. luft for at de kan bevæge sig..
Hvis det altså er de ssamme som
de her (link).
Hvilken side skal kunne bevæge sig - begge 2 eller kun over eller underside?
Og er det hul der skal være lige så stort som "det tykke" på enheden, som må betegnes som svingspole "eller noget"?
Jeg har overvejet at købe 2, og montere dem på en plade der er min. 1 cm. tyk, og så skære hul ud til "det der skal kunne bevæge sig.." Jeg er bare ikke klar over hvor stort hul jeg skal skøre.. har ikke været forbi T-hansen endnu.
På dine pics ser det ud som om den flade "underside" ligger helt op til sofaen... kan de så bevæge sig optimalt, eller vil du også få mer eud af dem, ved at "frigøre" det bevægelige element.?
Kan du ca. huske, hvad og hvor megetaf dem der drøner frem og tilbage og ryster? (Har hørt at de 10mm. luft er rigeligt, at de kun flytter sig nogle mm., men ved ikke om det holder. Må nok give dem 1 cm som beskrevet?!:
Hvis hele enheden er 13. cm i diameter (siger Thansen), er selve "det tykke" stykke så ca. 10 cm eller hvad? (bare ca.). og skal hullet under dem i monteringspladen så også være 10 cm. stort. Så laver jeg bare en kant til at skrue træskruer i monteringspladen, og monterer denne under sofaen - igen med skruer. Mon ikke det holder?
Håber du orker at svare på mere ang. shakers

Mvh. Offcourse.