Hejsa
Så har jeg fået mit VdH Jubilee-kabel hjem.

Det er ofte blevet fremhævet i af mange herinde, at der er stor forskel på de hollandske kabler; det vil jeg gerne skrive under på efter nu at have hørt Integration, The Second og endelig Jubilee.
Jeg havde 2 sæt The Second hjemme og kørte med dem fra CD-pre og pre-power; det´blev lige en kende tilbagelænet efter min smag med al den rene kulfiber i kæden
.
Jubilee-kablet blev da bestilt hjem, og jeg er, efter det har spillet i 10 timer nu, helt vild med det. Det gør alt bedre end både Integration og The Second.
Hvor The Second i forhold til Integration er mere detaljeret og mindre kantet, er Jubilee bare endnu mere af samme skuffe; det er mere "up-front" end The Second, men med større detaljeringsgrad og bedre dybde i lydbilledet (det lyder næsten paradoksalt at det skulle være mere "up-front" og samtidigt præstere bedre 3D, men det gør det altså)
Toppen er smoooth, diskant-detaljer uden man hæfter sig ved, at det er diskant man hører (bedre kan jeg ikke formulere det).
I bunden går det dybere end Integration med større detaljeringsgrad til følge.
Det koster ca 300 kroner mere end The Second, men er - i mit setup - et langt bedre kabel.
Nu skal jeg så lige eksperimentere lidt med hhv. Integration og The Second som kildekabel - men The Jubilee er kommet for at blive.
MVH
VdH the Revelation Hybrid
Von Schweikert VR2
Strøm: de RØDE hospitalskabler, Eichmann stikdåse