| Sendt: 31 Marts 2005 kl. 20:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej alle,
Dette er nok et lidt atypisk spørgsmål,men alligevel. Jeg har netop investeret i en pioneer plasmaskærm. I forvejen har jeg et alt-i-een surround set fra pioneer (reciever-dvd i een + højtalere). Nu tror jeg at jeg vil investere i noget lidt mere kvalitet selv om jeg generelt er meget tilfreds med lyden fra dette anlæg. Det jeg godt kan lide ved nuværende anlæg er at der på lydmenuen er et feature som hedder "dialoge" som efter sigende skulle fremhæve tale i film,og dermed som jeg erfarer mindske forskellen mellem de ultrahøje (styrkemæssigt) lyde som eksempelvis kampscenerne i Saving Private Ryan og scener hvor der ikke sker noget. Jeg ved godt at denne feature ikke er "hifi-mæssig" korrekt, men for mig som har små børn, som sover klokken 20 er det sgu ret ok at man kan få det hele med, uden at skulle flække husets vægge med lydstyrken. Er der nogen der ved om andre end billige (3800kr)-elgigant-anlæg kan noget lignene?? Prøvede i sin tid et sony alt-i-een men syntes dengang at man skulle skrue og og ned og op og ned og..... Så derfor vandt pioneeren. Ønsker også et anlæg som ikke har en snurrende ventilator (som jeg går ud fra at mange af de kompakte anlæg har) Er villig til at bruge 6-7000 kr inkl.en god dvd afspiller eksl. højtalere..
nogen bud..
tnaa
|