Tilbage til HIFI4ALL.DK 11. juni 2026 | 15:28   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Fakta om Linn... (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 27
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
zaka
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 September 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Sendt: 10 Maj 2005 kl. 12:52 | IP-adresse registreret  

Ronin skrev:
zaka skrev:
Ronin skrev:

Kurt von Kubik skrev:
Til Densen og Jo da!

Jamen nu siger jeg det igen, om det ikke skulle være sagt før.

NIXEN BIXEN!

Jeg slæber 0,00 line-up væk fra mit lytterum.

Jeg har begrundet hvorfor.
Jeg gider ikke skulle til at sætte det op igen - no nix og nej.
Jeg slæber lykkelig min 3020 med, hvilket vil være langt mere interessant for alle, idet den stadig er aktuel som brugt eller næsten ny i et antal, som ikke gør den esoterisk.
Og om de herrer synes det er tyndt, er overhovedet ikke nok til at provokere cm3 væk fra slottet. Faktisk så er effekten nok mere i retning af, at jo tyndere i synes det er, jo mere bliver jeg på egen ager.

Hvis det overhovedet nogensinde i en anden galaxe i en anden tidsalder, skulle finde sted, på en måde så jeg også ville nikke anerkendende til både den ene og den anden, så skulle BEGGE stille med et line-up i nye og ukendte omgivelser, som beviseligt er rimeligt ens akustisk set.
Så kunne der være en idé i det.
Ellers drop det.
Jeg foreslår da heller ikke at Ole skal kunne levere varen hos mig, det ved jeg han får biks med,. Til gengæld ved jeg så, hvad det er jeg blot skal lytte forbi eller abstrahere fra, men det kan andre jo ikke vide noget om.

Selvom i så fandt et helt tredie sted og køre denne "test", ville du nok alligevel ikke stille op. Folk skal komme rendende med deres grej til dig, men ikke overhovedet om du kunne drømme om at gøre det samme, vel?

Det er desværre som det plejer at være - de rapkæftede er som regel dem der trækker i land når alvoren pludselig kommer og så skynder de sig at grave sig ned istedet. Se sådan på det - det kunne være lærerigt for begge parter, og i kunne måske endda få en god oplevelse ud af det på begge sider.

Al hjælp er tilbudt, og så er det da bare med at få fundet et helt tredie sted og se hvad der kan komme ud af det - der er ingen pointe i at sidde og være så kæphøj og påståelig, hvis præmisserne bag udelukkende er tasterne på tastaturet. Der er en mulighed for at bakke påstandene op, og det gælder skam begge parter, så hvorfor ikke bare springe ud i det??

Hej,

cm3 har selv været så venlig at opsummere hans påstande om Linn:
  • LP12 er noget billigt skrammel, der er havnet i den gale ende af prislisten.
  • Akurat 242 kan IKKE reproducere som følge af en krøllet frekvensgang og en af historiens ringeste powerresponse målinger.
  • Silent power i Linns strømforsyninger burde hedde "noisy power".
  • CD12 gengiver meget lidt af det der er på skiverne.
  • Priserne er vildt overdrevne.

(Fra side 14)

Har Ole svaret direkte på nogle af påstandende? Jeg har ikke set et svar endnu (med forbehold - jeg kan jo have overset noget). Hermed en opfordring til Ole om at svare direkte på ovenstående påstande.

I stedet bliver der udfordret til drabelig duel på Ole's hjemmebane. Hvis nu Linn setupet spiller bedre end cm3's - har Ole så tilbagevist nogle af cm3's påstande? Ikke i min bog.

Hvad er formålet med en duel andet end muligheden for at få den allermest højrøvede, selvhøjtidelige og skråsikre ned med nakken?

Hvorfor spiller en forum moderator aktivt med i sådan noget? Det er i mine øjne ikke specielt klædeligt.

Med venlig og høflig hilsen

Om jeg så skrev "bøøh", så ville der være nogle der mente at det ikke var klædeligt - det er snart ikke muligt at foretage sig noget som helst eller give sit besyv med på noget, før der er en eller anden der er utilfreds over et eller andet, og står der en "titel" ude i siden er man bare endnu mere udsat! Jeg vælger hverken side eller har til hensigt at svine nogen til, så tag den bare helt med ro....

Formålet med "duellen" er da på ingen måder at få en eller anden ned med nakken - læg mærke til at jeg skriver at de måske begge kunne på noget brugbart ud af det - ingen side valgt. Læg også mærke til at jeg skrev "find et tredie sted", nøjagtigt som Kubikken selv skrev ville være det eneste brugbare alternativ - her er jeg fuldstændig enig. Foregår det hele på den ene eller anden parts hjemmebane er der en klar fordel for den ene part og det ville bestemt ikke være hensigtsmæssigt - det kunne jeg heller ikke selv drømme om at gå med til.

Et akustisk hensigtsmæssigt lokale, som Kubikken skriver, er klart at foretrække - det vil give fair præmisser for begge og så kunne Gravity rigtig komme til at spille med musklerne...

Nogle af de såkaldte "påstande" er dog allerede kommenteret, men om det så er på en brugbar måde, må være op til dem der læser dem...

Hej Ronin,

Jeg har læst dit indlæg igen. Beklager men jeg kan altså ikke se andet end et angreb på cm3.

1. cm3 har allerede sagt nej flere gange og begrundet det. Hvis jeg havde en så sjælden forstærker som han har ville jeg heller ikke slæbe den et andet sted hen. Finder Sillesen en ny hvis hans folk kommer til at tabe den?

2. Du skriver: "Selvom i så fandt et helt tredie sted og køre denne "test", ville du nok alligevel ikke stille op. Folk skal komme rendende med deres grej til dig, men ikke overhovedet om du kunne drømme om at gøre det samme, vel?

Det er desværre som det plejer at være - de rapkæftede er som regel dem der trækker i land når alvoren pludselig kommer og så skynder de sig at grave sig ned istedet.".
Man bør vel respektere et nej også selvom personen har fremlagt nogle rimeligt kradsbørstige påstande.

3. Ja jeg synes en moderator titel forpligter.

4. Jeg læser lige tråden igen med henblik på Ole's tilbagevisninger når jeg kommer hjem fra arbejde .

"There are more love songs than anything else.
If songs could make you do something we'd all love one another."
- Frank Zappa
Til top Vis zaka's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af zaka Besøg zaka's Websted

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 10 Maj 2005 kl. 12:59 | IP-adresse registreret  

Bare rolig, Zaka - det er ikke et angreb på kubikken, du tolker det forkert. Jeg er helt enig med Kubikken i at det skal foregå på neutral grund - alt andet ville være helt ude i hampen og give "hjemmebanefordel" til den ene part og lade den anden være i dødvande - unfair vilkår!

3DX
Branchemedlem
Branchemedlem

Lukket efter ønske fra bruger

Bruger siden: 02 September 2004
Lokalitet: København
Sendt: 10 Maj 2005 kl. 13:04 | IP-adresse registreret  

Kurt von Kubik skrev:
3DX skrev:

nej, jeg fatter heller ikke folk gider disse gentagelser. er der nogen der har et eksemple på at en har skrevet "nej du har ret, jeg var helt galt på den" ? ikke mig bekendt. derfor fatter jeg ikke hvad det er nogen vil ha' ud af sådan en tråd.

da den gik fra fakta, til opfattelse, blev det mudder kast igen igen, guderne må vide for hvilken gang.

der er et par, naive efter min opfattelse, der mener der kan komme et facit ud at en højtaler. men bortset fra dem. er de fleste jo enige i at hvad der er bedst og rigtigst for cm3 næpper er det for Ole. ellers ville de vel for fanden ha' valgt anderledes.

hvad det så er de diskutere er jeg ikke helt med på. det er jo påstand mod påstand.

Nu er læsepligten vel egentlig afskaffet i DK!.

ja det er den da, så når Ole skriver noget man evt. syntes er noget sluder, kan man jo bare lad det være reklame som alt andet der kommer fra en forhandler/ producent. og ikke ligge mere i det end det.

Så man kan da bare læse udenom, hvis det bliver et problem.
Tråden her fører 0,00 vegne

nej, nemlig. hvad er det den skal føre til ?

bortset fra, at det nu med al ønskelig tydelighed står klart for enhver der gider vide det, at når Ole og band påstår at Linn kun spiller det der er på pladen, så taler han imod bedre vidende.

jeg tro nu stadigvæk Ole mener at Linn lyder bedst, og spiller det der er på pladen. om ikke andet, så det han sætte pris på, der er på pladen.

så længe måle instrumentet der giver et klippe fast facit af, om det der nu kommer ud, er det der blev optaget, så er det vist op til den enkelte at afgøre om det er rigtigt eller ej.

Det er et uigendriveligt faktum, som selv helt og aldeles (Linn)ukritiske personer har fastslået i et målelaboratorium i flere omgange.
Det er lige så nemt at benægte det, som det er at benægte eksistensen af atomer. Atombomber og atomkraft er ligesom håndgribelige beviser på det modsatte.
Så vi er da kommet dertil, at nu kan det kun påstås med dårlig samvittighed, at Linn er reproducerende i ordets egentligste forstand.

nej det kan du ha' ret i. men for mig at se er det reklame og ikke en rapport eller afhandling, der skulle bevise hvad Linn gør laver. men blot en opfattelse af en forhandler af hvad det er der er filosofin for et af de produkter kan forhandler.

Samtidig får tunedem en ordentlig én på skallen.

ja, det er efter min menig bare nye ord på det som de fleste altid har gjort. at lytte sig frem til det rigtig for ham eller hinde. kald det hvad man vil, vi sidder vel alle og lytter til detajer, da det jo er det musikken er bygget op af. om man så kalder det, det ene eller andet, og siger at nu er det det ene, og nu er det det andet, er bare to alen af samme stykke.

jeg har aldrig høre nogen sige "nu er der et minimum af detalier, så nu lyder det bedst"

Egentlig sker dette kun fordi nogen vha hype, vil gøre noget til noget andet end det er.

det vil de fleste der prøver at sælge noget

Det er klart at en så ret slp som muligt er at foretrække, men hvis det ikke er det, Linn eller Ole, mener er det der gengiver det de ønsker der skal hentes ud af pladen, så er det, det vel ikke for dem.

jeg mener ikke Ole eller Linn har sagt at deres ht'er er liniere (hvis de har så tager jeg 100% fejl ) det de siger er at deres gengiver det der er på pladen som de mener det skal lyde -det må opfattes som på en måde som de ønsker at hører det.

ellers er det da nogen frygeligt vrøvl.

men igen, er det ikke bare reklame ?

Til top Vis 3DX's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af 3DX Besøg 3DX's Websted

zaka
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 September 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 10 Maj 2005 kl. 13:17 | IP-adresse registreret  

Ronin skrev:
Bare rolig, Zaka - det er ikke et angreb på kubikken, du tolker det forkert. Jeg er helt enig med Kubikken i at det skal foregå på neutral grund - alt andet ville være helt ude i hampen og give "hjemmebanefordel" til den ene part og lade den anden være i dødvande - unfair vilkår!

Bare rolig Ronin, jeg er helt rolig .

Jeg mener stadigvæk at man bør respektere et så klart nej med så klart formulerede begrundelser - nok om det...

"There are more love songs than anything else.
If songs could make you do something we'd all love one another."
- Frank Zappa
Til top Vis zaka's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af zaka Besøg zaka's Websted

kyhn
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Februar 2004
Lokalitet: Jylland
Sendt: 10 Maj 2005 kl. 13:19 | IP-adresse registreret  

3DX skrev:
jeg mener ikke Ole eller Linn har sagt at deres ht'er er liniere (hvis de har så tager jeg 100% fejl ) det de siger er at deres gengiver det der er på pladen som de mener det skal lyde -det må opfattes som på en måde som de ønsker at hører det.

Scala Hifi skrev:
Her er nogle facts som - modsat nogle af de indlæg der er skrevet - ikke er grebet ud af luften:

1. Linn har haft samme mål for deres produkter siden starten i 1972; at opsamle så meget information fra mediet som muligt og herefter gengive det - ikke fortolke det - så præcist som muligt.

men jo vrøvl og reklame er det

Til top Vis kyhn's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kyhn

Kurt von Kubik
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 14 Oktober 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 10 Maj 2005 kl. 13:22 | IP-adresse registreret  

Hej 3DX!
Nej Ole siger at målet er det der ER på skiven og kun det.
Ingen smag og behag, kun den rene vare.
Det hedder REPRODUKTION helt ned i yderste konsekvens.
Hvis man har kontrol med indspilningssiden også, så er det ultimative resultat, at forskyde en akustisk begivenhed i tid og sted. Nothing else.
Det er svært - rigtig svært.
Hvis man forsøger dette med højttaler der måler som Himalaya eller endnu vildere, som en Akurat, så gør man det ekstra svært.

For at komme på sporet igen derovre, så vil jeg foreslå ét af 2.

• Find en ny højtalerkonstruktør og beslut så, at ofre bare lidt flere penge og lidt mere opmærksomhed på enheder end det nu er tilfældet.
  • Opfind den helt ubegrænsede korrektionsenhed, der klarer fase, amplitude, rumkorrektion og så lige alt hvad ham konstruktøren ellers finder på af ulykker - der kan sikkert skaffes hjælp hos TACT.
Til top Vis Kurt von Kubik's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kurt von Kubik

Jacob V
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 Januar 2004
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 10 Maj 2005 kl. 13:26 | IP-adresse registreret  

Efter at have fulgt med, og deltaget i denne tråd, er jeg i al min stilhed nået frem til at ordsproget, taget fra et univers for længe længe siden er mere sandt end så meget andet. "Everything is true, if seen from a certain point of view"

Af selvsamme årsag tror jeg her og nu, uden tøven eller tvivl, at vi skal droppe al diskussion omkring denne test, da det ikke vil ændre på ret meget.

Det kunne være interessant for 3. parter, men for de to kompetanter ville det alt andet end gavne.

Det ville jo være lidt som at lukke George Bush og Osama Bin Laden i samme rum, med hver deres favoritvåben, og lade os andre kigge med.

Bevares, tror reelt det ville være overstået hurtigt, og for 3. parten kunne det sikkert også være morsomt at kigge med, men for de 2 som indlader sig på testen ville det næppe være morsomt, og næppe fair heller.

MVH

Jacob V.

Til top Vis Jacob V's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jacob V

3DX
Branchemedlem
Branchemedlem

Sendt: 10 Maj 2005 kl. 13:43 | IP-adresse registreret  

kyhn skrev:
3DX skrev:

Scala Hifi skrev:
Her er nogle facts som - modsat nogle af de indlæg der er skrevet - ikke er grebet ud af luften:

1. Linn har haft samme mål for deres produkter siden starten i 1972; at opsamle så meget information fra mediet som muligt og herefter gengive det - ikke fortolke det - så præcist som muligt.

men jo vrøvl og reklame er det

nej jeg kan godt se at det ser lidt ud som om det mener de gengiver så præcist som muligt... så er præcist altså bare lidt flydene

alle fortolkler jo på en eller anden måde. man kan jo kun måle sig frem til det og det, -resten er jo erfaring og håndværk.

men med den spl. hvis det er rigtig, så må Linn vel også indrømme at der må være noget der ikke komme med, i det omfang som var til tænkt.

Til top Vis 3DX's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af 3DX Besøg 3DX's Websted

Kurt von Kubik
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 10 Maj 2005 kl. 13:53 | IP-adresse registreret  

Jacob V!

Well!
Det er jo netop det der ellers siges ikke er tilfældet.

Men du har ret i, at den test er dødsdømt.
En nem lille øvelse ville dog være, at prøve 3020 i et Linn line up.
Det burde jo være en smal sag.
Men det lader ikke til, at jeg sådan rigtig vinder fodfæste me det forslag.
Folk vil hellere have, at jeg slæber rundt på hele mit line-up.
Men sådan bliver det altså ikke.

Så hvis Scala stadig er med på spøgen, så synes jeg da at den allerede foreslåede dato kunne bruges på en 3020 shootout i stedet.
3020 i eget beskedne kabinet op mod ballsqueezeren i harnisk fra skotland.
Den er allerede begyndt at logre med ledningerne.
Fri entré for alle hel og halvdøve.
Fede tilbud i butikken på plasmaskærme og pludderbukser
Måske Densen kunne komme også.

Til top Vis Kurt von Kubik's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kurt von Kubik

Kurt von Kubik
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 10 Maj 2005 kl. 13:56 | IP-adresse registreret  

3DX skrev:

nej jeg kan godt se at det ser lidt ud som om det mener de gengiver så præcist som muligt... så er præcist altså bare lidt flydene

alle fortolkler jo på en eller anden måde. man kan jo kun måle sig frem til det og det, -resten er jo erfaring og håndværk.

men med den spl. hvis det er rigtig, så må Linn vel også indrømme at der må være noget der ikke komme med, i det omfang som var til tænkt.

Hvis du kan få Linn til at indrømme det sidtste du skriver, så kan du noget ingen andre rigtigt har fomået.
En ægte Linn´ínist har lært at sige: Hvis dette er fakta, så benægter jeg fakta

miju
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske!

Bruger siden: 31 Oktober 2003
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Sendt: 10 Maj 2005 kl. 13:57 | IP-adresse registreret  

• K.K skriver :
  • Find en ny højtalerkonstruktør og beslut så, at ofre bare lidt flere penge og lidt mere opmærksomhed på enheder end det nu er tilfældet.
  • Opfind den helt ubegrænsede korrektionsenhed, der klarer fase, amplitude, rumkorrektion og så lige alt hvad ham konstruktøren ellers finder på af ulykker - der kan sikkert skaffes hjælp hos TACT.

Ak!.. Ak!!... her må selv TacT give op!!!! 

mvh.

Til top Vis miju's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af miju

kyhn
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 10 Maj 2005 kl. 13:59 | IP-adresse registreret  

3DX skrev:

Ja og det er jo hele pointen at de mener at deres tolkning ikke kan gøres bedre....

jeg vil ikke påstå at en eller 20 målinger kan vise om en HT er god, men hvis der på flere målinger er tendenser til unoder ville jeg nok ikke påråbe mig, at det var verdens 8. vidunder (altså den første HT der kan gengive 100% hvad der er på pladen)

Kurt von Kubik
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 10 Maj 2005 kl. 14:03 | IP-adresse registreret  

kyhn skrev:

3DX skrev:

Ja og det er jo hele pointen at de mener at deres tolkning ikke kan gøres bedre....

jeg vil ikke påstå at en eller 20 målinger kan vise om en HT er god, men hvis der på flere målinger er tendenser til unoder ville jeg nok ikke påråbe mig, at det var verdens 8. vidunder (altså den første HT der kan gengive 100% hvad der er på pladen)

Hvis du kan blive enig med hr. Iversen om det, så tror jeg du kan tale pelsen af en løve!

Jo da
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 Maj 2005
Sendt: 10 Maj 2005 kl. 14:04 | IP-adresse registreret  

Hverken Ole eller Kubik ville skrive i dette forum hvis der kun var de 2 parter - dem selv.

Derfor er Kubiks standpunkt til lyttetest også tynd. Kubik er ikke kommet med en eneste saglig grund, som ikke allerede imødegået, til ikke at ville deltage i testen - udover at han ikke gider.

Til top Vis Jo da's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jo da

Kurt von Kubik
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 10 Maj 2005 kl. 14:12 | IP-adresse registreret  

Jo da skrev:

Hverken Ole eller Kubik ville skrive i dette forum hvis der kun var de 2 parter - dem selv.

Derfor er Kubiks standpunkt til lyttetest også tynd. Kubik er ikke kommet med en eneste saglig grund, som ikke allerede imødegået, til ikke at ville deltage i testen - udover at han ikke gider.

Det burde da osse være nok.
Men hvis det er så svært at forstå, så kan jeg da godt give den ekstra omgang for prins Knud!

Jeg slæber IKKE rundt på mit line-up.
Jeg slæber det slet ikke op i Scala.

Det har Iversen heller ikke regnet med. Hans invitation var bevidst skrevet for lige netop du kan sige: "Han tør jo ikke engang stille op".

Jeg kender 0,00 nada folk der gad slæbe rundt på - endsige have nogen til at slæbe rundt på deres line-up, så andre kunne komme og høre det ét eller andet sted.
Og da slet ikke hvis det i øvrigt består helt eller delvist af ting, der overhovedet ikke vil kunne erstattes om det gik helt galt.

Svaret er nope nope og mere nope.

Det står hvor det står og der bliver det.

3DX
Branchemedlem
Branchemedlem

Sendt: 10 Maj 2005 kl. 14:14 | IP-adresse registreret  

Kurt von Kubik skrev:
3DX skrev:

Hvis du kan få Linn til at indrømme det sidtste du skriver, så kan du noget ingen andre rigtigt har fomået.
En ægte Linn´ínist har lært at sige: Hvis dette er fakta, så benægter jeg fakta

jeg indrømmer jeg har IKKE læst alle 18 sider grundigt, men Ole og Linn kan vel ikke påstå at de to dyk (hvis det er sådan den måler) er ligemeget vs. at gengive det der er på pladen !

at de mener den lyder bedst, rigtigst osv. er vel noget andet. men der må da ha' været noget, ved det meste musik, som nu er dæmpet med x antal dB.

det er der vel ikke noget hokus pokus i.

Kurt von Kubik
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 10 Maj 2005 kl. 14:23 | IP-adresse registreret  

3DX skrev:

jeg indrømmer jeg har IKKE læst alle 18 sider grundigt, men Ole og Linn kan vel ikke påstå at de to dyk (hvis det er sådan den måler) er ligemeget vs. at gengive det der er på pladen !

at de mener den lyder bedst, rigtigst osv. er vel noget andet. men der må da ha' været noget, ved det meste musik, som nu er dæmpet med x antal dB.

det er der vel ikke noget hokus pokus i.

Velkommen til den virkelige verden.
Pas på her er temmeligt livagtigt, man skulle næsten tro det var ægte.

Jow nu er du så småt ved at være med kære 3Dkryds.
Og jow Ole og Linn kan sagtens påstå det du siger de ikke kan påstå.
Og for at det ikke skal være helt løgn det hele, så kan du tælle resten af butikken med, ligesom en pæn lang række Linn´inister.
Det er faktisk sådan det forholder sig, og sådan har det altid været.
Linn gengiver KUN det der er på skiverne.
Godt nok måler speakeren ganske rædselsfuldt, men når den kommer på en rigtig Linn amp med Linn kabler og Linn CD, så er den lige som et skud, og gengiver præcist det der er på skiverne .

Så de målinger du ser skyldes selvfølgelig den amp de har brugt og så måleudstyret, der er kalibreret forkert over hele verden.

Jo da
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 Maj 2005
Sendt: 10 Maj 2005 kl. 14:25 | IP-adresse registreret  

Kurt von Kubik skrev:
Jo da skrev:

Det burde da osse være nok.
Men hvis det er så svært at forstå, så kan jeg da godt give den ekstra omgang for prins Knud!

Jeg slæber IKKE rundt på mit line-up.
Jeg slæber det slet ikke op i Scala.

Det har Iversen heller ikke regnet med. Hans invitation var bevidst skrevet for lige netop du kan sige: "Han tør jo ikke engang stille op".

Jeg kender 0,00 nada folk der gad slæbe rundt på - endsige have nogen til at slæbe rundt på deres line-up, så andre kunne komme og høre det ét eller andet sted.
Og da slet ikke hvis det i øvrigt består helt eller delvist af ting, der overhovedet ikke vil kunne erstattes om det gik helt galt.

Svaret er nope nope og mere nope.

Det står hvor det står og der bliver det.

Dette er jo til gengæld fuldt forståeligt - antikviteter skal omgåes med varsomhed!

Linn er jo en tynd kop te/vejer jo ingen ting, så smid du fruen og unger i biffen på scala´s regning, så laver vi sku bare testen hos dig.

Til top Vis Jo da's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jo da

kyhn
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 10 Maj 2005 kl. 14:47 | IP-adresse registreret  

3DX skrev:

Scala Hifi skrev:
Med dette in mente vil jeg såmænd bare sige, at man ikke kan dømme en højttaler ude fordi den måler dårligt (eller for den sags skyld påstå at man her har noget som helst bevis på at den skulle fortolke !).

Vi mener Linn har fat i den lange ende, det er derfor vi har valgt at arbejde sammen med dem.

Kurt von Kubik
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 10 Maj 2005 kl. 18:38 | IP-adresse registreret  

Det ser ikke rigtigt ud til, at Scala er så vilde med, at lade Klimaxfiduserne voldmose og råkværne af min 3020.

Er der nogen andre der tør?

Er der en Linn nørd i kongeriget, som offentligt tør sætte sin(e) Linn udgangs Børge(r) til en hvilken som helst pris  op mod den knusende overmagt fra Kina?

Så er det nu du skal hoppe op i luften, som en trold af en æske.

Når det nu er så rigtigt det de fulde Skotter kan, så må det da være en smal og nem sag, at gufle en gammel halvlam amp med kun 25Watt i baglommen.

Hvem kommer først?

<< Forrige Side af 27 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes